Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Repositioning Strategies and a study in automotive sector Ford Fiesta Turkey Example
International Journal of Research in Finance and Marketing
, cilt.6, sa.3, ss.127-136, 2016 (Hakemli Dergi)
Stratejik Pazarlama Yönetimi Açısından Rekabet Üstünlüğü Sağlayabilecek Kişisel Satış Teknikleri ve Bir Uygulama
Finans Politik & Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.52, sa.610, ss.63-77, 2015 (Hakemli Dergi)
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Açısından Gerilla Pazarlaması ve Bir Uygulama
ÖNERİ - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.32, ss.51-59, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Corporate Social Responsibility and Branding
5th International Conference of AM’s Brand, Identity, and Corporate Reputation SIG, Cambridge, Kanada, 1 - 03 Eylül 2009, ss.90
A Qualitative Research On Consumer Perceptions of Two Visual Components Of Brands Namely Logos and Mascots
Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, İstanbul, Türkiye, 13 Haziran - 15 Ağustos 2008, ss.723-737
Kitap & Kitap Bölümleri
Veri, Enformasyon ve Bilgi Teknolojileri Açısından Yeniliğin Benimsenmesi ve Beş Faktör Kişilik Analizi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
İşletme ve İktisat Araştırmaları, Himmet KARADAL,İnci ERDOĞAN TARAKÇI,Ramazan ASLAN,Evren DİNÇER, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.327-340, 2022
PAZARLAMAYA YENİ ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR AÇISINDAN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN VE GÖNÜLLÜ SADELİĞİN TÜKETİCİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
PAZARLA-MA TEORİDEN PRATİĞE, Mehmet BAŞ,İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.201-220, 2022
DİJİTAL HİZMETLERİN YÖNETİMİ
İŞLETMECİLİKTE DİJİTAL DÖNÜŞÜM, İnci ERDOĞAN TARAKÇI,Bora GÖKTAŞ, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.61-81, 2021
Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim
Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Şahin KARABULUT, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.197-210, 2021
Sorularla Stratejik Pazarlama Planlaması ve Rekabet
Sorularla Pazarlama İlkeleri, Arif YILDIZ,Kazım KILINÇ, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.383-407, 2021
Spor Pazarlaması ve Bisiklet Sporunda Tutundurma Stratejileri
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2020
İŞLETMELERDE KİŞİSEL SATIŞ SÜRECİ AÇISINDAN ETKİN MÜŞTERİ İLETİŞİMİ TEKNİKLERİ Güncel Sektörel Örnekler
Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2016
Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar
Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler, Can Bilgili,Gülüm Şener, Editör, Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, İstanbul, ss.203-212, 2013
Değer Yaratıcı Unsurlar ve Pazarlama Performansı Açısından Entellektüel Sermayenin Maddi Varlıklara Dönüştürülmesi: Kavramsal Bir Çerçeve
Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar, Nimet Uray, Şebnem Burnaz, Elif Karaosmanoğlu, A. Banu Elmadağ Baş, Gonca Ulubaşoğlu, Canan Aktan, Melek Demiray, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş, İstanbul, ss.187-206, 2011