Yayınlar & Eserler

Makaleler 43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (2)
Scopus (15)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (28)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 77

2. Designing and Development of Educational Virtual Reality Campus – EVRECA

VIII th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.55-64, (Tam Metin Bildiri)

3. Teaching Internet of Things on 3D Virtual Environment - Platform VRIOT

IConSE 2020: International Conference on Science and Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.18, ss.37-44, (Tam Metin Bildiri)

4. The Impact of Internet of Things (IoT) Education on Academic Motivation and Teacher Competencies

11th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, St. Petersburg, Rusya, 13 - 15 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

5. Internet of Things (IoT) Education for Non-Engineering Students and Examination of their Group Projects

18th ICTEL 2020 – International Conference on Teaching, Education Learning, Athens, Yunanistan, 8 - 09 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

6. İŞBİRLİĞİ VE REKABET ÖĞELERİ İÇEREN EĞİTSEL BİR OYUNUN SINIF ETKİNLİĞİ VE EV ÖDEVİ OLARAK KULLANILMASI

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLGİLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

7. Bilgisayar Öğretim Yöntemleri Dersi Uygulama Sürecinin Dijital Öyküler İle Yansıtılması

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Mesleki Eğitim Seviyesinde Nesnelerin İnterneti’ne (ıot) İlişkin Yeterliliklerin Belirlenmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

9. Stem Eğitimi Almış Öğretmenlerin Stem Öz Yeterlilikleri ve Uygulamada Yaşadıkları Sorunlar

6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. ULUSLARARASI BAKALORYA PROGRAMI İLE ULUSALPROGRAMDAKİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSLERİNİNYANSITICI DÜŞÜNME BECERİSİ AÇISINDANKARŞILAŞTIRILMASI

6th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Şirket İçi Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma: QuizGame Örneği

III. InternationalCongress on Science and Education, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. Eğitsel Simülasyonların Yönergeler Açısından Değerlendirilmesi

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Virtual reality technology in anatomy education

1st International Mediterranean Anatomy Congress (IMAC 2018), 6 - 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlik Uygulaması Değerlendirme Sürecinde Dijital Öyküler

1. ULUSLARARASIEĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. Virtual Reality Applications in Education: The Case of The Faculty of Medicine

27th International Congress on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğrencilerin Mobil Uygulama Geliştirme Platformu Tercihlerinde Rol Oynayan Faktörlerin İncelenmesi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

22. Mobil Diyet Uygulamasının Nomofobi Üzerindeki Etkileri

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

23. Modern Yüzyılın Yeni Olgusu Nomofobi ve Üniversite Öğrencileri Arasında Yaygınlık Nedenleri

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. Dijital Vatandaşlık Yanılgısını Belirlemeye ve Değiştirmeye Yönelik Bir Mobil Uygulama Geliştirme Çalışması: E-Vatandaş

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.136, (Özet Bildiri)

25. Algoritma Çözümünde Öğrenci Tercihlerinin Göz İzleme Tekniği ile İncelenmesi: Akış Şeması ve Sözde Kod

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.464-474, (Tam Metin Bildiri)

26. ANALYSIS OF QUALITATIVE METHODS USED IN COMPUTER AND EDUCATIONAL TECHNOLOGIES FIELD POSTGRADUATE THESIS

Education, Research Development, Elenite, Bulgaristan, 4 - 08 Eylül 2017, cilt.1, ss.371-378, (Tam Metin Bildiri)

31. Determining Students Views about an Educational Game Based Mobile Application Supported with Sensors

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium(ITTES), 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

32. Examination Of Social Media Usage In Teacher Parent Communication Whatsapp Example

International Trend and Issues in Communication& Media Conference, 4 - 06 Şubat 2016, ss.344-351, (Tam Metin Bildiri)

33. Programlama Öğrencilerinin Kullandıkları Hata Bulma ve Düzeltme Teknikleri Üzerine Bir Analiz

IIInd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

34. Öğretmen Adaylarının Programlama Dilleri Dersine İlişkin Öz değerlendirmeleri Bir Durum Çalışması

IIInd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

35. Evaluating the efficiency of behavior management tools in developing self assessment skills of student

10 th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

36. The Effects of Personalized Short Text Messages in Mobile Learning on Success and Motivation

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

37. Qualitative Evaluation on Usability of Educational Simulaton

The Future of Education, Florence, İtalya, 11 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

39. Fatih Fırsatları Arttırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi Projesi Öğretmen Eğitimlerinin Değerlendirilmesi

9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

40. Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamaları

Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 12 Mayıs 2015

41. Eğitimde Wiki Uygulamaları

Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 12 Mayıs 2015

42. A Qualitative Evaluation in Usability of Educational Simulations

5th International Conference The Future of Education, Floransa, İtalya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.39-43, (Tam Metin Bildiri)

43. Eğitsel Simülasyonların Değerlendirilmesi

2.Temel Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 08 Ocak 2015

46. Personalization Principle in Mobile Learning: Use of Short Text Messages in Teaching Programming

International Conference On New Trends in Educational Technology (INTET 14), 14 - 15 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

47. Programming Education with a Blocks Basec Visual Language for Mobile Application Development

10th International Conference on Mobile Learning, Madrid, İspanya, 28 Şubat - 02 Mart 2014, ss.149-156, (Tam Metin Bildiri)

48. Programming education with a blocks-based visual language for mobile application development

10th International Conference on Mobile Learning, ML 2014, Madrid, İspanya, 28 Şubat - 02 Mart 2014, ss.149-156, (Tam Metin Bildiri) identifier

51. An Analysis on Usage Preferences of Learning Object and Learning object Repositories Amang Pre Servise Teachers

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

52. Erroneous Programs and Correct Strategies

New Trends on Global Education Conference (GEC), 24 - 26 Eylül 2012

55. The effects of using geometry software supported by digital daily life photographs on geometry learning

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2824-2828, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

56. Effects of video podcast technology on peer learning and project quality

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2217-2221, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

58. The effects of web based educational drills in competitive atmosphere on motivation and learning

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1485-1490, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

59. A comparison of computer-aided ELVES method and video-aided instruction in text teaching in terms of student success

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2327-2331, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

62. Effects of performance tests on Learning and Performance of Knowledge

VII International Education Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

63. İnteraktif Akıllı Tahtaların İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerine Etkileri

2nd international Future-Learning conference on innovations in learning for the future, 27 - 29 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)

64. Yabancı Dil Eğitiminde Bilgisayar Tabanlı İletişim Öğrenci Görüşleri

Türkiyede Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, ss.101-102, (Özet Bildiri)

65. Integration of Information and Communication Technologies into the Education Process Cooperative Projects via the Internet

6th wseas International Conference on Education and Educational Technology, 21 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri) identifier

66. Effect of Virtual Lab Software Used in Physics Courses on Students Success in Case of Their use With Different Teaching Methods

7th International Education Technology Conference: Educational Technology for Innovation and Change in Education, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

68. A Comparision of Different Types of Feedback in CALL Materials for Vocabulary Learning

12th International Conference ‘how are we doing CALL Monitoring the Learner’, 20 - 22 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)

70. Algoritmada Çalışma Zamanı Açısından verimlilik Konusunda Öğrencilerde Oluşabilen Kavram yanılgıları

1.Uluslararası Mesleki ve Teknik Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

72. Deneysel Öğretim Yöntemlerinde Benzetişim Simülasyon Kullanımı

IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 24 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

75. Bilgisayar Destekli Eğitimde Kullanım amaçlı bir Simülasyonun Tasarlanması ve Geliştirilmesi

Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu ve Fuarı, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Adapting to the Industry 4.0 Era: Transdisciplinary IoT Education

Transdisciplinary Approaches to Learning Outcomes in High er Education, Anggoro Subuh, Kumar Rajendra, Ong Eng Tek, Toh Tin Lam, Editör, IGI GLOBAL, Hershey PA,, ss.95-153, 2024

2. Mesleki Eğitimde Nesnelerin İnterneti Yeterlik Çerçevesi

Endüstri 4.0 ve Eğitim, Pro.Dr. Mstafa Murat İnceoğlu, Editör, Abaküs, İstanbul, ss.259-280, 2020

3. Design Models for DevelopingEducational VirtualReality Environments:A Systematic Review

Virtual and Augumented Reality in Education, Art, and Museums, Giuliana Guazzaroni, Anitha S.Pillai, Editör, IGI Global, Hershey, ss.1-22, 2019

4. Tıp eğitimde sanal gerçeklik teknolojisi

Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.225-256, 2018

5. Hareket Tabanlı Teknolojilerin Beden Eğitimi Dersinde Kullanımı: Kinect Örneği

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.867-884, 2017
Metrikler

Yayın

127

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

171

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

315

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (TrDizin)

34

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

101

Proje

9

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları