Akademik İdari Deneyim

Akademik Unvanlar

  • 2017 - Devam Ediyor Doç.Dr.

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2015 - 2017 Yrd.Doç.Dr.

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2012 - 2015 Öğretim Görevlisi Dr.

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2011 - 2012 Öğretim Görevlisi Dr.

    Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2006 - 2011 Araştırma Görevlisi

    Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yönetimsel Görevler

  • 2020 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

  • 2019 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı

    Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

  • Yüksek Lisans Communicating With Consumer

  • Lisans Pazarlama Araştırması

  • Doktora Pazarlama Stratejileri ve Uygulamaları

  • Doktora Perakendecilikte Yeni Eğilimler

  • Lisans Satış Yönetimi

  • Yüksek Lisans Pazarlama Araştırmalarında Veri Analizi

  • Yüksek Lisans Hizmet Operasyonları Yönetimi

  • Yüksek Lisans Marketing Communication

  • Lisans Marketing Communications

  • Yüksek Lisans Principles of Marketing

  • Yüksek Lisans Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • Yüksek Lisans Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • Yüksek Lisans Perakende Yönetimi

  • Yüksek Lisans Seminer

  • Yüksek Lisans Pazarlamada Yeni Trendler

  • Lisans Marketing For International Markets

  • Yüksek Lisans Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi

  • Lisans Pazarlama İlkeleri

  • Yüksek Lisans Marketing Management

  • Yüksek Lisans Stratejik Pazarlama Yönetimi

  • Yüksek Lisans International Marketing

  • Yüksek Lisans Araştırma Metodolojisi

  • Yüksek Lisans Multinational Marketing Management

  • Lisans Pazarlama Yönetimi

  • Yüksek Lisans Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları

Yönetilen Tezler

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

  • MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.METİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE EFFECTS OF PRODUCT PACKAGING ON CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION: A RESEARCH IN COSMETICS SECTOR

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    P.KARTAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • Müşteri Hizmet Kalitesi Beklentisi Üzerine Bir Çalışma

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.KÖSTEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • COVİD19 PANDEMİNİN TÜRKİYE VE DÜNYA TURİZMİNDE TÜKETİCİ TERCİHLERİNDEKİ DEĞİŞİMLER

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    P.KAPAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.DEĞİRMENCİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • RELATIONSHIP MARKETING AND CRM

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.EROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN E-TİCARETE ETKİSİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    T.SAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • ERP PROGRAMLARINDAN SAP YAZILIMININ TÜRKİYE VE DÜNYADAKİ PAZAR PAYI ARAŞTIRMASILATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    B.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • The Role of Artificial Intelligence in Changing Marketing Future

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.MÜEZZİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • INVESTIGATION OF GUERILLA MARKETING AND APPLIED EXAMPLES OF GUERILLA MARKETING

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    Ö.AÇIKELLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • Metaverse and Digital Marketing: Where is your personal data right now?

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    F.EREN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • MARKALARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ROLÜ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    B.ERBAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • İSTANBUL MODERN SANAT MÜZESİNDE PAZARLAMA VE İLETİŞİM UYGULAMALARI

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.GÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE EFFECT OF ERP ON MANAGEMENT DECISIONS IN COMPANIES

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE THEORY OF THE BLOCKCHAIN CONCEPT AND CYRPTO MONEYS

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.BERKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • DİJİTAL PAZARLAMANIN ETİCARET SEKTÖRÜNDE SATIN ALMAYA ETKİSİ ve TEDARİK ZİNCİRİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.ARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • THE EFFECTS OF PANDEMIC ON THE MANIPULATION OF CUSTOMER DECISIONS

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.MOHAMMAD(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • PROJECT MANAGEMENT METHODOLOGIES IN ERP SYSTEM INSTALLATIONS, COMPARISON OF PMBOK PROJECT MANAGEMENT APPROACH AND AGILE APPROACH

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    T.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • PRİVATE LABEL ÜRÜNLERİN PERAKENDE İŞLETMESİNE KATKISI VE ÖNEMİ BİZİM TOPTAN SATIŞ MAĞAZALARI ÖRNEĞİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.BOZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • DEPARTMANLI MAĞAZALARDA, KİŞİSEL SATIŞ ELEMANLARININ PANDEMİ DÖNEMİNDE PERFORMANS DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.GÖKHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • TÜKETİCİLERİN E-TİCARET SİTELERİNE GÜVEN ALGISI

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.ŞENGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • THE EFFECT OF COVID-19 AND ITS ECONOMIC IMPLICATIONS ON CONSUMER BEHAVIOR

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    C.AKGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • THE EFFECTS OF PANDEMIC ON TECHNOLOGY

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.SAVUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • THE EFFECTS OF PANDEMIC ON ONLINE SHOPPING HABITS: A RESEARCH ON BABY BOOMERS AND GENERATION X

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    F.DENİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • Digitalization Process of Enterprises in Covid-19 Pandemic Process-Research on Telecommunication Sector

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    N.ECE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • ENDÜSTRİYEL ÜRÜNLERİN TEDARİĞİNİN E-TİCARETE DÖNÜŞÜMÜ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    K.ESER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • Impact of Social Media on Customer Relationship Management

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    F.ANAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • ZİNCİR MAĞAZACILIK BÖLGE YÖNETİMİ VE MERCHANDISING

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    K.TOPATAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • New Product Development with Lean Startups

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.KÜÇÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE MARKA SADAKATİNİN ROLÜ VE ÖNEMİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    F.TABAKÇI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • COVID -19 IMPACT on BEAUTY INDUSTRY

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    R.ELİF(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • EFFECTS OF COVID-19 ON DIGITAL MARKETING ENVIRONMENT

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    G.BODUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • THE EFFECT OF COVID 19 ON E COMMERCE SWOT ANALYSIS

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    D.ERSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • CUSTOMER LOYALTY

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    B.ŞELALE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • PAZARLAMADA UYGULAMAYA YÖNELİK YENİ BİR YAKLAŞIM: NÖROPAZARLAMA

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    D.MELİSA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ: DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE UYGULAMA ÖRNEKLERİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    Z.DOĞRU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • MARKALARIN KÜRESEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BAŞARILI ÖRNEKLER

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN NOKIA MARKASININ İNCELENMESİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.TUNCAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • Retro Pazarlama ve Uygulama Örnekleri

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    A.SARIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • ELEKTRONİK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDEKİ SEGMENTASYONUN ONLİNE ALIŞVERİŞTE SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    B.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • TÜRKİYE’DE KADIN ÇALIŞANLARIN İSTİHDAMI, GİRİŞİMLERİ VE KARİYER ENGELLERİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    Y.BAKIRCI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • TÜKETİCİNİN KARAR VERME AŞAMASINDA MOBİL UYGULAMARIN ETKİSİ : “TRENDYOL” UYGULAMASI ÜZERİNE ARAŞTIRMA

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    İ.GÜLERYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.BUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYA ARAÇLARI KULLANIMININ ÖNEMİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    M.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • DIGITAL GAME MARKET

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    A.ÖÇAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • Dijital pazarlamanın otomotiv sektöründe satışlar üzerindeki rolü: Volswagen Örneği

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.TOPRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • ŞİKAYET YÖNETİMİ SÜRECİ SONRASI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER – BANKA ÖRNEĞİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    S.ERENKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • YERLİ ÜRÜN OLGUSUNUN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINDAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE İNŞAAT SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    Ö.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • SOSYAL MEDYA REKLAMLARININ TÜKETİCİ DAVRANISINA ETKİSİ: INSTAGRAM KULLANICILARINDA BİR ARAŞTIRMA

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    H.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • SOSYAL MEDYADA MARKA YÖNETİMİ İNSTAGRAM ÖRNEĞİ

    Aysuna Türkyılmaz C. (Danışman)

    E.BAŞTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2018

Verdiği Kurs ve Eğitimler