SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Self-regulation and play: how children's play directed with executive function and emotion regulation
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of Preschool Education Teachers, Preschool Children and Mothers' Opinions on Artificial Intelligence
International Technology and Education Journal
, cilt.8, sa.1, ss.24-35, 2024 (Hakemli Dergi)
The Effect of Family-centered "I Recognize My Emotions Asynchronous Activity Series" on Children's Emotion Regulation Skills
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.4, ss.62-81, 2023 (Hakemli Dergi)

Okul Öncesi Eğitime Devam Eden ve Etmeyen 60-72 Aylık Çocukların Değer Algılarına Ebeveyn Tutumlarının Etkisinin İncelenmesi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.18, sa.3, ss.1007-1028, 2023 (Hakemli Dergi)


Appraisal of emotional intelligence skills of university students in terms of different variables
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.11, sa.2, ss.790-801, 2022 (Scopus)


Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Tükenmişlik ve Yabancılaşma Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Validity and reliability study of Effects of Digital Games in Early Ages Scale
AN INVESTIGATION OF VISUAL PERCEPTION LEVELS OF PRE-SCHOOLCHILDREN IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.9, sa.4, ss.190-203, 2019 (Hakemli Dergi)

ÖĞRETMENLERİN MÜZELERE ÖĞRENCİ GEZİLERİ DÜZENLEME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE
International Journal Of Turkish Literature Culture Education
, cilt.8, ss.2359-2377, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi dönem çocuklarının ego sağlamlık düzeylerinin incelenmesi
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, cilt.2, ss.132-150, 2018 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL OKUMA, YAZMA VE SUNUM HAZIRLAMA BECERİLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Journal of International Scientific Researches
, cilt.3, ss.131-144, 2018 (Hakemli Dergi)

OKUL ÖNCESİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALLARINDA OKUYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME BİÇEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.25, ss.159-186, 2017 (Hakemli Dergi)
A Developmental Study on Evaluating the Performance of Preschool Education Institution Teachers with 360 Degree Feedback
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK YABANCI DİL İLGİ ÖLÇEĞİNİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.9, ss.135-152, 2016 (Hakemli Dergi)

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİEĞİTİM PROGRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNBELİRLENMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.4, ss.379-394, 2016 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARLA YAPILAN MÜZE GEZİLERİNİNÇOCUKLARIN MÜZELERE KARŞI OLUMLU DUYGU VE BİLGİDÜZEYLERİNE ETKİSİ
INES JOURNAL
, cilt.3, ss.264-281, 2016 (Hakemli Dergi)
60 68 AYLIK ÇOCUKLARA İLETİŞİM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA İLETİŞİM BECERİLERİ PROGRAMININ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.355-362, 2015 (Hakemli Dergi)
5 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECERİLERİÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
3 6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN AİLELERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÇOCUKLARIN REKLAMLARDAN ET
Öğretmen adaylarının yazılı ve dijital okuma alışkanlıklarının değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.122-134, 2015 (Hakemli Dergi)
Dikkat Burası İstanbul okul öncesinde aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.263-270, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul öncesinde geri dönüşüm kavramı aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.234-241, 2013 (Hakemli Dergi)
Reliability and Validity of Parents Evaluation of Responsible Behaviors of 5 6 Year Old Children Scale
Okul öncesi dönemde değerler eğitimi
Çoluk Çocuk Dergisi
, ss.32-35, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5-6 Yaş Çocuklarının Depreme Maruz Kalmalarının Sosyal, Duygusal Ve Psikolojik Sağlamlıklarına Etkisinin İncelenmesi
11. Uluslararası Ejer Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, ss.623-632
Babaların Okul Öncesi Dönemdeki Çocukları ile İlişkilerinin Babalık Rolü Algıları Üzerindeki Yordayıcılığının İncelenmesi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019
Öğretmenlerin Müzelere Öğrenci Gezileri Düzenleme Nedenleri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018
Okul öncesi dönem çocuklarına bilgisayar destekli mekanda konuma ilişkin İngilizce kelime öğretimi
International on Conference STEM and Educational Science, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
Öğrencilerin Okula Yabancılaşma ve Tükenmişlik Düzeyleri
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
İlkokul Öğrencilerinin Yabancı Dillere Yönelik İ̇lgilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Farklılaşmasının Değerlendirilmesi
ICES 2018, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.295
Farklı Bölümlere Devam Eden Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
3. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLER
ICDET (3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology, 23 - 24 Kasım 2017
The Investigation of Predictive Role of Temperamental Traits and Self-Control Skills on Ego Resiliency of Preschool Children
INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Dönem Çocukların Ego Sağlamlık Düzeylerinin Seçilmiş Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Congress on Afro-Eurasian Research III, 19 - 21 Ekim 2017
The Investigation of Predictive Role of Temperamental Traits and Self Control Skills on Ego Resiliancy of preschool children
International Congress on Afro-Eurasion Research III, 19 - 21 Ekim 2017
”Erken Çocuklukta Dijital Oyunların Etkileri Ölçeği”nin geliştirilmesi, geçerlilik ve güvenilirlik çalışması
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
5th International Early Childhood Education Congress, 18 - 21 Ekim 2017
5 6 YAŞ ÇOCUKLARIN ALGILARINA GÖRE ANNE BABA ÇOCUK İLETİŞİMİNDEĞERLENDİRİLMESİ NİTEL ANALİZ ÖRNEĞİ
WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2016
Duygusal Farkındalık Eğitim Programının 48-71 aylık çocukların duygusal farkundalığı üzerindeki etkisi
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 Mayıs 2017
DUYGUSAL FARKINDALIK EĞİTİM PROGRAMININ 48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGUSAL FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
8th International Congress on New Trends in Education - ICONTE, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
The effect of emotion regulation skills on ego resilience in preschoolers.
Global Research and Development Services, 18 - 19 Aralık 2016
Psychometric Evaluation of Children s TV Programmes Scale
8 th International Conference on Learning Education and Pedagogy, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 18 - 19 Aralık 2016
İLKOKUL KADEMESİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK YABANCI DİL İLGİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
USOS 2016, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016
Okul Öncesi Dönemde Çocukların Mizaç Özellikleri ve Ebeveynlik Stillerinin ÇocuklarınEgo SağlamlıkDüzeyleri Üzerindeki Yordayıcı Etkisi
EJER,2016, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
48 72 AYLIK ÇOCUKLARA YÖNELİK İLETİŞİM BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİLİK GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
İCONTE, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016
İLKOKUL KADEMESİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK YABANCI DİL İLGİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRMEÇALIŞMASI
USOS 2016, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
ANA SINIFINDAKİ ÇOCUKLARIN DİLSEL FARKINDALIK YÖNTEMİYLE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ETKİNLİKLERE YÖNELİK İLGİLERİNİN İNCELENMESİ
Eğitim Öğretim Çalışmalrı 4’xxüncü Dünya Konferansı-WCEIS 2015, 5 - 07 Kasım 2015
60 72 aylık çocukların iletişim becerilerinin anne babalık stilleri değişkenine göre incelenmesi
Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015
Ana Sınıfındaki Çocukların Dilsel Farkındalık Yöntemiyle Bilgisayar Destekli Etkenliklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi
Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2015
okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programı hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi
3. Uluslararası Eğitim Programı ve Öğretimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015

Okul öncesi ve sınıf öğretmenliği bölümlerinde okuyan öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin karşılaştırılması: Konya İli Örneği
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015
60 68 aylık çocuklara iletişim becerilerinin kazandırılmasında iletişim becerileri programının etkisinin incelenmesi
The International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE 2015, 24 - 26 Nisan 2015
Nitel Çalışma Örneği Öğretmen Adaylarının Dijital Okuma Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi
7. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi -EAB, 28 - 31 Mayıs 2015
5 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
3rd World Conference on Educational and Instructional Studies, 6 - 08 Kasım 2014
Öğretmen adaylarının yazılı ve dijital okuma becerilerinin okudukları ana bilim dalları ve sınıflarına göre değerlendirilmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
The effect of computer aided education program on the development of concept in 48-60 months children
International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.20-26

Öğretmen Adaylarının Yazılı ve Dijital Okuma Becerilerinin Okudukları Anabilim Dalları ve Sınıflarına Göre Değerlendirilmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultay, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Okuma Becerilerinin Değerlendirilmesi Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
1st International Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014
SANAT: OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE FARKINDALIK PROGRAMI
5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 Haziran - 26 Nisan 2014
KENDİMİ TANIYORUM: 48-62 AY ÇOCUKLARININ KENDİLİK ALGILARINA İLİŞKİN KAVRAMLARIN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİ İLE KAZANDIRILMASI
5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 - 26 Nisan 2014
Dikkat burası İstanbul!: Okul Öncesinde Aile Katılımlı Proje Tabanlı Bir Program Örneği
4th International Conference on new trends in education and their implications, 25 - 27 Nisan 2013
Okul Öncesi Çocukların Annelerinin Benimle Oynar mısın çocuk programını kalite kriterlerine göre değerlendirilmesi
II. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 4 - 06 Nisan 2005

”Taş Devri” çizgi filminin okul öncesi çocuklarının anne-babaları tarafından kalite kriterlerine ilişkin olarak değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi 1. uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004

Kitaplar
Psikolojik Dayanıklılığın Ölçülmesi
Çocuk ve Psikolojik Dayanıklılık, Alev Önder, Hülya Gülay Ogelman, Editör, Nobel, Ankara, ss.189-208, 2020
İletişim ve Çocuk
Erken Çocuklukta Güncel Konular, GÖrgü, Ertan; Sezer, Türker, Editör, Nobel, Ankara, ss.249-266, 2020
Okul Öncesi Eğitim Programında Değerlendirme
Okul Öncesi Eğitim Programları, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.160-172, 2019

Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2019
Erken çocukluk döneminde düşünce becerisi eğitimi
Öğrenen Öğretmen, Ozana Ural • Fatma Özge Ünsal • Elif Küçükoğlu, Editör, Optimum matba, ss.61-65, 2019
Oyun Gelişimi
Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder Hande Arslan ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.49-72, 2017
Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015
Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, hedef, Ankara, ss.117-128, 2015
Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015
Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri
Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015
Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 10, Zembat, Rengin, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.253-265, 2014

Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi Etkinlikleri-2011
Kök Yayıncılık, 2011
Okul öncesi dönemde değerler eğitimi etkinlikleri
Kök Yayıncılık, Ankara, 2009
Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi Etkinlikleri-2006
Kök Yayıncılık, Ankara, 2006
Televizyon ve Okul Öncesi Dönem Çocuğu
Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, Oktay, A.; Polat, U, Ö, Editör, Morpa, İstanbul, ss.249-264, 2005