Dr.Öğr.Üyesi AHMET BAŞCI
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kurumsal İtibar Ölçümünde Kurumsal Kişilik Perspektifive İşletme Öğrencilerinin Kurumsal Kişilik AlgılamalarınaYönelik Bir Araştırma
BAŞCI A.
,
Ertemel A. V.
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.2, sa.1, ss.1-13, 2016 (Hakemli Dergi)
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNE ETKİSİ
Boğa Ö.
,
BAŞCI A.
Öneri Dergisi
, cilt.12, sa.45, ss.463-489, 2016 (Hakemli Dergi)
Effects of Zero Moment of Truth on Consumer Buying Decision An Exploratory Research in Turkey
Ertemel A. V.
,
BAŞCI A.
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.1, sa.2, ss.642-653, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Determining of Consumers’ Electronic Word of Mouth Motivations in The Online Communities And A Research.
TAVMAN E. B.
,
BAŞCI A.
Congress on Business and Marketing 2018, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2018, ss.151-155
İkinci Dalga Kahvelerin Tercih Edilmesini Etkileyen Faktörler: İçtiğimiz Kahveleri Tanıyor Muyuz?
BARUÖNÜ LATİF F. Ö.
,
ÖRS M.
,
BAŞCI A.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.592-597
Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanya Türlerine Yönelik İnanç, Tutum ve Satın Alma Niyetlerinin İncelenmesi
GÜNGÖR F.
,
BAŞCI A.
II. C-IASOS International Applied Social Sciences Congress, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.320-323
Corporate Personality Perspective in Corporate Reputation Management A Survey of Corporate Personality Perception On Business Administration Students
BAŞCI A.
,
ERTEMEL A. V.
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015
Effects of Zero Moment of Truth on Consumer Buying Decision An Exploratory Research in Turkey
ERTEMEL A. V.
,
BAŞCI A.
International Conference on Social Sciencesand Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015
Is Beauty Only Brand Deep
CELİK ELMER C.
,
BAŞCI A.
,
CİNTAMÜR İ. G.
2012 LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 9 - 10 Ağustos 2012
Corporate Social Responsibility and Branding
KARAOSMAN H.
,
ONURLU Ö.
,
BAŞCI A.
5th International Conference of AM’s Brand, Identity, and Corporate Reputation SIG, Cambridge, Kanada, 1 - 03 Eylül 2009, ss.90
The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in The Turkey
TIĞLI M.
,
ERDEM Ş.
,
BAŞCI A.
1st Annual, International Conference on Communication, Mass Media and Culture -Freedom and Prejudice, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2006, ss.59-60
Türkiye de Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına ve Sosyal Açıdan Sorumlu Şirketlere Karşı Tutumu
USLU A.
,
BAŞCI A.
,
GAMBAROV V. A.
Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Eylül 2008, ss.47-60
Marka Bilinirliği Yüksek Olan İşletmelerin Pazarlama Departmanlarında Yedekleme
YÜCEL D.
,
BAŞCI A.
16. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2008, ss.260-262
Şehir Markası Yaratma Süreci ve İstanbul Şehir Markası İçin Bir Model Önerisi
BAŞCI A.
4. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.965
The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey
TIĞLI M.
,
ERDEM Ş.
,
BAŞCI A.
), International Conference on Communication, Mass MediaCulture, Bahçeşehir University and Kent State University, 5 - 07 Ekim 2006
Marketing Problems of Turkish Cinema Films and a Case Study
TIĞLI M.
,
BAŞCI A.
New Media and Interactiviy International Conference, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, ss.494-501
Kitap & Kitap Bölümleri
The Effect of Country of Origin on Brand Preferences in Turkey
TIĞLI M.
,
ERDEM Ş.
,
BAŞCI A.
Freedom and Prejudice Approaches to Media and Culture, Süheyla Kırca Schroeder, LuEtt Hanson, Editör, Bahçeşehir University Press, İstanbul, ss.323-346, 2008
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
17
Tez Danışmanlığı
13
Açık Erişim
10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları