Akademik Unvanlar
-
2013 - Devam Ediyor Araştırma Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2002 - Devam Ediyor Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2016 - 2018 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi
-
2014 - 2017 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2002 - 2002 Vekil Öğretmen
Emine Koçullu İlkokulu, Vekil Öğretmen
Verdiği Dersler
-
Doktora
İlkokulda Kişisel Nitelikler ve Karakter Eğitimi
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
Karşılaştırmalı Okul Yönetim Modelleri
Karşılaştırmalı Okul Yönetimi Modelleri
-
Yüksek Lisans
Öğretim Tasarımı
Düşünme Becerilerinin Eğitimi
Düşünme Becerilerinin Eğitimi
İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar
İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar
İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar
İlkokulda Program ve Program Geliştirmede Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans
Philosophie de l'éducation
İlkokulda Öğretim Tasarımı Uygulamaları
Eğitim Felsefesi
Philosophie der Padagogik
Eğitim Tarihi
Eğitim Sosyolojisi
Eğitim Felsefesi
Eleştirel ve Analitik Düşünme Becerisi
Eğitim Tarihi
Eğitim Felsefesi
Eğitim Felsefesi
Eğitim Felsefesi
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
Eğitim Felsefesi
Eğitim Felsefesi
Philosopy of Education
Eğitim Felsefesi
Sociologie de l'éducation
Eğitim Felsefesi
Eğitim Felsefesi
Eğitim Felsefesi
Eğitim Sosyolojisi
Eğitim Felsefesi
Sınıf Yönetimi
Eğitim Felsefesi
Eğitim Sosyolojisi
Türk Eğitim Tarihi
Eğitim Sosyolojisi
History of Turkish Education
Öğrenme-Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Gelişim Psikolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Sosyolojisi
Meslek Etiği
Eğitim Sosyolojisi
Türk Eğitim Tarihi
Eğitim Felsefesi
Çocukta Düşünme Becerileri Geliştirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Türk Eğitiminin Tarihçesi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Bilimin Serüveni
Türk Eğitim Tarihi
Vatandaşlık Bilgisi
Eğitim Felsefesi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Eğitim Felsefesi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
History of Turkish Education
Eğitim Felsefesi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türk Eğitim Tarihi
Türk Eğitim Tarihi
Eğitim Felsefesi
Vatandaşlık Bilgisi
Eğitim Sosyolojisi
Eğitim Sosyolojisi
Türk Eğitim Tarihi
Türk Eğitim Tarihi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması II
Uygarlık Tarihi
Eğitim Sosyolojisi
Türk Eğitim Tarihi
Eğitim Sosyolojisi
Türk Eğitim Tarihi
Türk Eğitim Tarihi
Uygarlık Tarihi
Öğretmenlik Uygulaması
Türk Eğitim Tarihi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Türk Eğitim Tarihi
Öğretmenlik Uygulaması I
-
Ön Lisans
Erken Çocuklukta Program Geliştirme
Erken Çocuklukta Eğitim Yaklaşımları
Erken Çocuklukta Eğitim Yaklaşımları
Öğretmenlik Uygulaması II
Yönetilen Tezler
-
HAYAT BİLGİSİ DERSLERİNDE GÖRSEL ÖYKÜLER ARACILIĞIYLA EMPATİYİ GELİŞTİRMEK: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Kabapınar Y., Sarıcan E. (Eş Danışman)
-
Van’a sınıf öğretmeni olarak atanmak : mesleki ve sosyal durum analizi
KABAPINAR Y. (Eş Danışman), SARICAN E. (Eş Danışman)
-
4.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Hipotetik Öykülerin Kullanıldığı Öğretim Uygulamalarının Öğrencilerin Duygusal Zekâlarına Etkisi
Doğan M. C., Sarıcan E. (Eş Danışman)
-
İLKOKUL 4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANILAN İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN (BİRLEŞTİRME TEKNİĞİ) ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BECERİLERİNE VE AKRAN ZORBALIĞINA ETKİSİ
Doğan M. C., Sarıcan E. (Eş Danışman)
T.Palak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018