Academic Titles
-
2016 - Continues Professor
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Turkish And Social Science Education
-
2010 - 2016 Associate Professor
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Turkish And Social Science Education
-
1999 - 2010 Assistant Professor
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Turkish And Social Science Education
-
1997 - 1999 Lecturer PhD
Marmara University, Ataturk Faculty Of Education, Elementary Education
-
1997 - 1997 Assistant Professor
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih Bölümü
-
1996 - 1997 Research Assistant PhD
Van Yüzüncü Yil University, Edebiyat Fakültesi, Tarih Bölümü
-
1990 - 1996 Research Assistant
Istanbul University, Institute Of Social Sciences, Yeni Çağ Tarihi (Dr)
-
1986 - 1990 Research Assistant
Istanbul University, Institute Of Social Sciences, Yeni Çağ Tarihi (Yl) (Tezli)
-
1983 - 1986 Research Assistant
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih Bölümü
Managerial Experience
-
2013 - Continues Head of Department
Marmara University, Ataturk Faculty of Education, Turkish and Social Science Education
Courses
Advising Theses
-
2017 ORTAOKUL 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
-
Tarih eğitiminde minyatür kullanımının öğrenme üzerindeki etkileri
-
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Aktif Vatandaşlık Niteliklerine İlişkin Düşüncelerinin Analizi
-
Bı̇lı̇m Çocuk dergı̇sı̇ndekı̇ konuların sosyal bı̇lgı̇ler dersı̇nde kullanılması
-
Türkiye’de sosyal yardım ve sosyal yardım kavramının sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması
-
İran sosyal bilgiler ders kitaplarının incelenmesi
-
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME BAKIŞ AÇILARI
-
TÜRKİYE'DE SOSYAL YARDIM VE SOSYAL YARDIM KAVRAMININ SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINA YANSIMASI
A.ŞENTÜRK(Student), Postgraduate, 2019 -
Çoklu Zeka Kuramındaki görsel zekanın Sosyal Bilgiler 7.sınıf "Zaman İçinde Bilim" ünitesine uygulanmasının öğretime etkililiği (YBO örneği)
-
Proje tabanlı öğrenme yönteminin sosyal bilgiler öğretmen adaylarının çevresel vatandaşlık düzeylerine etkisinin değerlendirilmesi üzerine bir karma desen araştırması
-
Düşünme eğitimi dersinin sosyal bilgiler dersi başarısına etkisi
-
Dezavantajlı bölgelerdeki lise öğrencilerinin vatandaşlık algısı
-
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sanal müze kullanımına yönelik tutumları
-
Sosyal bilgiler dersi tarih konuları kazanımlarının gerçekleştirilmesinde tarihi hikâyelerin kullanımı
-
Gayrimüslim azınlıklara göre Türkiyede vatandaşlık ve vatandaşlık eğitimi
-
Iptidailerde kullanılan coğrafya kitaplarının incelenmesine bir örnek: Küçüklere coğrafya hikayeleri
-
Sosyal bilgiler dersi tarih konuları kazanımlarını gerçekleştirmede tarihi hikâyelerin kullanımı
-
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin beden dili hareketlerinin öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına etkisi
-
Tarihsel çevrenin tarih eğitimine etkisi: Adalar örneklemi
-
Suudi Arabistan'daki mutavassıt (ortaokul) 1. sınıf tarih, coğrafya ve vatandaşlık eğitimi programları ile türkiye'deki 6. sınıf sosyal bilgiler eğitimi programının karşılaştırılması
-
Suudi Arabistan’daki mutavassıt (ortaokul) 1. sınıf tarih, coğrafya ve vatandaşlık eğitimi programları ile Türkiye’deki 6. sınıf sosyal bilgiler eğitimi programlarının karşılaştırılması
-
Lise II tarih dersinin öğretiminde kavram haritası kullanımının öğrenmeye etkisi
-
Lise II dersinin öğretiminde kavram haritası kullanımının öğrenmeye etkisi
-
Sosyal bilgiler öğretiminde işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6. sınıfların problem çözme başarısına etkisi
-
Sosyal bilgiler öğretiminde işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme başarısına etkisi
-
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarının niteliğinin ve bununla ilgili öğretmen-öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
-
İlköğretim dördüncü sınıf sosyal bilgiler dersi tarih konularında problem çözme yönteminin etkililiği
-
İlköğretim okulu 6. sınıf sosyal bilgiler dersi kavramlarının kazanılmışlık düzeyi
-
İlköğretim okulu 6. sınıf sosyal bilgiler dersi kavramlarının kazanılmışlık düzeyleri (Üsküdar örneği)
-
The effectiveness of historical evidence in the teaching of history subjects in primary education social studies course