Akademik İdari Deneyim

Akademik Unvanlar
  • 2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2012 - 2015 Öğretim Görevlisi Dr.

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2011 - 2012 Öğretim Görevlisi Dr.

    Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2006 - 2011 Araştırma Görevlisi

    Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yönetimsel Görevler
  • 2020 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2019 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler
  • Doktora

    Pazarlama Stratejileri ve Uygulamaları

    Perakendecilikte Yeni Eğilimler

  • Yüksek Lisans

    Communicating With Consumer

    Pazarlama Araştırmalarında Veri Analizi

    Hizmet Operasyonları Yönetimi

    Marketing Communication

    Principles of Marketing

    Müşteri İlişkileri Yönetimi

    Müşteri İlişkileri Yönetimi

    Perakende Yönetimi

    Seminer

    Pazarlamada Yeni Trendler

    Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi

    Marketing Management

    Stratejik Pazarlama Yönetimi

    International Marketing

    Araştırma Metodolojisi

    Multinational Marketing Management

    Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları

  • Lisans

    Pazarlama Araştırması

    Satış Yönetimi

    Marketing Communications

    Marketing For International Markets

    Pazarlama İlkeleri

    Pazarlama Yönetimi

Yönetilen Tezler
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
  • MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.METİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • Müşteri Hizmet Kalitesi Beklentisi Üzerine Bir Çalışma

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.KÖSTEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.DEĞİRMENCİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • ERP PROGRAMLARINDAN SAP YAZILIMININ TÜRKİYE VE DÜNYADAKİ PAZAR PAYI ARAŞTIRMASILATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    B.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE EFFECTS OF PRODUCT PACKAGING ON CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION: A RESEARCH IN COSMETICS SECTOR

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    P.KARTAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • RELATIONSHIP MARKETING AND CRM

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.EROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN E-TİCARETE ETKİSİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    T.SAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • INVESTIGATION OF GUERILLA MARKETING AND APPLIED EXAMPLES OF GUERILLA MARKETING

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    Ö.AÇIKELLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • The Role of Artificial Intelligence in Changing Marketing Future

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.MÜEZZİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • COVİD19 PANDEMİNİN TÜRKİYE VE DÜNYA TURİZMİNDE TÜKETİCİ TERCİHLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    P.KAPAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • Metaverse and Digital Marketing: Where is your personal data right now?

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    F.EREN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE THEORY OF THE BLOCKCHAIN CONCEPT AND CYRPTO MONEYS

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.BERKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • DİJİTAL PAZARLAMANIN ETİCARET SEKTÖRÜNDE SATIN ALMAYA ETKİSİ ve TEDARİK ZİNCİRİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.ARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE EFFECT OF ERP ON MANAGEMENT DECISIONS IN COMPANIES

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • PROJECT MANAGEMENT METHODOLOGIES IN ERP SYSTEM INSTALLATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    T.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE EFFECTS OF PANDEMIC ON THE MANIPULATION OF CUSTOMER DECISIONS

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.MOHAMMAD(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    B.ERBAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • İSTANBUL MODERN SANAT MÜZESİNDE PAZARLAMA VE İLETİŞİM UYGULAMALARI

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.GÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MARKA SADAKATİNİN ROLÜ VE ÖNEMİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    F.TABAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • DEPARTMANLI MAĞAZALARDA, KİŞİSEL SATIŞ ELEMANLARININ PANDEMİ DÖNEMİNDE PERFORMANS DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.GÖKHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • Impact of Social Media on Customer Relationship Management

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    F.ANAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • ZİNCİR MAĞAZACILIK BÖLGE YÖNETİMİ VE MERCHANDISING

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    K.TOPATAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • THE EFFECTS OF PANDEMIC ON ONLINE SHOPPING HABITS: A RESEARCH ON BABY BOOMERS AND GENERATION X

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    F.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • New Product Development with Lean Startups

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.KÜÇÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE GÜVEN ALGISI

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.ŞENGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • PRİVATE LABEL ÜRÜNLERİN PERAKENDE İŞLETMESİNE KATKISI VE ÖNEMİ BİZİM TOPTAN SATIŞ MAĞAZALARI ÖRNEĞİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.BOZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • THE EFFECT OF COVID-19 AND ITS ECONOMIC IMPLICATIONS ON CONSUMER BEHAVIOR

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    C.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.SAVUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • ENDÜSTRİYEL ÜRÜNLERİN TEDARİĞİNİN E-TİCARETE DÖNÜŞÜMÜ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    K.ESER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • Digitalization Process of Enterprises in Covid-19 Pandemic Process-Research on Telecommunication Sector

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    N.ECE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • COVID -19 IMPACT on BEAUTY INDUSTRY

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    R.ELİF(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • EFFECTS OF COVID-19 ON DIGITAL MARKETING ENVIRONMENT

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    G.BODUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • THE EFFECT OF COVID 19 ON E COMMERCE SWOT ANALYSIS

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    D.ERSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • CUSTOMER LOYALTY

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    B.ŞELALE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • Retro Pazarlama ve Uygulama Örnekleri

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    A.SARIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN NOKIA MARKASININ İNCELENMESİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.TUNCAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEKİ SEGMENTASYONUN ONLİNE ALIŞVERİŞTE SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    B.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • MARKALARIN KÜRESEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BAŞARILI ÖRNEKLER

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ: DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE UYGULAMA ÖRNEKLERİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    Z.DOĞRU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • PAZARLAMADA UYGULAMAYA YÖNELİK YENİ BİR YAKLAŞIM: NÖROPAZARLAMA

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    D.MELİSA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • TÜKETİCİNİN KARAR VERME AŞAMASINDA MOBİL UYGULAMARIN ETKİSİ : “TRENDYOL” UYGULAMASI ÜZERİNE ARAŞTIRMA

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    İ.GÜLERYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • TÜRKİYE’DE KADIN ÇALIŞANLARIN İSTİHDAMI, GİRİŞİMLERİ VE KARİYER ENGELLERİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    Y.BAKIRCI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.BUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYA ARAÇLARI KULLANIMININ ÖNEMİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • DIGITAL GAME MARKET

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    A.ÖÇAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.ERENKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • Dijital pazarlamanın otomotiv sektöründe satışlar üzerindeki rolü: Volswagen Örneği

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.TOPRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • YERLİ ÜRÜN OLGUSUNUN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE İNŞAAT SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    Ö.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ TÜKETİCİ DAVRANISINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARINDA BİR ARAŞTIRMA

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • SOSYAL MEDYADA MARKA YÖNETİMİ İNSTAGRAM ÖRNEĞİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.BAŞTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2018

Verdiği Kurs ve Eğitimler