Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2010 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1981 - 1993 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Ve Üretim Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Mağaza atmosfer faktörlerinin kurum itibarına etkisi ve bir araştırma
Z.Aymer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Marka kişiliği unsurları ile tüketici satın alma tutumlarını etkileyen faktörlerden sosyal faktörler ile arasındaki ilişki ve bir araştırma
N.Yayla(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Influencer’ların marka kişilikleri ve takipçilerin kişiliklerinin yeni ürün satın alma niyetine etkisi ve bir araştırma
C.Aynısoy(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Spor pazarlamasının artan önemi ve spor pazarlamasında tutundurma stratejileri: popüler olmayan spor dallarından bisiklet sporu üzerine bir araştırma
B.Bilgiseven(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Mağaza atmosferi unsurları ile yeniden satın alma niyeti arasındaki ilişki ve kahve dükkanları üzerine bir araştırma
M.Atasayar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019