SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Gelişmiş Müşteri İlişkileri ve Hizmetleri İçin Sosyal Medya Uygulamalarının Etkisinin Araştırılması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.792-805, 2024 (Hakemli Dergi)
Web Advertising Value and Students Attitude Towards Web Advertising
European Journal of Business and Management
, cilt.8, ss.86-97, 2016 (Hakemli Dergi)
The Role of Individual Characteristics on Consumers Counterfeit Purchasing Intentions Research in Fashion Industry
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.1, ss.259-275, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Farklı Kişilik Özelliklerinin Çevrimiçi Marka Avukatlığı Üzerindeki Rolü Üzerine Bir Araştırma
7th INCSOS International Congress of Social Sciences , Baku, Azerbaycan, 2 - 04 Haziran 2022, ss.666-684
The Effects of Personal Values and Environmentalist Consumer Behavior on Environmental-Friendly Product Loyalty
The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.175-195
How Trust Towards Green Textile Brands and Green Altruism Affect Green Brand Loyalty: The Mediation Role of Green Purchse Intention
The International Sustainable Business and Economic Strategies Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, ss.158-174
Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algisi yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2021, ss.107-108
E-Girişimci Doğasının Sıfatsal Özellikleri
9th International Congress on Entrepreneurship, 10 - 12 Mayıs 2018
The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality
IEDC/CBEES 3rd International Conference on Advances in Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.67-72
Is In Store Tasting Important In Consumer Buying Behavior
Eighth Annual General Business Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 16 Nisan 2016, ss.81-89
The Relationship Between Religious Orientation and Country Reputation
17th International Conference on Economic, Financial, Marketing and Management Perspectives, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 26 - 27 Şubat 2015, ss.1598-1607
Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.863-873
Olumlu Tutum ile Niyet Arasındaki İlişkide Benlik Uyumunun Düzenleyici Rolü Numune Örnek Ürün Arama Bağlamında Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kafkas Üniversitesi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.529-538
Application of Lean Production Princiles in Healthcare Services
ITAM 8 Conference Proceedings, 1 - 05 Temmuz 2012
Factors Affecting Attitude Toward Private Labels A Pilot Study Between Turkey and Germany
Proceedings of The Twenty First World Business Congress, IMDA”, Helsinki, Finlandiya, 4 - 08 Temmuz 2012, ss.122-129
Sexual Harassment Between Customers and Salespeople Customer Is The Victim
15th International Conference on Retailing and Consumer Services Sciences, EIRASS, Zagreb, Hırvatistan, 14 - 17 Temmuz 2008, ss.11
Kitap & Kitap Bölümleri
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sürdürülebilirlik
Pazarlama Yaklaşımlarında Sürdürülebilirlik, Kazım Kıınç,Yavuz Akçi,Arif Yıldız,Ramazan Aslan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.133-151, 2022
Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Yeşil Tekstil Markaları ve Tüketici Değerlendirmeleri
Sürdürülebilirlik İçin Akademik Araştırmalar- IV, Cengiz Kahaman, Editör, İstanbul Artikel Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022
Z Kuşağına Pazarla-ma
Pazarla-ma: Teoriden Pratiğe, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.27-45, 2022
Sanal Evrende Markaların Geleceği: Yeni İnternet Dünyası Metaverse ve Marka Uygulamaları
Sosyal Bilimlerde Multi Disipliner Çalışmalar: Teori, Uygulama ve Analizler, Mehmet Baş,İnci Erdoğan, Editör, İstanbul Efe Akademi, İstanbul, ss.99-136, 2021
Sustainability in the Dairy Sector in Turkey: A Case Study Approach
Responsible Management in Emerging Markets, Eric Kwame Adae,John Paul Basewe Kosiba,Robert Ebo Hinson,Kojo Kakra Twum, Editör, Palgrave Macmillan, London , Chur, ss.325-344, 2021
Sorularla Dağıtım
Sorularla Pazarlama İlkeleri, Arif Yıldız,Kazım Kılınç, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.211-232, 2021
Sorularla İşletmelerde Halkla İlişkiler Fonksiyonu
Sorularla Genel İşletme, Arif Yıldız, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.303-329, 2021
Fuar Lojistiği
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersan ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak yayın Grubu, İstanbul, ss.82-97, 2019
Geçmişin Şimdiki Zamanla Buluşması: Retro Pazarlama Bir Heves Midir?
Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, Ayça Can Kırgız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.29-47, 2018
Geçmişin Gücü Retro Pazarlama Retro Pazarlama Sürecinde Duygusal Bağlılığın Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
Pazarlama Araştırması Sektörü
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.18-37, 2015
Corporate Reputation and Marketing Activities
Current Approaches In Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günter Löschnigg, Hasan Arslan ve Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.305-314, 2015
E-Tüketici ve E-Tüketici Davranışları
Çevrimiçi Satış, Mehtap Sümersan Köktürk,Emine Çobanoğlu ve Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-117, 2015
Pazarlama Araştırmasına Giriş
Pazarlama Araştırması Marketing Research, Fatma Demirci Oral, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, ss.2-17, 2015
Web Tabanlı Kurumsal İtibar Yönetimi
İtibar Yönetimi, Haluk Sümer ve Helmut Pernsteiner, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.57-83, 2014
Sürdürülebilir Tedarik Zİnciri Yönetimi
21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu,Zeynep Bilgin,Sahavet Gürdal, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.70-88, 2013
Dağıtım Müşteri Hizmeti ve Lojistik
Pazarlamanın Temelleri Essentials of Marketing, Asım Günal Önce, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.270-291, 2013
Müşteri Tanımları ve Müşteri Çeşitleri
Benim Maaşımı Kim Ödüyor Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayıncılık, İstanbul, ss.117-146, 2009