Prof. Dr. TOLGA KARA


İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: İletişim


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Gazetecilik, İletişim Bilimleri

E-posta: tolgakara@marmara.edu.tr
Web: https://avesis.marmara.edu.tr/tolgakara
Ofis: A 636
Posta Adresi: Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Binası Göztepe Kampüsü Ofis No: A636, Kadıköy, İstanbul

Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

4

Atıf (Scholar)

983

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

1

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2006

2003 - 2006

Doktora

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

Türkiye’de Basın İşletmelerinde Finansal Yönetim Yaklaşımları ve Alternatif Finansman Tekniklerinden Yararlanma Davranışları Üzerine Bir Araştırma Sürdürülebilir Kalkınma

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

2002

2002

Yüksek Lisans

Basın İşletmelerinde Muhasebe Sonuçlarının Rasyolar Yöntemi İle Analizi Sürdürülebilir Kalkınma

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Gazetecilik

İletişim Bilimleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

2016 - 2021

2016 - 2021

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

2009 - 2014

2009 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

2000 - 2009

2000 - 2009

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Fakülte Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2016 - 2022

2016 - 2022

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

2015 - 2017

2015 - 2017

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Yeni Medya Düzeni ve Sosyal Ağlar

İletişim Ağları Endüstrisi

Medyada Güncel Sorunlar

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Medya Endüstrisinde Yeni Ekonomi Uygulamaları

Ağ Ekonomisinde Ticaret: E-Ticaret

İletişim Kuramları

Medya İşletmelerinde Sosyal Medya Yönetimi

Lisans

Lisans

İletişim, Teknoloji ve Küresel Kültür

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

Küreselleşme ve Medya

Medya Okuryazarlığı

Spor Gazeteciliği

Yeni Medya

Medya, Popüler Kültür ve Toplum

Ön Lisans

Ön Lisans

İnternet Haberciliği

İnternet Haberciliği

Yönetilen Tezler

2025

2025

Yüksek Lisans

Sosyal medyanın ekonomi politiği

Kara T. (Danışman)

Y.RAMAZAN(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (16)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Instagram’da Yeniliklerin Yayılımı: Türkiye’deki Restoran Markaları Üzerine Bir İçerik Analizi

KARA T., AKYAZI E.

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. Instagram’da Yeniliklerin Yayılımı: Türkiye’deki Restoran Markaları Üzerine Bir İçerik Anaiizi

KARA T., AKYAZI E.

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.256-265, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. Sosyal Medyada Sosyal Farkındalık: Sanatçıların Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma

AKYAZI E., KARA T.

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. Medya Okuryazarlığı ve Türkiye’deki İletişim Fakültelerinin Müfredatları Üzerine Bir Araştırma

AKYAZI E., KARA T.

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. Sosyal Medyada Sosyal Farkındalık: Sanatçıların Sosyal Medya Hesaplarına Üzerine Bir Araştırma

AKYAZI E., KARA T.

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.278-287, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. Kullanıcı Üretimi İçeriğin Turizm Pazarlamasına Etkisi

KARA T., AKYAZI E.

IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

7. Siyasal İletişimde Sosyal Medya: Türk Siyasi Partilerinin Nisan 2017 Referandum Sürecinde Instagram Kullanımı

KARA T., AKAY R. A.

ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.117-127, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

8. Yerel Yönetimlerde Sosyal Medyanın Kullanımı: İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Kadıköy ve Beyoğlu İlçe Belediyelerinin Twitter Kullanımları Üzerine Karşılaştırmalı Analiz

AKAY R. A., KARA T.

ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.1271-1313, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

9. Sosyal Medya’da Değişen Gözetim Pratikleri: Kişilerarası Gözetim

Kara T., Akyazı E.

III. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barcelona, İspanya, 26 - 30 Nisan 2017, ss.557-567, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

10. Active Fan Era In Terms Of Culture Industry: Social Media's Effect on Football Club-Fan Relationships

KARA T., AYTEKİN Ç.

International Conference on Education and Social Sciences (INTCESS), İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014, ss.1347-1356, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

11. Kültür Endüstrisi Bağlamında Aktif Taraftar Çağı: Sosyal Medyanın Futbol Kulübü / Taraftar İlişkisine Etkisi

KARA T., AYTEKİN Ç.

INTCESS14- International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

12. Üniversitelerin Bir İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyayı Kullanımı: Türkiye’deki Yükseköğretim Kurumları Üzerine Bir Araştırma

AKYAZI E., KARA T.

International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1889-1900, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

13. Twitter Üzerinde Habercilik. Gazeteciler (Bir Haber Mecrası Olarak) Twitter’ı Nasıl Kullanıyor?

KARA T., AKYAZI E.

International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1877-1889, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

14. A New Marketing Strategy on the Internet: Long Tail

KARA T., TÜZEL URALTAŞ K. N.

Second International Conference on Social Sciences (ICSS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.251-260, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

15. Toplumsal ve Ekonomik Etkileri Bağlamında Bilişim Çağının Yeni Tehdidi: Siberterör

Kara T., Akyazı E., Dilmen N. E.

2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.31-40, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

16. Basın Sektöründe Gizli Sansür: Tekelleşme

KARA T.

Ulusal Basın’xxdan Sansürün Kaldırılışının 100. Yılı Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2008, cilt.1, ss.336-345, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

17. İnternet Ekonomisini Anlamak

KARA T.

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.1, ss.294-301, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

2. Yapay Zekayı İşlevsel Hale Getirmek: Etik Bir Çerçeve

KARA T., KURTÇU Ş.

Algoritmik Aklın Yükselişi, KARA TOLGA, AKYAZI ERHAN, Editör, Kriter, İstanbul, ss.157-178, 2025

2023

2023

3. YAPAY ZEKÂNIN AKADEMİK YAYINCILIKTA KULLANIMI VE OLASI ETİK SORUNLAR

KARA T.

Yapay Zeka ve İletişim, Dilmen, N.E., Aytekin, Ç., Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.365-385, 2023

2022

2022

4. Yeni Nesil Alternatif Medyalar: TURKMMO Dijital Oyun Fanzini Üzerinden Bir İnceleme

KARA T.

Dijital Devrim, Ayten Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.59-72, 2022

2021

2021

5. A New Alternative Media Model for the Future: Digital Fanzines

KARA T., DİLMEN N. E.

Digital Future, Bayrak, Tamer, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.513-528, 2021

2021

2021

6. MEDYA ENDÜSTRİSİNDE YARATICI SINIFIN YENİ EKONOMİYE ETKİSİ: 3T MODELİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME

KARA T., Susuz E.

GELENEKSEL VE DIJITAL ÜZERINE ILETIŞIM ARAŞTIRMALARI, Algül And, Editör, Nobel Yayınları, İstanbul, ss.35-55, 2021

2020

2020

7. Instagram’da Covid-19: Sağlık İletişimi Bağlamında Retrospektif Bir İnceleme

Kara T.

Korona Günlerinde Dijital Toplum, Ayen Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.66-80, 2020

2015

2015

8. Ağdaki Şüphe

Kara T. (Editör), Özgen E. (Editör)

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015

2015

2015

9. Sahte Düşler: Benliğin Araçsallaşması ve Sosyalleşme Yanılgısı

KARA T.

Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta, İstanbul, ss.59-80, 2015

2015

2015

10. Yapım, Gösterim ve Dağıtım Bileşenleri Bağlamında Türk Sinema Endüstrisinin Yapısal Analizi

KARA T.

Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Nurşen Mazıcı, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.305-327, 2015

2015

2015

11. Ello: Kapitalist Çağın Mahremiyet Tehdidine Yeni Bir Alternatif Mi?

KARA T.

Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma Yayınları, İstanbul, ss.469-494, 2015

2013

2013

12. Sosyal Medya Endüstrisi

KARA T.

Beta, İstanbul, 2013

2012

2012

13. Sosyal Medya Akademi

Kara T. (Editör), Özgen E. (Editör)

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012

2012

2012

14. İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması

KARA T.

Yeni Medya Ve, Deniz Yengin, Editör, Anahtar Kitaplar, İstanbul, ss.429-449, 2012

2012

2012

15. Sosyal Medya KOBİ'ler İçin Bir Fırsat Mı? Facebook ve LinkedIn Üzerinden Bir İnceleme

KARA T.

Sosyal Medya Akademi, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.113-128, 2012

2010

2010

16. Geleceğin Gazeteciliğine Yeni Bir Yaklaşım: Video Oyunları Gazeteciliği

ÖZGEN E., KARA T.

Geleceğin Gazeteciliği, Pembecioğlu Nilüfer, Editör, Boğaziçi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.38-43, 2010

2010

2010

17. Medya Sektöründe Rekabet Değişkenleri ve Türk Medyası

KARA T.

Rekabette Başarıya Giden Yol: İletişim, Fırlar Belma, Dündar Pelin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.297-317, 2010

2007

2007

18. Yeni Ekonomi ve Basın İşletmeleri Üzerine Etkisi

KARA T.

Küreselleşme Üzerine Notlar, Kaymakçı Oğuz, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.151-177, 2007

2006

2006

19. Bilişim Teknolojilerinin Gelişimi ve Gazeteciliğin Değişen Yüzü

KARA T.

Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006), Bilgili Can,, Editör, Beta YAyınları, İstanbul, ss.13-37, 2006

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Yeni Medya Elektronik Dergisi

Yayın Kurul Üyesi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

TOJDAC- Turkish Online Journal of Design, Art and Communication

Editörler Kurulu Üyesi

2015 - 2016

2015 - 2016

Sosyal bilimler enstitüsü Öneri Dergisi

Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Nisan 2020

Nisan 2020

The Turkish Online Journal of Design Art and Communication (TOJDAC)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2019

Aralık 2019

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2019

Aralık 2019

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2019

Aralık 2019

Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Aralık 2018

Aralık 2018

II. Uluslararası Türk Dünyası, Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kara T.
Antalya, Türkiye

Mayıs 2018

Mayıs 2018

İletişimde Yeni Yönelimler Uluslararası Konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kara T.
İstanbul, Türkiye

Ekim 2015

Ekim 2015

Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar Uluslararası konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kara T.
İstanbul, Türkiye

Kasım 2006

Kasım 2006

1st International Conference of New Media and Interactivity

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kara T.
İstanbul, Türkiye


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018

01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018

IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia

Çalışma Grubu

Rome-İtalya

01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017

01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017

ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference

Çalışma Grubu

Berlin-Almanya

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

III. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia

Çalışma Grubu

Barcelona-İspanya

01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014

01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014

INTCESS - International Conference on Education and Social Sciences

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013

01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013

International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties

Çalışma Grubu

İzmir-Türkiye

01 Eylül 2009 - 01 Eylül 2009

01 Eylül 2009 - 01 Eylül 2009

II. International Conference on Social Sciences (ICSS)

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008

01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008

Ulusal Basın'dan Sansürün Kaldırılışının 100. Yılı Konferansı

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mart 2008 - 01 Mart 2008

01 Mart 2008 - 01 Mart 2008

2. İstanbul Bilişim Kongresi

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Kasım 2006 - 01 Kasım 2006

01 Kasım 2006 - 01 Kasım 2006

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

Jüri Üyelikleri

Ekim-2019

Ekim 2019

Tez Savunma (Doktora)

Khamis Juma Abdalla (2019), “Tanzanya’da Medya Sahipliğinin Yapısal Dönüşümü Hakkında Gazeteci İzlenimleri (1992-2017), DAnışman: Prof. Dr. Nurşen Mazıcı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, Gazetecilik Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Ekim-2019

Ekim 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Taha Aslanlı (2019), “Siyasal İmaj Oluşumunda Dijital Propaganda: 2019 Yerel Seçimleri ve İBB Başkan Adayları Üzerine Bir İnceleme”, Danışman: Doç. Dr. Deniz Yengin, İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Nusret Karagöz (2019), “Türkiye’de Haber Sitelerinin Reklam Yönetimi Açısından İncelenmesi”, Danışman: Doç. Dr. Orhan Baytar, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

İbrahim Gültekin (2019), “Medyada Proje Döngüsü Yönetimi ve Sosyal Girişimcilik Projelerinin Sürdürebilirliği”, Danışman: Doç. Dr. Levent Eldeniz, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Gökçe Öztürk (2019), “Carl Gustav Jung’un Dört Arketip Kuramı Çerçevesinde Kadının Benlik Sunumu ve Sosyal Medyada Kadının Metalaşması Üzerine Bir Araştırma”, Danışman: Doç. Dr. Necmi Emel Dilmen, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilişim Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Kamile Develi (2019), “Popüler Kültür Ürünü Olarak Türkiye’de Yeni Nesil Dergiciliğin Sosyal Ağlar Çerçevesinde Değerlendirilmesi”, Danışman: Prof. Dr. Emel Karayel Bilbil, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Melek Ekinci (2019), “Dijital Emek ve Yabancılaşma”, Danışman: Prof. Dr. Mukadder Çakır, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radto TV Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Atakan Ürer (2018), “Gender Differences on Online Consumer Behaviour in Turkey”, Danışman: Gülşah Aydın, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler enstitüsü. - Yeditepe Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Doktora)

Enes Abanoz (2018). “Kollektif Eylemler ile Sosyal Ağlar Arasındaki Yapısal İlişkinin Çizge Teorisi İle analizi”, Danışman: Prof. Dr. Cem Sefa Sütçü, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, Bilişim Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Merve Alçayır (2015), “Türkiye’de Haber Portallarının İçerik Yönetiminde Azınlıklara Yönelik Nefret Söylemi”, Danışman: Yrd.Doç.Dr. Zeynep Yelda Kaban Kadıoğlu, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Basın Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Elif Sıkı (2015). “Yabancı Dil Öğretiminde Kültür Farkındalığı Yaratma ve Kültürlerarası İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi”, Danışman: Doç.Dr. Ayda Soydaş Uzunçarşılı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Zafer Ok, (2015), “Kriz yönetimi ve Afet Kaynaklı Krizlerin Yönetilme Sürecinde İstanbul Büyükşehir Belediyesi AKOM Örneği Analizi”, Danışman: Ebru Özgen, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Vural Dursun (2015), “Tükenmişlik Sendromu Bağlamında Hakkari Şark Hizmeti Yapan Kamu Personeli Üzerine Bir Araştırma”, Danışman: Ayda Soydaş Uzunçarşılı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Nilüfer Gevenoğlu (2015), “Halkla İlişkiler Perspektifinden Kurumsal Sürdürülebilirlik Uygulamaları”, Danışman: Doç.Dr. Ayda Uzunçarşılı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2015

Haziran 2015

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Olcay Kaplan (2015). “Duyularla Marka Parçalama”, Danışman: Doç.Dr. Ebru Özgen, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2014

Haziran 2014

Tez Savunma (Doktora)

Şafak Kayıkçı (2014). “Web Sayfalarının Yapay Sinir Ağları İle Sınıflandırılması”, Danışman: Doç.Dr. Erhan Akyazı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, Bilişim Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2014

Haziran 2014

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Merve Tetik (2014). “Futbol Kulüplerinin Markalaşma Süreci: Türkiye ve Dünya Futbol Kulüpleri Üzerinden Karşılaştırmalı Bir Analiz”, Danışman: Doç.Dr. Ebru Özgen, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2014

Haziran 2014

Tez Savunma (Doktora)

Barış Yavuz (2014). “Yeni İletişim Ortamı Olarak Mobil İletişim Teknolojilerinin Pazarlama İletişimi Etkinliğini Arttırmada Bağlam Temelli Kullanımı”, Danışman: Doç.Dr. Erhan Akyazı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, Bilişim Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi

Haziran-2011

Haziran 2011

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Aylin Türe Orhan (2011), “Tüketicilerin Marka Tercihlerine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesinde Reklamın Rolü” Danışman: Prof.Dr. Melda Cinman Şimşek, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi