YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU ETKİDEKİ MODERATÖR ROLÜ


Creative Commons License

Gülöz G. E., Onurlu Ö., Müezzinoğlu D.

Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, cilt.18, sa.4, ss.1181-1207, 2022 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 18 Sayı: 4
  • Basım Tarihi: 2022
  • Dergi Adı: Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1181-1207
  • Marmara Üniversitesi Adresli: Evet