Biyografi
1991 yılında Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi
Elektronik Mühendisliği Bölümü’nden mezun oldu. Yüksek Lisans eğitimini Marmara
Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Elektronik Haberleşme Eğitimi Programı’nda
“Uydu Üzerinden Dijital Eğitim Platformu” adlı teziyle, Doktora eğitimini Marmara Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü Bilişim Programı’nda “Müşteri İlişkileri Yönetimi İçin
Bloglar Üzerinde Fikir Madenciliği” adlı
teziyle tamamladı. 2015’te Uygulamalı İletişim Bilim Alanında Doçent unvanını
aldı. Halen Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Bilişim Anabilim Dalında
Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır. Elektronik Ticaretten Sosyal Ticarete
Dönüşüm Sürecinde Ölçümleme adlı kitabın eşyazarıdır. Fikir Madenciliği,
İnternet ve Sosyal Medya Araştırmaları, Yeni Medya ve Markalama, Online İtibar
Yönetimi, Sosyal Medyada Rating Ölçümleme, Yeni İletişim Ortamlarının Ekonomi
Politiği, Post Truth ve Sosyal Medya, Sosyal Medyada Demokrasi Algısı ile
ilgili konularda ulusal ve uluslararası yayınları bulunmaktadır. Yayınların tam
bir listesine ve içeriklerine cigdemaytekinblog.wordpress.com adresinden
ulaşılabilir.
Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Eğitimin/Kursun Program İçeriğini Gösteren Broşür veya Afiş
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2007 - 2011
2007 - 2011Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1986 - 1991
1986 - 1991Lisans
Uludağ Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Müşteri ilişkileri yönetimi için bloglar üzerinde fikir madenciliği
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2004
2004Yüksek Lisans
Uydu ile dijital eğitim platformu
Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
1999
1999Pedagojik Formasyon
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Marmara
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
2017 - 2021
2017 - 2021Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
2006 - 2017
2006 - 2017Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Elektrik ve Elektronik Mühendisliği Bölümü
Yönetilen Tezler
2021
2021Doktora
REMİKS YOLUYLA KÜLTÜREL AKTARIM: MİZAH İÇERİKLİ INSTAGRAM HESAPLARININ MEM BAKIŞ AÇISI İLE ANALİZİ
Aytekin Ç. (Danışman)
D.Tekrin(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İNSAN ARAYÜZ ETKİLEŞİMİNDE MESAJ İÇERİKLERİNİN ETKİSİ: ÇOK BAĞLAMLI BİR ANALİZ
Aytekin Ç. (Danışman)
M.Ali(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞININ KÜLTÜREL FARKLILIK BAĞLAMINDA İNCELENMESİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
Aytekin Ç. (Danışman)
J.Mussa(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Yeni iletişim ortamlarının ekonomi politiği bağlamında emeğin dijitalleşmesi üzerine bir araştırma
AYTEKİN Ç. (Danışman)
D.YANDIM(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2019 - 2019
2019 - 2019Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
Aytekin Ç.
Makaleler
2024
20241. ANALYZING THE PERFORMANCE OF DIFFERENT LARGE LANGUAGE MODELS OF CHATGPT ON TURKISH HOMONYMS
AYTEKİN Ç., Karabina T. B.
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.3, ss.365-390, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. A Research On Determining the Common Characteristics of Trolls with Very High Interaction in the Covid-19 Anti-Vaccine Attitude
AYTEKİN Ç., GULMAMMADZADA U., AGHAYEV H.
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, sa.42, ss.19-38, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. DIGITAL TEXT CONTENT CREATION AS A POPULAR MEDIA SUBSECTION: ANATOMY OF WELL-LIKED ARTICLES
AYTEKİN Ç., Kılıç M. C.
e-Journal of New Media , cilt.6, sa.2, ss.113-130, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Development of Robot Journalism Application: Tweets of News Content in the Turkish Language Shared by a Bot
TOSYALI H., AYTEKİN Ç.
Journal of Information Technology Management
, cilt.12, ss.68-88, 2021 (Scopus)
2021
20215. MİZAH İÇERİKLİ INSTAGRAM POSTLARININ BİR REMİKS PRATİĞİ OLARAK TANIMLANMASI VE ANALİZİ
Tekrin D., Tekrin D., AYTEKİN Ç.
İletişim Çalışmaları Dergisi , cilt.7, sa.7, ss.29-45, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20206. INVESTIGATION OF SOCIAL MEDIA LITERACY IN THE CONTEXTOF CULTURAL DIVERSITY: THE CASE OF TURKEY ANDETHIOPIA
ESHETU J. M., AYTEKİN Ç., TOSYALI H.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
, cilt.10, sa.2, ss.127-146, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20207. İki Aşamalı Akış Kuramı Bağlamında Instagram’daki Ünlü Destekçiler Üzerine Bir Örnek Olay Çalışması
AYTEKİN Ç.
İletişim Çalışmaları Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.23-46, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20208. A RESEARCH ON DEVELOPING CONTEXT FREE MODELS ON COMMUNICATIONWITH SENTIMENT APPROACH FOR TURKISH TEXTS: A MIXED DATA MODELPROPOSAL
AYTEKİN Ç., Bayram M. A.
e-Journal of New Media , cilt.5, sa.1, ss.12-25, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
20189. A RESEARCH ON ENTREPRENEURAL LEVEL OF SOCIAL MEDIA USERS ON BITCOIN AND CRYPTO CURRENCIES
SÜTCÜ C. S., AYTEKİN Ç.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
, cilt.8, sa.3, ss.466-488, 2018 (ESCI)
2018
201810. Text Classification Via Decision Trees Algorithm Customer Comments Case
AYTEKİN Ç., SÜTCÜ C. S., Özfidan U.
The Journal of International Social Research
, cilt.11, ss.782-792, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201711. A Research on Pushiness of Networks in the Context of Economy Politics of New Media
AYTEKİN Ç., Yandım D.
Istanbul Journal of Social Sciences , ss.1-29, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. The Role of Social Media in Real Estate Marketing A Research on the Transformation of Real Estate Marketing in Turkey
AYTEKİN Ç., Keskin Demirli S. M.
Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi , cilt.12, ss.17-35, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201613. ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ İÇİN SOSYAL CRM YAKLAŞIMIYLATÜKETİCİ YORUMLARININ ANALİZİ ÜZERİNE BİR MODEL
AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , ss.51-69, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201614. CONVERGENCE OF TRADITIONAL MEDIA AND SOCIAL MEDIA IN THECONTEXT OF SECOND SCREEN THEORY A RESEARCH BASED ON RATINGMEASUREMENT ON SOCIAL MEDIA
AYTEKİN Ç., Gül O., GÖRGEN A. N.
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi , ss.17-42, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201515. Analyzing Information Technology Status and Networked Readiness Index in Context of Diffusion of Innovations Theory
Değerli A., Aytekin Ç., Değerli B.
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.195, ss.1553-1562, 2015 (Scopus)
2014
201416. Semiotics Analysis of Adverts in Twitter Social Media Acording To Peirce
AYTEKİN Ç.
Science and Culture International and Quarterly Journal of Culturals Studies , cilt.2, ss.14-37, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201417. Jetfighter Down Predicting Opinions with Twitter and the Role of Social Media In Turkey within Context of Attribute Agenda Setting Theory
SÜTCÜ C. S., AYTEKİN Ç., KARA T., AKYAZI E., DİLMEN N. E., DEĞERLİ B.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.7, sa.34, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201418. Jetfighter down Predicting Opinions with Twitter and the Role of Social Media in Turkey within Context of Attribute Agenda setting Theory
SÜTCÜ C. S., AYTEKİN Ç., KARA T., AKYAZI E., DİLMEN N. E., DEĞERLİ B.
The Journal of International Social Research , cilt.7, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201419. Social Media Measurement Studies Within The Context Of Impact A Research On Agencies In Turkey
AYTEKİN Ç., DEĞERLİ A.
Black Sea , cilt.21, ss.127-141, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201320. Sosyal Medyada Demokrasi Algısı Demokrasinin Renkleri Üzerine Fikir Madenciliği Araştırması
AYTEKİN Ç., SÜTCÜ C. S.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , ss.28-44, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201321. An Opinion Mining Task in Turkish Language A Model for Assigning Opinions in Turkish Blogs to the Polarities
AYTEKİN Ç.
Journalism and Mass Communication , cilt.3, ss.179-198, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201322. Competitive Analysis on Social Media Comparison Task Oriented Opinion Mining Model
AYTEKİN Ç., MAYDA İ.
Journal Academic Marketing Mysticism Online (JAMMO , cilt.7, ss.414-425, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201223. Yeni Medya ve Ağ Nesli Türkiye Örneği
AYTEKİN Ç., SÜTCÜ C. S.
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi , ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201124. Offering A Communicational Approach Model To Wiki Applications
AYTEKİN Ç.
Ajit-e Academic Journal of Information Technology , cilt.2, ss.7-17, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200925. A new look at distance Turkish learning: Survival guide
Aytekin Ç., Düvenci A., Dikilitaş K.
Procedia – Social and Behavioral Sciences , cilt.1, ss.173-177, 2009 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. An Example of Pragmatic Analysis in Natural Language Processing: Sentimental Analysis of Movie Reviews
SÜTCÜ C. S., AYTEKİN Ç.
Communication and Technology Congress – CTC 2019, İstanbul, Türkiye, 17 Nisan 2019, ss.61-74, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Seeking the Truth in Post-Truth World A Research on Diffusion of Viral Content in Social Networks
DEĞERLİ A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
16th International Symposium Communication in the Millennium CIM 2018, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.828-845, (Tam Metin Bildiri)
2013
20133. Türkiye de Yerli Otomobil Üretmek Sosyal Medyadaki Yorumların Yenilikçilik Açısından Fikir Madenciliği Yöntemleriyle Değerlendirilmesi
AYTEKİN Ç., SÜTCÜ C. S.
ÜAS 13. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2013, cilt.2, ss.1103-1110, (Tam Metin Bildiri)
2013
20134. Sosyal Medyada Twitter Konuşma Diline İlişkin Bir Araştırma Ortak Hashtag Kullanımı ile Kullanıcı Profili Arasındaki İlişki
SÜTCÜ C. S., AYTEKİN Ç.
2nd International Symposium on Language and Communication: Exploring novelties (ISLC), İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.4, ss.1863-1876, (Tam Metin Bildiri)
2011
20115. Podcasting In Terms of a Web 2 0 Application and Research Samples to Usage of Podcasting as A Learning Tool
AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
2nd International 6th National Vocational Schools Symposium, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
20106. New Face of Personal and Corporate Web Sites Blogs
AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.388-393, (Tam Metin Bildiri)
2009
20097. Üniversite Öğrencilerinin Sosyo Ekonomik Durumunun Sosyal Ağlar Üzerindeki Etkisine İlişkin Bir Uygulama
DÜVENCİ A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
3. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2009, ss.83-88, (Tam Metin Bildiri)
2009
20098. The Appraisal of the Use of Social Network Platform Facebook as a Supportive Learning Tool For Information And Communication Technologies and as a Collaborative Experience for the Turkish Students
TİNGÖY Ö., DÜVENCİ A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
3rd International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 9 - 13 Mart 2009, ss.429-437, (Tam Metin Bildiri)
2008
20089. Video Paylaşım Sitelerinin Kullanılmasında Öğrenci Tercihlerinin Değerlendirilmesi
DÜVENCİ A., AYTEKİN Ç., DEĞERLİ B.
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.71-80, (Tam Metin Bildiri)
2008
200810. Kişisel Televizyon IPTV
AYTEKİN Ç., ŞAHİN Ö. E., DÜVENCİ A.
X. Akademik Bilişim Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 30 Ocak - 01 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
2005
200511. Öğretim Elemanı Yeterliğinin Ders ve Öğrencinin Kendisine Ait Özellikleri Bakımından Değerlendirilmesi
AYTEKİN Ç., RÜZGAR N.
5th International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 21 Eylül - 23 Mayıs 2005, cilt.2, ss.657-662, (Tam Metin Bildiri)
2004
200412. Web Based Education with MPEG
AYTEKİN Ç., RÜZGAR N.
First International Conference on Innovations in Learning for the Future: e-Learning, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2004, ss.223-236, (Tam Metin Bildiri)
2004
200413. Web Tabanlı Eğitimin Alt Yapısı İçin İnternet Erişiminde Karasal İletim Ortamları ile Uydu Teknolojisinin Karşılaştırılması
AYTEKİN Ç., RÜZGAR N.
Akademik Bilişim 2004 Konferansı, Trabzon, Türkiye, 11 - 13 Şubat 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. BU HABERİN YAZARI BİR GAZETECİ Mİ, YOKSA BİR ALGORİTMA MI? YAPAY ZEKÂ TESPİT SİSTEMLERİNDE FARKLI HABER TEMALARININ ORİJİNALLİK SORUNSALI
AYTEKİN Ç., AKTÜRK O.
Algoritmik Aklın Yükselişi, KARA TOLGA, AKYAZI ERHAN, Editör, Kriter, İstanbul, ss.315-342, 2025
2023
20232. BİR DOĞAL DİL ÜRETİMİ UYGULAMASI OLARAK SPOR HABERLERİ İÇİN TÜRKÇE ŞABLON ÜRETME: DERBİ VE HAFTANIN MAÇLARI OTOMASYONU
AYTEKİN Ç., VAROL C.
Yapay Zeka ve İletişim, Dilmen Necmi Emel, Aytekin Çiğdem, Editör, Kriter, İstanbul, ss.1-32, 2023
2022
20223. Twitter Üzerinde Kümeleme Analizi ile Konu Modellemesi Clubhouse Ağı Üzerine Bir Araştırma
AYTEKİN Ç., Kılıç M. C.
Dijital Devrim, Övür, Ayten, Editör, Der Yayınevi, İstanbul, ss.73-92, 2022
2021
20214. Smart City Applications: Transportation in Istanbul
AYTEKİN Ç., YALÇINKAYA Ü. L.
Digital Future, Bayrak Tamer, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.159-184, 2021
2020
20205. Türkiye’deki Bankaların Etkileşimli İletişim Ortamı Olarak Sosyal Medya: Instagram Kullanma Pratikleri Üzerine Bir Araştırma
Aytekin Ç., Sütcü C. S., Özaksoy B.
Korona Günlerinde Dijital Toplum, Övür Ayten, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.106-136, 2020
2015
20157. Gündem Belirleme Kuramı Bağlamında Twitter’da Gündem ve Güncel Konu Başlıkları Üzerine Bir Araştırma
AYTEKİN Ç., demir ş., mutlu m.
Sosyal Medya Araştırmaları, Deniz Yengin, Editör, Paloma, İstanbul, ss.93-124, 2015
2015
20158. Sosyal Medyada Film Analizine İlişkin Bir Araştırma: Yıldızlararası Filminin Twitter Üzerinde Semantik Analizi
SÜTCÜ C. S., AYTEKİN Ç.
Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Mazıcı Nurşen, Editör, Marmara Üniversitesi, ss.241-262, 2015
2013
20139. Elektronik Ticaretten Sosyal Ticarete Dönüşüm Sürecinde Ölçümleme
SÜTCÜ C. S., AYTEKİN Ç.
Der’xxin, 2013
2013
201310. Türkiye’deki Siyasal Yaşamda Sosyal Medya: Siyasal Partilerin Kullanım Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma
SÜTCÜ C. S., DÜVENCİ A., AYTEKİN Ç.
Yeni Medya da Demokrasi, Algül And, Üçer Neda, Editör, Literatürk, ss.165-204, 2013
2012
201211. Yeni Medyada Soysal Ağ Uygulaması Olarak Twitter ve Fikir Madenciliği
AYTEKİN Ç.
Yeni Medya Ve, Deniz Yengin, Editör, Anahtar Yayıncılık, ss.102-122, 2012
Desteklenen Projeler
2012 - 2013
2012 - 2013İşletmelerde Sosyal Medya Ölçümlemesinin Rolü ve Fikir Madenciliği Uygulaması Geliştirme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sütcü C. S., Kara T., Akyazı E., Dilmen N. E., Aytekin Ç., Değerli B.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorTOJDAC The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
Değerlendirme Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorGaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Değerlendirme Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorEkonomi, Siyaset, İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi
Değerlendirme Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorGalatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi
Değerlendirme Kurul Üyesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorSinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Değerlendirme Kurul Üyesi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam Ediyorİstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam Ediyorİstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
Değerlendirme Kurul Üyesi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorÖneri Dergisi
Değerlendirme Kurul Üyesi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorYeni Medya Elektronik Dergisi
Değerlendirme Kurul Üyesi
2012 - 2012
2012 - 2012AJIT-e-bilişim Teknolojileri Elektronik Dergisi
Değerlendirme Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2015
Kasım 2015Türk Sinemasının 100.Yılına Armağan
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Mart 2019
Mart 2019Yeni Medya ve Aile Çalıştayı
Çalıştay Organizasyonu
Aytekin Ç., Yenğin D.
İstanbul, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019Yeni Medya ve Aile Çalıştayı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 6
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Eylül-2019
Eylül 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Zeynep Işıkdağ (2019). “Haber Üretiminde Kullanılan 360 Derece Videoların Haberin Güvenilebilirliğindeki Rolü - Beykent Üniversitesi
Eylül-2019
Eylül 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Emre Özcan (2019). “Yeni Medya Ve Etik: Türkiye’de İnternet Haberciliğinde Karşılaşılan Etik Sorunlar Üzerine Bir Araştırma - Marmara Üniversitesi
Eylül-2019
Eylül 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Bahar Haznedar (2019). “İki Aşamalı Akış Kuramı Bağlamında Sosyal Medya Etkileyicilerinin Etkisi” - Beykent Üniversitesi
Eylül-2019
Eylül 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Elif Cansu Kalabalık (2019). “Online Haber Sitelerinde ve Sosyal Ağlarda Haberin Yansıması Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme” - Beykent Üniversitesi
Eylül-2019
Eylül 2019Tez Savunma (Doktora)
Mert Alkoç (2019). “Finansal Piyasalarda Büyük Veri: Foreks Verilerinin Twitter Analizi” - Marmara Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Samet Gümüş (2019). “Futbol Kulüplerinin Kurumsal İletişim Açısından Sosyal Medya Kullanımı: Türkiye'deki Dört Büyük Spor Kulübünün İncelenmesi - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Berna Berdan (2019). “Türkiye’de Film Yapım Sürecinde Dijital Dönüşümün Yapım Şirketleri Üzerindeki Etkisi” - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Doktora)
Nazmi Ekin Vural (2019). “Enformasyon Teorisi Bağlamında Çevrimiçi Gazetelerin Ziyaretçi Trafiği Ve Ziyaret Süresini Arttıran Yöntemlerin Analizi - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Nisa Burcu Yağmur (2019). “Y Kuşağının Linkedin'de Bireysel Çevrimiçi İtibar Yönetimi” - Marmara Üniversitesi
Şubat-2019
Şubat 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Süleyman Kurtalan (2018). “Pazarlama Kampanyalarında Transmedya İletişiminin Müşteri Satın Alma Davranışına Etkisi” - Bahçeşehir Üniversitesi
Ağustos-2018
Ağustos 2018Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Birsen Çetin - Beykent Üniversitesi
Ağustos-2018
Ağustos 2018Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Ahmet Gökçe Aslaner - Beykent Üniversitesi
Ağustos-2018
Ağustos 2018Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Merve Zeynep Sarıbek - Beykent Üniversitesi
Ağustos-2018
Ağustos 2018Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Mihriban Akyol Akın - Beykent Üniversitesi
Aralık-2017
Aralık 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Sedef Pelin (2017). “Sosyal Medya Kullanımının Mutlu Olma Durumuna Etkisi Üzerine Nitel Bir Araştırma - Marmara Üniversitesi
Mayıs-2017
Mayıs 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Onur Gül (2015). “Dijital Ortamda Video Film Estetiği - Marmara Üniversitesi
Şubat-2017
Şubat 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Mehmet Ali Gönen - Beykent Üniversitesi
Şubat-2017
Şubat 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Burak Yenituna - Beykent Üniversitesi
Şubat-2017
Şubat 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Kağan Tahan - Beykent Üniversitesi
Temmuz-2015
Temmuz 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Alaattin Aslan (2015). “Yeni Ekonomi Bağlamında Sosyal Ticaret: İş Modelleri Üzerine Bir Araştırma” - Marmara Üniversitesi
Temmuz-2015
Temmuz 2015