Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Şanlıurfa'nın Köy İlkokulunda Görsel Öyküyle Empati Becerisini Geliştirmek: Bir Eylem Araştırması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, sa.55, ss.62-88, 2022 (Hakemli Dergi)

Are the Learning Styles of Elementary School Students Related to Their Academic Success? A Study of Mixed Research Methods
International Journal of Psychology and Education Studies IJPES
, cilt.8, sa.4, ss.110-124, 2021 (Hakemli Dergi)
Açık Öğretim Lisesi Öğrencilerinin Düşünme Stillerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.592-604, 2018 (Hakemli Dergi)
Üst Bilişsel Farkındalık Ölçeği Öğretmen Formunun Geçerlilik Ve Güvenirlik Analizi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.955-966, 2017 (Hakemli Dergi)
Farklı Yöntemlerle Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Düşünme Stilleri Değişir mi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.323-340, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Zihinsel Stil Tercihlerine Yönelik Bir Araştırma Zihinsel Stiller Değişiyor mu
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.21-30, 2013 (Hakemli Dergi)
A Research on the Intellectual Style Preferences of Pre-Candidate Teachers: Do The Intellectual Style Preferences Change?
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.21-30, 2013 (Hakemli Dergi)
Selected Personal Tendencies of Clas room Teachers
NWSA: E-Jurnal of New Word Academy.
, cilt.5, ss.1730-1737, 2010 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler dersi açısından öğretmenler için yeni bir kavram Beceriler
İlköğretmen Eğitimci Dergisi
, ss.33-36, 2006 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
WHAT KIND OF A TEACHER SHOULD NOT WE BECOME?: A CASE STUDY ON REVERSE BRAINSTORMING
USVES, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Şubat 2019, ss.97-98
Örnek Olay Yönteminin Sınıf Yönetimi Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Uygulama
II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, 27 - 29 Ekim 2018
“Teaching For Me …” An Examination Towards Teacher Candidates’ Perception of Profession
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.872-873
Neden Bazı Sınıf Öğretmenlerinin Adanmışlıkları ”İlk Günkü” Gibi Kalabiliyor?: ”Seviyorum Ben Bu Mesleği”
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılan İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin (Birleştirme Tekniği) Öğrencilerin Akran Zorbalığına Etkisi
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (UEYAK), İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2017
Müze Eğitimi İle Değişim Ve Sürekliliği Algılamak: “Oyuncaklarla Öğreniyoruz, Okulumuzda Müzemizi Kuruyoruz”
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 27 - 28 Nisan 2018
Kadın Akademisyenlerin Annelikle Sınavı
ESCAR 2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, ss.157-183
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Stilleri ile Seçilmiş Kişisel Yönelimleri Arasındaki İlişkiler
International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 Mayıs 2017, ss.208
Van’a Sınıf Öğretmeni Olarak Atanmak: Sosyal ve Mesleki Durum Analizi
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 18 Nisan 2018, ss.1255-1256
Kitaplar
Öğrenen Merkezli Yaygın Eğitim Yöntemleri
İBER STK Yayınları, İstanbul, 2023
21. Yüzyılda Eğitime Yönelik Yaklaşımlar
Eğitime Giriş, Z. Nurdan Baysal, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.269-283, 2023
Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek
PEGEMA, Ankara, 2022
Düşünme Nedir?
Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Z. Nurdan Baysal, Elif Sarıcan, Editör, Pegem, İstanbul, ss.13-38, 2022
İlkokul Üzerine Güncel Konular -I
Pegem Yayıncılık, Ankara, 2021
Mutlu Bireyler İçin İlkokulda Kişisel Nitelikleri Geliştirmek
İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z.Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.360-373, 2021
İlkokul Başarısında Önemli Bir Etken: Aile Tutumları
İlkokul Üzerine Güncel Konular-I, Z. Nurdan Baysal,Elif Sarıcan,Nurcan Şener, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.290-305, 2021
Geçmişten Günümüze Eğitim Düşüncesi, Türk Eğitim Sisteminin Tarihsel Temelleri ve Türkiye'de Öğretmen Yetiştirme
Eğitime Giriş, Oktay Ayla, Editör, Pegam Akademi, Ankara, ss.71-111, 2021
Türk Eğitim Sisteminin Tarihsel Temelleri ve Dayandığı Temel Görüşler.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Prof. Dr. Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-20, 2009
Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve İşleyişi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayla Oktay, Editör, Kriter, İstanbul, ss.43-115, 2009