Yayınlar & Eserler

Makaleler 47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (29)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Lisans Öğrencilerinin Akademik Öz Disiplin Algıları ve Sessiz İstifa Düzeyleri Arasındaki İlişki

Uluslararası Karadeniz Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sinop, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2024, ss.47, (Özet Bildiri)

2. Development of Organizational Healing Scale: Validity and Reliability Study

10th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2024, Obuda, Macaristan, 9 - 11 Temmuz 2024, ss.95, (Özet Bildiri)

3. The Effect of Altruism on Social Entrepreneurship: The Mediating Role of Social Intelligence

10th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2024, Obuda, Macaristan, 9 - 11 Temmuz 2024, ss.79, (Özet Bildiri)

4. Investigating the Relationship Between Teachers' Attitudes Towards Artificial Intelligence and Their Artificial Intelligence Literacy

4th International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2024, Eskişehir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.176, (Özet Bildiri)

5. Examining the relationshıp between teachers' patience levels and professional resilience

International Conference on Academic Studies in Technology and Education (ICASTE), Antalya, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

6. The relationship between school happiness and digital game addiction

International Conference on Academic Studies in Technology and Education (ICASTE), Antalya, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

7. The relationship between teachers' technology proficiencies and their levels of ıntegrating technology into their lessons

The International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL), Ayvalık, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

8. Akreditasyon ile İlgili Yazılmış Lisansüstü Eğitim Tezlerinin İncelenmesi

Uluslararası 21.yy. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

9. Investigation of the relationship between humor use and psychological resilience of mothers with special needs children

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Nevşehir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

11. Eğitim-öğretim alanında çok kriterli karar verme yöntemleri kullanılarak yapılmış olan tezlerin incelenmesi

8. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal ve Beşerî Bilimler Kongresi., 07 Ocak 2023, (Özet Bildiri)

12. Öğretmenlerin sanal sınıf yönetimi yeterliklerinin incelenmesi

II. International Congress on Open Learning and Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Erişilebilirlik Sorunları: Sosyo-Ekonomik Etkiler

II. International Congress on Open Learning and Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. The relationship between teachers' perceptions of organizational ethical climate and accountability tendencies

International Conference on Studies in Education and Social Sciences, 10 Kasım 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Investigation of Secondary School Students' Attitudes towards Refugee Students

IX. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi., İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.185-197, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. OECD Ülkelerinin Eğitimsel Etkinliklerinin Veri Zarflama Analizi ile Değerlendirilmesi

VIII. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.61, (Özet Bildiri)

17. Okul zorbalığının öğrencilerin okula bağlanma düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi

II. Internatıonal "Başkent" Congress On Physıcal, Socıal And Health Scıences, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Eylül 2021, ss.114-130, (Tam Metin Bildiri)

18. The Mediating Role Of Emotional İntelligence İn The Relationship Between School Principals' Sustainable Leadership Behaviors And Diversity Management Skills.

VII. International Conference On Lifelong Education And Leadership For All, Saraybosna, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, ss.27, (Özet Bildiri)

19. Öğretmenlerin Örgütsel Körlük Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VIII Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.296-297, (Özet Bildiri)

20. Okul müdürlerinin demokratik liderlik davranışları ile farklılıkların yönetimi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.29, (Özet Bildiri)

21. Öğretmenlerin okullarına ilişkin örgütsel imaj algılarının incelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.30, (Özet Bildiri)

22. Müfettişlerin Kariyer Evrelerinin Özelliklerinin İncelenmesi

2. Internatıonal Socıal Scıence And Innovatıon Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2021, ss.369-371, (Özet Bildiri)

23. Üniversite Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

International Congress on Social Sciences for Sustainability 2021, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Öğretmenlerin Örgütsel Kimlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Göbeklitepe Sosyal ve Beşeri Bı̇lı̇mler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 06 Mayıs 2021, cilt.1, ss.269-270, (Özet Bildiri)

25. Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarıyla Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişki

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu., Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.94-95, (Özet Bildiri)

26. The Role of School Principals in Professional Development of Teachers

IV. International Istanbul Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2021, ss.297-298, (Özet Bildiri)

27. Eğitim Yöneticilerinin Küreselleşme Bağlamında Okullardaki Eğitim Teknolojileri ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

VII. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.57, (Özet Bildiri)

28. A Stakeholder Approach To The Educational Process: Parental Involvement

International Scientific Researches Congress 2020, Gümüşhane, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

29. Velilerin Çocuklarının Eğitimlerine Katılımlarının Yordayıcısı Olarak Velilerin Okul Iklimi Algısı

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.380-381, (Özet Bildiri)

30. İlkokul 1. Sınıf Öğrenci Velilerinin Beklentileri

II. Uluslararası Balkan Çocuk ve Gençlik Yazını Kongresi, Priştine, Kosova, 26 - 28 Nisan 2019, ss.64-84, (Özet Bildiri)

31. Veli Beklentileri Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

XI. Uluslararası Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Kongreler Serisi, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, ss.1321, (Özet Bildiri)

32. Teachers' Personal Characteristics and Metaphorical Perceptions to Multicultural Education

3rd International Conference On Lifelong Education And Leadership For All, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

33. Globalization: In Terms Of Teachers' Opinion And Metaphorical Perceptions

3rd International Conference On Lifelong Education And Leadership For All, Porto, Portekiz, 12 Eylül 2017 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

34. Eğitim Bilimleri Anabilim Dalında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerine Genel Bir Bakış

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 Kasım 2016, ss.1142, (Özet Bildiri)

35. Öğretmenlerin Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.33-34, (Özet Bildiri)

36. Yükseköğretime İlişkin Gelecek Senaryoları: Nitel Bir Çalışma

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2057-2058, (Özet Bildiri)

37. Öğretmenlerin Veli Rollerine İlişkin Algıları: Bir Üçgenleme Çalışması.

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Mart 2016, ss.748-749, (Özet Bildiri)

38. Veli Liderliği Bağlamında Veli Temsilcileri Üzerine Nitel Bir Çalışma

VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.150-151, (Özet Bildiri)

39. Okul yöneticilerinin liderlik davranışlarının yol-amaç liderlik teorisi bağlamında incelenmesi.

VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.148-149, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Kariyer Kavramına Ilişkin Metaforik Algıları

II. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

41. Öğretmen-Veli Işbirliği Ile Ilkokul Öğrencilerinin Sınıf Içindeki Istenmeyen Davranışları Arasındaki Ilişki

I. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 29

2. Öğretmenlerin Bilim ve Sanat Merkezlerini (BİLSEM) tercih etme nedenleri.

Eğitimde Örgütsel Yapılar: Liderlik ve Kariyer Yolları., USLU MUSTAFA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.113-128, 2025

3. Öğretmenlerin okul tercihini etkileyen faktörler

Eğitimde Yeni Yönelimler: Kuramsal Çerçeve ve Alan Uygulamaları, ÇAYAK SEMİH, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.79-94, 2025

4. Okul yöneticilerinin teknolojik liderlik özellikleri

Eğitimde Yeni Yönelimler: Kuramsal Çerçeve ve Alan Uygulamaları, ÇAYAK SEMİH, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.79-94, 2025

5. Okul iklimi

Eğitimde Örgütsel Yapılar: Liderlik ve Kariyer Yolları, USLU MUSTAFA, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.41-58, 2025

7. Risk ve kriz durumlarında dayanıklılık ve stratejiler

Eğitim yönetimi alanında uluslararası araştırmalar-I, Çelikten Mustafa, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.117-147, 2024

8. Okul müdürlerinin kültürel liderlik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşleri: Bir olgubilim çalışması

Eğitim yönetimi çalışmaları, SARIGÖZ OKAN, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.109-128, 2024

9. Özel okul öğretmenlerinin dijital liderlik özellikleri

Eğitim yönetimi çalışmaları, Sarıgöz Okan, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.129-150, 2024

10. Ortaokul Öğretmenlerinin Okullarındaki Disiplin Sorunlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar - I, Uslu Mustafa, Editör, Artikel Akademi, İstanbul, ss.29-52, 2024

11. Okul Müdürlerinin Kullandıkları Motivasyonel Dile İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar - I, Uslu Mustafa, Editör, Artikel Akademi, İstanbul, ss.9-28, 2024

12. Eğitimde kriz yönetiminin değerlendirilmesi

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar: Araştırma ve Teori, ÇAYAK SEMİH, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.15-34, 2024

13. Okullarda Hata Yönetimi Kültürü

Eğitim Bilimlerinde İleri ve Çağdaş Çalışmalar, Kayalar Fethi, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.215-232, 2023

14. Eğitim Örgütlerinde Belirsizlik Yönetimi

Eğitim Bilimlerinde İleri ve Çağdaş Çalışmalar, Kayalar Fethi, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.198-214, 2023

15. Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerinde Okul Müdürlerinin Rolü

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIII, Akdemir S., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.123-138, 2022

16. OECD Ülkelerinin Eğitimsel Etkinliklerinin Veri Zarflama Analizi İle Değerlendirilmesi

Bireyden Yapay Zekaya Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Selçuk Gülenaz, Atalmış Erkan Hasan, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.39-54, 2022

17. Hollanda Eğitim Sistemi ve Eğitimde Özelleştirme Uygulamaları: Türk Eğitim Sistemi İle Karşılaştırmalı Bir İnceleme

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VI, Doğanay Ahmet, Kutlu Oğuz, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.73-92, 2022

18. Öğretmenlerin sanal sınıf yönetimi yeterliklerinin incelenmesi

Sosyal, sağlık ve fen bilimleri alanlarında açık ve uzaktan öğretim uygulamaları, Ömeroğlu, Gökhan; Öztürk, Meryem; Albayrak, Mevlüt; Aydemir Arslan, Melike, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.39-49, 2022

19. Etik, Ahlak ve Eğitim

Eğitimde Ahlak ve Etik, Levent Ahmet Faruk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-110, 2021

20. Öğretimsel Liderlik

Güncel Liderlik Kuramları, Çetin Münevver, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.87-103, 2021

21. Eğitimde Özelleştirme

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar IV, Karataş, Süleyman, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.144-167, 2021

22. Uzaktan eğitime ilişkin farklı ülkelerdeki akreditasyon çalışmalarının incelenmesi

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, Doğanay Ahmet, Oğuz Kutlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.173-203, 2021

23. Çatışmalarda Güç Dengesi

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, Doğanay Ahmet, Oğuz Kutlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.53-72, 2021

24. Türkiye’nin En Başarılı Üniversitelerinde Etik

Yükseköğretimde Etik, Levent Ahmet Faruk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.236-322, 2020

25. Sosyal Girişimcilik

Girişimcilikte Güncel Paradigmalar, Çetin Münevver, Karsantık İsmail, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.193-214, 2020

26. İlkokul 1. Sınıf Öğrenci Velilerinin Beklentileri

Çocuk ve Gençlik Yazınında Çokkültürcülük, Asutay Hikmet, Jable Ergin, Ergin Demirali Yaşar, Karaoğlu-Bircan Çağlayan, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, ss.64-84, 2019

27. Eğitimde Hesap Verebilirlik

Eğitim Politikaları - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.267-290, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

29. Küreselleşme Bağlamında Eğitimde Karşılaştırma, Amaç ve Metot

Karşılaştırmalı Eğitim: Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.11-44, 2017