-
2016 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2016 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
1999 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
1997 - 1999 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1997 - 1997 Yrd. Doç. Dr.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih Bölümü
-
1996 - 1997 Araştırma Görevlisi Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Tarih Bölümü
-
1990 - 1996 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yeni Çağ Tarihi (Dr)
-
1986 - 1990 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yeni Çağ Tarihi (Yl) (Tezli)
-
1983 - 1986 Araştırma Görevlisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
Türkiye’de sosyal yardım ve sosyal yardım kavramının sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması
YILMAZ A. (Danışman)
-
Tarih eğitiminde minyatür kullanımının öğrenme üzerindeki etkileri
-
2017 ORTAOKUL 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yılmaz A., Katılmış A. (Eş Danışman)
-
Bı̇lı̇m Çocuk dergı̇sı̇ndekı̇ konuların sosyal bı̇lgı̇ler dersı̇nde kullanılması
Yılmaz A. (Danışman)
-
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİME BAKIŞ AÇILARI
Yılmaz A. (Danışman)
-
İran sosyal bilgiler ders kitaplarının incelenmesi
-
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Aktif Vatandaşlık Niteliklerine İlişkin Düşüncelerinin Analizi
Yılmaz A., Katılmış A. (Eş Danışman)
-
TÜRKİYE'DE SOSYAL YARDIM VE SOSYAL YARDIM KAVRAMININ SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINA YANSIMASI
Yılmaz A. (Danışman)
A.ŞENTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Çoklu Zeka Kuramındaki görsel zekanın Sosyal Bilgiler 7.sınıf "Zaman İçinde Bilim" ünitesine uygulanmasının öğretime etkililiği (YBO örneği)
İbrahimoğlu Z. (Eş Danışman), Yılmaz A.
-
Düşünme eğitimi dersinin sosyal bilgiler dersi başarısına etkisi
-
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin sanal müze kullanımına yönelik tutumları
İbrahimoğlu Z. (Eş Danışman), Yılmaz A.
-
Proje tabanlı öğrenme yönteminin sosyal bilgiler öğretmen adaylarının çevresel vatandaşlık düzeylerine etkisinin değerlendirilmesi üzerine bir karma desen araştırması
-
Dezavantajlı bölgelerdeki lise öğrencilerinin vatandaşlık algısı
-
Gayrimüslim azınlıklara göre Türkiyede vatandaşlık ve vatandaşlık eğitimi
-
Sosyal bilgiler dersi tarih konuları kazanımlarının gerçekleştirilmesinde tarihi hikâyelerin kullanımı
YILMAZ A. (Danışman)
-
Sosyal bilgiler dersi tarih konuları kazanımlarını gerçekleştirmede tarihi hikâyelerin kullanımı
Yılmaz A. (Danışman)
-
Iptidailerde kullanılan coğrafya kitaplarının incelenmesine bir örnek: Küçüklere coğrafya hikayeleri
Yılmaz A. (Danışman)
-
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin beden dili hareketlerinin öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına etkisi
Yılmaz A. (Danışman)
-
Tarihsel çevrenin tarih eğitimine etkisi: Adalar örneklemi
Yılmaz A. (Danışman)
-
Suudi Arabistan’daki mutavassıt (ortaokul) 1. sınıf tarih, coğrafya ve vatandaşlık eğitimi programları ile Türkiye’deki 6. sınıf sosyal bilgiler eğitimi programlarının karşılaştırılması
YILMAZ A. (Danışman)
-
Suudi Arabistan'daki mutavassıt (ortaokul) 1. sınıf tarih, coğrafya ve vatandaşlık eğitimi programları ile türkiye'deki 6. sınıf sosyal bilgiler eğitimi programının karşılaştırılması
Yılmaz A. (Danışman)
-
Lise II dersinin öğretiminde kavram haritası kullanımının öğrenmeye etkisi
YILMAZ A. (Danışman)
-
Lise II tarih dersinin öğretiminde kavram haritası kullanımının öğrenmeye etkisi
Yılmaz A. (Danışman)
-
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarının niteliğinin ve bununla ilgili öğretmen-öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
Yılmaz A. (Danışman)
-
Sosyal bilgiler öğretiminde işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme başarısına etkisi
YILMAZ A. (Danışman)
-
Sosyal bilgiler öğretiminde işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6. sınıfların problem çözme başarısına etkisi
Yılmaz A. (Danışman)
-
İlköğretim dördüncü sınıf sosyal bilgiler dersi tarih konularında problem çözme yönteminin etkililiği
Yılmaz A. (Danışman)
-
İlköğretim okulu 6. sınıf sosyal bilgiler dersi kavramlarının kazanılmışlık düzeyi
YILMAZ A. (Danışman)
-
İlköğretim okulu 6. sınıf sosyal bilgiler dersi kavramlarının kazanılmışlık düzeyleri (Üsküdar örneği)
Yılmaz A. (Danışman)
-
İlköğretim sosyal bilgiler dersi tarih konularının öğretiminde tarihsel kanıtların etkililiği
Yılmaz A. (Danışman)