-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2009 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1997 - 2009 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2005 - Devam Ediyor Değerlendirme Üst Kurulu Üyesi
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI, İstanbul Telif Hakları ve Sinema Genel Müdürlüğü, Değerlendirme Üst Kurulu Üyesi
-
2011 - 2013 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Yayım ve Yaygınlaştırma komisyon Üyesi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Temel Eğitim Genel Müdürlüğü, 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Yayım ve Yaygınlaştırma komisyon Üyesi
-
2011 - 2013 Uzman
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü, Uzman
-
2009 - 2010 7-11 Yaş Program Danışmanı
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Çıraklı ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü, 7-11 Yaş Program Danışmanı
-
2000 - 2009 2002 Okul Öncesi Eğitim Program Yazım Komisyon Üyesi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, 2002 Okul Öncesi Eğitim Program Yazım Komisyon Üyesi
-
Doktora
Okul Öncesi Eğitimde Farklı Modeller
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Etkili Liderlik ve Yönetim
Temel Eğitim Eserlerinin İncelenmesi
-
Yüksek Lisans
Eğitim Düşüncesinin Gelişimi
Çağdaş Gelişim ve Öğrenme Teorileri
-
Lisans
Okul Öncesinde Dil Kazanımının Desteklenmesi
Okul Öncesi Eğitim Programları
Okul Öncesinde Araştırma Projesi II
İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri II
Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri I
Okul Öncesinde Araştırma Projesi I
Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II
Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I
Okul Öncesi Eğitimde Okul Deneyimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
-
60-72 AYLIK ÇOCUKLAR İÇİN HAZIRLANAN İŞİTSEL EĞİTİM MATERYALLERİNE DAYANAN İŞİTSEL İŞLEMLEME PROGRAMININ İŞİTSEL İŞLEMLEME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
-
60-72 aylık çocukların sosyal problem çözme becerileri ile ilkokula hazır bulunuşluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
Ş.YAĞBASAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul öncesi çocuklarının ilkokula hazır bulunuşluklarının yordayıcısı olarak öz-düzenleme becerilerinin incelenmesi
-
5-6 yaş grubu için geliştirilen aile katılımlı farklılıklara saygı programının çocukların farklılıklara saygı düzeyine etkisinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
T.ÖZKABAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 5 yaş çocuklarının akran ilişkileri ile ilkokula hazırbulunuşluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık dezavantajlı çocuklar için hazırlanan ilköğretime hazırlık oyun destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluk düzeyine etkisi
Polat Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık sosyal açıdan dezavantajlı çocuklar için hazırlanan ilköğretime hazırlık destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluluğuna etkisi
POLAT Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık sosyal açıdan dezavantajlı çocuklar için hazırlanmış ilköğretime hazırlık destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluluğuna etkisi
Polat Ö. (Danışman)
F.DİLLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
60-72 aylık çocukların benlik algıları ile ilköğretime hazır bulunuşlukları arasındaki ilişkinin ve ilköğretime hazır bulunuşluk ile benlik algılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
E.AKŞİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Okul öncesi eğitim alan 48-60 aylık çocukların farklı kültürleri tanımalarının, dünyadaki farklı kültürlere karşı bakış açılarında yaratacağı farkların incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık çocuklara uygulanan aile katılımlı ilköğretime hazırlık programının çocukların ilköğretime hazır bulunuşluk düzeyine etkisi
POLAT Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık çocuklara uygulanan aile katılımlı ilköğretime hazırlık programının çocukların ilköğretime hazır bulunuşluluk düzeyine etkisi
Polat Ö. (Danışman)
Ö.YELİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
5-6 Yaş grubu çocuklarına uygulanan aile katılımlı çocuk hakları eğitimi programının etkililiğinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)