Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
1. Gelişmiş Müşteri İlişkileri ve Hizmetleri İçin Sosyal Medya Uygulamalarının Etkisinin Araştırılması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.792-805, 2024 (TRDizin)
8. Web Advertising Value and Students Attitude Towards Web Advertising
European Journal of Business and Management
, cilt.8, ss.86-97, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
1. Farklı Kişilik Özelliklerinin Çevrimiçi Marka Avukatlığı Üzerindeki Rolü Üzerine Bir Araştırma
7th INCSOS International Congress of Social Sciences , Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Haziran 2022, ss.666-684, (Tam Metin Bildiri)
2. The Effects of Personal Values and Environmentalist Consumer Behavior on Environmental-Friendly Product Loyalty
The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.175-195, (Tam Metin Bildiri)
3. How Trust Towards Green Textile Brands and Green Altruism Affect Green Brand Loyalty: The Mediation Role of Green Purchse Intention
The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.158-174, (Tam Metin Bildiri)
4. Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2021, ss.107-108, (Özet Bildiri)
5. E-Girişimci Doğasının Sıfatsal Özellikleri
9th International Congress on Entrepreneurship, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality
IEDC/CBEES 3rd International Conference on Advances in Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.67-72, (Tam Metin Bildiri)
7. Is In Store Tasting Important In Consumer Buying Behavior
Eighth Annual General Business Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Nisan 2016, ss.81-89, (Tam Metin Bildiri)
8. The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation
17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607, (Tam Metin Bildiri)
11. Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.863-873, (Tam Metin Bildiri)
12. Olumlu Tutum ile Niyet Arasındaki İlişkide Benlik Uyumunun Düzenleyici Rolü Numune Örnek Ürün Arama Bağlamında Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kafkas Üniversitesi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.529-538, (Tam Metin Bildiri)
13. Application of Lean Production Princiles in Healthcare Services
ITAM 8 Conference Proceedings, 1 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
14. Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany
Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri)
17. Sexual Harassment Between Customers and Salespeople Customer Is The Victim
15th International Conference on Retailing and Consumer Services Sciences, EIRASS, Zagreb, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, ss.11, (Özet Bildiri)
Kitaplar
21
1. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sürdürülebilirlik
Pazarlama Yaklaşımlarında Sürdürülebilirlik, Kazım Kıınç,Yavuz Akçi,Arif Yıldız,Ramazan Aslan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.133-151, 2022
2. Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Yeşil Tekstil Markaları ve Tüketici Değerlendirmeleri
Sürdürülebilirlik İçin Akademik Araştırmalar- IV, Cengiz Kahaman, Editör, İstanbul Artikel Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022
3. Z Kuşağına Pazarla-ma
Pazarla-ma: Teoriden Pratiğe, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022
4. Sanal Evrende Markaların Geleceği: Yeni İnternet Dünyası Metaverse ve Marka Uygulamaları
Sosyal Bilimlerde Multi Disipliner Çalışmalar: Teori, Uygulama ve Analizler, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.99-136, 2021
5. Sustainability in the Dairy Sector in Turkey: A Case Study Approach
Responsible Management in Emerging Markets, Eric Kwame Adae,John Paul Basewe Kosiba,Robert Ebo Hinson,Kojo Kakra Twum, Editör, Palgrave Macmillan, London , Chur, ss.325-344, 2021
6. Sorularla Dağıtım
Sorularla Pazarlama İlkeleri, Arif Yıldız,Kazım Kılınç, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.211-232, 2021
7. Sorularla İşletmelerde Halkla İlişkiler Fonksiyonu
Sorularla Genel İşletme, Arif Yıldız, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.303-329, 2021
8. Fuar Lojistiği
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersan ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak yayın Grubu, İstanbul, ss.82-97, 2019
9. Geçmişin Şimdiki Zamanla Buluşması: Retro Pazarlama Bir Heves Midir?
Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, Ayça Can Kırgız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.29-47, 2018
10. Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
11. Pazarlama Araştırması Sektörü
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.18-37, 2015
12. Corporate Reputation and Marketing Activities
Current Approaches In Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günter Löschnigg, Hasan Arslan ve Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.305-314, 2015
13. E-Tüketici ve E-Tüketici Davranışları
Çevrimiçi Satış, Mehtap Sümersan Köktürk,Emine Çobanoğlu ve Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-117, 2015
14. Pazarlama Araştırmasına Giriş
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.2-17, 2015
15. Web Tabanlı Kurumsal İtibar Yönetimi
İtibar Yönetimi, Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.57-83, 2014
16. Sürdürülebilir Tedarik Zİnciri Yönetimi
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu,Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.70-88, 2013
17. Dağıtım Müşteri Hizmeti ve Lojistik
Pazarlamanın Temelleri Essentials of Marketing, Asım Günal Önce, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.270-291, 2013
19. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009