-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2015 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2011 - 2012 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2006 - 2011 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2019 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
Doktora
Pazarlama Stratejileri ve Uygulamaları
Perakendecilikte Yeni Eğilimler
-
Yüksek Lisans
Communicating With Consumer
Pazarlama Araştırmalarında Veri Analizi
Hizmet Operasyonları Yönetimi
Marketing Communication
Principles of Marketing
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Perakende Yönetimi
Seminer
Pazarlamada Yeni Trendler
Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi
Marketing Management
Stratejik Pazarlama Yönetimi
International Marketing
Araştırma Metodolojisi
Multinational Marketing Management
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları
-
Lisans
Pazarlama Araştırması
Satış Yönetimi
Marketing Communications
Marketing For International Markets
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama Yönetimi
-
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.MÜEZZİNOĞLU(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
DİJİTAL PAZARLAMA YÖNTEMİ OLARAK MARKALARIN INFLUENCER SEÇİMLERİNİN Z KUŞAĞININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.TURHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRESİNDE TÜKETİCİLERİN ORGANİK GIDA SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.GİZEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.TİPİGİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.YAKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.ATAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.SAYIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.ÜSTÜNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.ÖZDENER(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.ERTEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Tüketici Satın Alma Davranışlarında Çıpalama ve Çerçeveleme Etkisinin Farklı Ürün Sınıfları Kapsamında İncelenmesi: Kuşaklararası Bir Araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.SALİM(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ÖZEMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ş.DİLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Paylaşım Ekonomisi Tabanlı Hizmetlerde Kripto İle Ödeme Sistemi Açısından Tüketici Görüşlerinin İncelenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.CAN(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
O.ÇATALKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu belirlenme aşamasındadır
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Duygusal tatmin ve kişilik özelliklerinin anlık satın alma davranışına etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Retro müziğin tüketiciler üzerinde marka algısı yaratmadaki etkilerinin nöropazarlama çerçevesinde incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.EZGİ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
E-ticaret'te online satın alma davranışları: Ev kadınları ve çalışan kadınlar üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.ONSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Kurumsal sosyal sorumluluk, marka güveni, itibarı ve sadakat arasındaki ilişkinin incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.AYBİKE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fiyat pazarlığı ve satış kapama becerilerinin satış performansı üzerindeki etkisi gayrimenkul sektörü örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.BAYRAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Duyusal markalamanın marka sadakati üzerindeki etkisi: Coca-Cola örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
U.TOLGA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Pandemide covıd-19 stresi ve risk algısının tüketicilerin online satın alma niyeti üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.GENÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yaşam tarzı ve değerlerin tüketicilerin cep telefonu satın alma kararları açısından incelenmesine yönelik bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Pandemi döneminde mobil uygulamalar üzerinden yapılan alışverişin teknoloji kabul modeli ile incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.ATALAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Türkiye'de güneş enerjisinden elektrik üretimi potansiyelinin sürdürülebilirlik çerçevesinde SWOT Analizi yöntemiyle incelenmesi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.KISA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Marka toplulukları ve marka mirasının marka imajı ve yeniden satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
N.YAŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dijital pazarlamanın marka ederini geliştirmedeki rolü
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.YELİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Cam tavan sendromu: Eğitim kurumlarında çalışanlara yönelik bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Davranışsal ekonomi perspektifinde tüketici davranışları, örnek çerçeveleme uygulaması.
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.SERTKOL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dindarlık ve yaşam tarzı faktörlerinin helal ürün satın alma niyeti üzerindeki etkileri
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Etkileyici pazarlamada etkileyicinin ve mesajlarının özelliklerinin satın alma niyetine etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.SARIKIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJI VE MARKA GÜVENİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.ENES(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Eğitim Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Unsurlar
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.KOTMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Örgüt kültürünün kurumsal imaj ve örgütsel bağlılığa etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Reklam filmleri ve bireysel tercihler arasındaki ilişkinin nöropazarlama yöntemleri ile ölçümlenmesi üzerine deneysel bir çalışma
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
-
Otomotiv sektöründe tüketicilerin karar vermelerindeki etkenler
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Y.OFLAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İçsel pazarlama faaliyetlerinin çalışan motivasyonu üzerine etkisi ve jenerasyonlar üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
-
Tüketicilerin küresel markalara yönelik algısı: Zara ve Massimo Dutti örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.KEMAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Lojistikte dış kaynak kullanımı ve üçüncü parti lojistik firmalarının seçimini etkileyen unsurlar
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.YALNIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka bilinirliği ve marka güveninin müşteri tatmini ve marka sadakati üzerine etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İnternetten lüks tüketim ürünleri satın alımının tüketici karar verme envanteri açısından incelenmesi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
-
MÜŞTERİLERİN KATILIM BANKALARI FAALİYETLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE BİLGİ DÜZEYLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Bankacılık sektöründe sosyal medya pazarlaması ve tüketici algıları üzerine bir araştırma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ÖZHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Futbol kulüplerinin yönetim yapısının motivasyon ve algılanan performans üzerine etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
H.GEZMİŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Fitness centerlardaki hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
O.SÜLLÜOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Otomotiv sektöründe müşteri memnuniyetinin müşteri bağlılığına etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
Z.ÜNLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marka bağlılığı ve aşk markası oluşturmada ünlü kullanımı: Sahara altı Afrika da bir araştırma
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
M.SHERIFF(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İlişkisel pazarlamanın müşteri sadakatine etkisi: Fitness merkezi müşterileri üzerinde bir inceleme
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
M.CAMGÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Retro marka deneyiminin, yeniden satın alma niyeti ve marka bağlılığı yaratmadaki rolü
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
-
Marka olarak Bakü'nün destinasyon imajı ve destinasyon imajının destinasyon seçimine etkisi
AYSUNA TÜRKYILMAZ C. (Danışman)
-
MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.METİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Müşteri Hizmet Kalitesi Beklentisi Üzerine Bir Çalışma
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.KÖSTEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.DEĞİRMENCİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
ERP PROGRAMLARINDAN SAP YAZILIMININ TÜRKİYE VE DÜNYADAKİ PAZAR PAYI ARAŞTIRMASILATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE EFFECTS OF PRODUCT PACKAGING ON CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION: A RESEARCH IN COSMETICS SECTOR
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
P.KARTAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
RELATIONSHIP MARKETING AND CRM
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.EROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN E-TİCARETE ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.SAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
INVESTIGATION OF GUERILLA MARKETING AND APPLIED EXAMPLES OF GUERILLA MARKETING
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.AÇIKELLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
The Role of Artificial Intelligence in Changing Marketing Future
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.MÜEZZİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
COVİD19 PANDEMİNİN TÜRKİYE VE DÜNYA TURİZMİNDE TÜKETİCİ TERCİHLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
P.KAPAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Metaverse and Digital Marketing: Where is your personal data right now?
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.EREN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE THEORY OF THE BLOCKCHAIN CONCEPT AND CYRPTO MONEYS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.BERKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
DİJİTAL PAZARLAMANIN ETİCARET SEKTÖRÜNDE SATIN ALMAYA ETKİSİ ve TEDARİK ZİNCİRİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE EFFECT OF ERP ON MANAGEMENT DECISIONS IN COMPANIES
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
PROJECT MANAGEMENT METHODOLOGIES IN ERP SYSTEM INSTALLATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
T.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON THE MANIPULATION OF CUSTOMER DECISIONS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.MOHAMMAD(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ERBAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
İSTANBUL MODERN SANAT MÜZESİNDE PAZARLAMA VE İLETİŞİM UYGULAMALARI
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.GÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MARKA SADAKATİNİN ROLÜ VE ÖNEMİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.TABAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
DEPARTMANLI MAĞAZALARDA, KİŞİSEL SATIŞ ELEMANLARININ PANDEMİ DÖNEMİNDE PERFORMANS DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.GÖKHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
Impact of Social Media on Customer Relationship Management
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.ANAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
ZİNCİR MAĞAZACILIK BÖLGE YÖNETİMİ VE MERCHANDISING
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.TOPATAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON ONLINE SHOPPING HABITS: A RESEARCH ON BABY BOOMERS AND GENERATION X
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
F.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
New Product Development with Lean Startups
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.KÜÇÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE GÜVEN ALGISI
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ŞENGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
PRİVATE LABEL ÜRÜNLERİN PERAKENDE İŞLETMESİNE KATKISI VE ÖNEMİ BİZİM TOPTAN SATIŞ MAĞAZALARI ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BOZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
THE EFFECT OF COVID-19 AND ITS ECONOMIC IMPLICATIONS ON CONSUMER BEHAVIOR
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
C.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.SAVUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
ENDÜSTRİYEL ÜRÜNLERİN TEDARİĞİNİN E-TİCARETE DÖNÜŞÜMÜ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
K.ESER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
Digitalization Process of Enterprises in Covid-19 Pandemic Process-Research on Telecommunication Sector
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
N.ECE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
COVID -19 IMPACT on BEAUTY INDUSTRY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
R.ELİF(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
EFFECTS OF COVID-19 ON DIGITAL MARKETING ENVIRONMENT
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
G.BODUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
THE EFFECT OF COVID 19 ON E COMMERCE SWOT ANALYSIS
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.ERSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
CUSTOMER LOYALTY
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ŞELALE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
Retro Pazarlama ve Uygulama Örnekleri
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.SARIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN NOKIA MARKASININ İNCELENMESİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.TUNCAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEKİ SEGMENTASYONUN ONLİNE ALIŞVERİŞTE SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
B.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
MARKALARIN KÜRESEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BAŞARILI ÖRNEKLER
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ: DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE UYGULAMA ÖRNEKLERİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Z.DOĞRU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
PAZARLAMADA UYGULAMAYA YÖNELİK YENİ BİR YAKLAŞIM: NÖROPAZARLAMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
D.MELİSA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
TÜKETİCİNİN KARAR VERME AŞAMASINDA MOBİL UYGULAMARIN ETKİSİ : “TRENDYOL” UYGULAMASI ÜZERİNE ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
İ.GÜLERYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
TÜRKİYE’DE KADIN ÇALIŞANLARIN İSTİHDAMI, GİRİŞİMLERİ VE KARİYER ENGELLERİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Y.BAKIRCI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYA ARAÇLARI KULLANIMININ ÖNEMİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
M.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
DIGITAL GAME MARKET
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
A.ÖÇAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
S.ERENKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
Dijital pazarlamanın otomotiv sektöründe satışlar üzerindeki rolü: Volswagen Örneği
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.TOPRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
YERLİ ÜRÜN OLGUSUNUN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE İNŞAAT SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
Ö.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ TÜKETİCİ DAVRANISINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARINDA BİR ARAŞTIRMA
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
H.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
SOSYAL MEDYADA MARKA YÖNETİMİ İNSTAGRAM ÖRNEĞİ
Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)
E.BAŞTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2018
-
2019 - 2020 Turkcell, Müşteri İlişkileri Yönetimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 Satış ve Pazarlama Uzmanlığı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
-
2019 - 2019 CMO
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı