Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2020 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2001 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2001 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
1995 - 1998 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Bölümü
-
1987 - 1995 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Eğitimi Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Senato Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2017 Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2016 Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2004 - 2006 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Türkçe Derslerinde Akademik Tartışma Modelinin Kullanılabilirliği Üzerine Bir Durum İncelemesi
Beyreli L. (Danışman)
K.ÖZÇETİN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Akademik tartışma modelinin Türkçe derslerinde kullanılabilirliği üzerine bir durum araştırması
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Bilişsel farkındalık stratejilerinin okuduğunu anlama ve eleştirel düşünmeye etkisi
BEYRELİ L. (Danışman)
F.AMANVERMEZ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Türkçe öğretmenlerinin ve önerdikleri kitapların söylemleri bağlamında okuma kültürü anlayışı: Bir durum çalışması
BEYRELİ L. (Danışman)
-
İkna edici yazma becerisinin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Yenilenmiş bloom taksonomisine göre tasarlanan ortaokul Türkçe dersi öğretim programı (Model önerisi)
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Çin Hong-Kong, Finlandiya, Kore, Singapur ve Türkiye'nin ana dili öğretim programlarının karşılaştırılması
BEYRELİ L. (Danışman)
A.SEFER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Çin Hong-Kong, Finlandġya, Kore, Singapur ve Türkiye’nin ana dili öğretim programlarının karşılaştırılması
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Ortaokul Türkçe ders kitaplarındaki şiirlerin çocuk edebiyatı bağlamında değerlendirilmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Ortaokul Türkçe ders kitaplarında cinsiyet ifadeleri ve toplumsal cinsiyet rolleri
BEYRELİ L. (Danışman)
-
8. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin değerler bakımından incelenmesi : (1981 ve 2006 Türkçe Öğretim Programlarına Göre Hazırlanan Ders Kitapları)
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin yazılı anlatımda fiilimsi kullanma becerilerinin incelenmesi : (İstanbul/Zeytinburnu İlçesi Örneği)
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin yazılı anlatımda fiilimsi kullanma becerilerinin incelenmesi (İstanbul / Zeytinburnu ilçesi örneği)
BEYRELİ L. (Danışman)
F.AMANVERMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
8. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin değerler bakımından incelenmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
M.KOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İkinci dil öğretim kaynaklarında yer alan anlama etkinliklerinin karşılaştırılması: Yeni Hitit ve New Headway örneklemi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
8. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin söz varlığı açısından incelenmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Üstün yetenekli öğrencilerde yaratıcı yazma çalışmalarının düzeyleri ilköğretim 6, 7, 8. sınıf örneği
BEYRELİ L. (Danışman)
-
6. sınıf Türkçe ders kitaplarının söz varlığı açısından incelenmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
MEB 9. sınıf Türk edebiyatı ders kitabındaki metinlerin söz varlığı açısından değerlendirilmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
K.USLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 6, 7, 8. sınıf Türkçe ders kitaplarının cümle bakımından incelenmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Birleşik kelimelerin yazımı
BEYRELİ L. (Danışman)
-
MEB 9. sınıf türk edebiyatı ders kitaplarındaki metinlerin söz varlığı açısından değerlendirilmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
7. sınıf Türkçe ders kitaplarının söz varlığı açısından incelenmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Türkçe dersinde beyin temelli öğrenmenin akademik başarıya ve kalıcılığa etkisi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Öğrencilerin hikâye edici metinlerinin çözümleyici puanlama yönergesine göre değerlendirilmesi (6. ve 7. sınıf örneği)
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Bilişsel öğrenme kuramı ışığında Türkçe dersi hedeflerine uygun olarak kullanılabilecek yöntem ve teknikler
BEYRELİ L. (Danışman)
-
İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin atasözlerini algılama düzeyleri
BEYRELİ L. (Danışman)
G.ÖNEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 6,7,8. sınıf öğrencilerinin atasözlerini algılama düzeyleri
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Cümle bilgisi konusundaki terim, tanım ve tasnif farklılıklarının değerlendirilmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Okul sözlüklerinin değerlendirilmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
N.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Serbest okuma etkinliğinin öğrencilerin sözcük kazanımına etkileri
BEYRELİ L. (Danışman)
-
MEB ilköğretim 6, 7. ve 8. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin söz varlığı açısından değerlendirilmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
H.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
MEB ilköğretim 6, 7. ve 8. sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin söz varlığı açısından değerlendirilmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
Türkçe öğretmenlerinin Türkçe öğretim programındaki anlama ve anlatım davranışlarının kazandırılmasına dair görüş ve uygulamalarının incelenmesi
BEYRELİ L. (Danışman)
-
8. sınıf kompozisyon çalışmarında çağrışım, serbest yazma ve tamamlama tekniklerinin öğrencilerin sözcük dağarcığına olan katkısının karşılaştırılması
BEYRELİ L. (Danışman)
-
8.sınıf kompozisyon çalışmalarında çağrışım, serbest yazma ve tamamlama tekniklerinin öğrencilerin sözcük dağarcığına olan katkısının karşılaştırılması
BEYRELİ L. (Danışman)
B.ŞABAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Liselere giriş sınavı (LGS) Türkçe soru profili ve bunun 6, 7, 8. sınıf Türkçe ders kitaplarıyla karşılaştırılması
BEYRELİ L. (Danışman)