Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Parent views on the effects of digital games

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL2021), Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021, ss.17-23 Creative Commons License

Öğretmenlerin Müzelere Öğrenci Gezileri Düzenleme Nedenleri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018

Öğrencilerin Okula Yabancılaşma ve Tükenmişlik Düzeyleri

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018

60-72 Aylık Çocuklara Uygulanan Bilgisayar Destekli Görsel Algı Programı’nın Etkisi

ULUSLARARASI STEM VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Farklı Bölümlere Devam Eden Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017

FARKLI BÖLÜMLERE DEVAM EDEN ÖĞRETMEN ADAYLARININKAYNAŞTIRMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

ICDET (3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değerlerini Etkileyen Değişkenler

3. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLER

ICDET (3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology, 23 - 24 Kasım 2017

DUYGUSAL FARKINDALIK EĞİTİM PROGRAMININ 48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGUSAL FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

8th International Congress on New Trends in Education - ICONTE, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017

Psychometric Evaluation of Children s TV Programmes Scale

8 th International Conference on Learning Education and Pedagogy, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 18 - 19 Aralık 2016

60 72 aylık çocukların iletişim becerilerinin anne babalık stilleri değişkenine göre incelenmesi

Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015

60 68 aylık çocuklara iletişim becerilerinin kazandırılmasında iletişim becerileri programının etkisinin incelenmesi

The International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE 2015, 24 - 26 Nisan 2015

The effect of computer aided education program on the development of concept in 48-60 months children

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.20-26 identifier

SANAT: OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE FARKINDALIK PROGRAMI

5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 Haziran - 26 Nisan 2014

Kendimi Tanıyorum 48 62 Aylık Çocukların Kendilik Algılarına İlişkin Kavramların Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi İle Kazandırılması

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.126-127

”Taş Devri” çizgi filminin okul öncesi çocuklarının anne-babaları tarafından kalite kriterlerine ilişkin olarak değerlendirilmesi

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi 1. uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Okul Öncesi Eğitim Programında Değerlendirme

Okul Öncesi Eğitim Programları, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.160-172, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2019

Erken çocukluk döneminde düşünce becerisi eğitimi

Öğrenen Öğretmen, Ozana Ural • Fatma Özge Ünsal • Elif Küçükoğlu, Editör, Optimum matba, ss.61-65, 2019

Temperament and Resiliency as Predictor Factors of Preschoolers’ School Readiness

Educational Policy and Research Monographs and Studies of the Jagiellonian University-Institude of Public Affairs, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Alina-Andreea, Dragoescu Urlica, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.487-494, 2018

Oyun Gelişimi

Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder,Hande Arslan Çiftçi, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.49-72, 2017 Creative Commons License

Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, hedef, Ankara, ss.117-128, 2015

Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 10, Zembat, Rengin, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.253-265, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Televizyon ve Okul Öncesi Dönem Çocuğu

Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, Oktay, A.; Polat, U, Ö, Editör, Morpa, İstanbul, ss.249-264, 2005

Metrikler

Yayın

110

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları