Makaleler
17
Tümü (17)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (9)
1. Şanlıurfa'nın Köy İlkokulunda Görsel Öyküyle Empati Becerisini Geliştirmek: Bir Eylem Araştırması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, sa.55, ss.62-88, 2022 (Hakemli Dergi)
2. Are the Learning Styles of Elementary School Students Related to Their Academic Success? A Study of Mixed Research Methods
International Journal of Psychology and Education Studies IJPES
, cilt.8, sa.4, ss.110-124, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Açık Öğretim Lisesi Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.592-604, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Üst Bilişsel Farkındalık Ölçeği Öğretmen Formunun Geçerlilik Ve Güvenirlik Analizi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.955-966, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Yetişkin Öğrenenlerin Düşünme ve Öğrenme Stilleri Arasında İlişki Var mı?
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF)
, cilt.1, ss.1-18, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Farklı Yöntemlerle Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Düşünme Stilleri Değişir mi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.323-340, 2015 (Hakemli Dergi)
15. A Research on the Intellectual Style Preferences of Pre-Candidate Teachers: Do The Intellectual Style Preferences Change?
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.21-30, 2013 (Hakemli Dergi)
16. Selected Personal Tendencies of Clas room Teachers
NWSA: E-Jurnal of New Word Academy.
, cilt.5, ss.1730-1737, 2010 (Hakemli Dergi)
17. Sosyal bilgiler dersi açısından öğretmenler için yeni bir kavram Beceriler
İlköğretmen Eğitimci Dergisi
, ss.33-36, 2006 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
2. WHAT KIND OF A TEACHER SHOULD NOT WE BECOME?: A CASE STUDY ON REVERSE BRAINSTORMING
USVES, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Şubat 2019, ss.97-98, (Özet Bildiri)
3. Örnek Olay Yönteminin Sınıf Yönetimi Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Uygulama
II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzaktan Eğitim Derslerindeki Akademik Başarıları Üzerine Bir İnceleme
II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
5. “Teaching For Me …” An Examination Towards Teacher Candidates’ Perception of Profession
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.872-873, (Özet Bildiri)
6. Neden Bazı Sınıf Öğretmenlerinin Adanmışlıkları ”İlk Günkü” Gibi Kalabiliyor?: ”Seviyorum Ben Bu Mesleği”
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
7. İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılan İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin (Birleştirme Tekniği) Öğrencilerin Akran Zorbalığına Etkisi
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Görsel Öykü Kullanarak Öğrencilerin Empati Becerisinin Geliştirilmesi Süreci
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 16 Nisan 2018, ss.1154-1155, (Özet Bildiri)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilişüstü Farkındalıklarıyla Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 27 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. Müze Eğitimi İle Değişim Ve Sürekliliği Algılamak: “Oyuncaklarla Öğreniyoruz, Okulumuzda Müzemizi Kuruyoruz”
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 27 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Müze eğitimi ile değişimi ve sürekliliği algılamak: Oyuncaklarla öğreniyoruz. Okulumuzda müzemizi kuruyoruz
lnternational Symposium on Multidisciplinary Studies, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, ss.268, (Özet Bildiri)
13. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Etkililiğinin Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Perspektifinden İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Kadın Akademisyenlerin Annelikle Sınavı
ESCAR 2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, ss.157-183, (Tam Metin Bildiri)
19. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri İle Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi
Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri)
20. Aday Öğretmenlerin Öğretme Stilleri ile Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.35, (Özet Bildiri)
22. Yüksek Lisans Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ile Mesleki Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
8. Uluslararası Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 11 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler
International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 Mayıs 2017, ss.208, (Özet Bildiri)
27. Van’a Sınıf Öğretmeni Olarak Atanmak: Sosyal ve Mesleki Durum Analizi
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 18 Nisan 2018, ss.1255-1256, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Öğrenen Merkezli Yaygın Eğitim Yöntemleri
İBER STK Yayınları, İstanbul, 2023
2. Yaygın Eğitim: Eğitim Materyali Geliştirme
İBER STK İbn Haldun Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2023
3. 21. Yüzyılda Eğitime Yönelik Yaklaşımlar
Eğitime Giriş, Z. Nurdan Baysal, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.269-283, 2023
4. Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek
PEGEMA, Ankara, 2022
5. Düşünme Nedir?
Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022
6. Düşünme Nedir?
Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022
7. İlkokul Üzerine Güncel Konular -I
Pegem Yayıncılık, Ankara, 2021
8. Mutlu Bireyler İçin İlkokulda Kişisel Nitelikleri Geliştirmek
İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z.Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.360-373, 2021
9. İlkokul Başarısında Önemli Bir Etken: Aile Tutumları
İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z. Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.290-305, 2021
10. Geçmişten Günümüze Eğitim Düşüncesi, Türk Eğitim Sisteminin Tarihsel Temelleri ve Türkiye'de Öğretmen Yetiştirme
Eğitime Giriş, Oktay Ayla, Editör, Pegam Akademi, Ankara, ss.71-111, 2021
12. Türk Eğitim Sisteminin Tarihsel Temelleri ve Dayandığı Temel Görüşler.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-20, 2009
14. Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve İşleyişi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.43-115, 2009
Metrikler
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
2
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
12
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
21
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
53
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
56
Proje
3
Tez Danışmanlığı
4
