Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 74

1. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.197-198, (Özet Bildiri)

3. Okul Öncesi Çocuklarının Beyin Baskınlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2nd International Congress on Scientific Advances (ICONSAD’22), Online, Türkiye, 21 Aralık - 24 Kasım 2022, ss.639-640, (Özet Bildiri)

5. Öğrenmede Evrensel Tasarımın Anaokulu Çocuklarının Görsel Algılarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

Karadeniz 10th International Conference on Social Sciences, Samsun, Türkiye, 17 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

6. Okul öncesinde Özel Öğrenme Güçlüğü Açısından Riskli Grubun Tespit Edilip Erken Müdahale Uygulanmasının Önemi

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

7. Covid 19 sürecinde küçük çocukların doğaya karşı bakış açılarının incelenmesi

7.ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

8. Okul Öncesi Öğretmenlerin İkidilli Çocuklarla Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.814-824, (Tam Metin Bildiri)

9. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının İncelenmesi

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.1416-1418, (Tam Metin Bildiri)

10. Okul Öncesi Velilerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının İncelenmesi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, ss.1419-1421, (Tam Metin Bildiri)

11. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Problem Çözme Becerileri ile Öz-Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki

IX.ULUSLARARASI YÜKSEKÖĞRETİMDE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.65-78, (Tam Metin Bildiri)

12. Formasyon Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeyleri İle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

İstanbul Üniversitesi VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019

14. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının 21 yy. Öğrenen Becerileri ile Serbest Zaman Tatminleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC/UOEK-2019), 2 - 05 Ekim 2019

15. MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı Kazanımlarının Beyin Bölümleri Açısından Değerlendirilmesi

Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi IECEC/UOEK-2019, 2 - 05 Ekim 2019

16. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ailelerle Çalışmaya Yönelik Tutumları ile Aile KatılımıBariyer Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Kafkas Üniversitesi 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi IECEC/UOEK-2019, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.285-288, (Özet Bildiri)

17. Self-Regulation and School Readiness: Mediating Role of School Relationships


EARLI SIG 16 Metacognition Conference 2018, Zürich, İsviçre, 27 - 30 Ağustos 2018, ss.69, (Özet Bildiri) identifier identifier

18. 60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırbulunuşluklarına Etkisinin İncelenmesi

International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)

19. Etkileşimli Kitap okumanın Çocukların Betimsel, Yaşantısal ve Duyuşsal Sorulara Verdikleri Cevaplara Etkisi

Internatinoal Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.265-285, (Tam Metin Bildiri)

20. 60-72 AYLIK ÇOCUKLARLA ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMA ÇALIŞMALARININ DİLBECERİLERİ AÇISINDAN İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUKLARINA ETKİSİNİNİNCELENMESİ

3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)

21. 60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırılıklarına Etkisinin İncelenmesi

3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.252-264, (Tam Metin Bildiri)

22. ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMANIN ÇOCUKLARIN BETİMSEL, YAŞANTISAL VE DUYUŞSALSORULARA VERDİKLERİ CEVAPLARA ETKİSİ

3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.265-285, (Tam Metin Bildiri)

23. 60-72 Aylık Çocukların Matematiksel İlkokula Hazır Oluşlarının Yordayıcısı Olarak Özdüzenleme Becerileri

Gazi Üniversitesi 5.Uluskararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.458-459, (Özet Bildiri)

25. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pilot Uygulaması

4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

26. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pİlot Uygulaması

4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

28. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği geçerlilik güvenirlik çalışması İstanbul ili pilot uygulaması

4th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

30. Beş Yaşındaki Çocukların Akran İlişkileri İle İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.51, (Özet Bildiri)

31. İlkokul 1 Sınıf Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pilot Uygulaması

4th World Conferance on Educational And Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

32. Çaba Gerektiren Kontrol Ölçeği nin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışması

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

33. Çaba gerektiren kontrol ölçeğinin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

4th International Conference on Preschool Education, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.176, (Özet Bildiri)

36. Okul Öncesi Eğitim Alan 60 72 Aylık Çocukların Okul Öncesi Eğitime Devam Etme Süresi İle Benlik Algıları ve İlköğretime Hazır Bulunuşlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

International Conference on New Trends in Education, Bahçeşehir University, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ağustos 2014, ss.13-14, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. 48 60 Aylık Çocukların Okula İlişkin Algılarının Zihin Haritası Kullanılarak İncelenmesi

V.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1329-1339, (Tam Metin Bildiri)

39. Okuma Yazmayı Seven Nesiller için Okuma ve Yazı Farkındalığı

Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri; Sorunlar, Öneriler), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2012, ss.144-152, (Tam Metin Bildiri)

41. Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi

Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Beyin ve Öğrenme Sürecinde Okul Öncesi Eğitim), İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Aralık 2011, ss.148-153, (Tam Metin Bildiri)

42. 5 6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyi İle Çizgi Çalışmaları Açısından İlköğretime Hazırbulunuşluk Düzeyi Arasındaki İlişki

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011

43. 5 6 Yaş Grubu Çocuklarına Uygulanan Aile Katılımlı Çocuk Hakları Eğitimi Programının Etkililiğinin İncelenmesi

Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

44. 5 6 Yas Çocuklarının Görsel Algı Du zeyi Ile ÇizgiÇalısmaları Açısından Ilkögretime Hazırbulunusluk Du zeyi Arasındaki Iliski

Marmara ÜniversitesiAtatürk Egitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Egitim Kongresi “Okul Öncesi Egitimin Bugünü veGelecegi”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

45. Okul Öncesi Dönemde Çoklu Zeka Teorisi

Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.241-245, (Tam Metin Bildiri)

46. Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi

Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.118-123, (Tam Metin Bildiri)

47. The effectiveness of improved global warming project for 5-6 year-old children attending pre-school

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1146-1150, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

49. 4 5 Yaş Çocuklarına Uygulanan Kaza ve Tehlikelerden Korunma Projesinin Etkililiği

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kuşadası, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.10-17, (Tam Metin Bildiri)

50. Çağdaş Bir Okul veya Kurum Olma Sürecinde Öğretmenlik

İstanbul Kültür Üniversitesi Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Mart 2008, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)

51. Anaokuluna Devam Eden 5 6 Yaş Çocukları İçin Geliştirilmiş Bilinçli Tüketici Projesinin Etkililiği

1.Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

52. Okul Öncesinden İlköğretime Geçiş Projesi Marmara Üniv MEB Unicef

Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.75-95, (Tam Metin Bildiri)

53. Öğretmen Adayları için Türk Çocuklarının Dil ve Okuma Yazma Gelişimlerini Desteklemeye Yönelik Seçmeli Ders Programı TESSLA İkinci Dil Kazanımını Desteklemek için Öğretmen Eğitimi

Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.69-74, (Tam Metin Bildiri)

56. 5 6 Yaş Çocukları için Sağlıklı Yaşam Projesinin Etkililiği

16.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.331-335, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

58. Curriculum Development for Multicultural Education

17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007

59. Okul Öncesi Dönemde Doğum Kavramının Öğretiminde Teknolojik Araç Kullanımının Etkisi

I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1117-1126, (Tam Metin Bildiri)

60. Öğretmen Yetiştirmede Çok Kültürlü Eğitim Programı Geliştirme

Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007

61. Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Standardizasyonu

I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 04 Temmuz 2004, cilt.1, ss.318-335, (Tam Metin Bildiri)

62. Okul Öncesi Dönemde Öğretmenlerin Oyunla İlgili Görüşleri

I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.221-230, (Tam Metin Bildiri)

63. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunla İlgili Görüşleri

I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2004, cilt.2, ss.221-230, (Tam Metin Bildiri)

65. An evaluatıon of preschool educatıon programs from the vıewpoınt of multıple ıntellıgences theory

First Balkan Conference, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.2, ss.129-135, (Tam Metin Bildiri)

66. Hikaye anlatımında kullanılan tekniklerin çocuğun kelime kazanımına etkisi

Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

67. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Durum Tesbiti

2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

68. Hikaye Anlatımında Kullanılan Tekniklerin Altı Yaş Çocuğunun Kelime Dağarcığının Genişletilmesine Etkisi

2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002 Sürdürülebilir Kalkınma

69. Okul Öncesi Eğitim Programlarının Çoklu Zeka Teorisi Açısından Değerlendirilmesi

2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002 Sürdürülebilir Kalkınma

70. Tu rkiye de Okul Öncesi Egitimin Durum Tesbiti

2000'li Yıllarda I. Ulusal Ögrenme ve ÖgretmeSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

71. Okulöncesinde analojilerin yeri

4.Ulusal Fen Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 1999, (Tam Metin Bildiri)

72. Okulöncesi Eğitim Programlarında Anolojilerin Yeri

Anadolu Üniversitesi 4.Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)

73. The Effectiveness of Parent Involment in A Social Developmental Early Childhood Curriculum

The Third Warrwick International Early Years Conferance, Conventry, Birleşik Krallık, 12 - 16 Nisan 1999, (Tam Metin Bildiri)

74. Okulöncesi Eğitim Programlarında Problem Çözmenin Fen Kavramlarıyla Geliştirilmesi

I.Ulusal Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 1997, ss.157-164, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 105

7. Erken Çocukluk Döneminde Yabancı Dil Öğretimi

İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi (Ekonomik Boy), Tomak, Burak, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.20-43, 2022

8. ÇOCUĞUM İLKOKULA HAZIR MI?

Nesil Yayınları, İstanbul, 2021

9. COVİD-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE FARKLI ÜLKELERDE OKUL ÖNCESİ EĞİTİME BAKIŞ

DÜNYA ÜLKELERİNDE EĞİTİM SİSTEMLERİ VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, OKTAY,AYLA-POLAT,OZGUL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.710-720, 2021

10. TÜRKİYE

DÜNYA ÜLKELERİNDE EĞİTİM SİSTEMLERİ VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, OKTAY,AYLA-POLAT,OZGUL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-26, 2021

11. BÖLÜM 9: Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Hareket Etkinlikleri

OKUL ÖNCESI DÖNEMDE ÇEVRIM IÇI UZAKTAN EĞITIM, PROF.DR.FATMA ALİSİNANOĞLU, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.163-193, 2021

12. 2.1. ÖRNEK OLAY OLARAK ÇİZGİ FİLMLERİ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE İŞE KOŞMAK: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

KURAMDAN UYGULAMAYA ÖRNEK OLAY: YAŞAMI SINIFA TAŞIMAK, PROF.DR.YÜCEL KABAPINAR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.69-87, 2021

13. BÖLÜM 5: Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleri

OKUL ÖNCESI DÖNEMDE ÇEVRIM IÇI UZAKTAN EĞITIM, PROF.DR.FATMA ALİSİNANOĞLU, Editör, NOBEL YAYINLARI, Ankara, ss.75-101, 2021

14. BÖLÜM 3: ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE STEM EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI

Eğitimcinin STEM Öğrenme Yolculuğu, DOÇ.DR. HASRET NUHOĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-95, 2021

18. ESERLERİN BÜTÜNCÜLDEĞERLENDİRİLMESİ (19.BÖLÜM)

TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.601-612, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

19. EĞİTİM ÜZERİNE (15.BÖLÜM)

TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.447-481, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

20. 32-72 Aylık Okul Öncesi Eğitim Programında Planlama ve Uygulama

Okul Öncesi Eğitim Programları, KURU, Nalan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.181-217, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

21. ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ, DR.GONCA ULUDAĞ-DR.TUĞBA DURMUŞ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.169-193, 2020

22. Erken Çocukluk Döneminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Değerlendirme

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Yıldırım Günseri, Özyılmaz Güzin, Editör, Pegem Akademi, ss.173-201, 2020

23. İDEAL DEVLET (4.BÖLÜM)

TEMEL EĞİTİM ESERLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI, Prof. Dr. Ayla OKTAY - Doç. Dr. Özgü POLAT, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.107-146, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

24. ERKEN OKUR YAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

ERKEN ÇOCUKLUKTA ERKEN OKUR YAZARLIK, GONCA ULUDAĞ,TUĞBA DURMUŞ,HATİCE ÖZASLAN, Editör, ., İstanbul, 2020

25. ”36-72 AYLIK OKUL ÖNCESİ EĞİTİMPROGRAMI’xxNDA PLANLAMA VE UYGULAMA” (BÖLÜM 6)

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, DOÇ.DR.NALAN KURU, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.181-217, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

30. OKULA UYUM VE İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK

Adım Adım İlkokula Başlamak Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, POLAT, ÖZGÜL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-31, 2019

31. BİLGİ DEDEKTİFLERİ 24 kitap

TESTFEN-İLKADIM YAYINLARI, İstanbul, 2018

32. YETENEKLİ SEKİZ 18 kitap

TESTFEN-İLKADIM YAYINLARI, İstanbul, 2018

33. PORTFOLYO

ÖLÇME DEĞERLENDİRME, PROF.DR.ALEV ÖNDER, Editör, EĞİTEN KİTAP, İstanbul, ss.165-200, 2018

34. Okul Öncesi Eğitim Programlarında İlkokula Hazırlık ve EtkinlikUygulamaları (BÖLÜM 3)

İlköğretimeHazırlık ve İlköğretimProgramlarıOkula Uyum ve ErkenOkuryazarlık Eğitimi, OKTAY, AYLA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.71-100, 2018

35. İlkokula Geçişte Okul, Öğretmen ve Anne Babalara Düşen Görevler (5.BÖLÜM)

İlköğretime Hazırlık ve İlköğretimProgramlarıOkula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, OKTAY, AYLA, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.136-152, 2018

36. GENEL BAKIŞ

ÖĞRENME VE ÖĞRETME: Kuramdan UygulamayaLearning and Instruction: Theory into Practice Margaret E.Gredler, ÖZGÜL POLAT-HANDE ARSLAN ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.2-35, 2017

37. BETA Ailemle Çalışıyorum

Duru Okul Öncesi Yayınları, İstanbul, 2016

39. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUMA-YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARINI PLANLAMA VE UYGULAMA

ÇOCUK GELİŞİMİ UYGULAMALARI, RENGİN ZEMBAT, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.1-50, 2015

40. Çizgiler Dünyası I

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2014

41. NG SET Tüm Dersler 9 Dergi Öğretmen kılavuz kitabı

Klett Yayıncılık, National Geoghraphic Learning, Cengage Learning, Başarı Yayıncılık, İstanbul, 2013

43. Şimdi Okullu Olduk 1 Sınıfa Uyum Paketi 12 Fasikül 1 Öğretmen Kılavuz kitabı

Klett Yayıncılık, National Geoghraphic Learning, Cengage Learning, Başarı Yayıncılık, İstanbul, 2013

48. Görsel Okuma

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012

50. Ne Zaman

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012

51. Zor Değil Matematik

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012

53. Projelerle Değerler Eğitimi

Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011

57. Çizgiler Dünyası III

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2011

60. Çizgiler Dünyası II

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2010

62. Etkinlik Dosyası

Açı Yayınları, Ankara, 2010

63. PAPU ile Çizgilere Dokunuyorum

İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010

64. PAPU ile Çizgiler

İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010

66. PAPU ile Sesler

İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010

68. Değişen İlköğretim Programı Ve Okul Öncesinde Okuma Ve Yazmaya Hazırlık Çalışmaları

Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü Geçmişten Geleceğe Okul Öncesi Eğitim, ADEM ORAKÇI, NEŞE RAFİA GÜRSOY, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.227-240, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

69. Aktif Öğrenme

Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, RENGİN ZEMBAT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.125-148, 2010

70. Okul Öncesi Eğitim Programlarında İlköğretime Hazırlık

İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.65-86, 2010

71. İlköğretime Geçişte Okul, Öğretmen ve Anne-Babalara Düşen Görevler

İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.159-176, 2010

79. Çizgiler Dünyası

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2007

85. İlköğretim 1. Sınıfa Başlarken: Çocuk-Öğretmen-Anne-Baba

İlköğretim Çağına Genel Bir Bakış, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.27-40, 2007

86. İnsan Hakları Çocuk Hakları ve Eğitimi

Eğitim Bilimine Giriş, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.97-125, 2007

87. Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2006

89. Elective course programme for pre-school student teachers for supporting Language and Literacy Development in Turkish Language

Building on Language Diversity with Young Children Teacher Education for Support of Second Language Acquisition, Andrew Hancock, Susanne Hermeling, John Landon, Andrea Young, Editör, Transaction Publishers, U.S.A. and London, ss.103-124, 2006

90. Satranç Ögreniyorum Seti 3 Kitap

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005

91. Etkinliklerle Duygu Dünyası

Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005

95. Okul Öncesi Dönemde Sorumluluk Eğitimi

Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.189-196, 2005

96. Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri

Okul Öncesi Eğitimde Denetim Rehber Kitabı, , Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.4-18, 2005

99. Okul Öncesi Çocuğunun Temel Gelişimsel Özellikleri

Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.33-61, 2003

100. İlköğretime Hazır Oluş ve Okul Öncesi Eğitimle İlköğretimin Karşılaştırılması

Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, MÜZEYYEN SEVİNÇ, Editör, Morpa Kültür yayınları, İstanbul, ss.145-155, 2003

101. Problem Çözme Becerilerinin Gelişimi

Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar, MÜZEYYEN SEVİNÇ, Editör, Morpa Kültür yayınları, İstanbul, ss.221-229, 2003

102. Okul Öncesi Eğitimi Etkileyen Temel Görüşler

Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.9-32, 2003

103. Çocuğun Temel İhtiyaçları ve Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri

Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.62-78, 2003

105. Okul Öncesinde Çocuğunun Sosyal Gelişiminde Aile Katılımının Önemi

Marmara Üniversitesi Anaokulu Anasınıfı Öğretmeni El Kitabı Rehber Kitaplar Dizisi, RENGİN ZEMBAT, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.151-173, 1999
Metrikler

Yayın

255

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

54

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

60

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

79

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

339

Proje

26

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları