SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
In the mood to buy? Understanding the interplay of mood regulation and congruence in internationa context
Marketing Letters
, cilt.23, ss.1005-1018, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
YATIRIMCI ODAKLI MARKA DENKLİĞİ ALGISI, YATIRIM YAPMA EĞİLİMİ VE FİNANSAL RİSK TOLERANSI İLİŞKİSİNDE BORSA İSTANBUL ÖRNEĞİ
International Journal of Management Economics and Business
, cilt.17, sa.3, ss.918-943, 2021 (Hakemli Dergi)
Sinsi (Tuzak) Pazarlamanın Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi: 2010 Dünya Şampiyonası Örneği
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.185-203, 2016 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı ile Marka Tercihine İlişkin Bir Analiz: Hijyenik Ürünler Sektöründe Bir Uygulama
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, ss.121-139, 2009 (Hakemli Dergi)
Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.199-220, 2008 (Hakemli Dergi)
Müşteri Yaşam Boyu Değeri Hesaplama Modelleri ve Model Değiskenlerine Genel Bir Bakış
Pazarlama Dünyası
, cilt.21, ss.32-38, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Perakendeci Markası
Türkiye Private Label Perakende Dergisi
, cilt.1, ss.14-23, 2004 (Hakemsiz Dergi)
Perakendecilikte Marka Yönetimi
”, Türkiye Private Label Perakende Dergisi
, cilt.1, ss.16-25, 2004 (Hakemsiz Dergi)
perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler
Türkiye Private Label Perakende Dergisi
, cilt.1, ss.16-25, 2004 (Hakemsiz Dergi)
Euro Brands
Türkiye Private Label Perakende Dergisi
, cilt.1, ss.18-27, 2004 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
AN ANALYSIS OF THE RELATIONS BETWEEN INDIVIDUAL RISK TOLERANCE, BRAND EQUITY AND INTENTION TO INVEST IN BORSA ISTANBUL
International Congress on Political, Economic and Management Sciences (ICPEMS), Saraybosna, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019
Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü
24. Pazarlama Kongresi, AYDIN/KUŞADASI, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019
MARKA AŞKI VE MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİNDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
23. Pazarlama Kongresi, 27 - 29 Haziran 2018
ÇOK KANALLI PERAKENDECİLİKTE FİYAT FARKLILAŞTIRMASI VE TÜKETİCİ ADİL FİYAT ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, 26 - 28 Nisan 2018
ALGILANAN HİZMET KALİTESİ – ALGILANAN DEĞER VE ADİL FİYAT ALGISININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: GSM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
4. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2017
ELEKTRONİK TİCARET MODELLERİNİN ALGINAN GÜVEN,İTİBAR VE ADİL FİYAT ALGISI FAKTÖRLERİ ÇERÇEVESİNDEKARŞILAŞTIRILMASI
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
VOLKSWAGEN EMİSYON KRİZİNE KARŞI TÜKETİCİ TEPKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Global Business Research Congress (GBRC-2017), İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017
POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017
ÜNLÜLERİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DENKLİĞİNİN İNCELENMESİ: KIVANÇ TATLITUĞ ÖRNEĞİ
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz
Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions, 28 - 30 Eylül 2016
Sinsi Pazarlamanın (Ambush Marketing) Marka Farkındalığı ve Tüketici Davranışlarına Etkisi üzerine Ampirik bir Çalışma: 2010 FIBA Basketbol Dünya Kupası Örneği
International Conference on Turkey and Turkish Studies, 9 - 12 Mayıs 2016
Türk Öğrencilerin Özel Alışveriş Sitelerine (Private Shopping Sites) Karşı Algı, Tutum ve Satınalma Eğilimi - İstanbul İlinde Pilot Uygulama
International Conference on Turkey and Turkish Studies, 9 - 12 Mayıs 2016
Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Kişisel Değerleri Kapsamında İncelenmesine İlişkin Bir Pilot Araştırma
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011
Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Satınalma EğilimiÜzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011
İnternette Ağızdan Ağıza İletişim (İAAİ) Platformalarının Farklı Ürün Gruplarındaki Satınalma Eğilim Üzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010
İnternette Ağızdan Ağıza İletişim (İAAİ) Platformlarının Farklı Ürün Gruplarındaki Satınalma Eğilimi Üzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010
The Impact of Overall Store Price Image on Price Perceptions – an Experimental Analysis in Due Consideration of the Moderating Role of Price Knowledge
Retail Pricing in a Global Marketplace, Joint Conference of Clarkson University and Babson College, 11 - 13 Ağustos 2010
Yöresel Ürüm İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi - İstanbul İlinde Bir Uygulama
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009
Yöresel Ürün İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi - İstanbul İlinde Bir Uygulama
Küreselden Yerele Glokal Pazarlama: 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009
Ist CHANEL wirklich stärker als NIVEA? Empirische Studie zum Nutzen und zur Markenstärke von Basis-, Premium- und Luxusmarken
3. Internationaler Markentag, 24 - 25 Eylül 2009
Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2009
Tüketicilerde Marka Kişiliği Algısı: Hijyenik Ped Sektöründe Bir Uygulama
1. International Marketing Communications Symposium MARCOM 2009, Türkiye, 28 Haziran 2009
Role Allocation in the Family Purchase Decision Process: A Cross Cultural Study Between Turkish an German Families
EBES 2009 Conference, 1 - 02 Haziran 2009
Effects of the Interaction Between Level of Acculturation and Societal Development on Family Purchase Decision-making Among Turkish Immigrants in Germany: A Cross-Cultural and Cross-National Study
International Conference on “Immigration, Consumption and Markets, 18 - 19 Ekim 2009
Endüstriyel Ürünlerde Sürdürülebilir Pazarlama Yaklaşımına Bir Araç Olarak ”Ürün-Servis-Sistemleri” (Product-Service-System) - Türk Boya Sanayisinde Bir Uygulama
Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı – İşletmecilikte Yeni Gelişmeler ve Fırsatla, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2008
Stellenwert und Perspektiven des Marketing aus Sicht der türkischen Wissenschaft und Praxis – Befunde Explorativer Studie
Stellenwert und Perspektiven des Marketing im 21. Jahrhundert, 09 Ocak 2008
Perakendecilikte Yeni Açılımlar: Private Labeling - Özel Markalar
T.M.M.O.B. Marka Yönetimi Sempozyumu, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2005
Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulamasının İncelenmesi
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
Vertrauen, Unternehmensreputation und wahrgenommene Preisfairnessder neuen elektronischen Handelsmodelle: Empirische Erkenntnisseaus Sicht der Konsumenten
Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner, Helmut, Schöning, Stephan, Sümer Gögüs, Handan, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.241-272, 2020
Fiyatlandırma Stratejileri
Principles of Marketing, A. Ercan Gegez, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.322-349, 2018
Politik Pazarlamada Marka Kişiliği Boyutlarının Analizi: Türkiye’deki Siyasal Partiler Üzerine Bir Araştırma
Sosyal Araştırmalar, , Editör, Beşköprü Publication, ss.171-198, 2017
Kült Film Içerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka Iletisimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir Inceleme
İletisim Çalışmaları, Aydın Ziya Özgür,Aytekin İşman, Editör, Sakarya Kitabevi, İstanbul, ss.207-225, 2016
Markalamada Gerilla Pazarlama
Masamızda Marka Sohbetleri, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.5-25, 2015
Günümüzün Etkili Medyası: Tüketicilerin Yarattıgı Medya Ortamı ve Satınalma Davranısına Etkisi
Pazarlama, Isletme Yönetimi ve Egitiminde Seçilmis Yazılar, Nimet Uyar,Şebnem Burnaz,Elif Karaosmanoğlu,Banu Elmadağ baş,Gonca Ulubaşoğlu,Canan aktan,Melek Demiralay, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.141-163, 2011
Perakendecilikte Fiyat İmajı ve Tüketici Satınalma Davranışlarına Etkileri
Yalın Yayıncılık, 2009
Müşteri Değeri Yönetimi: Değer Odaklı Yönetim Anlayışında Müşteri Değerini Arttırmaya Yönelik Temel Stratejiler
Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.207-230, 2009
Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi
Kriz Yönetimi, Haluk sumer,Helmut Pernsteiner, Editör, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.583-612, 2009
Impulse für die Markenforschung und Markenführung,
Impulse für die Markenforschung und Markenführung, Carsten Baumgarth,Gülpınar Kelemci,A. Bahar Ceritoğlu, Editör, Gabler Verlag, Wiesbaden, ss.1-60, 2008