Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (2)
Scopus (15)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (28)
5. Gamification user types and game playing preferences of university students
Global Journal of Information Technology: Emerging Technologies
, cilt.11, sa.2, ss.55-67, 2021 (Hakemli Dergi)
6. An Action Research Study on the Development of Object-Oriented Programming Course
International Journal of Technology in Education and Science
, cilt.5, sa.4, ss.621-628, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Teaching Internet of Things on 3D Virtual Environment - Platform VRIOT
The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences (EPESS),,
, cilt.18, ss.37-44, 2020 (Hakemli Dergi)
18. An Analiysis on Usage Preferences of Learning Object and Learning Object Repositories Amanog Pre Service Teachers
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.15, sa.2, ss.161-174, 2014 (Hakemli Dergi)
19. Erroneous Programs and Correct Strategies
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.14, ss.417-422, 2013 (Hakemli Dergi)
20. Mediterranean Journal of Educational Research
Agent Gender and Frequency Dimension Used in Voicing, and Use of Pedagogical Interface Agents
, cilt.14, ss.355-359, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Effects of Video Supported Web Based Peer Assessment On Microteaching Applications Computer Teacher Candidates Sample
Creative Education
, cilt.3, ss.1221-1230, 2012 (Hakemli Dergi)
24. Evaluation of the Usability of Different Virtual Lab Software Used in Physics Courses
Bulgarian J. Science & Education Policy
, cilt.4, ss.216-235, 2010 (Hakemli Dergi)
27. The effect of forming a score based competitive system in a cyber drilling atmosphere for learning and motivation
International Journal of Human Science
, cilt.6, ss.222-238, 2009 (Hakemli Dergi)
32. Web Tasarımında Editör Kullanımı Ve Html Öğretimi
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.27, ss.163-175, 2008 (Hakemli Dergi)
34. ICT Sufficiency in cooperative projects via the Internet
WSEAS Transactions on Computer Research
, cilt.3, ss.51-60, 2008 (Hakemli Dergi)
36. Information and Communication Technologies in Collaboration Projects via the Internet
International Journal of Social Sciences
, cilt.2, ss.176-172, 2007 (Hakemli Dergi)
38. Türk ve İngiliz Öğretim Programlarının Bilgisayar ve İnternet Okur Yazarlığı Açısından Karşılaştırılması
Milli Eğitim Dergisi
, ss.236-242, 2005 (Hakemli Dergi)
39. Deneysel öğretim yöntemlerinde benzetişim simulation kullanım
The Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET
, cilt.4, ss.93-98, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
77
4. The Impact of Internet of Things (IoT) Education on Academic Motivation and Teacher Competencies
11th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, St. Petersburg, Rusya, 13 - 15 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
5. Internet of Things (IoT) Education for Non-Engineering Students and Examination of their Group Projects
18th ICTEL 2020 – International Conference on Teaching, Education Learning, Athens, Yunanistan, 8 - 09 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
6. İŞBİRLİĞİ VE REKABET ÖĞELERİ İÇEREN EĞİTSEL BİR OYUNUN SINIF ETKİNLİĞİ VE EV ÖDEVİ OLARAK KULLANILMASI
ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLGİLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
7. Bilgisayar Öğretim Yöntemleri Dersi Uygulama Sürecinin Dijital Öyküler İle Yansıtılması
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Mesleki Eğitim Seviyesinde Nesnelerin İnterneti’ne (ıot) İlişkin Yeterliliklerin Belirlenmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
9. Stem Eğitimi Almış Öğretmenlerin Stem Öz Yeterlilikleri ve Uygulamada Yaşadıkları Sorunlar
6. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
10. ULUSLARARASI BAKALORYA PROGRAMI İLE ULUSALPROGRAMDAKİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSLERİNİNYANSITICI DÜŞÜNME BECERİSİ AÇISINDANKARŞILAŞTIRILMASI
6th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. Şirket İçi Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma: QuizGame Örneği
III. InternationalCongress on Science and Education, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğrencilerin Scratch’te Kullandıkları Kod Kavrama Stratejileri ve Başarı Durumları ile Çeşitli Değişkenler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Göz İzleme Çalışması
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
13. Öğrencilerin Scratch’te Kullandıkları Kod Kavrama Stratejilerin İncelenmesi: Bir Göz İzleme Çalışması
13.International Balkan EducationScience Congress, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
14. Nesnelerin İnterneti (IoT) Proje Geliştirme Sürecinin Eğitimde Disiplinler Arası Çalışma Ortamına Entegrasyonu
Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi, 14 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
15. Öğretim Elemanlarının Okullarında Uygulanan Ters Yüz Öğrenmeye Yönelik Görüşlerine İlişkin Eylem Araştırması
Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
16. Eğitsel Simülasyonların Yönergeler Açısından Değerlendirilmesi
27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. Virtual reality technology in anatomy education
1st International Mediterranean Anatomy Congress (IMAC 2018), 6 - 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
18. Öğretmenlik Uygulaması Değerlendirme Sürecinde Dijital Öyküler
1. ULUSLARARASIEĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
19. Öğretmen Adaylarının Konum Tabanlı Mobil Uygulamaların Eğitimde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri
1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
20. Virtual Reality Applications in Education: The Case of The Faculty of Medicine
27th International Congress on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
21. Öğrencilerin Mobil Uygulama Geliştirme Platformu Tercihlerinde Rol Oynayan Faktörlerin İncelenmesi
11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
22. Mobil Diyet Uygulamasının Nomofobi Üzerindeki Etkileri
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
23. Modern Yüzyılın Yeni Olgusu Nomofobi ve Üniversite Öğrencileri Arasında Yaygınlık Nedenleri
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
26. ANALYSIS OF QUALITATIVE METHODS USED IN COMPUTER AND EDUCATIONAL TECHNOLOGIES FIELD POSTGRADUATE THESIS
Education, Research Development, Elenite, Bulgaristan, 4 - 08 Eylül 2017, cilt.1, ss.371-378, (Tam Metin Bildiri)
27. Okuldaki Bilişim Teknolojileri İmkanlarına Yönelik Öğrencileden Hikayeler
EJER Congres 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
28. Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenci Bilgi Gizliliğine ve Mesleki Etik Algılarına Yönelik Farkındalığı
EJER Congres 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
29. Farklı Laboratuvar Ortamlarında Kullanılan Deney Tekniklerinin Akademik Başarı ve Bilişsel Yüklenme üzerine Etkileri
26th Internatonal Conference on Educational Science (ICES), 20 Nisan - 23 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
30. Beden Eğitimi ve Spor Dersinde Hareket Tabanlı Teknolojilerin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi:Kinect Örneği
26th Internatonal Conference on Educational Science (ICES), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
31. Determining Students Views about an Educational Game Based Mobile Application Supported with Sensors
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium(ITTES), 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
33. Programlama Öğrencilerinin Kullandıkları Hata Bulma ve Düzeltme Teknikleri Üzerine Bir Analiz
IIInd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
34. Öğretmen Adaylarının Programlama Dilleri Dersine İlişkin Öz değerlendirmeleri Bir Durum Çalışması
IIInd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
35. Evaluating the efficiency of behavior management tools in developing self assessment skills of student
10 th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
36. The Effects of Personalized Short Text Messages in Mobile Learning on Success and Motivation
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
37. Qualitative Evaluation on Usability of Educational Simulaton
The Future of Education, Florence, İtalya, 11 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
38. Oyunlaştırma ile Desteklenmiş Wiki Uygulamalarının Öğretmen Eğitiminde Kullanımı
EJER CONGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
39. Fatih Fırsatları Arttırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi Projesi Öğretmen Eğitimlerinin Değerlendirilmesi
9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
40. Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Uygulamaları
Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 12 Mayıs 2015
41. Eğitimde Wiki Uygulamaları
Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 12 Mayıs 2015
43. Eğitsel Simülasyonların Değerlendirilmesi
2.Temel Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 08 Ocak 2015
44. Çevrimiçi İşbirliği Uygulamaları Google Dokümanlar Örneğinin HTML Eğitimi Açısından İncelenmesi
EJER Congres, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
45. Çevrimiçi ve Yüz Yüze Yapılan İşbirlikli Öğrenme Ortamlarındaki İletişim Örüntülerinin Karşılaştırılması
EJER Congres, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
46. Personalization Principle in Mobile Learning: Use of Short Text Messages in Teaching Programming
International Conference On New Trends in Educational Technology (INTET 14), 14 - 15 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
47. Programming Education with a Blocks Basec Visual Language for Mobile Application Development
10th International Conference on Mobile Learning, Madrid, İspanya, 28 Şubat - 02 Mart 2014, ss.149-156, (Tam Metin Bildiri)
49. A comparative case study on the supportive role of mobile phone short message service in the use of social networking services in formal education
8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
50. Teknoloji Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Bilişim Teknolojileri Ders Kitabının Bu Kapsamda İncelenmesi
Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
51. An Analysis on Usage Preferences of Learning Object and Learning object Repositories Amang Pre Servise Teachers
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
52. Erroneous Programs and Correct Strategies
New Trends on Global Education Conference (GEC), 24 - 26 Eylül 2012
53. Agent gender and frequency dimension used in voicing, and use of pedagogical interface agents
New Trends on Global Education Conference (GEC), 24 - 26 Eylül 2012
54. Bilgi ve Medya Okuryazarlığında Internet Temelli Bilginin Usulsüz Kullanımı ve Bir Çözüm olarak Blok Uygulamaları
21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
57. MEB Hizmetiçi Eğitim Kurslarının Eğitsel Yazılım Kullanım Becerisi Kazandırma Etkinlikleri Açısından Değerlendirimesi
V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 21 - 23 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
60. Süreç Değerlendirme Yaklaşımına Göre Yazı Yazma Çalışmalarında Bilgi Teknolojilerinin Kullanımı
Türkçe Öğretimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
61. Identification of Misconceptions Students may Have Regarding Paint Application Structural Communication Grid and Mixed Test Methods
VII International Education Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
62. Effects of performance tests on Learning and Performance of Knowledge
VII International Education Technology Conference, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
63. İnteraktif Akıllı Tahtaların İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerine Etkileri
2nd international Future-Learning conference on innovations in learning for the future, 27 - 29 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)
64. Yabancı Dil Eğitiminde Bilgisayar Tabanlı İletişim Öğrenci Görüşleri
Türkiyede Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, ss.101-102, (Özet Bildiri)
66. Effect of Virtual Lab Software Used in Physics Courses on Students Success in Case of Their use With Different Teaching Methods
7th International Education Technology Conference: Educational Technology for Innovation and Change in Education, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
67. İşitme Engellilerin Bilgisayar Eğitiminde Ekran Kayıt Screen Capture Programları ve Kullanılabilecek Farklı Yönerge Teknikleri
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
68. A Comparision of Different Types of Feedback in CALL Materials for Vocabulary Learning
12th International Conference ‘how are we doing CALL Monitoring the Learner’, 20 - 22 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)
69. Milli Eğitim Bakanlığı Seçmeli Bilgisayar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi Açısından Değerlendirilmesi
Türkiye’nin Avrupa Birliği ne Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 15 Nisan 2006
70. Algoritmada Çalışma Zamanı Açısından verimlilik Konusunda Öğrencilerde Oluşabilen Kavram yanılgıları
1.Uluslararası Mesleki ve Teknik Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
71. Sanal Laboratuar Ortamında Kazanılan Becerilerin Gerçek Laboratuvar Ortamındaki Öğrenci Performansına ve Ders Başarısına Etkisi
V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 21 Eylül - 23 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
72. Deneysel Öğretim Yöntemlerinde Benzetişim Simülasyon Kullanımı
IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 24 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)
73. Oluşturmacı Yaklaşıma Dayalı Bir Simülasyonun Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Ortadan Kaldırılması Üzerine Etkisi
6.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)
74. Eğitim Yazılımlarında Kullanılan Geri Bildirim Stratejilerinin 5 7 Yaş Çocuklarının Öğrenimi Üzerindeki Etkisi
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
75. Bilgisayar Destekli Eğitimde Kullanım amaçlı bir Simülasyonun Tasarlanması ve Geliştirilmesi
Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu ve Fuarı, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
76. Ortaöğretim Fizik ve Kimya Derslerinde YaygınOlarak Kullanılan Bilgisayar Yazılımlarının Dizayn Açısından incelenmesi.
IV Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 Şubat 2001, (Özet Bildiri)
77. Ortaöğretim Fizik ve Kimya derslerinde yaygın olarak kullanılan yazılımların dizayn açısından incelenmesi
IV. Fen Bilimleri Eğitim Kongresi, 6 - 08 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
2. Mesleki Eğitimde Nesnelerin İnterneti Yeterlik Çerçevesi
Endüstri 4.0 ve Eğitim, Pro.Dr. Mstafa Murat İnceoğlu, Editör, Abaküs, İstanbul, ss.259-280, 2020
3. Design Models for DevelopingEducational VirtualReality Environments:A Systematic Review
Virtual and Augumented Reality in Education, Art, and Museums, Giuliana Guazzaroni, Anitha S.Pillai, Editör, IGI Global, Hershey, ss.1-22, 2019
4. Tıp eğitimde sanal gerçeklik teknolojisi
Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.225-256, 2018
5. Hareket Tabanlı Teknolojilerin Beden Eğitimi Dersinde Kullanımı: Kinect Örneği
Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.867-884, 2017
6. C# ile Görsel Programlama
Sürat Yayınları, İzmir, 2014