Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

2. Contextualized AI literacy hands-on-minds-on practices for stem undergraduates

17. International Congress on Social Sciences - Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, cilt.1, ss.556, (Özet Bildiri)

3. Using concept mapping to depict undergraduate students' conceptions of creativity

7th International Asos Social Sciences Symposium, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

4. FETEMM Alanlarında öğrenim gören üniversite öğrencilerinde yaratıcı düşünme becerilerinin geliştirilmesi: Orijinallik ve Akıcılık Boyutları

4. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEOK), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2024, cilt.1, ss.34, (Özet Bildiri)

6. 21. Yüzyıl sınıfları için özgün ve yenilikçi bir fen öğrenme ortamı: Bilim tarihiyle zenginleştirilmiş yaratıcı problem çözme modülleri

15. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, cilt.1, ss.49, (Özet Bildiri)

7. A Remedy for promoting creative thinking skills of middle schoolers through innovative science learning environments: Hybrid-in-CPS

ESERA (European Science Education Research Area) Annual International Conference 2021, Mino, Japonya, 30 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)

8. Fen öğretiminde içeriğe özgü problem çözme becerilerinin belirlenmesine yönelik yeni bir yaklaşım

14. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi-2021, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

9. Beceri temelli fen öğrenme ortamlarının 7. Sınıf öğrencilerin yaratıcı düşünme beceri düzeylerine etkisi.

14. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi-2021, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

10. Hands-On/Minds-On Ders Planı Geliştirme Atölyesi: Deniz Seviyesinin Yükselmesi

I. Ulusal Disiplinerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEOK), Ankara, Türkiye, 04 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

11. 5th, 6th, 7th graders’xx understandings about scientific inquiry: An intertwined PBL HOS approach

ESERA (European Science Education Research Area) Annual International Conference 2019, Bologna, İtalya, 25 - 29 Ağustos 2019, (Özet Bildiri)

12. Investigation of the impact an innovative approach on Turkish middle school students’ understanding of scientific inquiry.

ESERA (European Science Education Research Area) PhD Summer School 2019, Girit, Yunanistan, 4 - 09 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları Dersinde Disiplinler Arası Yaklaşım ve Bilimsel Pratikler

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (UKEK), Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

14. The impact of innovative instructional effort to enhance the understanding about SI of 7th Graders.

NARST (National Association for Research in Science Teaching) Annual Conference 2019, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Mart - 03 Nisan 2019, ss.63, (Özet Bildiri)

16. 21. YY Becerilerini Destekleyici Fen Öğrenme Ortamlarının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Hakkındaki Görüşlerine Etkisi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

17. Ortaokul 5.,6., ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Anlayışları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

18. Biyoloji Konularının Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımı

2.Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.30, (Özet Bildiri)

19. Investigation of the impact of problem based learning on Turkish middle school students’ essential skills about 21st Century

NARST (National Association for Research in Science Teaching) Annual Conference 2018, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mart 2018, ss.17-18, (Tam Metin Bildiri)

20. As complicated as Rubik s Cube is: How difficult is to change middle school students NOS views through a CPD

International History Philosophy of Science Teaching-IHPST Group Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

21. As complicated as rubik’s cube is: how difficult is to change middle school students’ nos views through a CPD

14th International History, Philosophy, and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

22. Does it matter to be informed, naive or not? An example of professional development program about NOS

National Association for Research in Science Teaching NARST Annual Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, cilt.1, ss.63, (Özet Bildiri)

23. Does it Matter to be Informed - Naive or not? An Example of Professional Development Program about NOS

National Association for Reseacrh in Science Teaching, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)

24. Bilimin doğası öğretimi için içeriğe özgü etkinlik hazırlanması

XII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.86, (Özet Bildiri)

25. Bilimin Doğası Öğretimi için İçeriğe Özgü Etkinlik Geliştirilmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

27. Investigation of the Link between Continuing Professional Development CPD Programs and Students NOS Views

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

28. Investigation of the Link between Continuing Professional Development (CPD) Programs and Students’ NOS Views

National Association for Research in Science Teaching) Annual Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

30. The effects of a professional development program on teachers pedagogical content knowledge

7th World Conference on Educational Sciences, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

32. Impact of a Large Scale Professional Development Project on Middle School Students Views of NOS

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Mart - 02 Nisan 2014

33. Impact of a large scale professional development project on middle school students views of NOS

National Association for Research in Science Teaching NARST Annual International Conference, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.203, (Özet Bildiri)

34. The comparison of ICT usage levels in compulsory schools f Turkey and Sweden

II. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Codesign of Technology-Enriched Place-Based SSI Lesson Plans

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, , Editör, Springer, ss.181-198, 2024

2. Codesign of Technology-Enriched Place-Based SSI Lesson Plans

Socioscientific Issues Focused Teacher Education. Contemporary Trends and Issues in Science Education, NAMDAR BAHADIR, KARAHAN ENGİN, Editör, Springer, ss.181-198, 2024

4. Singapur'da Fen Eğitimi

Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Erdaş-Kartal, E. & Mesci, G., Editör, Nobel Akademik Yayınevi, Ankara, ss.29-50, 2022

5. Bölüm 7: Fen Bilimlerinde Bilimin Doğası ve Öğretimi

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programlarıyla Uyumlu, PISA-TIMSS Soru Örnekleriyle İlişkilendirilmiş), Tekbıyık, Ahmet Çakmakcı, Gültekin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.175-210, 2018

9. Bilimin Doğasının Öğretimi Alanında Mesleki Gelişim Programları

Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi: 5., 6., 7. Ve 8. Sınıflar, Yalaki, Yalçın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.19-24, 2016
Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

9

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

205

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

7

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

47

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları