Doç. Dr. ELİF SARICAN


Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Programları ve Öğretim, Öğretmen Eğitimi

E-posta: esarican@marmara.edu.tr
İş Telefonu: +90 021 677 7260 Dahili: 0
Web: https://avesis.marmara.edu.tr/esarican
Ofis: Atatürk Eğitim Fakültesi A Blok 404
Posta Adresi: Atatürk Eğitim Fakültesi Recep Tayyip Erdoğan Külliyesi Maltepe Yerleşkesi A4 34852 / Maltepe - İstanbul

Metrikler

Yayın

67

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

53

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

56

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2013

2007 - 2013

Doktora

Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri, Türkiye

2003 - 2006

2003 - 2006

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Anabilim Dalı, Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Öğretmen adaylarının zihinsel stil tercihlerinin (Düşünme stillerinin)incelenmesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr) (Tezli)

2006

2006

Yüksek Lisans

1998 ile 2004 sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının vatandaşlık değerleri açısından karşılaştırılması

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Programları ve Öğretim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2013 - 2025

2013 - 2025

Araştırma Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2002 - 2025

2002 - 2025

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2016 - 2018

2016 - 2018

Bölüm Başkan Yardımcısı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi

2014 - 2017

2014 - 2017

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2002 - 2002

2002 - 2002

Vekil Öğretmen

Emine Koçullu İlkokulu, Vekil Öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

İlkokulda Kişisel Nitelikler ve Karakter Eğitimi

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme

Karşılaştırmalı Okul Yönetim Modelleri

Karşılaştırmalı Okul Yönetimi Modelleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Öğretim Tasarımı

Düşünme Becerilerinin Eğitimi

Düşünme Becerilerinin Eğitimi

İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar

İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar

İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar

İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar

Lisans

Lisans

Philosophie de l'éducation

İlkokulda Öğretim Tasarımı Uygulamaları

Eğitim Felsefesi

Philosophie der Padagogik

Eğitim Tarihi

Eğitim Sosyolojisi

Eğitim Felsefesi

Eleştirel ve Analitik Düşünme Becerisi

Eğitim Tarihi

Eğitim Felsefesi

Eğitim Felsefesi

Eğitim Felsefesi

İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Felsefesi

Eğitim Felsefesi

Philosopy of Education

Eğitim Felsefesi

Sociologie de l'éducation

Eğitim Felsefesi

Eğitim Felsefesi

Eğitim Felsefesi

Eğitim Sosyolojisi

Eğitim Felsefesi

Sınıf Yönetimi

Eğitim Felsefesi

Eğitim Sosyolojisi

Türk Eğitim Tarihi

Eğitim Sosyolojisi

History of Turkish Education

Öğrenme-Öğretme Kuram ve Yaklaşımları

Gelişim Psikolojisi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Sosyolojisi

Meslek Etiği

Eğitim Sosyolojisi

Türk Eğitim Tarihi

Eğitim Felsefesi

Çocukta Düşünme Becerileri Geliştirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Türk Eğitiminin Tarihçesi

Sosyal Bilgiler Öğretimi

Bilimin Serüveni

Türk Eğitim Tarihi

Vatandaşlık Bilgisi

Eğitim Felsefesi

Sosyal Bilgiler Öğretimi

Eğitim Felsefesi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

History of Turkish Education

Eğitim Felsefesi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Sosyal Bilgiler Öğretimi

Topluma Hizmet Uygulamaları

Türk Eğitim Tarihi

Türk Eğitim Tarihi

Eğitim Felsefesi

Vatandaşlık Bilgisi

Eğitim Sosyolojisi

Eğitim Sosyolojisi

Türk Eğitim Tarihi

Türk Eğitim Tarihi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretmenlik Uygulaması II

Uygarlık Tarihi

Eğitim Sosyolojisi

Türk Eğitim Tarihi

Eğitim Sosyolojisi

Türk Eğitim Tarihi

Türk Eğitim Tarihi

Uygarlık Tarihi

Öğretmenlik Uygulaması

Türk Eğitim Tarihi

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Türk Eğitim Tarihi

Öğretmenlik Uygulaması I

Ön Lisans

Ön Lisans

Erken Çocuklukta Program Geliştirme

Erken Çocuklukta Eğitim Yaklaşımları

Erken Çocuklukta Eğitim Yaklaşımları

Öğretmenlik Uygulaması II

Makaleler

Tümü (17)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. Nasıl Bir Öğretmen Olmamalıyız? "Ters Beyin Fırtınası" Tekniği ile Örnek Bir Uygulama

AKANDERE E. G., SARICAN E.

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2020, ss.97, (Özet Bildiri)

2019

2019

2. WHAT KIND OF A TEACHER SHOULD NOT WE BECOME?: A CASE STUDY ON REVERSE BRAINSTORMING

Akandere E. G., Sarıcan E.

USVES, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Şubat 2019, ss.97-98, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Örnek Olay Yönteminin Sınıf Yönetimi Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Uygulama

ESMER E., ÖZDEMİR A.

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitim Derslerindeki Akademik Başarıları Üzerine Bir İnceleme

ÖZDEMİR A., ESMER E.

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. “Teaching For Me …” An Examination Towards Teacher Candidates’ Perception of Profession

Altun S., Sarıcan E.

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.872-873, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Neden Bazı Sınıf Öğretmenlerinin Adanmışlıkları ”İlk Günkü” Gibi Kalabiliyor?: ”Seviyorum Ben Bu Mesleği”

KABAPINAR Y., ESMER E.

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Görsel Öykü Kullanarak Öğrencilerin Empati Becerisinin Geliştirilmesi Süreci

Doğanay T., Kabapınar Y., Esmer E.

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 16 Nisan 2018, ss.1154-1155, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilişüstü Farkındalıklarıyla Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ESMER E., YORULMAZ A.

Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 27 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Müze Eğitimi İle Değişim Ve Sürekliliği Algılamak: “Oyuncaklarla Öğreniyoruz, Okulumuzda Müzemizi Kuruyoruz”

KABAPINAR Y., ŞENER N., ESMER E.

Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 27 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Müze eğitimi ile değişimi ve sürekliliği algılamak: Oyuncaklarla öğreniyoruz. Okulumuzda müzemizi kuruyoruz

KABAPINAR Y., ÜSTÜNDAĞ ŞENER N., ESMER E.

lnternational Symposium on Multidisciplinary Studies, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, ss.268, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersine İşbirlikli Öğrenme Yöntemini Eklemlemek: Birimiz Hepimiz Hepimiz Birimiz İçin

ESMER E., KABAPINAR Y.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Etkililiğinin Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Perspektifinden İncelenmesi

KABAPINAR Y., ESMER E.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. 2007-2017 Yılları Arasında Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsünde Yapılan Lisans Üstü Tezlerin İncelenmesi

URAL O., SARICAN E., ÜNSAL F. Ö.

VIII. Uluslararası Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 11 Mayıs 2017, ss.8-14, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

15. Kadın Akademisyenlerin Annelikle Sınavı

URAL O., ESMER E., ÜNSAL F. Ö.

ESCAR 2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, ss.157-183, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

16. Açıköğretim Lisesi Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi

URAL O., ESMER E.

Third International Conference on Lifelong Education and Leadership for all ICLEL, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Lisansüstü Eğitim Gören Öğretmenlerin Yaşamboyu Öğrenme Yeterlikleriyle Bilişüstü Becerileri Arasındaki İlişki

ESMER E., URAL O., ÖZDEN B.

Thırd Internatıonal Conference on Lıfelon educatıon and leadershıp for all ICLEL, 2017, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Sınıf Öğretmenİ Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler

ESMER E., ÖZDEN B., ŞENER N.

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.208, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri İle Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi

ŞENER N., ÖZDEN B., ESMER E., DOĞAN M. C.

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ŞENER N., ÖZDEN B., ESMER E., DOĞAN M. C.

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stilleriyle Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ÖZDEN B., ESMER E., ŞENER N.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.43, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler

SARICAN E., ŞENER N., ÖZDEN B.

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 Mayıs 2017, ss.208, (Özet Bildiri)

2016

2016

26. Views of the Prospective Teachers about the Democratic Values

ESMER E., ÖZDEN B.

WCES: 8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

2018

2018

27. Van’a Sınıf Öğretmeni Olarak Atanmak: Sosyal ve Mesleki Durum Analizi

Gedik T., Kabapınar Y., Esmer E.

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 18 Nisan 2018, ss.1255-1256, (Özet Bildiri)

2016

2016

28. Education faculty student s preferences related to teaching methods and educational materials

ESMER E., GÜVEN G., AYDIN O., ÖZDEN B., AZKESKİN K., ŞENER N.

World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 2 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

29. Views of the Prospective Teachers about the Democratic Values

Esmer E., Özden B.

World Conference on Educational Sciences 8th, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

2010

2010

30. Sınıf öğretmenlerinin Seçilmiş kişisel yönelimleri

ESMER E., BAYKAL A.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

31. Sınıf öğretmeninden beklenen yeterlilikler ile sınıf öğretmeni adaylarının kişisel eğilimleri arasındaki uyum

BAYKAL A., ESMER E.

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

32. Öğretmenin değişen rolleri ve değerler

Oktay A., Esmer E.

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti’nde Eğitimin Çağdaş Değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2008, ss.87-101, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

33. Avrupa da ve Türkiye de eğitimde reform çalışmaları

OKTAY A., ESMER E.

Avrupa Birliği Vizyonu, Türkiye’de Eğitim ve Özel Okullar, Antalya, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2006, ss.61-79, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

34. Türk Eğitiminde Reform Hareketleri

OKTAY A., ESMER E., ÖZDEN B.

AB Vizyonu Türkiye`de Eğitim ve Özel Okullar, Antalya, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2006, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Öğrenen Merkezli Yaygın Eğitim Yöntemleri

SARICAN E.

İBER STK Yayınları, İstanbul, 2023

2023

2023

2. Yaygın Eğitim: Eğitim Materyali Geliştirme

Sarıcan E.

İBER STK İbn Haldun Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2023

2023

2023

3. 21. Yüzyılda Eğitime Yönelik Yaklaşımlar

SARICAN E.

Eğitime Giriş, Z. Nurdan Baysal, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.269-283, 2023

2022

2022

5. Düşünme Nedir?

BAYSAL Z. N., SARICAN E.

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022

2022

2022

6. Düşünme Nedir?

BAYSAL Z. N., SARICAN E.

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022

2021

2021

8. Mutlu Bireyler İçin İlkokulda Kişisel Nitelikleri Geliştirmek

Sarıcan E.

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z.Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.360-373, 2021

2021

2021

9. İlkokul Başarısında Önemli Bir Etken: Aile Tutumları

Sarıcan E.

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z. Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.290-305, 2021

2020

2020

11. Öğrenme-Öğretme Modelleri

Sarıcan E.

Öğretim İlke ve Yöntemleri Zenginleştirilmiş Öğrenme Süreçlerinde, Muhammed Ü. Öztabak,Duygu Yalman Polatlar, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.67-99, 2020

2009

2009

12. Türk Eğitim Sisteminin Tarihsel Temelleri ve Dayandığı Temel Görüşler.

Oktay A., Sarıcan E.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-20, 2009

2009

2009

13. Türk Milli Eğitim Sistemi Örgün Eğitim

Ramazan M. O., Ural O., Sarıcan E.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayal Oktay, Editör, Kriter Yayıncılık, İstanbul, ss.21-87, 2009

2009

2009

14. Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve İşleyişi

RAMAZAN M. O., URAL O., ESMER E.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.43-115, 2009

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2019

Eylül 2019

İnsan ve Toplum

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2018

Ağustos 2018

Kalem Academy

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim KongresiSürdürülebilir Kalkınma

Çalışma Grubu

Kars-Türkiye

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

II. International Teacher Education and Accreditation Congress

Çalışma Grubu

Rize-Türkiye

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı

Çalışma Grubu

Berlin-Almanya

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

ISMS

Çalışma Grubu

Paris-Fransa

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Çalışma Grubu

Ankara-Türkiye

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

21. Uluslararası Eğitim Bilimleri KongresiSürdürülebilir Kalkınma

Çalışma Grubu

Antalya-Türkiye

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

Third International Conference on LifeLong Education and Leadreship For all ICLEL

Çalışma Grubu

Porto-Portekiz

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

8. Uluslararası Lisansüstü Sempozyumu

Çalışma Grubu

Lefke-Kıbrıs (Kktc)

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Çalışma Grubu

Lefke-Kıbrıs (Kktc)

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

I. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK)

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

26 Nisan 2017 - 29 Nisan 2017

26 Nisan 2017 - 29 Nisan 2017

3. Uluslararası İlaç ve Eczacılık Kongresi

Davetli Konuşmacı

İstanbul-Türkiye

01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016

01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016

8th World Conference on Educational Sciences

Çalışma Grubu

Madrid-İspanya

01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009

01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Çalışma Grubu

Elazığ-Türkiye

01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009

01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Çalışma Grubu

Eskişehir-Türkiye

01 Mart 2008 - 01 Mart 2008

01 Mart 2008 - 01 Mart 2008

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti'nde Eğitimin Çağdaş Değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı

Çalışma Grubu

Antalya-Türkiye

01 Ocak 2006 - 01 Ocak 2006

01 Ocak 2006 - 01 Ocak 2006

Avrupa Birliği Vizyonu, Türkiye'de Eğitim ve Özel Okullar

Çalışma Grubu

Antalya-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Mart 2024

Mart 2024

Çocuklarda Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi

Seminer

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye

Şubat 2024

Şubat 2024

Süreç Değerlendirme 2

Çalıştay

İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye

Şubat 2024

Şubat 2024

Süreç Değerlendirme 1

Çalıştay

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye

Haziran 2018

Haziran 2018

Öğretmenler için «mutluluk» ve yaşam boyu öğrenme farkındalığı

Seminer

Anafen Koleji-Türkiye

Haziran 2018

Haziran 2018

Öğretmenler için «mutluluk» ve yaşam boyu öğrenme farkındalığı

Seminer

Yaşam Paylaşım Anaokulları-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1