-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
2011 - 2018 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
2005 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
2002 - 2005 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
1997 - 2002 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2015 Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2011 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2011 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2011 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
Doktora
Global Pazarlamada Marka Çelişkileri
-
Yüksek Lisans
Pazarlamada Yeni Trendler
Global Perakendecilik Yönetimi ve Uygulamaları
Uluslararası Fiyatlandırma Stratejileri
Satış Yönetimi ve Profesyonel Satışçılık
Stratejik Pazarlama Analizi
Internationales Handelsmarketing (Uluslararası Perakendecilikte Pazarlama)
Internationales Marketing (Uluslararası Pazarlama)
Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
-
Lisans
Marketing Management
Verkaufsmanagement
BWL - Projekte
Marketing - Einführung
Marktforschung
Marktforschung (Pazar Araştırmaları)
Kommunikations- und Dialogmarketing (İletişim Politikası ve İnteraktif Pazarlama)
Marketing Kommunikation
BWL Projekte (İşletmecilik Uygulamaları)
Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
Handelsmarketing (Perakendecilikte Pazarlama)
Marketing-Einführung (Pazarlamaya Giriş)
Grundlagen des Marketing (Pazarlamanın Temelleri)
Marketing (Pazarlamaya Giriş)
Bilimsel Araştırmalar ve Etik
Werbung (Reklamcılık)
Marktforschung (Pazar Araştırması)
Kommunikations- und Dialogmarketing (İletişim Politikası ve İnteraktif Pazarlama)
Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
Marketing-Einführung (Pazarlamaya Giriş)
Handelsmarketing (Perakendecilikte Pazarlama)
Internationales Marketing (Uluslararası Pazarlama)
Unternehmensplanspiel-Markstrat (Uygulamalı Şirket Yönetim Planlaması)
-
Marka aşkı öncülleri ve sonuçları arasındaki ilişkiler üzerine bir uygulama / A study on the relationships between antecedents and consequences of brand love
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Çok kanallı perakendecilikte fiyat farklılaştırması ve tüketici adil fiyat algısı
KELEMCİ G. (Danışman)
G.GÜSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Analyse der markenliebe - Eine vergleichende studie zwischen den unterschiedlichen konsumentengenerationen - Dargestellt am fallbeispiel von handyindustrie
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Analyse der markenpersönlichkeit im politik-marketing
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Markenloyalität bei handelsmarken - eine empirische bestandsaufnahme im Turkischen food-sektor
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Einstellung und kaufverhalten der Türkischen konsumenten in bio-lebensmitteln
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Rollenverteilung beim kaufverhalten von Türkisch und Deutschen familien
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Analyse der Markenpersönlichkeit von Damenbinder Marken in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Der umgang Türkischer internet provider mit kundenbeschwerden
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Einsatz von data mining alssegmentierungsinstrument der vorhandenen kunden - am fallbeispiel von kraftstoff sektor in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Product-service-system für kundenorientierte produktentwicklung in industriegütermärkten dargestellt am beispiel der Türkischen lackindustrie
KELEMCİ G. (Danışman)
S.MERT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Stellenwert und ausgestaltung integrierter kommunikation ? eine empirische bestandsaufnahme unter den werbestärksten unternehmen in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
İ.KARDEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Herausforderungen für passagierfluggesellschaften-aufbau von wettbewerbsvorteilen in transatlantikflügen am beispiel der Türkischen luftverkehrsgesellschaft (THY)
KELEMCİ G. (Danışman)