Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
1. Gelişmiş Müşteri İlişkileri ve Hizmetleri İçin Sosyal Medya Uygulamalarının Etkisinin Araştırılması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.792-805, 2024 (TRDizin)
7. Web Advertising Value and Students Attitude Towards Web Advertising
European Journal of Business and Management
, cilt.8, ss.86-97, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
1. Farklı Kişilik Özelliklerinin Çevrimiçi Marka Avukatlığı Üzerindeki Rolü Üzerine Bir Araştırma
7th INCSOS International Congress of Social Sciences , Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Haziran 2022, ss.666-684, (Tam Metin Bildiri)
2. The Effects of Personal Values and Environmentalist Consumer Behavior on Environmental-Friendly Product Loyalty
The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.175-195, (Tam Metin Bildiri)
3. How Trust Towards Green Textile Brands and Green Altruism Affect Green Brand Loyalty: The Mediation Role of Green Purchse Intention
The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.158-174, (Tam Metin Bildiri)
4. Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2021, ss.107-108, (Özet Bildiri)
5. E-Girişimci Doğasının Sıfatsal Özellikleri
9th International Congress on Entrepreneurship, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality
IEDC/CBEES 3rd International Conference on Advances in Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.67-72, (Tam Metin Bildiri)
7. Is In Store Tasting Important In Consumer Buying Behavior
Eighth Annual General Business Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Nisan 2016, ss.81-89, (Tam Metin Bildiri)
8. The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation
17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607, (Tam Metin Bildiri)
11. Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.863-873, (Tam Metin Bildiri)
12. Olumlu Tutum ile Niyet Arasındaki İlişkide Benlik Uyumunun Düzenleyici Rolü Numune Örnek Ürün Arama Bağlamında Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kafkas Üniversitesi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.529-538, (Tam Metin Bildiri)
13. Application of Lean Production Princiles in Healthcare Services
ITAM 8 Conference Proceedings, 1 - 05 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
14. Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany
Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri)
17. Sexual Harassment Between Customers and Salespeople Customer Is The Victim
15th International Conference on Retailing and Consumer Services Sciences, EIRASS, Zagreb, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, ss.11, (Özet Bildiri)
Kitaplar
21
1. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sürdürülebilirlik
Pazarlama Yaklaşımlarında Sürdürülebilirlik, Kazım Kıınç,Yavuz Akçi,Arif Yıldız,Ramazan Aslan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.133-151, 2022
2. Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Yeşil Tekstil Markaları ve Tüketici Değerlendirmeleri
Sürdürülebilirlik İçin Akademik Araştırmalar- IV, Cengiz Kahaman, Editör, İstanbul Artikel Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022
3. Z Kuşağına Pazarla-ma
Pazarla-ma: Teoriden Pratiğe, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022
4. Sanal Evrende Markaların Geleceği: Yeni İnternet Dünyası Metaverse ve Marka Uygulamaları
Sosyal Bilimlerde Multi Disipliner Çalışmalar: Teori, Uygulama ve Analizler, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.99-136, 2021
5. Sustainability in the Dairy Sector in Turkey: A Case Study Approach
Responsible Management in Emerging Markets, Eric Kwame Adae,John Paul Basewe Kosiba,Robert Ebo Hinson,Kojo Kakra Twum, Editör, Palgrave Macmillan, London , Chur, ss.325-344, 2021
6. Sorularla Dağıtım
Sorularla Pazarlama İlkeleri, Arif Yıldız,Kazım Kılınç, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.211-232, 2021
7. Sorularla İşletmelerde Halkla İlişkiler Fonksiyonu
Sorularla Genel İşletme, Arif Yıldız, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.303-329, 2021
8. Fuar Lojistiği
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersan ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak yayın Grubu, İstanbul, ss.82-97, 2019
9. Geçmişin Şimdiki Zamanla Buluşması: Retro Pazarlama Bir Heves Midir?
Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, Ayça Can Kırgız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.29-47, 2018
10. Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
11. E-Tüketici ve E-Tüketici Davranışları
Çevrimiçi Satış, Mehtap Sümersan Köktürk,Emine Çobanoğlu ve Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-117, 2015
12. Corporate Reputation and Marketing Activities
Current Approaches In Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günter Löschnigg, Hasan Arslan ve Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.305-314, 2015
13. Pazarlama Araştırmasına Giriş
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.2-17, 2015
14. Pazarlama Araştırması Sektörü
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.18-37, 2015
15. Web Tabanlı Kurumsal İtibar Yönetimi
İtibar Yönetimi, Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.57-83, 2014
16. Dağıtım Müşteri Hizmeti ve Lojistik
Pazarlamanın Temelleri Essentials of Marketing, Asım Günal Önce, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.270-291, 2013
17. Sürdürülebilir Tedarik Zİnciri Yönetimi
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu,Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.70-88, 2013
20. Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009