Yayınlar & Eserler

Makaleler 50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (33)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

1. 5-6 Yaş Çocuklarının Depreme Maruz Kalmalarının Sosyal, Duygusal Ve Psikolojik Sağlamlıklarına Etkisinin İncelenmesi

11. Uluslararası Ejer Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, ss.623-632, (Tam Metin Bildiri)

2. Parent views on the effects of digital games

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL2021), Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021, ss.17-23, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Dikkat Becerilerinin Ego Sağlamlığını İncelenmesi

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Kars, Türkiye, 02 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

8. Öğretmenlerin Müzelere Öğrenci Gezileri Düzenleme Nedenleri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

9. Okul öncesi dönem çocuklarına bilgisayar destekli mekanda konuma ilişkin İngilizce kelime öğretimi

International on Conference STEM and Educational Science, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

10. Öğrencilerin Okula Yabancılaşma ve Tükenmişlik Düzeyleri

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. 60-72 Aylık Çocuklara Uygulanan Bilgisayar Destekli Görsel Algı Programı’nın Etkisi

Uluslararası Stem ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. FARKLI BÖLÜMLERE DEVAM EDEN ÖĞRETMEN ADAYLARININKAYNAŞTIRMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

ICDET (3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

15. Farklı Bölümlere Devam Eden Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

3. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

16. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLER

ICDET (3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology, 23 - 24 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

17. The Investigation of Predictive Role of Temperamental Traits and Self-Control Skills on Ego Resiliency of Preschool Children

INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. DUYGUSAL FARKINDALIK EĞİTİM PROGRAMININ 48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGUSAL FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

8th International Congress on New Trends in Education - ICONTE, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. The effect of emotion regulation skills on ego resilience in preschoolers.

Global Research and Development Services, 18 - 19 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

26. Psychometric Evaluation of Children s TV Programmes Scale

8 th International Conference on Learning Education and Pedagogy, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 18 - 19 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

33. 60 72 aylık çocukların iletişim becerilerinin anne babalık stilleri değişkenine göre incelenmesi

Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

34. Ana Sınıfındaki Çocukların Dilsel Farkındalık Yöntemiyle Bilgisayar Destekli Etkenliklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi.

Eğitim Öğretim Çalışmalrı 4’xxüncü Dünya Konferansı-WCEIS 2015, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

35. Ana Sınıfındaki Çocukların Dilsel Farkındalık Yöntemiyle Bilgisayar Destekli Etkenliklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi

Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

38. 60 68 aylık çocuklara iletişim becerilerinin kazandırılmasında iletişim becerileri programının etkisinin incelenmesi

The International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE 2015, 24 - 26 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

43. 5 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

3rd World Conference on Educational and Instructional Studies, 6 - 08 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

45. The effect of computer aided education program on the development of concept in 48-60 months children

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.20-26, (Tam Metin Bildiri) identifier

49. Kendimi Tanıyorum 48 62 Aylık Çocukların Kendilik Algılarına İlişkin Kavramların Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi İle Kazandırılması

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.126-127, (Özet Bildiri)

50. SANAT: OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE FARKINDALIK PROGRAMI

5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 Haziran - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

51. KENDİMİ TANIYORUM: 48-62 AY ÇOCUKLARININ KENDİLİK ALGILARINA İLİŞKİN KAVRAMLARIN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİ İLE KAZANDIRILMASI

5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

53. Dikkat burası İstanbul!: Okul Öncesinde Aile Katılımlı Proje Tabanlı Bir Program Örneği

4th International Conference on new trends in education and their implications, 25 - 27 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

55. ”Taş Devri” çizgi filminin okul öncesi çocuklarının anne-babaları tarafından kalite kriterlerine ilişkin olarak değerlendirilmesi

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi 1. uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 25

1. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE DİL GELİŞİMİ

Okul Öncesi Gelişim Ansiklopedisi Gelişim 2, Prof. Dr. Özgül POLAT – Doç. Dr. M. Oya RAMAZAN, Editör, Eğiten yayınevi, Ankara, ss.257-286, 2024 Creative Commons License

3. Yaratıcılıkta Farklı Bir Sınıflandırma; Big C Ve Little C

Erken Çocuklukta Yaratıcılığa Genel Bakış, Dağal Balaban Asude,Değirmenci Şeyma, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.19-31, 2023 Creative Commons License

4. Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık Kuramları

Erken Çocuklukta Yaratıcılığa Genel Bakış, Dağal Balaban Asude,Değirmenci Şeyma, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.1-19, 2023 Creative Commons License

5. Çocuk Hakları ve İlişkili Araştırmalar

Çocuk Gelişimi Araştırmaları, GÜLDEN UYANIK BALAT, BURCU ÖZDEMİR BECEREN, Editör, AUZEF ( Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi), İstanbul, ss.232-257, 2021

6. ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE KULLANILABİLECEK ÇEŞİTLİ ÖĞRETİM STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

Alan Eğitimi Çalışmaları, İşçen Filik,Cansu, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.34-61, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. İletişim ve Çocuk

Erken Çocuklukta Güncel Konular, GÖrgü, Ertan; Sezer, Türker, Editör, Nobel, Ankara, ss.249-266, 2020

8. Psikolojik Dayanıklılığın Ölçülmesi

Çocuk ve Psikolojik Dayanıklılık, Alev Önder, Hülya Gülay Ogelman, Editör, Nobel, Ankara, ss.189-208, 2020

9. Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2019

10. Okul Öncesi Eğitim Programında Değerlendirme

Okul Öncesi Eğitim Programları, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.160-172, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Erken çocukluk döneminde düşünce becerisi eğitimi

Öğrenen Öğretmen, Ozana Ural • Fatma Özge Ünsal • Elif Küçükoğlu, Editör, Optimum matba, ss.61-65, 2019

12. Temperament and Resiliency as Predictor Factors of Preschoolers’ School Readiness

Educational Policy and Research Monographs and Studies of the Jagiellonian University-Institude of Public Affairs, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Alina-Andreea, Dragoescu Urlica, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.487-494, 2018

13. Oyun Gelişimi

Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder,Hande Arslan Çiftçi, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.49-72, 2017 Creative Commons License

14. Oyun Gelişimi

Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder Hande Arslan ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.49-72, 2017

15. Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

16. Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

17. Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

18. Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, hedef, Ankara, ss.117-128, 2015

19. Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 10, Zembat, Rengin, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.253-265, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

25. Televizyon ve Okul Öncesi Dönem Çocuğu

Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, Oktay, A.; Polat, U, Ö, Editör, Morpa, İstanbul, ss.249-264, 2005
Metrikler

Yayın

136

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

65

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

156

Proje

1

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları