Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Nasıl Bir Öğretmen Olmamalıyız? "Ters Beyin Fırtınası" Tekniği ile Örnek Bir Uygulama

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2020, ss.97, (Özet Bildiri)

3. Örnek Olay Yönteminin Sınıf Yönetimi Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Uygulama

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitim Derslerindeki Akademik Başarıları Üzerine Bir İnceleme

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

5. “Teaching For Me …” An Examination Towards Teacher Candidates’ Perception of Profession

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.872-873, (Özet Bildiri)

8. Görsel Öykü Kullanarak Öğrencilerin Empati Becerisinin Geliştirilmesi Süreci

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 16 Nisan 2018, ss.1154-1155, (Özet Bildiri)

11. Müze eğitimi ile değişimi ve sürekliliği algılamak: Oyuncaklarla öğreniyoruz. Okulumuzda müzemizi kuruyoruz

lnternational Symposium on Multidisciplinary Studies, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, ss.268, (Özet Bildiri)

12. Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersine İşbirlikli Öğrenme Yöntemini Eklemlemek: Birimiz Hepimiz Hepimiz Birimiz İçin

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Etkililiğinin Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Perspektifinden İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. 2007-2017 Yılları Arasında Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsünde Yapılan Lisans Üstü Tezlerin İncelenmesi

VIII. Uluslararası Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 11 Mayıs 2017, ss.8-14, (Tam Metin Bildiri)

15. Kadın Akademisyenlerin Annelikle Sınavı

ESCAR 2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, ss.157-183, (Tam Metin Bildiri)

16. Açıköğretim Lisesi Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi

Third International Conference on Lifelong Education and Leadership for all ICLEL, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

17. Lisansüstü Eğitim Gören Öğretmenlerin Yaşamboyu Öğrenme Yeterlikleriyle Bilişüstü Becerileri Arasındaki İlişki

Thırd Internatıonal Conference on Lıfelon educatıon and leadershıp for all ICLEL, 2017, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

18. Sınıf Öğretmenİ Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.208, (Özet Bildiri)

19. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri İle Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

20. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri)

24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Düşünme Stilleriyle Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.43, (Özet Bildiri)

25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 Mayıs 2017, ss.208, (Özet Bildiri)

26. Views of the Prospective Teachers about the Democratic Values

WCES: 8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

27. Van’a Sınıf Öğretmeni Olarak Atanmak: Sosyal ve Mesleki Durum Analizi

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 18 Nisan 2018, ss.1255-1256, (Özet Bildiri)

29. Views of the Prospective Teachers about the Democratic Values

World Conference on Educational Sciences 8th, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

30. Sınıf öğretmenlerinin Seçilmiş kişisel yönelimleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

31. Sınıf öğretmeninden beklenen yeterlilikler ile sınıf öğretmeni adaylarının kişisel eğilimleri arasındaki uyum

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmenin değişen rolleri ve değerler

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti’nde Eğitimin Çağdaş Değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2008, ss.87-101, (Tam Metin Bildiri)

33. Avrupa da ve Türkiye de eğitimde reform çalışmaları

Avrupa Birliği Vizyonu, Türkiye’de Eğitim ve Özel Okullar, Antalya, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2006, ss.61-79, (Tam Metin Bildiri)

34. Türk Eğitiminde Reform Hareketleri

AB Vizyonu Türkiye`de Eğitim ve Özel Okullar, Antalya, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

2. Yaygın Eğitim: Eğitim Materyali Geliştirme

İBER STK İbn Haldun Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2023

3. 21. Yüzyılda Eğitime Yönelik Yaklaşımlar

Eğitime Giriş, Z. Nurdan Baysal, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.269-283, 2023

5. Düşünme Nedir?

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022

6. Düşünme Nedir?

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022

8. Mutlu Bireyler İçin İlkokulda Kişisel Nitelikleri Geliştirmek

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z.Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.360-373, 2021

9. İlkokul Başarısında Önemli Bir Etken: Aile Tutumları

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z. Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.290-305, 2021

11. Öğrenme-Öğretme Modelleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri Zenginleştirilmiş Öğrenme Süreçlerinde, Muhammed Ü. Öztabak,Duygu Yalman Polatlar, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.67-99, 2020

12. Türk Eğitim Sisteminin Tarihsel Temelleri ve Dayandığı Temel Görüşler.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-20, 2009

13. Türk Milli Eğitim Sistemi Örgün Eğitim

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayal Oktay, Editör, Kriter Yayıncılık, İstanbul, ss.21-87, 2009

14. Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve İşleyişi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.43-115, 2009
Metrikler

Yayın

67

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

53

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

56

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları