SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
“Effects of the Factors Determining the Online Purchase Behavior of The Consumer on Actual Purchase
Journal of Marketing and Consumer Research., ss.19-31, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Retro Marka Deneyiminin Yeniden Satın Alma Niyeti ve Marka Bağlılığı Yaratmadaki Rolü.
Business and Social Science, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma
Beykoz Akademi Dergisi, cilt.3, ss.55-74, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The Role of Individual Characteristics on Consumers Counterfeit Purchasing Intentions Research in Fashion Industry
Journal of Management, Marketing and Logistics, cilt.1, ss.259-275, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
E-Girişimci Doğasının Sıfatsal Özellikleri
9th International Congress on Entrepreneurship, 10 - 12 Mayıs 2018
The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality
IEDC/CBEES 3rd International Conference on Advances in Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.67-72
Is In Store Tasting Important In Consumer Buying Behavior
Eighth Annual General Business Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Nisan 2016, ss.81-89
The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation
17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607
Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.863-873
Olumlu Tutum ile Niyet Arasındaki İlişkide Benlik Uyumunun Düzenleyici Rolü Numune Örnek Ürün Arama Bağlamında Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kafkas Üniversitesi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.529-538
Application of Lean Production Princiles in Healthcare Services
ITAM 8 Conference Proceedings, 1 - 05 Temmuz 2012
Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany
Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129
Sexual Harassment Between Customers and Salespeople Customer Is The Victim
15th International Conference on Retailing and Consumer Services Sciences, EIRASS, Zagreb, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, ss.11
Kitap & Kitap Bölümleri
Fuar Lojistiği
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersan ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak yayın Grubu, İstanbul, ss.82-97, 2019
İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar
Sümersan Köktürk M., ÇOBANOĞLU E. , Torun İ., AYSUNA TÜRKYILMAZ C. , DİRSEHAN T. , Myftaraj E., et al.
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019
Geçmişin Şimdiki Zamanla Buluşması: Retro Pazarlama Bir Heves Midir?
Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, Ayça Can Kırgız, Editör, Beta Yayıncılık, ss.29-47, 2018
Markanın Müşteriye Değdiği Nokta: Deneyim Ekonomisi
Baybars Hawks B., Tığlı M. , Aysuna Türkyılmaz C. , Büyükhelvacıgil M., Kocamaz İ. , Çalışlar İ., et al.
Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, Ayça Can Kırgız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.65-82, 2018
Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
Corporate Reputation and Marketing Activities
Current Approaches In Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günter Löschnigg, Hasan Arslan ve Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.305-314, 2015
Pazarlama Araştırması Sektörü
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.18-37, 2015
E-Tüketici ve E-Tüketici Davranışları
Çevrimiçi Satış, Mehtap Sümersan Köktürk, Emine Çobanoğlu ve Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.109-117, 2015
Pazarlama Araştırmasına Giriş
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.2-17, 2015
Web Tabanlı Kurumsal İtibar Yönetimi
İtibar Yönetimi, Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.57-83, 2014
Dağıtım Müşteri Hizmeti ve Lojistik
Pazarlamanın Temelleri Essentials of Marketing, Asım Günal Önce, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.270-291, 2013
Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009