Eğitim Bilgileri
1995 - 1999
1995 - 1999Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1993 - 1995
1993 - 1995Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1999
1999Doktora
İş ahlakı açısından çevresellik ve yeşil pazarlama anlayışı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)
1995
1995Yüksek Lisans
Basın promosyonlarında sosyal sorumluluk kavramı ve bir uygulama
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2007 - 2013
2007 - 2013Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2001 - 2007
2001 - 2007Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
1999 - 2001
1999 - 2001Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorÜniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Perakende alımlarında X, Y ve Z kuşaklarının satın alma lokasyonlarını tercih etme sebeplerinin incelenmesi
UYDACI M. (Danışman)
M.Aslan(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Lokasyon bazlı pazarlamada kullanılan mobil uygulamaların tüketici davranışı açısından incelenmesi
UYDACI M. (Danışman)
B.Açıkelli(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Yurtdışı eğitim ve danışmanlık hizmetlerinde teknoloji destekli satış yöntemlerinin müşteriler üzerindeki rolü
UYDACI M. (Danışman)
G.Sönmez(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Hastanelerde iş yüküne dayalı personel ihtiyacını belirleme : Kocaeli örneği
UYDACI M. (Danışman)
Ş.Özkan(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Avrupa Birliği sağlık politikaları ve Avrupa Birliği’ne üyelik sürecinde gerçekleştirilen uyum mevzuatlarının aday ülkelerin sağlık sistemleri üzerindeki etkileri
UYDACI M. (Danışman)
S.Bütüner(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Sağlık hizmetlerinin pazarlanmasında markanın önemi
UYDACI M. (Danışman)
H.Öztürk(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Hastane hizmetlerinde pazarlama stratejileri ve Akdeniz Üniversitesi Hastanesi’nde bir uygulama
UYDACI M. (Danışman)
F.Erin(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Yaşam tarzına göre pazar bölümlendirme ve bireysel emeklilik sektörü üzerine bir uygulama
UYDACI M. (Danışman)
E.Uçar(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (6)
2022
20221. COMPARATIVE ANALYSIS OF VIRTUAL TOUR APPLICATIONS IN MUSEUMS IN THE CONTEXT OF DESTINATION MARKETING DURING THE COVID 19 PANDEMIC PROCESS
Karabıyık Yerden N., Uydacı M.
Journal of research in business (online)
, cilt.7, sa.1, ss.229-248, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
20202. DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Karabıyık N., Uydacı M., Değerli B., Ergün Tuncay İ.
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.174-193, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20193. SAĞLIK SEKTÖRÜNDE İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI
ÖZKAN Ş., UYDACI M.
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.29-37, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20184. SAĞLIK HİZMETİ PAZARLAMASINDA FİZİKSEL ORTAM BULGULARININ ÖNEMİ
Göktaş S., UYDACI M.
İstanbul sosyal Bilimler dergisi , 2018 (Hakemli Dergi)
2016
20165. Workload-Based Medical Specialist Planning in Public Hospitals: The Case of Kocaeli
Ozkan S., UYDACI M.
AMME IDARESI DERGISI
, cilt.49, sa.1, ss.147-174, 2016 (SSCI)
2016
20166. İstanbul daki Alışveriş Merkezleri Üzerine Bir Araştırma Kümeleme Analizi
ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., UYDACI M., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.
Social'Sciences'Research'Journal , 2016 (Hakemli Dergi)
2015
20157. TÜRKİYE DE SAĞLIK SEKTÖRÜNDE İNSAN KAYNAKLARI SİSTEMİNİN İNCELEMESİ
ÖZKAN Ş., UYDACI M.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ ÖNERİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.44, ss.221-238, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
20148. İşyüküne Dayalı Sağlık İnsan Kaynakları İhtiyacı Belirlenmesi: Kocaeli İli Radyoloji Teknisyenleri Üzerine Bir Araştırma
ÖZKAN Ş., UYDACI M.
öneri
, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
20129. Boutique hotels technology social media and green practices
ERGÜL M., COLIN J., DENISE K., UYDACI M.
Journal of Hospitality and Tourism Technology , cilt.3, sa.3, ss.221-225, 2012 (Scopus)
2011
201110. Comparison of Efficiencies of Enterprises Engaged in FoodSector in Turkey by Data Envelopment Analysis Taking Account of Their Efficiencies and RantabilityRates”
ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., DUMANOĞLU S., UYDACI M.
Journal of Modern Accounting and Auditing , 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201111. Butik Hastanelerde Pazarlama Stratejileri
Salman A., UYDACI M.
Öneri , 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201012. Sağlık Kurumlarında Ağuzdan Ağıza Pazarlama ve Bir Pilot Çalışma
uzunal b., UYDACI M.
Öneri , 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200813. Perceptions of Romanian and Turkish Business Students on Accounting and Marketing Ethics
ARZOVA S. B., UYDACI M.
Accounting and Management Information Systems , ss.109-127, 2008 (Hakemli Dergi)
2005
200514. Sanal Sigorta Pazarlamasının Türkiye’deki Gelişimi ve Bugünkü Durumu Üzerine
UYDACI M., ENE S.
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi , cilt.6, ss.97-113, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200415. PAZARLAMADA ELEKTRONİK POSTA KULLANIMI
UYDACI M.
EGE AKADEMİK BAKIŞ , cilt.1, sa.4, ss.79-84, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application
UYDACI M., KARABIYIK N., DEĞERLİ B., Ergün Tuncay İ.
3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.35-36, (Özet Bildiri)
2018
20182. EFFECTS ON EXPERIENCE VALUE OF AUGMENTED REALITY : (AR) EXPERIENCE A RESEARCH ON AR MENU APPLICATION
UYDACI M., KARABIYIK N., DEĞERLİ B., ERGÜN TUNCAY İ.
Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, 4 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20183. A Legal Framework for Healthcare: Personal Data Protection for Health Law in Turkey
DURMUŞ V., UYDACI M.
International Business and Social Science Research Conference, 13 - 14 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Icon Brands
KARABIYIK N., UYDACI M.
4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Icon Brands in Destination Marketing and Istanbul Case Study
KARABIYIK N., UYDACI M.
4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017, ss.42, (Özet Bildiri)
2017
20176. CONTENT ANALYSIS OF ADVERTISINGS IN TURKISH BANKING INDUSTRY
UYDACI M., KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E.
4th Annual InternationalConference on Turkey andTurkish Studies, Atina, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği
UYDACI M., ÇİNKO L.
International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
20168. Meditation in Turkish Health Law for Healthcare Disputes
Durmuş V., UYDACI M.
World Academy of Science Engineering and Tecnology Conference, 8 - 09 Ağustos 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
20169. Growing Concept in Retailing Shopping Malls in İstanbulbetween 2004 2014
UYDACI M., ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.
14th Annual InternationalConference onMarketing, 27-30 June 2016, 27 - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201610. Growing Concepts in Retailing Shopping Malls in İstanbul between 2004 2014
ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., UYDACI M., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.
14th Annual International Conference on Marketing, 27 - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Growing Concept in Retailing Shopping Malls in İstanbul between 2004 2014
UYDACI M., ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.
14th Annual International Conference on Marketing, 27 - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2015
201512. Examining the Perceived Value of Health Care Consumers According to the Gender Roles
YILMAZ E., UYDACI M.
7th Annual American Business Research Conference, 23 - 24 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)
2012
201213. A Research on The Social Aspects of Family Physician-Patient Relationship
UYDACI M., Yilmaz E.
21st World Business Congress, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, cilt.21, ss.424-426, (Tam Metin Bildiri)
2008
200814. Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri ve Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
UYDACI M., KARABIYIK YERDEN N., DEĞERLİ B.
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.221-234, (Tam Metin Bildiri)
2006
200615. Who must the hospital be administered by? By doctors or by administrators? An application from Turkey
UYDACI M., DİNÇER S. E., ALKAN O.
HEALTH CARE ISSUES:AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE, ATİNA, Yunanistan, 2 - 07 Temmuz 2006, ss.207-223, (Tam Metin Bildiri)
2003
200316. A Comparison of the Ethical Attitudes ofBusiness Students and PractitionersTowards Marketing and Accounting Ethics
ARZOVA S. B., GEGEZ A. E., UYDACI M.
The 10th Annual International Conference Promoting Business Ethics, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
2003
200317. Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma
UYDACI M., ENE S.
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama”, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, ss.37-46, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. Icon Brand in Destination Marketing and the Istanbul Case Study
KARABIYIK N., UYDACI M.
Turkey and Turkish Studies. Special Edition, Uydaci Mert, Editör, ATINER, ss.3-12, 2019
2017
20173. Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
UYDACI M., ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK YERDEN N.
Special Topics in Economics Management, Foster Elvis C., Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.83-99, 2017
2017
20174. Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
UYDACI M., ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.
Special Topics in EconomicsManagement, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.83-99, 2017
2015
20155. The Measurement of Turkish Consumers’ Attitudes towards Neuromarketingwith fMRI Method
UYDACI M., KARABIYIK N.
Developments in Marketing Science:Proceedings of the Academy of Marketing Science, Campbell Colin L., Editör, Springer, ss.44-49, 2015