SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of Preschool Education Teachers, Preschool Children and Mothers' Opinions on Artificial Intelligence
International Technology and Education Journal
, cilt.8, sa.1, ss.24-35, 2024 (Hakemli Dergi)
Appraisal of emotional intelligence skills of university students in terms of different variables
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.11, sa.2, ss.790-801, 2022 (Scopus)
AN INVESTIGATION OF VISUAL PERCEPTION LEVELS OF PRE-SCHOOLCHILDREN IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.9, sa.4, ss.190-203, 2019 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN MÜZELERE ÖĞRENCİ GEZİLERİ DÜZENLEME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE
International Journal Of Turkish Literature Culture Education
, cilt.8, ss.2359-2377, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi dönem çocuklarının ego sağlamlık düzeylerinin incelenmesi
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, cilt.2, ss.132-150, 2018 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALLARINDA OKUYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME BİÇEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.25, ss.159-186, 2017 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK YABANCI DİL İLGİ ÖLÇEĞİNİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.9, ss.135-152, 2016 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİEĞİTİM PROGRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNBELİRLENMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.4, ss.379-394, 2016 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARLA YAPILAN MÜZE GEZİLERİNİNÇOCUKLARIN MÜZELERE KARŞI OLUMLU DUYGU VE BİLGİDÜZEYLERİNE ETKİSİ
INES JOURNAL
, cilt.3, ss.264-281, 2016 (Hakemli Dergi)
60 68 AYLIK ÇOCUKLARA İLETİŞİM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA İLETİŞİM BECERİLERİ PROGRAMININ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.355-362, 2015 (Hakemli Dergi)
5 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECERİLERİÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının yazılı ve dijital okuma alışkanlıklarının değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.122-134, 2015 (Hakemli Dergi)
Dikkat Burası İstanbul okul öncesinde aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.263-270, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul öncesinde geri dönüşüm kavramı aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.234-241, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi dönemde değerler eğitimi
Çoluk Çocuk Dergisi
, ss.32-35, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
5-6 Yaş Çocuklarının Depreme Maruz Kalmalarının Sosyal, Duygusal Ve Psikolojik Sağlamlıklarına Etkisinin İncelenmesi
11. Uluslararası Ejer Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, ss.623-632
Babaların Okul Öncesi Dönemdeki Çocukları ile İlişkilerinin Babalık Rolü Algıları Üzerindeki Yordayıcılığının İncelenmesi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019
Öğretmenlerin Müzelere Öğrenci Gezileri Düzenleme Nedenleri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018
Okul öncesi dönem çocuklarına bilgisayar destekli mekanda konuma ilişkin İngilizce kelime öğretimi
International on Conference STEM and Educational Science, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
Öğrencilerin Okula Yabancılaşma ve Tükenmişlik Düzeyleri
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
İlkokul Öğrencilerinin Yabancı Dillere Yönelik İ̇lgilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Farklılaşmasının Değerlendirilmesi
ICES 2018, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.295
Farklı Bölümlere Devam Eden Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLER
ICDET (3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology, 23 - 24 Kasım 2017
The Investigation of Predictive Role of Temperamental Traits and Self-Control Skills on Ego Resiliency of Preschool Children
INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Dönem Çocukların Ego Sağlamlık Düzeylerinin Seçilmiş Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Congress on Afro-Eurasian Research III, 19 - 21 Ekim 2017
The Investigation of Predictive Role of Temperamental Traits and Self Control Skills on Ego Resiliancy of preschool children
International Congress on Afro-Eurasion Research III, 19 - 21 Ekim 2017
”Erken Çocuklukta Dijital Oyunların Etkileri Ölçeği”nin geliştirilmesi, geçerlilik ve güvenilirlik çalışması
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
5th International Early Childhood Education Congress, 18 - 21 Ekim 2017
5 6 YAŞ ÇOCUKLARIN ALGILARINA GÖRE ANNE BABA ÇOCUK İLETİŞİMİNDEĞERLENDİRİLMESİ NİTEL ANALİZ ÖRNEĞİ
WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2016
Duygusal Farkındalık Eğitim Programının 48-71 aylık çocukların duygusal farkundalığı üzerindeki etkisi
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 Mayıs 2017
DUYGUSAL FARKINDALIK EĞİTİM PROGRAMININ 48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGUSAL FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
8th International Congress on New Trends in Education - ICONTE, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
The effect of emotion regulation skills on ego resilience in preschoolers.
Global Research and Development Services, 18 - 19 Aralık 2016
Psychometric Evaluation of Children s TV Programmes Scale
8 th International Conference on Learning Education and Pedagogy, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 18 - 19 Aralık 2016
İLKOKUL KADEMESİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK YABANCI DİL İLGİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
USOS 2016, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016
Okul Öncesi Dönemde Çocukların Mizaç Özellikleri ve Ebeveynlik Stillerinin ÇocuklarınEgo SağlamlıkDüzeyleri Üzerindeki Yordayıcı Etkisi
EJER,2016, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
48 72 AYLIK ÇOCUKLARA YÖNELİK İLETİŞİM BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİLİK GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
İCONTE, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016
İLKOKUL KADEMESİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK YABANCI DİL İLGİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRMEÇALIŞMASI
USOS 2016, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
ANA SINIFINDAKİ ÇOCUKLARIN DİLSEL FARKINDALIK YÖNTEMİYLE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ETKİNLİKLERE YÖNELİK İLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Eğitim Öğretim Çalışmalrı 4’xxüncü Dünya Konferansı-WCEIS 2015, 5 - 07 Kasım 2015
60 72 aylık çocukların iletişim becerilerinin anne babalık stilleri değişkenine göre incelenmesi
Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015
Ana Sınıfındaki Çocukların Dilsel Farkındalık Yöntemiyle Bilgisayar Destekli Etkenliklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi
Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2015
okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programı hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi
3. Uluslararası Eğitim Programı ve Öğretimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015
Okul öncesi ve sınıf öğretmenliği bölümlerinde okuyan öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin karşılaştırılması: Konya İli Örneği
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015
60 68 aylık çocuklara iletişim becerilerinin kazandırılmasında iletişim becerileri programının etkisinin incelenmesi
The International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE 2015, 24 - 26 Nisan 2015
Nitel Çalışma Örneği Öğretmen Adaylarının Dijital Okuma Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi
7. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi -EAB, 28 - 31 Mayıs 2015
5 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
3rd World Conference on Educational and Instructional Studies, 6 - 08 Kasım 2014
Öğretmen adaylarının yazılı ve dijital okuma becerilerinin okudukları ana bilim dalları ve sınıflarına göre değerlendirilmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Yazılı ve Dijital Okuma Becerilerinin Okudukları Anabilim Dalları ve Sınıflarına Göre Değerlendirilmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultay, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Okuma Becerilerinin Değerlendirilmesi Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
1st International Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014
SANAT: OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE FARKINDALIK PROGRAMI
5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 Haziran - 26 Nisan 2014
KENDİMİ TANIYORUM: 48-62 AY ÇOCUKLARININ KENDİLİK ALGILARINA İLİŞKİN KAVRAMLARIN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİ İLE KAZANDIRILMASI
5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 - 26 Nisan 2014
Dikkat burası İstanbul!: Okul Öncesinde Aile Katılımlı Proje Tabanlı Bir Program Örneği
4th International Conference on new trends in education and their implications, 25 - 27 Nisan 2013
Okul Öncesi Çocukların Annelerinin Benimle Oynar mısın çocuk programını kalite kriterlerine göre değerlendirilmesi
II. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 4 - 06 Nisan 2005
”Taş Devri” çizgi filminin okul öncesi çocuklarının anne-babaları tarafından kalite kriterlerine ilişkin olarak değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi 1. uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
İletişim ve Çocuk
Erken Çocuklukta Güncel Konular, GÖrgü, Ertan; Sezer, Türker, Editör, Nobel, Ankara, ss.249-266, 2020
Psikolojik Dayanıklılığın Ölçülmesi
Çocuk ve Psikolojik Dayanıklılık, Alev Önder, Hülya Gülay Ogelman, Editör, Nobel, Ankara, ss.189-208, 2020
Okul Öncesi Eğitim Programında Değerlendirme
Okul Öncesi Eğitim Programları, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.160-172, 2019
Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2019
Erken çocukluk döneminde düşünce becerisi eğitimi
Öğrenen Öğretmen, Ozana Ural • Fatma Özge Ünsal • Elif Küçükoğlu, Editör, Optimum matba, ss.61-65, 2019
Oyun Gelişimi
Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder Hande Arslan ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.49-72, 2017
Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015
Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015
Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015
Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, hedef, Ankara, ss.117-128, 2015
Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 10, Zembat, Rengin, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.253-265, 2014
Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi Etkinlikleri-2011
Kök Yayıncılık, 2011
Okul öncesi dönemde değerler eğitimi etkinlikleri
Kök Yayıncılık, Ankara, 2009
Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi Etkinlikleri-2006
Kök Yayıncılık, Ankara, 2006
Televizyon ve Okul Öncesi Dönem Çocuğu
Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, Oktay, A.; Polat, U, Ö, Editör, Morpa, İstanbul, ss.249-264, 2005