Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (14)
4. Okul Öncesi Öğretmenlerin Sanata Yönelik Tutumları İle Yaratıcı Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.2836-2868, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Supporting pre-schoolers’ acquisition of geometric knowledge through mind mapping
Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education
, cilt.26, sa.3, ss.86-105, 2022 (Hakemli Dergi)
6. 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Stem-A Etkinliklerinin Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.32, ss.131-152, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukluk Çağındaki Olumlu Yaşantıları ve Örgütsel Kimlik Algıları
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.18, sa.1, ss.12-26, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Analysis of the Effect of Mind Mapping Studies on the Acquisition of the Concept of Time Among 60-72 Month-Old Children
Psycho-Educational Research Reviews
, cilt.11, sa.1, ss.254-269, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Anasınıfına devam eden çocukların çaba gerektiren kontrolleriyle sosyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.46, ss.939-959, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Analysis of the Effect of Mind Mapping Activities on the Acquisition of Values of 60-72 Month-Old Children
Journal of Education, Theory and Practical Research (EKUAD)
, cilt.7, sa.3, ss.392-405, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Liderlik Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Ebeveynlerinin Bilinçli Farkındalık Düzeyleri
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.113-128, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Erken Çocukluk Döneminde Bilişsel Gelişime Bir Uyaran Olarak Doğa ile Temas ve Doğa Temelli Açık Alan Etkinlikleri
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.95-113, 2021 (Hakemli Dergi)
18. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ PROFESYONELLİKLERİ İLE MESLEKİ BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.1063-1082, 2021 (Hakemli Dergi)
20. MEB 2013 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ
MİLLİ EĞİTİM EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.50, sa.229, ss.419-444, 2021 (Scopus)
22. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Aile Katılımına Yönelik Tutumları ile Aile Katılımına Yönelik Bariyer Algıları Arasındaki İlişki
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.14-27, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
74
5. Öğrenmede Evrensel Tasarımın Anaokulu Çocuklarının Görsel Algılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Karadeniz 10th International Conference on Social Sciences, Samsun, Türkiye, 17 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
7. Covid 19 sürecinde küçük çocukların doğaya karşı bakış açılarının incelenmesi
7.ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
12. Formasyon Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeyleri İle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İstanbul Üniversitesi VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
13. Okul Öncesi Dönemdeki 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeyleri İle Çoklu Zeka Profilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İstanbul Üniversitesi VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
20. 60-72 AYLIK ÇOCUKLARLA ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMA ÇALIŞMALARININ DİLBECERİLERİ AÇISINDAN İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUKLARINA ETKİSİNİNİNCELENMESİ
3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)
21. 60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırılıklarına Etkisinin İncelenmesi
3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.252-264, (Tam Metin Bildiri)
22. ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMANIN ÇOCUKLARIN BETİMSEL, YAŞANTISAL VE DUYUŞSALSORULARA VERDİKLERİ CEVAPLARA ETKİSİ
3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.265-285, (Tam Metin Bildiri)
23. 60-72 Aylık Çocukların Matematiksel İlkokula Hazır Oluşlarının Yordayıcısı Olarak Özdüzenleme Becerileri
Gazi Üniversitesi 5.Uluskararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.458-459, (Özet Bildiri)
24. The Investigation of the Effect of Using Mind Maps on theDevelopment of Mathematics andScience Skills
8th World Conference on Educational Sciences, MADRİT, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016
28. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği geçerlilik güvenirlik çalışması İstanbul ili pilot uygulaması
4th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
32. Çaba Gerektiren Kontrol Ölçeği nin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışması
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
33. Çaba gerektiren kontrol ölçeğinin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
4th International Conference on Preschool Education, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.176, (Özet Bildiri)
34. 60 72 Aylık Dezavantajlı Çocuklar İçin Hazırlanan İlköğretime Hazırlık Oyun Destek Programının Çocukların İlköğretime Hazırbulunuşluk Düzeyine Etkisi
INTE- 2015 International Conference on New Horizons in Education, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
35. A Study Of The Relationship Between Self Concept And Primary School Readiness In 60 72 Month Old Children And The Analysis Of Their Primary School Readiness And Self Concept According To Some Variables
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences. Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia., 11 - 14 Eylül 2014
38. 48 60 Aylık Çocukların Okula İlişkin Algılarının Zihin Haritası Kullanılarak İncelenmesi
V.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1329-1339, (Tam Metin Bildiri)
39. Okuma Yazmayı Seven Nesiller için Okuma ve Yazı Farkındalığı
Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri; Sorunlar, Öneriler), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2012, ss.144-152, (Tam Metin Bildiri)
41. Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi
Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Beyin ve Öğrenme Sürecinde Okul Öncesi Eğitim), İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Aralık 2011, ss.148-153, (Tam Metin Bildiri)
42. 5 6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyi İle Çizgi Çalışmaları Açısından İlköğretime Hazırbulunuşluk Düzeyi Arasındaki İlişki
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
43. 5 6 Yaş Grubu Çocuklarına Uygulanan Aile Katılımlı Çocuk Hakları Eğitimi Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
44. 5 6 Yas Çocuklarının Görsel Algı Du zeyi Ile ÇizgiÇalısmaları Açısından Ilkögretime Hazırbulunusluk Du zeyi Arasındaki Iliski
Marmara ÜniversitesiAtatürk Egitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Egitim Kongresi “Okul Öncesi Egitimin Bugünü veGelecegi”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, (Özet Bildiri)
45. Okul Öncesi Dönemde Çoklu Zeka Teorisi
Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.241-245, (Tam Metin Bildiri)
46. Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi
Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.118-123, (Tam Metin Bildiri)
48. Anaokuluna Devam Eden Çocukların Sosyal Duygusal Uyum Düzeyleri İle Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Profilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
I.C.E.S.’ 08 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008
49. 4 5 Yaş Çocuklarına Uygulanan Kaza ve Tehlikelerden Korunma Projesinin Etkililiği
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kuşadası, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.10-17, (Tam Metin Bildiri)
50. Çağdaş Bir Okul veya Kurum Olma Sürecinde Öğretmenlik
İstanbul Kültür Üniversitesi Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Mart 2008, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)
51. Anaokuluna Devam Eden 5 6 Yaş Çocukları İçin Geliştirilmiş Bilinçli Tüketici Projesinin Etkililiği
1.Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
52. Okul Öncesinden İlköğretime Geçiş Projesi Marmara Üniv MEB Unicef
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.75-95, (Tam Metin Bildiri)
53. Öğretmen Adayları için Türk Çocuklarının Dil ve Okuma Yazma Gelişimlerini Desteklemeye Yönelik Seçmeli Ders Programı TESSLA İkinci Dil Kazanımını Desteklemek için Öğretmen Eğitimi
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.69-74, (Tam Metin Bildiri)
54. 5 Yaş Çocuklarına Uygulanan Çoklu Zeka Eğitim Programının Kumaşlar Etkililiği
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 24 - 27 Ekim 2007
55. 5 6 Yaş Çocukları İçin Eskiyen Eşyalardan Yararlanma Projesinin Etkililiği
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 24 - 27 Ekim 2007
56. 5 6 Yaş Çocukları için Sağlıklı Yaşam Projesinin Etkililiği
16.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.331-335, (Tam Metin Bildiri)
57. The Effects of Turkish Curriculum of Teacher Training for Supporting Language Acquisition The Turkish Example of TESSLA Project
17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007
58. Curriculum Development for Multicultural Education
17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007
59. Okul Öncesi Dönemde Doğum Kavramının Öğretiminde Teknolojik Araç Kullanımının Etkisi
I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1117-1126, (Tam Metin Bildiri)
60. Öğretmen Yetiştirmede Çok Kültürlü Eğitim Programı Geliştirme
Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
61. Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Standardizasyonu
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 04 Temmuz 2004, cilt.1, ss.318-335, (Tam Metin Bildiri)
62. Okul Öncesi Dönemde Öğretmenlerin Oyunla İlgili Görüşleri
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.221-230, (Tam Metin Bildiri)
63. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunla İlgili Görüşleri
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2004, cilt.2, ss.221-230, (Tam Metin Bildiri)
64. Çok Kültürlü Eğitime Bir Örnek Hindistan ı 5 6 Yaş Çocuklarına Ülke Ve Kültür Olarak Tanıtan Bir Eğitim Programın Etkililiğinin İncelenmesi
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006
65. An evaluatıon of preschool educatıon programs from the vıewpoınt of multıple ıntellıgences theory
First Balkan Conference, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.2, ss.129-135, (Tam Metin Bildiri)
66. Hikaye anlatımında kullanılan tekniklerin çocuğun kelime kazanımına etkisi
Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
67. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Durum Tesbiti
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
68. Hikaye Anlatımında Kullanılan Tekniklerin Altı Yaş Çocuğunun Kelime Dağarcığının Genişletilmesine Etkisi
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
69. Okul Öncesi Eğitim Programlarının Çoklu Zeka Teorisi Açısından Değerlendirilmesi
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
70. Tu rkiye de Okul Öncesi Egitimin Durum Tesbiti
2000'li Yıllarda I. Ulusal Ögrenme ve ÖgretmeSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
71. Okulöncesinde analojilerin yeri
4.Ulusal Fen Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 1999, (Tam Metin Bildiri)
72. Okulöncesi Eğitim Programlarında Anolojilerin Yeri
Anadolu Üniversitesi 4.Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
105
3. MABEP: Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı Gelişim Paketi-3 / 13-24 Ay
El Ele İlk Adım Yayınları, İstanbul, 2022
5. Erken Çocukluk Döneminde Zihin Haritalama: Örnek Uygulamalarla
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
6. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı Gelişim Takvimi / Gelişim Paketi
El Ele İlk Adım, İstanbul, 2022
7. Erken Çocukluk Döneminde Yabancı Dil Öğretimi
İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi (Ekonomik Boy), Tomak, Burak, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.20-43, 2022
8. ÇOCUĞUM İLKOKULA HAZIR MI?
Nesil Yayınları, İstanbul, 2021
9. COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE FARKLI ÜLKELERDE OKUL ÖNCESİ EĞİTİME BAKIŞ
DÜNYA ÜLKELERİNDE EĞİTİM SİSTEMLERİ VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, OKTAY,AYLA-POLAT,OZGUL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.710-720, 2021
12. 2.1. ÖRNEK OLAY OLARAK ÇİZGİ FİLMLERİ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE İŞE KOŞMAK: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
KURAMDAN UYGULAMAYA ÖRNEK OLAY: YAŞAMI SINIFA TAŞIMAK, PROF.DR.YÜCEL KABAPINAR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.69-87, 2021
13. BÖLÜM 5: Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleri
OKUL ÖNCESI DÖNEMDE
ÇEVRIM IÇI UZAKTAN EĞITIM, PROF.DR.FATMA ALİSİNANOĞLU, Editör, NOBEL YAYINLARI, Ankara, ss.75-101, 2021
14. BÖLÜM 3: ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE STEM EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI
Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu, DOÇ.DR. HASRET NUHOĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-95, 2021
15. ANAOKULUNA İLK ADIM
NESİL, İstanbul, 2020
16. Anaokuluna İlk Adım
Nesil, İstanbul, 2020
17. OKUL ÖNCESİNDEN İLKOKULA: BÜYÜME MACERASINDA ALTIN EŞİK
Nesil Yayınları, İstanbul, 2020
20. 32-72 Aylık Okul Öncesi Eğitim Programında Planlama ve Uygulama
Okul Öncesi Eğitim Programları, KURU, Nalan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.181-217, 2020
23. İDEAL DEVLET (4.BÖLÜM)
TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.107-146, 2020
24. ERKEN OKUR YAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ERKEN ÇOCUKLUKTA ERKEN OKUR YAZARLIK, GONCA ULUDAĞ,TUĞBA DURMUŞ,HATİCE ÖZASLAN, Editör, ., İstanbul, 2020
25. ”36-72 AYLIK OKUL ÖNCESİ EĞİTİMPROGRAMI’xxNDA PLANLAMA VE UYGULAMA” (BÖLÜM 6)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, DOÇ.DR.NALAN KURU, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.181-217, 2020
26. TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU: 2019 ARAŞTIRMA RAPORU, EK RAPOR
TESTFEN YAYIN GRUBU, İstanbul, 2019
27. TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU
TESTFEN YAYIN GRUBU, İstanbul, 2019
28. ”TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU 2019 ARAŞTIRMA RAPORU”
TESTFEN YAYINLARI, İstanbul, 2019
29. ŞOKOLA MOKOLA (3 YAŞ ÇOCUKLARINA YÖNELİK 9 KİTAPTAN OLUŞMAKTADIR.)
ELELE İLKADIM, İstanbul, 2019
30. OKULA UYUM VE İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK
Adım Adım İlkokula Başlamak Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, POLAT, ÖZGÜL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-31, 2019
33. PORTFOLYO
ÖLÇME DEĞERLENDİRME, PROF.DR.ALEV ÖNDER, Editör, EĞİTEN KİTAP, İstanbul, ss.165-200, 2018
36. GENEL BAKIŞ
ÖĞRENME VE ÖĞRETME: Kuramdan UygulamayaLearning and Instruction: Theory into Practice Margaret E.Gredler, ÖZGÜL POLAT-HANDE ARSLAN ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.2-35, 2017
37. BETA Ailemle Çalışıyorum
Duru Okul Öncesi Yayınları, İstanbul, 2016
38. Minik İzler Gelişen Beynin Şifresi 8 uygulama kitabı 8 Öğretmen Kitabı 1 Aile Kitabı
Farklı Çocuk Yayınları, İstanbul, 2015
39. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUMA-YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARINI PLANLAMA VE UYGULAMA
ÇOCUK GELİŞİMİ UYGULAMALARI, RENGİN ZEMBAT, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.1-50, 2015
40. Çizgiler Dünyası I
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2014
42. Meraklı Çocuk 8 Kitap 1 Aile Katılımı 1 Çomak Kukla Kitabı
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2013
43. Şimdi Okullu Olduk 1 Sınıfa Uyum Paketi 12 Fasikül 1 Öğretmen Kılavuz kitabı
Klett Yayıncılık, National Geoghraphic Learning, Cengage Learning, Başarı Yayıncılık, İstanbul, 2013
44. Tik Tak Okul Zamanı Seti 10 Kitap 1 Matematik kitabı 1 Adet Ülkemiz Dünyamız Tarihimiz kitabı
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2013
45. Zor Degil Matematik
Elele Ilkadım Yayınları, 2012
46. Okuma Yazma Farkındalığı İlkokula Başlarken Ceren ile Arhan
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
47. Okula İlk Adım 1 Sınıfa Uyum Etkinlik Paketi 12 Fasikül 1 Oyun Kitabı
Birleşik Tomurcuk Yayınları, İstanbul, 2012
48. Görsel Okuma
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
49. Okuma Yazma Farkındalıgı Ilkokula Baslarken Ceren ileArhan
Elele Ilkadım Yayınları, 2012
50. Ne Zaman
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
51. Zor Değil Matematik
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
52. Ku çu k Sanatçılar
Açı Yayınları, 2011
53. Projelerle Değerler Eğitimi
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011
54. Tıkır Mıkır Eğitim Seti 10 Uygulama Kitabı 1 Aile Katılım Kitabı 1 Kukla Kitabı
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011
56. Küçük Sanatçılar
Açı Yayınları, Ankara, 2011
57. Çizgiler Dünyası III
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2011
58. Okul Yolu İlköğretime Hazırlık Seti 10 Uygulama Kitabı 10 Aile Katılım Fasikülü 1 Matematik Kitabı
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011
59. Buse ile Duman ın Maceraları Eğitim Seti 10 Kitap
Açı Yayınları, Ankara, 2010
60. Çizgiler Dünyası II
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2010
61. Palyaço Rebi nin Maceraları 5 Kitap
Açı Yayınları, İstanbul, 2010
62. Etkinlik Dosyası
Açı Yayınları, Ankara, 2010
63. PAPU ile Çizgilere Dokunuyorum
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
64. PAPU ile Çizgiler
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
65. Sevimli Hayvanlar Aramızda Kavram Eğitim Seti 6 Kitap
Açı Yayınları, İstanbul, 2010
66. PAPU ile Sesler
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
67. Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık Etkinlikleri
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
68. Değişen İlköğretim Programı Ve Okul Öncesinde Okuma Ve Yazmaya Hazırlık Çalışmaları
Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü Geçmişten Geleceğe Okul Öncesi Eğitim, ADEM ORAKÇI, NEŞE RAFİA GÜRSOY, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.227-240, 2010
69. Aktif Öğrenme
Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, RENGİN ZEMBAT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.125-148, 2010
70. Okul Öncesi Eğitim Programlarında İlköğretime Hazırlık
İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.65-86, 2010
71. İlköğretime Geçişte Okul, Öğretmen ve Anne-Babalara Düşen Görevler
İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.159-176, 2010
72. Can la Fen ve Doğayı Öğreniyorum
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2009
73. Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Öğreniyoruz 1
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
74. Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Büyüyoruz 1
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
75. Evliya Çelebi ile Ülkelere Yolculuk 10 Uygulama kitabı 1 Öğretmen kitabı
SMG Yayıncılık, İstanbul, 2008
76. Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Oynuyoruz 1
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
77. Bilgi Dünyası Çoklu Zeka Eğitim Seti 10 Kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2008
78. Renkli Dünyalar Çoklu Zeka Seti 10 Kitap
Morpa Yayınları, İstanbul, 2008
79. Çizgiler Dünyası
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2007
80. Sevgi Ormanı Kavram Seti 4 kitap
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
81. 3 6 Yaş Çocukları İçin Gelişim Gözlem Dosyası
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
82. 3 4 Yaş İçin Sevgi Ormanı 4 lü Kavram Kitapları Seti
Parlayan Yıldızlar, 2007
83. Mavi Deniz Kavram Eğitim Seti 12 kitap
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
84. 5 6 Yaş İçin Mavi Deniz 12 li Kavram Kitapları Seti
Parlayan Yıldızlar, İstanbul, 2007
85. İlköğretim 1. Sınıfa Başlarken: Çocuk-Öğretmen-Anne-Baba
İlköğretim Çağına Genel Bir Bakış, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.27-40, 2007
86. İnsan Hakları Çocuk Hakları ve Eğitimi
Eğitim Bilimine Giriş, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.97-125, 2007
87. Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2006
88. Müzik Aletleriyle Beyin Jimnastiği
Küçükadımlar Yayınevi, İstanbul, 2006
89. Elective course programme for pre-school student teachers for supporting Language and Literacy Development in Turkish Language
Building on Language Diversity with Young Children Teacher Education for Support of Second Language Acquisition, Andrew Hancock, Susanne Hermeling, John Landon, Andrea Young, Editör, Transaction Publishers, U.S.A. and London, ss.103-124, 2006
90. Satranç Ögreniyorum Seti 3 Kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
91. Etkinliklerle Duygu Dünyası
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
92. 3 6 Yaş Çocukları İçin Gelişim Gözlem Dosyası
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
93. Satranç Öğreniyorum Seti 3 Kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
94. Tıstıs ve Pıspıs ın Oyun Arkadaşları
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
95. Okul Öncesi Dönemde Sorumluluk Eğitimi
Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.189-196, 2005
96. Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri
Okul Öncesi Eğitimde Denetim Rehber Kitabı, , Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.4-18, 2005
97. Tıstıs ın Maceraları 8 li Gelişim Seti
Morpa Yayınları, İstanbul, 2004
98. Gelişim Seti Tıstıs ın Maceraları 8 kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2004
99. Okul Öncesi Çocuğunun Temel Gelişimsel Özellikleri
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.33-61, 2003
102. Okul Öncesi Eğitimi Etkileyen Temel Görüşler
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.9-32, 2003
103. Çocuğun Temel İhtiyaçları ve Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.62-78, 2003
Metrikler
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
14
Atıf (WoS)
36
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
54
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
60
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
79
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
2
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
339
Proje
26
Tez Danışmanlığı
15