Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
2011 - 2018 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
2005 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
2002 - 2005 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
-
1997 - 2002 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2015 Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2011 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2011 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2011 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Marketing Management
-
Yüksek Lisans Pazarlamada Yeni Trendler
-
Lisans Verkaufsmanagement
-
Lisans BWL - Projekte
-
Yüksek Lisans Global Perakendecilik Yönetimi ve Uygulamaları
-
Lisans Marketing - Einführung
-
Doktora Global Pazarlamada Marka Çelişkileri
-
Lisans Marktforschung
-
Lisans Marktforschung (Pazar Araştırmaları)
-
Lisans Kommunikations- und Dialogmarketing (İletişim Politikası ve İnteraktif Pazarlama)
-
Lisans Marketing Kommunikation
-
Lisans BWL Projekte (İşletmecilik Uygulamaları)
-
Lisans Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
-
Lisans Handelsmarketing (Perakendecilikte Pazarlama)
-
Lisans Marketing-Einführung (Pazarlamaya Giriş)
-
Yüksek Lisans Uluslararası Fiyatlandırma Stratejileri
-
Lisans Grundlagen des Marketing (Pazarlamanın Temelleri)
-
Yüksek Lisans Satış Yönetimi ve Profesyonel Satışçılık
-
Lisans Marketing (Pazarlamaya Giriş)
-
Lisans Bilimsel Araştırmalar ve Etik
-
Lisans Werbung (Reklamcılık)
-
Yüksek Lisans Stratejik Pazarlama Analizi
-
Yüksek Lisans Internationales Handelsmarketing (Uluslararası Perakendecilikte Pazarlama)
-
Yüksek Lisans Internationales Marketing (Uluslararası Pazarlama)
-
Lisans Marktforschung (Pazar Araştırması)
-
Lisans Kommunikations- und Dialogmarketing (İletişim Politikası ve İnteraktif Pazarlama)
-
Lisans Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
-
Lisans Marketing-Einführung (Pazarlamaya Giriş)
-
Lisans Handelsmarketing (Perakendecilikte Pazarlama)
-
Yüksek Lisans Strategisches Marketing (Stratejik Pazarlama)
-
Lisans Internationales Marketing (Uluslararası Pazarlama)
-
Lisans Unternehmensplanspiel-Markstrat (Uygulamalı Şirket Yönetim Planlaması)
Yönetilen Tezler
-
Marka aşkı öncülleri ve sonuçları arasındaki ilişkiler üzerine bir uygulama / A study on the relationships between antecedents and consequences of brand love
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Çok kanallı perakendecilikte fiyat farklılaştırması ve tüketici adil fiyat algısı
KELEMCİ G. (Danışman)
G.GÜSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Analyse der markenliebe - Eine vergleichende studie zwischen den unterschiedlichen konsumentengenerationen - Dargestellt am fallbeispiel von handyindustrie
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Analyse der markenpersönlichkeit im politik-marketing
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Markenloyalität bei handelsmarken - eine empirische bestandsaufnahme im Turkischen food-sektor
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Einstellung und kaufverhalten der Türkischen konsumenten in bio-lebensmitteln
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Rollenverteilung beim kaufverhalten von Türkisch und Deutschen familien
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Analyse der Markenpersönlichkeit von Damenbinder Marken in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Der umgang Türkischer internet provider mit kundenbeschwerden
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Einsatz von data mining alssegmentierungsinstrument der vorhandenen kunden - am fallbeispiel von kraftstoff sektor in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
-
Product-service-system für kundenorientierte produktentwicklung in industriegütermärkten dargestellt am beispiel der Türkischen lackindustrie
KELEMCİ G. (Danışman)
S.MERT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Stellenwert und ausgestaltung integrierter kommunikation ? eine empirische bestandsaufnahme unter den werbestärksten unternehmen in der Türkei
KELEMCİ G. (Danışman)
İ.KARDEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Herausforderungen für passagierfluggesellschaften-aufbau von wettbewerbsvorteilen in transatlantikflügen am beispiel der Türkischen luftverkehrsgesellschaft (THY)
KELEMCİ G. (Danışman)