Akademik Unvanlar
-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2017 - 2023 Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2003 - 2010 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1981 - 1993 Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Pazarlama Ve Üretim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1993 - 2003 Yönetim Kurulu Üyesi
Pikaş A.Ş.
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Satış Yönetimi
-
Lisans Kişisel Satış Teknikleri
-
Doktora Tüketici Davranışı Teorisi
-
Lisans Kişisel Satış Teknikleri
-
Yüksek Lisans Hizmet Pazarlaması
-
Yüksek Lisans Stratejik Pazarlama ve Rekabet Analizi
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Lisans Hizmet Pazarlaması
-
Lisans Hizmet Pazarlaması
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Hizmet Pazarlaması
-
Doktora Bilimsel Araştırma Teknikleri ile Araştırma Yayın Etiği
-
Yüksek Lisans Hizmet Pazarlaması
Yönetilen Tezler
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
Ö.Kaymaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
C.Oran(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
E.Bozkaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
S.Çağla(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
E.Elmas(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
T.Bayrambey(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
G.Kaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
M.Erata(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
A.Kömürcü(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Dijital pazarlama yaklaşımı açısından webcare kalitesinin olumlu ağızdan ağıza pazarlama niyeti üzerindeki rolü ve bir araştırma
Onurlu Ö. (Danışman)
G.KUŞAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Bütüncül kanal müşteri deneyiminin sadakat niyetine etkisinde ilişki kalitesinin aracı rolü üzerine bir araştırma
Onurlu Ö. (Danışman)
-
Pazarlama 4.0 açısından doğal reklamların incelenmesi ve marka farkındalığına etkisi üzerine bir araştırma
Onurlu Ö. (Danışman)
S.UYAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Mağaza atmosfer faktörlerinin kurum itibarına etkisi ve bir araştırma
ONURLU Ö. (Danışman)
-
Marka kişiliği unsurları ile tüketici satın alma tutumlarını etkileyen faktörlerden sosyal faktörler ile arasındaki ilişki ve bir araştırma
ONURLU Ö. (Danışman)
-
Mağaza atmosferi unsurları ile yeniden satın alma niyeti arasındaki ilişki ve kahve dükkanları üzerine bir araştırma
ONURLU Ö. (Danışman)
-
Influencer’ların marka kişilikleri ve takipçilerin kişiliklerinin yeni ürün satın alma niyetine etkisi ve bir araştırma
ONURLU Ö. (Danışman)
-
Spor pazarlamasının artan önemi ve spor pazarlamasında tutundurma stratejileri: popüler olmayan spor dallarından bisiklet sporu üzerine bir araştırma
ONURLU Ö. (Danışman)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
F.Rümeysa(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, Devam Ediyor
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
H.Çokgören(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, Devam Ediyor
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
A.Büyükyazıcı(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, Devam Ediyor
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
B.Özer(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, Devam Ediyor
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
R.Şakı(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, Devam Ediyor
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
Ö.Tanrıverdi(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, Devam Ediyor
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
A.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, Devam Ediyor
-
Konu Belirlenme Aşamasındadır
Onurlu Ö. (Danışman)
Ö.Güzel(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, Devam Ediyor
-
İşletmelerin Stratejik Pazarlama Planlama Süreci Açısından Dijital Pazarlama Yöntemlerine Dönüşümü ve Bir Uygulama
Onurlu Ö. (Danışman)
B.Avvurur(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
KİŞİSEL SATIŞ SÜRECİNDE SATIŞ SONRASI İZLEME AŞAMASI VE TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA: VODAFONE
Onurlu Ö. (Danışman)
K.Atbaş(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
KİŞİSEL SATIŞ SÜRECİNDE MÜŞTERİ TİPLERİ AÇISINDAN SUNUM YÖNTEMLERİ ve BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
S.Üstün(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
KİŞİSEL SATIŞ SÜRECİNDE ÇATIŞMA YÖNETİMİ AÇISINDAN İTİRAZ KARŞILAMA VE BİR UYGULAMA (TURKCELL)
Onurlu Ö. (Danışman)
E.Genç(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
SAMSUNG’DA KİŞİSEL SATIŞ SÜRECİNDE KİŞİSEL SATIŞ TEMSİLCİLERİNİN ROLÜ VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
H.Tekin(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
KİŞİSEL SATIŞ SÜRECİNDE DAĞITIM KANALLARINA YAPILAN SATIŞ KAPAMA TEKNİKLERİ VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
H.Yıldız(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Kişisel Satış Süreci Açısından Sağlık Sektöründe Estetik Uygulamalar: Acıbadem Hastanesi Estetik Uygulamalar Örneği
Onurlu Ö. (Danışman)
Y.Tuğba(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
PAZARLAMAYI ETKİLEYEN MAKRO VE MİKRO ÇEVRESEL FAKTÖRLER AÇISINDAN STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASININ ROLÜ VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
E.Gizem(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
SİGORTA HİZMETLERİNDE GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA KARMASI YAKLAŞIMI AÇISINDAN HİZMET PAZARLAMASI PERFORMANSI VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
İ.Uzun(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
SİGORTA HİZMETLERİNDE GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA KARMASI YAKLAŞIMI AÇISINDAN HİZMET PAZARLAMASI PERFORMANSI VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
N.Gün(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
İNŞAAT SEKTÖRÜNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
İ.Emre(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE ÜRÜN İADESİ AÇISINDAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
E.Şirin(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE ÜRÜN İADESİ AÇISINDAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
F.Bulut(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
PAZARLAMADA MÜŞTERİ ODAKLILIĞIN MÜŞTERİ SADAKATİ İLE İLİŞKİSİ VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
E.Bahar(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
SAĞLIK HİZMETLERİNDE İLETİŞİM AÇISINDAN DOKTOR, HASTA VE REFAKATÇİ ARASINDAKİ İLETİŞİMİN HASTANIN İYİLEŞME SÜRECİYLE İLİŞKİSİ VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
U.Bakır(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
UZUN METRAJLI TÜRK SİNEMA FİLMLERİNİN STRATEJİK PAZARLAMA PLANI İNCELEMESİ VE BİR UYGULAMA
Onurlu Ö. (Danışman)
Ö.Arslan(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019