Prof. Dr. MERT UYDACI


Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Pazarlama Programı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

47

Proje

2

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1995 - 1999

1995 - 1999

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1993 - 1995

1993 - 1995

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1989 - 1993

1989 - 1993

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1999

1999

Doktora

İş ahlakı açısından çevresellik ve yeşil pazarlama anlayışı

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)

1995

1995

Yüksek Lisans

Basın promosyonlarında sosyal sorumluluk kavramı ve bir uygulama

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

2007 - 2013

2007 - 2013

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

2001 - 2007

2001 - 2007

Yrd. Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

1999 - 2001

1999 - 2001

Öğretim Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Makaleler

Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (6)

2004

2004

15. PAZARLAMADA ELEKTRONİK POSTA KULLANIMI

UYDACI M.

EGE AKADEMİK BAKIŞ , cilt.1, sa.4, ss.79-84, 2004 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application

UYDACI M., KARABIYIK N., DEĞERLİ B., Ergün Tuncay İ.

3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.35-36, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. A Legal Framework for Healthcare: Personal Data Protection for Health Law in Turkey

DURMUŞ V., UYDACI M.

International Business and Social Science Research Conference, 13 - 14 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

4. Icon Brands

KARABIYIK N., UYDACI M.

4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. Icon Brands in Destination Marketing and Istanbul Case Study

KARABIYIK N., UYDACI M.

4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017, ss.42, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. CONTENT ANALYSIS OF ADVERTISINGS IN TURKISH BANKING INDUSTRY

UYDACI M., KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E.

4th Annual InternationalConference on Turkey andTurkish Studies, Atina, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Uluslararası Markalaşmada Katma Değerin İktisadi Açıdan Değerlendirilmesi ve Uber Örneği

UYDACI M., ÇİNKO L.

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

8. Meditation in Turkish Health Law for Healthcare Disputes

Durmuş V., UYDACI M.

World Academy of Science Engineering and Tecnology Conference, 8 - 09 Ağustos 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

9. Growing Concept in Retailing Shopping Malls in İstanbulbetween 2004 2014

UYDACI M., ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.

14th Annual InternationalConference onMarketing, 27-30 June 2016, 27 - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

12. Examining the Perceived Value of Health Care Consumers According to the Gender Roles

YILMAZ E., UYDACI M.

7th Annual American Business Research Conference, 23 - 24 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

13. A Research on The Social Aspects of Family Physician-Patient Relationship

UYDACI M., Yilmaz E.

21st World Business Congress, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, cilt.21, ss.424-426, (Tam Metin Bildiri) identifier

2008

2008

14. Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri ve Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama

UYDACI M., KARABIYIK YERDEN N., DEĞERLİ B.

2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.221-234, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

15. Who must the hospital be administered by? By doctors or by administrators? An application from Turkey

UYDACI M., DİNÇER S. E., ALKAN O.

HEALTH CARE ISSUES:AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE, ATİNA, Yunanistan, 2 - 07 Temmuz 2006, ss.207-223, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

16. A Comparison of the Ethical Attitudes ofBusiness Students and PractitionersTowards Marketing and Accounting Ethics

ARZOVA S. B., GEGEZ A. E., UYDACI M.

The 10th Annual International Conference Promoting Business Ethics, New-York, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

17. Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma

UYDACI M., ENE S.

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama”, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, ss.37-46, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. Icon Brand in Destination Marketing and the Istanbul Case Study

KARABIYIK N., UYDACI M.

Turkey and Turkish Studies. Special Edition, Uydaci Mert, Editör, ATINER, ss.3-12, 2019

2017

2017

2. YEŞİL PAZARLAMA

UYDACI M.

TÜRKMEN YAYINEVİ, 2017

2017

2017

3. Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014

UYDACI M., ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK YERDEN N.

Special Topics in Economics Management, Foster Elvis C., Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.83-99, 2017

2017

2017

4. Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014

UYDACI M., ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F., ÇAĞLAYAN AKAY E., DEĞERLİ B., KARABIYIK N.

Special Topics in EconomicsManagement, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.83-99, 2017

2015

2015

5. The Measurement of Turkish Consumers’ Attitudes towards Neuromarketingwith fMRI Method

UYDACI M., KARABIYIK N.

Developments in Marketing Science:Proceedings of the Academy of Marketing Science, Campbell Colin L., Editör, Springer, ss.44-49, 2015


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1