Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2015 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2011 - 2012 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2011 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2019 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Communicating With Consumer
-
Lisans Pazarlama Araştırması
-
Doktora Pazarlama Stratejileri ve Uygulamaları
-
Doktora Perakendecilikte Yeni Eğilimler
-
Lisans Satış Yönetimi
-
Yüksek Lisans Pazarlama Araştırmalarında Veri Analizi
-
Yüksek Lisans Hizmet Operasyonları Yönetimi
-
Yüksek Lisans Marketing Communication
-
Lisans Marketing Communications
-
Yüksek Lisans Principles of Marketing
-
Yüksek Lisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
-
Yüksek Lisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
-
Yüksek Lisans Perakende Yönetimi
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Yüksek Lisans Pazarlamada Yeni Trendler
-
Lisans Marketing For International Markets
-
Yüksek Lisans Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Yüksek Lisans Marketing Management
-
Yüksek Lisans Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans International Marketing
-
Yüksek Lisans Araştırma Metodolojisi
-
Yüksek Lisans Multinational Marketing Management
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları
Yönetilen Tezler
-
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.ÖZDENER(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ş.DİLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.YAKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
O.ÇATALKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.SAYIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.ÜSTÜNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ÖZEMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
DİJİTAL PAZARLAMA YÖNTEMİ OLARAK MARKALARIN INFLUENCER SEÇİMLERİNİN Z KUŞAĞININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.TURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.TİPİGİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Paylaşım Ekonomisi Tabanlı Hizmetlerde Kripto İle Ödeme Sistemi Açısından Tüketici Görüşlerinin İncelenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.CAN(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.ERTEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRESİNDE TÜKETİCİLERİN ORGANİK GIDA SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.GİZEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.ATAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Tüketici Satın Alma Davranışlarında Çıpalama ve Çerçeveleme Etkisinin Farklı Ürün Sınıfları Kapsamında İncelenmesi: Kuşaklararası Bir Araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.SALİM(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.MÜEZZİNOĞLU(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algısı yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.EZGİ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
E-ticaret'te online satın alma davranışları: Ev kadınları ve çalışan kadınlar üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.ONSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kurumsal sosyal sorumluluk, marka güveni, itibarı ve sadakat arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.AYBİKE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Duygusal tatmin ve kişilik özelliklerinin anlık satın alma davranışına etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Pandemide covıd-19 stresi ve risk algısının tüketicilerin online satın alma niyeti üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.GENÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yaşam tarzı ve değerlerin tüketicilerin cep telefonu satın alma kararları açısından incelenmesine yönelik bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Duyusal markalamanın marka sadakati üzerindeki etkisi: Coca-Cola örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
U.TOLGA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Pandemi döneminde mobil uygulamalar üzerinden yapılan alışverişin teknoloji kabul modeli ile incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.ATALAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Fiyat pazarlığı ve satış kapama becerilerinin satış performansı üzerindeki etkisi gayrimenkul sektörü örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.BAYRAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Örgüt kültürünün kurumsal imaj ve örgütsel bağlılığa etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Türkiye'de güneş enerjisinden elektrik üretimi potansiyelinin sürdürülebilirlik çerçevesinde SWOT Analizi yöntemiyle incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.KISA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJI VE MARKA GÜVENİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.ENES(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Etkileyici pazarlamada etkileyicinin ve mesajlarının özelliklerinin satın alma niyetine etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.SARIKIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Davranışsal ekonomi perspektifinde tüketici davranışları, örnek çerçeveleme uygulaması.
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.SERTKOL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dijital pazarlamanın marka ederini geliştirmedeki rolü
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.YELİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dindarlık ve yaşam tarzı faktörlerinin helal ürün satın alma niyeti üzerindeki etkileri
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Marka toplulukları ve marka mirasının marka imajı ve yeniden satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
N.YAŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Eğitim Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Unsurlar
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.KOTMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Cam tavan sendromu: Eğitim kurumlarında çalışanlara yönelik bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İçsel pazarlama faaliyetlerinin çalışan motivasyonu üzerine etkisi ve jenerasyonlar üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
-
Tüketicilerin küresel markalara yönelik algısı: Zara ve Massimo Dutti örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.KEMAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka bilinirliği ve marka güveninin müşteri tatmini ve marka sadakati üzerine etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
MÜŞTERİLERİN KATILIM BANKALARI FAALİYETLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE BİLGİ DÜZEYLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İnternetten lüks tüketim ürünleri satın alımının tüketici karar verme envanteri açısından incelenmesi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
-
Lojistikte dış kaynak kullanımı ve üçüncü parti lojistik firmalarının seçimini etkileyen unsurlar
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.YALNIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Otomotiv sektöründe tüketicilerin karar vermelerindeki etkenler
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Y.OFLAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Reklam filmleri ve bireysel tercihler arasındaki ilişkinin nöropazarlama yöntemleri ile ölçümlenmesi üzerine deneysel bir çalışma
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
-
Bankacılık sektöründe sosyal medya pazarlaması ve tüketici algıları üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ÖZHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Fitness centerlardaki hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
O.SÜLLÜOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marka bağlılığı ve aşk markası oluşturmada ünlü kullanımı: Sahara altı Afrika da bir araştırma
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
M.SHERIFF(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Futbol kulüplerinin yönetim yapısının motivasyon ve algılanan performans üzerine etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
H.GEZMİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Otomotiv sektöründe müşteri memnuniyetinin müşteri bağlılığına etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
Z.ÜNLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Retro marka deneyiminin, yeniden satın alma niyeti ve marka bağlılığı yaratmadaki rolü
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
-
İlişkisel pazarlamanın müşteri sadakatine etkisi: Fitness merkezi müşterileri üzerinde bir inceleme
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
M.CAMGÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Marka olarak Bakü'nün destinasyon imajı ve destinasyon imajının destinasyon seçimine etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.METİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Müşteri Hizmet Kalitesi Beklentisi Üzerine Bir Çalışma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.KÖSTEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE EFFECTS OF PRODUCT PACKAGING ON CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION: A RESEARCH IN COSMETICS SECTOR
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
P.KARTAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
INVESTIGATION OF GUERILLA MARKETING AND APPLIED EXAMPLES OF GUERILLA MARKETING
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.AÇIKELLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN E-TİCARETE ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.SAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
ERP PROGRAMLARINDAN SAP YAZILIMININ TÜRKİYE VE DÜNYADAKİ PAZAR PAYI ARAŞTIRMASILATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
RELATIONSHIP MARKETING AND CRM
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.EROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
The Role of Artificial Intelligence in Changing Marketing Future
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.MÜEZZİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.DEĞİRMENCİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
COVİD19 PANDEMİNİN TÜRKİYE VE DÜNYA TURİZMİNDE TÜKETİCİ TERCİHLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
P.KAPAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
PROJECT MANAGEMENT METHODOLOGIES IN ERP SYSTEM INSTALLATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ERBAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE THEORY OF THE BLOCKCHAIN CONCEPT AND CYRPTO MONEYS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.BERKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON THE MANIPULATION OF CUSTOMER DECISIONS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.MOHAMMAD(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Metaverse and Digital Marketing: Where is your personal data right now?
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.EREN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
DİJİTAL PAZARLAMANIN ETİCARET SEKTÖRÜNDE SATIN ALMAYA ETKİSİ ve TEDARİK ZİNCİRİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE EFFECT OF ERP ON MANAGEMENT DECISIONS IN COMPANIES
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
İSTANBUL MODERN SANAT MÜZESİNDE PAZARLAMA VE İLETİŞİM UYGULAMALARI
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.GÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
PRİVATE LABEL ÜRÜNLERİN PERAKENDE İŞLETMESİNE KATKISI VE ÖNEMİ BİZİM TOPTAN SATIŞ MAĞAZALARI ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BOZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
DEPARTMANLI MAĞAZALARDA, KİŞİSEL SATIŞ ELEMANLARININ PANDEMİ DÖNEMİNDE PERFORMANS DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.GÖKHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
Impact of Social Media on Customer Relationship Management
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.ANAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
ZİNCİR MAĞAZACILIK BÖLGE YÖNETİMİ VE MERCHANDISING
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.TOPATAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON ONLINE SHOPPING HABITS: A RESEARCH ON BABY BOOMERS AND GENERATION X
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
New Product Development with Lean Startups
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.KÜÇÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MARKA SADAKATİNİN ROLÜ VE ÖNEMİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.TABAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE GÜVEN ALGISI
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ŞENGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
THE EFFECT OF COVID-19 AND ITS ECONOMIC IMPLICATIONS ON CONSUMER BEHAVIOR
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.SAVUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
Digitalization Process of Enterprises in Covid-19 Pandemic Process-Research on Telecommunication Sector
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
N.ECE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
ENDÜSTRİYEL ÜRÜNLERİN TEDARİĞİNİN E-TİCARETE DÖNÜŞÜMÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.ESER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
EFFECTS OF COVID-19 ON DIGITAL MARKETING ENVIRONMENT
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.BODUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
THE EFFECT OF COVID 19 ON E COMMERCE SWOT ANALYSIS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.ERSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
COVID -19 IMPACT on BEAUTY INDUSTRY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
R.ELİF(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
CUSTOMER LOYALTY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ŞELALE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
PAZARLAMADA UYGULAMAYA YÖNELİK YENİ BİR YAKLAŞIM: NÖROPAZARLAMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.MELİSA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ: DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Z.DOĞRU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
MARKALARIN KÜRESEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BAŞARILI ÖRNEKLER
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEKİ SEGMENTASYONUN ONLİNE ALIŞVERİŞTE SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
Retro Pazarlama ve Uygulama Örnekleri
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.SARIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN NOKIA MARKASININ İNCELENMESİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.TUNCAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
TÜKETİCİNİN KARAR VERME AŞAMASINDA MOBİL UYGULAMARIN ETKİSİ : “TRENDYOL” UYGULAMASI ÜZERİNE ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.GÜLERYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
TÜRKİYE’DE KADIN ÇALIŞANLARIN İSTİHDAMI, GİRİŞİMLERİ VE KARİYER ENGELLERİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Y.BAKIRCI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYA ARAÇLARI KULLANIMININ ÖNEMİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
DIGITAL GAME MARKET
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.ÖÇAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ERENKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
YERLİ ÜRÜN OLGUSUNUN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE İNŞAAT SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
Dijital pazarlamanın otomotiv sektöründe satışlar üzerindeki rolü: Volswagen Örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.TOPRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ TÜKETİCİ DAVRANISINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARINDA BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
SOSYAL MEDYADA MARKA YÖNETİMİ İNSTAGRAM ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BAŞTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2018
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2019 - 2020 Turkcell, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Satış ve Pazarlama Uzmanlığı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 CMO
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı