Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Nasıl Bir Öğretmen Olmamalıyız? "Ters Beyin Fırtınası" Tekniği ile Örnek Bir Uygulama

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2020, ss.97

Örnek Olay Yönteminin Sınıf Yönetimi Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Uygulama

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018

“Teaching For Me …” An Examination Towards Teacher Candidates’ Perception of Profession

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.872-873

Kadın Akademisyenlerin Annelikle Sınavı

ESCAR 2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, ss.157-183

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 Mayıs 2017, ss.208

Van’a Sınıf Öğretmeni Olarak Atanmak: Sosyal ve Mesleki Durum Analizi

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 18 Nisan 2018, ss.1255-1256

Views of the Prospective Teachers about the Democratic Values

WCES: 8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016

Views of the Prospective Teachers about the Democratic Values

World Conference on Educational Sciences 8th, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin Seçilmiş kişisel yönelimleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Sınıf öğretmeninden beklenen yeterlilikler ile sınıf öğretmeni adaylarının kişisel eğilimleri arasındaki uyum

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenin değişen rolleri ve değerler

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla Türkiye Cumhuriyeti’nde Eğitimin Çağdaş Değerlerle İrdelenmesi Çalıştayı, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2008, ss.87-101

Avrupa da ve Türkiye de eğitimde reform çalışmaları

Avrupa Birliği Vizyonu, Türkiye’de Eğitim ve Özel Okullar, Antalya, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2006, ss.61-79

Türk Eğitiminde Reform Hareketleri

AB Vizyonu Türkiye`de Eğitim ve Özel Okullar, Antalya, Türkiye, 20 - 21 Ocak 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

21. Yüzyılda Eğitime Yönelik Yaklaşımlar

Eğitime Giriş, Z. Nurdan Baysal, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.269-283, 2023

Düşünme Nedir?

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022

Mutlu Bireyler İçin İlkokulda Kişisel Nitelikleri Geliştirmek

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z.Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.360-373, 2021

İlkokul Başarısında Önemli Bir Etken: Aile Tutumları

İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z. Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.290-305, 2021

Öğrenme-Öğretme Modelleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri Zenginleştirilmiş Öğrenme Süreçlerinde, Muhammed Ü. Öztabak,Duygu Yalman Polatlar, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.67-99, 2020

Türk Eğitim Sisteminin Tarihsel Temelleri ve Dayandığı Temel Görüşler.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-20, 2009

Türk Milli Eğitim Sistemi Örgün Eğitim

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayal Oktay, Editör, Kriter Yayıncılık, İstanbul, ss.21-87, 2009

Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve İşleyişi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.43-115, 2009
Metrikler

Yayın

67

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

16

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

53

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları