Eğitim Bilgileri
2003 - 2006
2003 - 2006Doktora
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye
2000 - 2003
2000 - 2003Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
Türkiye’de Basın İşletmelerinde Finansal Yönetim Yaklaşımları ve Alternatif Finansman Tekniklerinden Yararlanma Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
2002
2002Yüksek Lisans
Basın İşletmelerinde Muhasebe Sonuçlarının Rasyolar Yöntemi İle Analizi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Gazetecilik
İletişim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
2016 - 2021
2016 - 2021Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
2009 - 2014
2009 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
2000 - 2009
2000 - 2009Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2016 - 2022
2016 - 2022Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
2015 - 2017
2015 - 2017Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Verdiği Dersler
Doktora
Yeni Medya Düzeni ve Sosyal Ağlar
İletişim Ağları Endüstrisi
Medyada Güncel Sorunlar
Yüksek Lisans
Medya Endüstrisinde Yeni Ekonomi Uygulamaları
Ağ Ekonomisinde Ticaret: E-Ticaret
İletişim Kuramları
Medya İşletmelerinde Sosyal Medya Yönetimi
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Müşteri Memnuniyeti Sağlamada Sosyal Medyanın Rolü: İGDAŞ Üzerine Bir Araştırma
Kara T. (Danışman)
A.CEVAHİR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Dünyada ve Türkiye'de Video Akış Servislerinde Rekabet: Porter'ın Beş Güç Modeli Üzerinden Bir İnceleme
Kara T. (Danışman)
E.NUR(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Ekonomi Politik Yaklaşım Bağlamında Alan ve Sermaye Üzerinden Yaratıcı ve Kültürel Endüstrilerin İncelenmesi
Kara T. (Danışman)
U.ÖZDEN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Dijital pazarlama çağinda artirilmiş gerçeklik uygulamalarinin satin alma üzerindeki etkisi
Kara T. (Danışman)
S.KARAÇUHA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
DİJİTAL PAZARLAMADA OYUNLAŞTIRMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: YEMEKSEPETİ ROZET UYGULAMASI
Kara T. (Danışman)
B.ÖZBALCI(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
TÜKETİM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA INFLUENCER PAZARLAMA: SOSYAL MEDYA FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Kara T. (Danışman)
E.AYDIN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
MEDYA ENDÜSTRİSİNDE YARATICI SINIFIN YENİ EKONOMİYE ETKİSİ: 3T MODELİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
Kara T. (Danışman)
E.SUSUZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Türkiye'de yerel basının ekonomik yapısı ve Diyarbakır yerel gazeteleri örneği
Kara T. (Danışman)
R.KILIÇ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Medya işletmelerinde yeni nesil pazarlama uygulamaları: Freemium üzerine bir araştırma
KARA T. (Danışman)
T.HÜNKAR(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Ağ toplumu bağlamında bilginin paylaşımına yönelik akademik yayın ve referans sistemleri: NEO4J platformunda graf veritabanı uygulaması
KARA T. (Danışman)
A.Değerli(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Yerel medya işletmelerinde insan kaynakları yönetimi: Bursa bağlamında bir uygulama çalışması
KARA T. (Danışman)
D.GÜL(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. DİJİTAL PAZARLAMA ÇAĞINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ SATIN ALMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Karaçuha S., Kara T.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.14, sa.3, ss.660-672, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Dünyada ve Türkiye’de Video Akış Servislerinde Rekabet: Porter’ın Beş Güç Modeli Üzerinden Bir İnceleme
Sezen E. N., KARA T.
Yeni Medya Elektronik Dergi , cilt.7, sa.2, ss.132-149, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20213. E-KİTAP ENDÜSTRİSİNİN EKONOMİ POLİTİĞİ
KARA T.
Journal of Communication Science Researches
, cilt.1, ss.69-80, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20204. SOSYAL MEDYA’DA MÜŞTERİ BİLGİ YÖNETİMİ:STARBUCKS ÖRNEĞİ
Kara T.
e-Journal of New Media , cilt.4, sa.3, ss.175-185, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20205. Sosyal Medyada Kriz İletişimi: Futbol Taraftarlığı Perspektifi
KARA T.
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.71-82, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
20186. Medya İşletmelerinde Yeni Nesil Pazarlama: Freemium. Spotify Üzerine Bir Araştırma
Kara T., Hünkar T.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
, cilt.8, ss.684-693, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20187. INSTAGRAM HAYATLARI: INSTAGRAM FOTOĞRAFLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
KARA T.
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.1, ss.11-20, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Instagram’ın Sağlık İletişimi Bağlamında Kullanımı: Özel Hastaneler Üzerine Bir İnceleme.
KARA T.
Global Media Journal Turkish Edition , cilt.7, ss.7-22, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Bilişim Çağının Haber Kaynağı Olarak İnternet Gazetelerinin Yaşlı Dostu Web Sitesi Kriterleri Açısından Karşılaştırmalı Analizi
Akyazı E., Kara T.
International Journal of Social Sciences and Education Research , cilt.3, sa.4, ss.1352-1363, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201610. Gençler Neden Snapchat Kullaniyor Kullanimlar Ve Doyumlar Yaklaşimi Üzerinden Bir Araştirma
KARA T.
Intermedia Uluslararası Hakemli İletişim Bilimleri E-Dergisi , cilt.4, ss.262-277, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. THE LEVERAGE EFFECT OF SOCIAL MEDIA: HOW TURKISH CIVIL AVIATION INDUSTRY USE SOCIAL MEDIA POWER?
KARA T.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
, cilt.6, sa.1, ss.62-73, 2016 (ESCI)
2014
201412. Jetfighter Down Predicting Opinions with Twitter and the Role of Social Media In Turkey within Context of Attribute Agenda Setting Theory
SÜTCÜ C. S., AYTEKİN Ç., KARA T., AKYAZI E., DİLMEN N. E., DEĞERLİ B.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.7, sa.34, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201413. Jetfighter Down! Predicting Opinions With Twitter and The Role Social Media on Turkey Within Context of Attribute Agenda-Setting Theory
Kara T., Akyazı E., Aytekin Ç., Dilmen N. E., Sütcü C. S., Değerli B.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201414. Yerel Medya İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi Bursa Bağlamında Bir Uygulama
KARA T., Dicel Gül A.
Marmara İletişim , ss.195-210, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201415. KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM
Kara T.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , cilt.4, ss.51-60, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
201216. Sosyal Medya Üzerinde Yeni Nesil Pazarlama ve Türkiye Bilgi ve İletişim Hizmetleri Endüstrisinde Sosyal Ağların Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
KARA T.
Global Media Journal , cilt.2, ss.102-117, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201217. Sosyal Medya Ağlarının Sosyal Ticaret Ağına Dönüşümü Facebook Örneği
KARA T.
Gaziantep University Journal of Social Sciences , cilt.4, ss.1419-1439, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201118. The Effects of Knowledge Economy on the Costs and Cost Comparison of the Traditional and Digital Goods
KARA T., BABAN E.
International Journal of Social Sciences and Humanity Studies , cilt.3, ss.479-487, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200919. Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları
KARA T.
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION , ss.65-78, 2009 (Hakemli Dergi)
2007
200720. Basın İşletmelerinde Likidite Analizi: Hürriyet Gazetesi Örneği
KARA T.
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION , ss.151-159, 2007 (Hakemli Dergi)
2005
200521. Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri
KARA T.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , ss.109-122, 2005 (ESCI)
2002
200222. Basın İşletmelerinde Finansal Yönetimin Önemi
DAİ T. U., KARA T.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , cilt.1, ss.21-27, 2002 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Instagram’da Yeniliklerin Yayılımı: Türkiye’deki Restoran Markaları Üzerine Bir İçerik Analizi
KARA T., AKYAZI E.
IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Instagram’da Yeniliklerin Yayılımı: Türkiye’deki Restoran Markaları Üzerine Bir İçerik Anaiizi
KARA T., AKYAZI E.
IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.256-265, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Sosyal Medyada Sosyal Farkındalık: Sanatçıların Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir Araştırma
AKYAZI E., KARA T.
IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Medya Okuryazarlığı ve Türkiye’deki İletişim Fakültelerinin Müfredatları Üzerine Bir Araştırma
AKYAZI E., KARA T.
IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Sosyal Medyada Sosyal Farkındalık: Sanatçıların Sosyal Medya Hesaplarına Üzerine Bir Araştırma
AKYAZI E., KARA T.
IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.278-287, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Kullanıcı Üretimi İçeriğin Turizm Pazarlamasına Etkisi
KARA T., AKYAZI E.
IV. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20177. Siyasal İletişimde Sosyal Medya: Türk Siyasi Partilerinin Nisan 2017 Referandum Sürecinde Instagram Kullanımı
KARA T., AKAY R. A.
ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.117-127, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. Yerel Yönetimlerde Sosyal Medyanın Kullanımı: İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Kadıköy ve Beyoğlu İlçe Belediyelerinin Twitter Kullanımları Üzerine Karşılaştırmalı Analiz
AKAY R. A., KARA T.
ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.1271-1313, (Tam Metin Bildiri)
2017
20179. Sosyal Medya’da Değişen Gözetim Pratikleri: Kişilerarası Gözetim
Kara T., Akyazı E.
III. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barcelona, İspanya, 26 - 30 Nisan 2017, ss.557-567, (Tam Metin Bildiri)
2014
201410. Active Fan Era In Terms Of Culture Industry: Social Media's Effect on Football Club-Fan Relationships
KARA T., AYTEKİN Ç.
International Conference on Education and Social Sciences (INTCESS), İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014, ss.1347-1356, (Tam Metin Bildiri)
2014
201411. Kültür Endüstrisi Bağlamında Aktif Taraftar Çağı: Sosyal Medyanın Futbol Kulübü / Taraftar İlişkisine Etkisi
KARA T., AYTEKİN Ç.
INTCESS14- International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
2013
201312. Üniversitelerin Bir İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyayı Kullanımı: Türkiye’deki Yükseköğretim Kurumları Üzerine Bir Araştırma
AKYAZI E., KARA T.
International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1889-1900, (Tam Metin Bildiri)
2013
201313. Twitter Üzerinde Habercilik. Gazeteciler (Bir Haber Mecrası Olarak) Twitter’ı Nasıl Kullanıyor?
KARA T., AKYAZI E.
International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, ss.1877-1889, (Tam Metin Bildiri)
2009
200914. A New Marketing Strategy on the Internet: Long Tail
KARA T., TÜZEL URALTAŞ K. N.
Second International Conference on Social Sciences (ICSS), İzmir, Türkiye, 10 - 11 Eylül 2009, cilt.1, ss.251-260, (Tam Metin Bildiri)
2008
200815. Toplumsal ve Ekonomik Etkileri Bağlamında Bilişim Çağının Yeni Tehdidi: Siberterör
Kara T., Akyazı E., Dilmen N. E.
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.31-40, (Tam Metin Bildiri)
2008
200816. Basın Sektöründe Gizli Sansür: Tekelleşme
KARA T.
Ulusal Basın’xxdan Sansürün Kaldırılışının 100. Yılı Konferansı, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2008, cilt.1, ss.336-345, (Tam Metin Bildiri)
2006
200617. İnternet Ekonomisini Anlamak
KARA T.
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006, cilt.1, ss.294-301, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Algoritmik Aklın Yükselişi
Kara T. (Editör), Akyazı E. (Editör)
Ne Kitaplar, İstanbul, 2025
2025
20252. Yapay Zekayı İşlevsel Hale Getirmek: Etik Bir Çerçeve
KARA T., KURTÇU Ş.
Algoritmik Aklın Yükselişi, KARA TOLGA, AKYAZI ERHAN, Editör, Kriter, İstanbul, ss.157-178, 2025
2023
20233. YAPAY ZEKÂNIN AKADEMİK YAYINCILIKTA KULLANIMI VE OLASI ETİK SORUNLAR
KARA T.
Yapay Zeka ve İletişim, Dilmen, N.E., Aytekin, Ç., Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.365-385, 2023
2022
20224. Yeni Nesil Alternatif Medyalar: TURKMMO Dijital Oyun Fanzini Üzerinden Bir İnceleme
KARA T.
Dijital Devrim, Ayten Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.59-72, 2022
2021
20215. A New Alternative Media Model for the Future: Digital Fanzines
KARA T., DİLMEN N. E.
Digital Future, Bayrak, Tamer, Editör, Peter Lang GmbH, Berlin, ss.513-528, 2021
2021
20216. MEDYA ENDÜSTRİSİNDE YARATICI SINIFIN YENİ EKONOMİYE ETKİSİ: 3T MODELİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
KARA T., Susuz E.
GELENEKSEL VE DIJITAL ÜZERINE ILETIŞIM ARAŞTIRMALARI, Algül And, Editör, Nobel Yayınları, İstanbul, ss.35-55, 2021
2020
20207. Instagram’da Covid-19: Sağlık İletişimi Bağlamında Retrospektif Bir İnceleme
Kara T.
Korona Günlerinde Dijital Toplum, Ayen Övür, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.66-80, 2020
2015
20158. Ağdaki Şüphe
Kara T. (Editör), Özgen E. (Editör)
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2015
2015
20159. Sahte Düşler: Benliğin Araçsallaşması ve Sosyalleşme Yanılgısı
KARA T.
Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta, İstanbul, ss.59-80, 2015
2015
201510. Yapım, Gösterim ve Dağıtım Bileşenleri Bağlamında Türk Sinema Endüstrisinin Yapısal Analizi
KARA T.
Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Nurşen Mazıcı, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.305-327, 2015
2015
201511. Ello: Kapitalist Çağın Mahremiyet Tehdidine Yeni Bir Alternatif Mi?
KARA T.
Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma Yayınları, İstanbul, ss.469-494, 2015
2012
201213. Sosyal Medya Akademi
Kara T. (Editör), Özgen E. (Editör)
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012
2012
201214. İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması
KARA T.
Yeni Medya Ve, Deniz Yengin, Editör, Anahtar Kitaplar, İstanbul, ss.429-449, 2012
2012
201215. Sosyal Medya KOBİ'ler İçin Bir Fırsat Mı? Facebook ve LinkedIn Üzerinden Bir İnceleme
KARA T.
Sosyal Medya Akademi, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.113-128, 2012
2010
201016. Geleceğin Gazeteciliğine Yeni Bir Yaklaşım: Video Oyunları Gazeteciliği
ÖZGEN E., KARA T.
Geleceğin Gazeteciliği, Pembecioğlu Nilüfer, Editör, Boğaziçi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.38-43, 2010
2010
201017. Medya Sektöründe Rekabet Değişkenleri ve Türk Medyası
KARA T.
Rekabette Başarıya Giden Yol: İletişim, Fırlar Belma, Dündar Pelin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.297-317, 2010
2007
200718. Yeni Ekonomi ve Basın İşletmeleri Üzerine Etkisi
KARA T.
Küreselleşme Üzerine Notlar, Kaymakçı Oğuz, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.151-177, 2007
2006
200619. Bilişim Teknolojilerinin Gelişimi ve Gazeteciliğin Değişen Yüzü
KARA T.
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006), Bilgili Can,, Editör, Beta YAyınları, İstanbul, ss.13-37, 2006
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorYeni Medya Elektronik Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam Ediyorİstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorTOJDAC- Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
Editörler Kurulu Üyesi
2015 - 2016
2015 - 2016Sosyal bilimler enstitüsü Öneri Dergisi
Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2020
Nisan 2020The Turkish Online Journal of Design Art and Communication (TOJDAC)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Aralık 2018
Aralık 2018II. Uluslararası Türk Dünyası, Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kara T.
Antalya, Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018İletişimde Yeni Yönelimler Uluslararası Konferansı
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kara T.
İstanbul, Türkiye
Ekim 2015
Ekim 2015Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar Uluslararası konferansı
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kara T.
İstanbul, Türkiye
Kasım 2006
Kasım 20061st International Conference of New Media and Interactivity
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kara T.
İstanbul, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia
Çalışma Grubu
Rome-İtalya
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017ITICAM International Trends and Issues in Communication and Media Conference
Çalışma Grubu
Berlin-Almanya
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017III. IMCOFE International Multidisciplinary Congress of Eurasia
Çalışma Grubu
Barcelona-İspanya
01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014
01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014INTCESS - International Conference on Education and Social Sciences
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties
Çalışma Grubu
İzmir-Türkiye
01 Eylül 2009 - 01 Eylül 2009
01 Eylül 2009 - 01 Eylül 2009II. International Conference on Social Sciences (ICSS)
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008
01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008Ulusal Basın'dan Sansürün Kaldırılışının 100. Yılı Konferansı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mart 2008 - 01 Mart 2008
01 Mart 2008 - 01 Mart 20082. İstanbul Bilişim Kongresi
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Kasım 2006 - 01 Kasım 2006
01 Kasım 2006 - 01 Kasım 2006Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
Jüri Üyelikleri
Ekim-2019
Ekim 2019Tez Savunma (Doktora)
Khamis Juma Abdalla (2019), “Tanzanya’da Medya Sahipliğinin Yapısal Dönüşümü Hakkında Gazeteci İzlenimleri (1992-2017), DAnışman: Prof. Dr. Nurşen Mazıcı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, Gazetecilik Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Ekim-2019
Ekim 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Taha Aslanlı (2019), “Siyasal İmaj Oluşumunda Dijital Propaganda: 2019 Yerel Seçimleri ve İBB Başkan Adayları Üzerine Bir İnceleme”, Danışman: Doç. Dr. Deniz Yengin, İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Nusret Karagöz (2019), “Türkiye’de Haber Sitelerinin Reklam Yönetimi Açısından İncelenmesi”, Danışman: Doç. Dr. Orhan Baytar, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
İbrahim Gültekin (2019), “Medyada Proje Döngüsü Yönetimi ve Sosyal Girişimcilik Projelerinin Sürdürebilirliği”, Danışman: Doç. Dr. Levent Eldeniz, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Gökçe Öztürk (2019), “Carl Gustav Jung’un Dört Arketip Kuramı Çerçevesinde Kadının Benlik Sunumu ve Sosyal Medyada Kadının Metalaşması Üzerine Bir Araştırma”, Danışman: Doç. Dr. Necmi Emel Dilmen, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilişim Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Kamile Develi (2019), “Popüler Kültür Ürünü Olarak Türkiye’de Yeni Nesil Dergiciliğin Sosyal Ağlar Çerçevesinde Değerlendirilmesi”, Danışman: Prof. Dr. Emel Karayel Bilbil, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Melek Ekinci (2019), “Dijital Emek ve Yabancılaşma”, Danışman: Prof. Dr. Mukadder Çakır, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radto TV Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Atakan Ürer (2018), “Gender Differences on Online Consumer Behaviour in Turkey”, Danışman: Gülşah Aydın, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler enstitüsü. - Yeditepe Üniversitesi
Haziran-2018
Haziran 2018Tez Savunma (Doktora)
Enes Abanoz (2018). “Kollektif Eylemler ile Sosyal Ağlar Arasındaki Yapısal İlişkinin Çizge Teorisi İle analizi”, Danışman: Prof. Dr. Cem Sefa Sütçü, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, Bilişim Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Merve Alçayır (2015), “Türkiye’de Haber Portallarının İçerik Yönetiminde Azınlıklara Yönelik Nefret Söylemi”, Danışman: Yrd.Doç.Dr. Zeynep Yelda Kaban Kadıoğlu, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Basın Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Elif Sıkı (2015). “Yabancı Dil Öğretiminde Kültür Farkındalığı Yaratma ve Kültürlerarası İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi”, Danışman: Doç.Dr. Ayda Soydaş Uzunçarşılı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Zafer Ok, (2015), “Kriz yönetimi ve Afet Kaynaklı Krizlerin Yönetilme Sürecinde İstanbul Büyükşehir Belediyesi AKOM Örneği Analizi”, Danışman: Ebru Özgen, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Vural Dursun (2015), “Tükenmişlik Sendromu Bağlamında Hakkari Şark Hizmeti Yapan Kamu Personeli Üzerine Bir Araştırma”, Danışman: Ayda Soydaş Uzunçarşılı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Nilüfer Gevenoğlu (2015), “Halkla İlişkiler Perspektifinden Kurumsal Sürdürülebilirlik Uygulamaları”, Danışman: Doç.Dr. Ayda Uzunçarşılı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Olcay Kaplan (2015). “Duyularla Marka Parçalama”, Danışman: Doç.Dr. Ebru Özgen, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2014
Haziran 2014Tez Savunma (Doktora)
Şafak Kayıkçı (2014). “Web Sayfalarının Yapay Sinir Ağları İle Sınıflandırılması”, Danışman: Doç.Dr. Erhan Akyazı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, Bilişim Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2014
Haziran 2014Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Merve Tetik (2014). “Futbol Kulüplerinin Markalaşma Süreci: Türkiye ve Dünya Futbol Kulüpleri Üzerinden Karşılaştırmalı Bir Analiz”, Danışman: Doç.Dr. Ebru Özgen, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2014
Haziran 2014Tez Savunma (Doktora)
Barış Yavuz (2014). “Yeni İletişim Ortamı Olarak Mobil İletişim Teknolojilerinin Pazarlama İletişimi Etkinliğini Arttırmada Bağlam Temelli Kullanımı”, Danışman: Doç.Dr. Erhan Akyazı, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, Bilişim Bilim Dalı. - Marmara Üniversitesi
Haziran-2011
Haziran 2011