Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2009 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1997 - 2009 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2005 - Devam Ediyor Değerlendirme Üst Kurulu Üyesi
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI, İstanbul Telif Hakları ve Sinema Genel Müdürlüğü
-
2011 - 2013 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Yayım ve Yaygınlaştırma komisyon Üyesi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Temel Eğitim Genel Müdürlüğü
-
2011 - 2013 Uzman
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü
-
2009 - 2010 7-11 Yaş Program Danışmanı
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Çıraklı ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü
-
2000 - 2009 2002 Okul Öncesi Eğitim Program Yazım Komisyon Üyesi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü
Verdiği Dersler
-
Lisans Okul Öncesinde Dil Kazanımının Desteklenmesi
-
Lisans Okul Öncesi Eğitim Programları
-
Doktora Okul Öncesi Eğitimde Farklı Modeller
-
Lisans Okul Öncesinde Araştırma Projesi II
-
Lisans İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
-
Lisans Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri II
-
Yüksek Lisans Eğitim Düşüncesinin Gelişimi
-
Doktora Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Etkili Liderlik ve Yönetim
-
Yüksek Lisans Çağdaş Gelişim ve Öğrenme Teorileri
-
Lisans Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri I
-
Doktora Temel Eğitim Eserlerinin İncelenmesi
-
Lisans Okul Öncesinde Araştırma Projesi I
-
Lisans Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II
-
Lisans Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Okul Öncesi Eğitimde Okul Deneyimi
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
Yönetilen Tezler
-
60-72 AYLIK ÇOCUKLAR İÇİN HAZIRLANAN İŞİTSEL EĞİTİM MATERYALLERİNE DAYANAN İŞİTSEL İŞLEMLEME PROGRAMININ İŞİTSEL İŞLEMLEME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
-
60-72 aylık çocukların sosyal problem çözme becerileri ile ilkokula hazır bulunuşluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
Ş.YAĞBASAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul öncesi çocuklarının ilkokula hazır bulunuşluklarının yordayıcısı olarak öz-düzenleme becerilerinin incelenmesi
-
5-6 yaş grubu için geliştirilen aile katılımlı farklılıklara saygı programının çocukların farklılıklara saygı düzeyine etkisinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
T.ÖZKABAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 5 yaş çocuklarının akran ilişkileri ile ilkokula hazırbulunuşluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık dezavantajlı çocuklar için hazırlanan ilköğretime hazırlık oyun destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluk düzeyine etkisi
Polat Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık sosyal açıdan dezavantajlı çocuklar için hazırlanan ilköğretime hazırlık destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluluğuna etkisi
POLAT Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık sosyal açıdan dezavantajlı çocuklar için hazırlanmış ilköğretime hazırlık destek programının çocukların ilköğretime hazırbulunuşluluğuna etkisi
Polat Ö. (Danışman)
F.DİLLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
60-72 aylık çocukların benlik algıları ile ilköğretime hazır bulunuşlukları arasındaki ilişkinin ve ilköğretime hazır bulunuşluk ile benlik algılarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
E.AKŞİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Okul öncesi eğitim alan 48-60 aylık çocukların farklı kültürleri tanımalarının, dünyadaki farklı kültürlere karşı bakış açılarında yaratacağı farkların incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık çocuklara uygulanan aile katılımlı ilköğretime hazırlık programının çocukların ilköğretime hazır bulunuşluk düzeyine etkisi
POLAT Ö. (Danışman)
-
60-72 aylık çocuklara uygulanan aile katılımlı ilköğretime hazırlık programının çocukların ilköğretime hazır bulunuşluluk düzeyine etkisi
Polat Ö. (Danışman)
Ö.YELİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
5-6 Yaş grubu çocuklarına uygulanan aile katılımlı çocuk hakları eğitimi programının etkililiğinin incelenmesi
Polat Ö. (Danışman)