Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The relationship between school happiness and digital game addiction

International Conference on Academic Studies in Technology and Education (ICASTE), Antalya, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2023

Examining the relationshıp between teachers' patience levels and professional resilience

International Conference on Academic Studies in Technology and Education (ICASTE), Antalya, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2023

The relationship between teachers' technology proficiencies and their levels of ıntegrating technology into their lessons

The International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL), Ayvalık, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023

Akreditasyon ile İlgili Yazılmış Lisansüstü Eğitim Tezlerinin İncelenmesi

Uluslararası 21.yy. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2023

Investigation of the relationship between humor use and psychological resilience of mothers with special needs children

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Nevşehir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

Eğitim-öğretim alanında çok kriterli karar verme yöntemleri kullanılarak yapılmış olan tezlerin incelenmesi

8. Uluslararası Değişen Dünyada Sosyal ve Beşerî Bilimler Kongresi., 07 Ocak 2023

Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Erişilebilirlik Sorunları: Sosyo-Ekonomik Etkiler

II. International Congress on Open Learning and Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 Kasım 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlerin sanal sınıf yönetimi yeterliklerinin incelenmesi

II. International Congress on Open Learning and Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 Kasım 2022

Investigation of Secondary School Students' Attitudes towards Refugee Students

IX. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi., İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.185-197 Sürdürülebilir Kalkınma

OECD Ülkelerinin Eğitimsel Etkinliklerinin Veri Zarflama Analizi ile Değerlendirilmesi

VIII. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.61

Okul zorbalığının öğrencilerin okula bağlanma düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi

II. Internatıonal "Başkent" Congress On Physıcal, Socıal And Health Scıences, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Eylül 2021, ss.114-130

The Mediating Role Of Emotional İntelligence İn The Relationship Between School Principals' Sustainable Leadership Behaviors And Diversity Management Skills.

VII. International Conference On Lifelong Education And Leadership For All, Saraybosna, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, ss.27

Öğretmenlerin Örgütsel Körlük Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VIII Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.296-297

Müfettişlerin Kariyer Evrelerinin Özelliklerinin İncelenmesi

2. Internatıonal Socıal Scıence And Innovatıon Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2021, ss.369-371

Okul müdürlerinin demokratik liderlik davranışları ile farklılıkların yönetimi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.29

Öğretmenlerin okullarına ilişkin örgütsel imaj algılarının incelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.30

Üniversite Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

International Congress on Social Sciences for Sustainability 2021, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlerin Örgütsel Kimlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası Göbeklitepe Sosyal ve Beşeri Bı̇lı̇mler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 06 Mayıs 2021, cilt.1, ss.269-270

Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarıyla Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişki

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu., Türkiye, 10 - 11 Nisan 2021, ss.94-95

The Role of School Principals in Professional Development of Teachers

IV. International Istanbul Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2021, ss.297-298

A Stakeholder Approach To The Educational Process: Parental Involvement

International Scientific Researches Congress 2020, Gümüşhane, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2020

Velilerin Çocuklarının Eğitimlerine Katılımlarının Yordayıcısı Olarak Velilerin Okul Iklimi Algısı

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.380-381

İlkokul 1. Sınıf Öğrenci Velilerinin Beklentileri

II. Uluslararası Balkan Çocuk ve Gençlik Yazını Kongresi, Priştine, Kosova, 26 - 28 Nisan 2019, ss.64-84

Veli Beklentileri Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

XI. Uluslararası Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Kongreler Serisi, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, ss.1321

Teachers' Personal Characteristics and Metaphorical Perceptions to Multicultural Education

3rd International Conference On Lifelong Education And Leadership For All, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017

Globalization: In Terms Of Teachers' Opinion And Metaphorical Perceptions

3rd International Conference On Lifelong Education And Leadership For All, Porto, Portekiz, 12 Eylül 2017 - 14 Eylül 2018

Eğitim Bilimleri Anabilim Dalında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerine Genel Bir Bakış

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 Kasım 2016, ss.1142

Öğretmenlerin Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Kasım 2016, ss.33-34

Yükseköğretime İlişkin Gelecek Senaryoları: Nitel Bir Çalışma

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2057-2058

Öğretmenlerin Veli Rollerine İlişkin Algıları: Bir Üçgenleme Çalışması.

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Mart 2016, ss.748-749

Okul yöneticilerinin liderlik davranışlarının yol-amaç liderlik teorisi bağlamında incelenmesi.

VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.148-149

Veli Liderliği Bağlamında Veli Temsilcileri Üzerine Nitel Bir Çalışma

VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.150-151

Öğretmen-Veli Işbirliği Ile Ilkokul Öğrencilerinin Sınıf Içindeki Istenmeyen Davranışları Arasındaki Ilişki

I. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

Okullarda Hata Yönetimi Kültürü

Eğitim Bilimlerinde İleri ve Çağdaş Çalışmalar, Kayalar Fethi, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.215-232, 2023

Eğitim Örgütlerinde Belirsizlik Yönetimi

Eğitim Bilimlerinde İleri ve Çağdaş Çalışmalar, Kayalar Fethi, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.198-214, 2023

Öğretmenlerin sanal sınıf yönetimi yeterliklerinin incelenmesi

Sosyal, sağlık ve fen bilimleri alanlarında açık ve uzaktan öğretim uygulamaları, Ömeroğlu, Gökhan; Öztürk, Meryem; Albayrak, Mevlüt; Aydemir Arslan, Melike, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.39-49, 2022

Hollanda Eğitim Sistemi ve Eğitimde Özelleştirme Uygulamaları: Türk Eğitim Sistemi İle Karşılaştırmalı Bir İnceleme

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VI, Doğanay Ahmet, Kutlu Oğuz, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.73-92, 2022

Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerinde Okul Müdürlerinin Rolü

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIII, Akdemir S., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.123-138, 2022

OECD Ülkelerinin Eğitimsel Etkinliklerinin Veri Zarflama Analizi İle Değerlendirilmesi

Bireyden Yapay Zekaya Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Selçuk Gülenaz, Atalmış Erkan Hasan, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.39-54, 2022

Uzaktan eğitime ilişkin farklı ülkelerdeki akreditasyon çalışmalarının incelenmesi

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, Doğanay Ahmet, Oğuz Kutlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.173-203, 2021

Öğretimsel Liderlik

Güncel Liderlik Kuramları, Çetin Münevver, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.87-103, 2021

Etik, Ahlak ve Eğitim

Eğitimde Ahlak ve Etik, Levent Ahmet Faruk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-110, 2021

Çatışmalarda Güç Dengesi

Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları III, Doğanay Ahmet, Oğuz Kutlu, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.53-72, 2021

Eğitimde Özelleştirme

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar IV, Karataş, Süleyman, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.144-167, 2021

Türkiye’nin En Başarılı Üniversitelerinde Etik

Yükseköğretimde Etik, Levent Ahmet Faruk, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.236-322, 2020

Sosyal Girişimcilik

Girişimcilikte Güncel Paradigmalar, Çetin Münevver, Karsantık İsmail, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.193-214, 2020

İlkokul 1. Sınıf Öğrenci Velilerinin Beklentileri

Çocuk ve Gençlik Yazınında Çokkültürcülük, Asutay Hikmet, Jable Ergin, Ergin Demirali Yaşar, Karaoğlu-Bircan Çağlayan, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, ss.64-84, 2019

Eğitimde Hesap Verebilirlik

Eğitim Politikaları - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.267-290, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Küreselleşme Bağlamında Eğitimde Karşılaştırma, Amaç ve Metot

Karşılaştırmalı Eğitim: Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.11-44, 2017