Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 35

5. AN ANALYSIS OF THE RELATIONS BETWEEN INDIVIDUAL RISK TOLERANCE, BRAND EQUITY AND INTENTION TO INVEST IN BORSA ISTANBUL

International Congress on Political, Economic and Management Sciences (ICPEMS), Saraybosna, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

11. CONTENT ANALYSIS OF ADVERTISINGS IN TURKISH BANKING INDUSTRY

4th Annual InternationalConference on Turkey andTurkish Studies, Atina, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

12. VOLKSWAGEN EMİSYON KRİZİNE KARŞI TÜKETİCİ TEPKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Global Business Research Congress (GBRC-2017), İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

15. Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz

Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

22. The Impact of Overall Store Price Image on Price Perceptions – an Experimental Analysis in Due Consideration of the Moderating Role of Price Knowledge

Retail Pricing in a Global Marketplace, Joint Conference of Clarkson University and Babson College, 11 - 13 Ağustos 2010, (Tam Metin Bildiri)

27. Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı: Hijyenik Ped Sektöründe Bir Uygulama

1. International Marketing Communications Symposium MARCOM 2009, Türkiye, 28 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

32. Endüstriyel Ürünlerde Sürdürülebilir Pazarlama Yaklaşımına Bir Araç Olarak ”Ürün-Servis-Sistemleri” (Product-Service-System) - Türk Boya Sanayisinde Bir Uygulama

Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı – İşletmecilikte Yeni Gelişmeler ve Fırsatla, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

34. Perakendecilikte Yeni Açılımlar: Private Labeling - Özel Markalar

T.M.M.O.B. Marka Yönetimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020

2. Vertrauen, Unternehmensreputation und wahrgenommene Preisfairnessder neuen elektronischen Handelsmodelle: Empirische Erkenntnisseaus Sicht der Konsumenten

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner, Helmut, Schöning, Stephan, Sümer Gögüs, Handan, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.241-272, 2020

3. Conceptualizing and Measuring the Intention to Invest in Borsa Istanbul: Empirical Evidence from the Perspective of Foreign Investors

Behavioral Finance, Pernsteiner Helmut, Sumer Haluk, Ulusan Polat Meltem, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.283-321, 2019 identifier

4. Fiyatlandırma Stratejileri

Principles of Marketing, A. Ercan Gegez, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.322-349, 2018

6. Buying Intentions and Attitudes of Turkish Students towardsPrivate Shopping Sites: A Pilot Study in Istanbul

Turkish Studies from Different Perspectives, Uydacı, Mert, Editör, Athens Institute for Education and Research., ss.297-314, 2017

7. Kült Film Içerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka Iletisimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir Inceleme

İletisim Çalışmaları, Aydın Ziya Özgür,Aytekin İşman, Editör, Sakarya Kitabevi, İstanbul, ss.207-225, 2016

8. Markalamada Gerilla Pazarlama

Masamızda Marka Sohbetleri, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.5-25, 2015

9. Günümüzün Etkili Medyası: Tüketicilerin Yarattıgı Medya Ortamı ve Satınalma Davranısına Etkisi

Pazarlama, Isletme Yönetimi ve Egitiminde Seçilmis Yazılar, Nimet Uyar,Şebnem Burnaz,Elif Karaosmanoğlu,Banu Elmadağ baş,Gonca Ulubaşoğlu,Canan aktan,Melek Demiralay, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.141-163, 2011

11. Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.207-230, 2009

12. Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi

Kriz Yönetimi, Haluk sumer,Helmut Pernsteiner, Editör, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.583-612, 2009

13. Impulse für die Markenforschung und Markenführung,

Impulse für die Markenforschung und Markenführung, Carsten Baumgarth,Gülpınar Kelemci,A. Bahar Ceritoğlu, Editör, Gabler Verlag, Wiesbaden, ss.1-60, 2008
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları