SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çaba Gerektiren Kontrol Ölçeği’xxnin Türkçe’xxye Uyarlanması
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, cilt.5, sa.1, ss.39-52, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Çaba gerektiren kontrol ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, cilt.5, ss.39-52, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
ANALYZING THE RELATIONSHIP BETWEEN SCHOOL READINESSAND PEER RELATIONS OF FIVE YEAR OLD CHILDREN
IJONTE-International Journal on New Trends in Education and Their Implications, cilt.7, ss.29-39, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The Effect of Play Supported Program on the school readiness of 60 72 month old disadvantaged children
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, cilt.14, ss.157-164, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
THE COMPARISION OF 54 66 MONTHS OLD CHILDREN S READINESS FOR PRIMARY SCHOOLDURING PRESCHOOL PERIOD AND THEIR ADAPTATION TO PRIMARY SCHOOL
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul Olgunluğu Dosyası
Çoluk Çocuk Dergisi, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Okuma Yazmayı Seven Nesiller İçin Okul Öncesi Dönemde Okuma Yazma Farkındalığı
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi, ss.31-36, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Yeni 4 4 4 Eğitim Sisteminde 1 Sınıfa Uyum
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi, cilt.5, ss.26-28, 2012 (Hakemsiz Dergi)
1 Sınıfa Hazır Olmak
Çoluk Çocuk Dergisi, ss.6-7, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Düşünebilen Çocuklar için Okul Öncesi Dönemde Felsefe Eğitimi
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi, ss.28-30, 2011 (Hakemsiz Dergi)
Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi, ss.28-30, 2011 (Hakemsiz Dergi)
Ben de Varım Okul Öncesi Dönemde Çocuk Hakları Eğitimi
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi, ss.12-15, 2010 (Hakemsiz Dergi)
Okul Öncesinden İlköğretime Geçiş
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi, cilt.3, ss.40-44, 2010 (Hakemsiz Dergi)
Okul Öncesi Dönemde Çok Kültürlü Eğitim
Çoluk Çocuk Dergisi, ss.6-7, 2008 (Hakemsiz Dergi)
5 6 Yaş Çocuklarının Yaşadıkları Evin Yapısının İlköğretime Hazır Bulunuşluk Düzeyine Etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, ss.43-54, 2007 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
5 6 yaş çocuklarının kardeş sahibi olmalarının ilköğretime hazır bulunuşluk düzeyine etkisi
Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.2, ss.104-122, 2007 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim
İlköğretmen Eğitimci Dergisi, ss.16-19, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Programında Etkinlikler
Çoluk Çocuk Dergisi, ss.37-38, 2006 (Hakemsiz Dergi)
A study of pre school children s school readiness related to scientific thinking skills
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, cilt.7, ss.78-85, 2006 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Eğitim programlarının hazırlanması ve mekanın düzenlenmesi
Çoluk Çocuk Dergisi, ss.12-14, 2004 (Hakemsiz Dergi)
İlköğretime başlayan çocuğun sahip olması gereken ön yeterlilikler
VEİ Eğitim İletişim- Eğitim Kültürü Dergisi, ss.30-34, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Formasyon Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeyleri İle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İstanbul Üniversitesi VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
Okul Öncesi Dönemdeki 5-6 Yaş Grubu Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeyleri İle Çoklu Zeka Profilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İstanbul Üniversitesi VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMANIN ÇOCUKLARIN BETİMSEL, YAŞANTISAL VE DUYUŞSALSORULARA VERDİKLERİ CEVAPLARA ETKİSİ
3rd International Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.265-285
60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırılıklarına Etkisinin İncelenmesi
3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.252-264
60-72 AYLIK ÇOCUKLARLA ETKİLEŞİMLİ KİTAP OKUMA ÇALIŞMALARININ DİLBECERİLERİ AÇISINDAN İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUKLARINA ETKİSİNİNİNCELENMESİ
3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.250-264
60-72 Aylık Çocukların Matematiksel İlkokula Hazır Oluşlarının Yordayıcısı Olarak Özdüzenleme Becerileri
Gazi Üniversitesi 5.Uluskararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.458-459
The Investigation of the Effect of Using Mind Maps on theDevelopment of Mathematics andScience Skills
8th World Conference on Educational Sciences, MADRİT, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016
İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği geçerlilik güvenirlik çalışması İstanbul ili pilot uygulaması
4th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015
Çaba Gerektiren Kontrol Ölçeği nin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışması
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015
Çaba gerektiren kontrol ölçeğinin Türkçeye uyarlanması Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
4th International Conference on Preschool Education, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.176
60 72 Aylık Dezavantajlı Çocuklar İçin Hazırlanan İlköğretime Hazırlık Oyun Destek Programının Çocukların İlköğretime Hazırbulunuşluk Düzeyine Etkisi
INTE- 2015 International Conference on New Horizons in Education, 10 - 12 Haziran 2015
A Study Of The Relationship Between Self Concept And Primary School Readiness In 60 72 Month Old Children And The Analysis Of Their Primary School Readiness And Self Concept According To Some Variables
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences. Baltic Institute of Humanities, St Petersburg, Russia., 11 - 14 Eylül 2014
48 60 Aylık Çocukların Okula İlişkin Algılarının Zihin Haritası Kullanılarak İncelenmesi
V.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1329-1339
Okuma Yazmayı Seven Nesiller için Okuma ve Yazı Farkındalığı
Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Değişen Sistem İçinde Dijital Çağda Okul Öncesi Eğitimi ve Eğitmenleri; Sorunlar, Öneriler), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2012, ss.144-152
Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi
Özel Okullar Birliği II. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Beyin ve Öğrenme Sürecinde Okul Öncesi Eğitim), İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Aralık 2011, ss.148-153
5 6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyi İle Çizgi Çalışmaları Açısından İlköğretime Hazırbulunuşluk Düzeyi Arasındaki İlişki
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
5 6 Yaş Grubu Çocuklarına Uygulanan Aile Katılımlı Çocuk Hakları Eğitimi Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Ulusal Okul Öncesi Eğitim Kongresi “Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
5 6 Yas Çocuklarının Görsel Algı Du zeyi Ile ÇizgiÇalısmaları Açısından Ilkögretime Hazırbulunusluk Du zeyi Arasındaki Iliski
Marmara ÜniversitesiAtatürk Egitim Fakültesi Ulusal Okul Öncesi Egitim Kongresi “Okul Öncesi Egitimin Bugünü veGelecegi”, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
Okul Öncesi Dönemde Çoklu Zeka Teorisi
Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.241-245
Okul Öncesi Dönemde Ses ve Yazma Eğitimi
Özel Okullar Birliği I. Okul Öncesi Eğitim Sempozyumu (Okul Öncesi Eğitimde Farklı Yaklaşımlar ve Uygulamaları), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2010, ss.118-123
Anaokuluna Devam Eden Çocukların Sosyal Duygusal Uyum Düzeyleri İle Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Profilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
I.C.E.S.’ 08 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008
4 5 Yaş Çocuklarına Uygulanan Kaza ve Tehlikelerden Korunma Projesinin Etkililiği
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kuşadası, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.10-17
Çağdaş Bir Okul veya Kurum Olma Sürecinde Öğretmenlik
İstanbul Kültür Üniversitesi Eğitim Psikolojisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Mart 2008, ss.1-17
Anaokuluna Devam Eden 5 6 Yaş Çocukları İçin Geliştirilmiş Bilinçli Tüketici Projesinin Etkililiği
1.Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, ss.1-10
Okul Öncesinden İlköğretime Geçiş Projesi Marmara Üniv MEB Unicef
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.75-95
Öğretmen Adayları için Türk Çocuklarının Dil ve Okuma Yazma Gelişimlerini Desteklemeye Yönelik Seçmeli Ders Programı TESSLA İkinci Dil Kazanımını Desteklemek için Öğretmen Eğitimi
Avrupa Birliği Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2006, cilt.1, ss.69-74
5 6 Yaş Çocukları İçin Eskiyen Eşyalardan Yararlanma Projesinin Etkililiği
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 24 - 27 Ekim 2007
5 Yaş Çocuklarına Uygulanan Çoklu Zeka Eğitim Programının Kumaşlar Etkililiği
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 24 - 27 Ekim 2007
5 6 Yaş Çocukları için Sağlıklı Yaşam Projesinin Etkililiği
16.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.331-335
Curriculum Development for Multicultural Education
17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007
The Effects of Turkish Curriculum of Teacher Training for Supporting Language Acquisition The Turkish Example of TESSLA Project
17. EECERA ANNUAL CONFERENCE – Exploring Vygotsky’s Ideas: Crossıng Borders, 29 Ağustos - 01 Eylül 2007
Okul Öncesi Dönemde Doğum Kavramının Öğretiminde Teknolojik Araç Kullanımının Etkisi
I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1117-1126
Öğretmen Yetiştirmede Çok Kültürlü Eğitim Programı Geliştirme
Uluslar arası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
Marmara İlköğretime Hazır Oluş Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Standardizasyonu
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 04 Temmuz 2004, cilt.1, ss.318-335
Okul Öncesi Dönemde Öğretmenlerin Oyunla İlgili Görüşleri
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.221-230
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Oyunla İlgili Görüşleri
I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2004, cilt.2, ss.221-230
Çok Kültürlü Eğitime Bir Örnek Hindistan ı 5 6 Yaş Çocuklarına Ülke Ve Kültür Olarak Tanıtan Bir Eğitim Programın Etkililiğinin İncelenmesi
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006
An evaluatıon of preschool educatıon programs from the vıewpoınt of multıple ıntellıgences theory
First Balkan Conference, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.2, ss.129-135
Hikaye anlatımında kullanılan tekniklerin çocuğun kelime kazanımına etkisi
Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002
Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Durum Tesbiti
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Hikaye Anlatımında Kullanılan Tekniklerin Altı Yaş Çocuğunun Kelime Dağarcığının Genişletilmesine Etkisi
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Okul Öncesi Eğitim Programlarının Çoklu Zeka Teorisi Açısından Değerlendirilmesi
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Tu rkiye de Okul Öncesi Egitimin Durum Tesbiti
2000'li Yıllarda I. Ulusal Ögrenme ve ÖgretmeSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Okulöncesinde analojilerin yeri
4.Ulusal Fen Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 1999
Okulöncesi Eğitim Programlarında Anolojilerin Yeri
Anadolu Üniversitesi 4.Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999
Kitap & Kitap Bölümleri
ANAOKULUNA İLK ADIM
NESİL, İstanbul, 2020
”36-72 AYLIK OKUL ÖNCESİ EĞİTİMPROGRAMI’xxNDA PLANLAMA VE UYGULAMA” (BÖLÜM 6)
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, DOÇ.DR.NALAN KURU, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.181-217, 2020
ERKEN OKUR YAZARLIK BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ERKEN ÇOCUKLUKTA ERKEN OKUR YAZARLIK, GONCA ULUDAĞ,TUĞBA DURMUŞ,HATİCE ÖZASLAN, Editör, ., İstanbul, 2020
32-72 Aylık Okul Öncesi Eğitim Programında Planlama ve Uygulama
Okul Öncesi Eğitim Programları, KURU, Nalan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.181-217, 2020
TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU
TESTFEN YAYIN GRUBU, İstanbul, 2019
TÜRKİYE'DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU: 2019 ARAŞTIRMA RAPORU, EK RAPOR
TESTFEN YAYIN GRUBU, İstanbul, 2019
”TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN GENEL DURUMU 2019 ARAŞTIRMA RAPORU”
TESTFEN YAYINLARI, İstanbul, 2019
ŞOKOLA MOKOLA (3 YAŞ ÇOCUKLARINA YÖNELİK 9 KİTAPTAN OLUŞMAKTADIR.)
ELELE İLKADIM, İstanbul, 2019
OKULA UYUM VE İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUK
Adım Adım İlkokula Başlamak Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, POLAT, ÖZGÜL, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-31, 2019
GENEL BAKIŞ
ÖĞRENME VE ÖĞRETME: Kuramdan UygulamayaLearning and Instruction: Theory into Practice Margaret E.Gredler, ÖZGÜL POLAT-HANDE ARSLAN ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.2-35, 2017
BETA Ailemle Çalışıyorum
Duru Okul Öncesi Yayınları, İstanbul, 2016
Minik İzler Gelişen Beynin Şifresi 8 uygulama kitabı 8 Öğretmen Kitabı 1 Aile Kitabı
Farklı Çocuk Yayınları, İstanbul, 2015
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUMA-YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARINI PLANLAMA VE UYGULAMA
ÇOCUK GELİŞİMİ UYGULAMALARI, RENGİN ZEMBAT, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Ankara, ss.1-50, 2015
Çizgiler Dünyası I
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2014
Tik Tak Okul Zamanı Seti 10 Kitap 1 Matematik kitabı 1 Adet Ülkemiz Dünyamız Tarihimiz kitabı
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2013
Şimdi Okullu Olduk 1 Sınıfa Uyum Paketi 12 Fasikül 1 Öğretmen Kılavuz kitabı
Klett Yayıncılık, National Geoghraphic Learning, Cengage Learning, Başarı Yayıncılık, İstanbul, 2013
Meraklı Çocuk 8 Kitap 1 Aile Katılımı 1 Çomak Kukla Kitabı
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2013
Okuma Yazma Farkındalıgı Ilkokula Baslarken Ceren ileArhan
Elele Ilkadım Yayınları, 2012
Okuma Yazma Farkındalığı İlkokula Başlarken Ceren ile Arhan
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
Ne Zaman
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
Okula İlk Adım 1 Sınıfa Uyum Etkinlik Paketi 12 Fasikül 1 Oyun Kitabı
Birleşik Tomurcuk Yayınları, İstanbul, 2012
Zor Degil Matematik
Elele Ilkadım Yayınları, 2012
Görsel Okuma
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
Zor Değil Matematik
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
Okul Yolu İlköğretime Hazırlık Seti 10 Uygulama Kitabı 10 Aile Katılım Fasikülü 1 Matematik Kitabı
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011
Çizgiler Dünyası III
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2011
Ku çu k Sanatçılar
Açı Yayınları, 2011
Projelerle Değerler Eğitimi
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011
Küçük Sanatçılar
Açı Yayınları, Ankara, 2011
Tıkır Mıkır Eğitim Seti 10 Uygulama Kitabı 1 Aile Katılım Kitabı 1 Kukla Kitabı
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2011
Buse ile Duman ın Maceraları Eğitim Seti 10 Kitap
Açı Yayınları, Ankara, 2010
Etkinlik Dosyası
Açı Yayınları, Ankara, 2010
Çizgiler Dünyası II
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2010
Palyaço Rebi nin Maceraları 5 Kitap
Açı Yayınları, İstanbul, 2010
Sevimli Hayvanlar Aramızda Kavram Eğitim Seti 6 Kitap
Açı Yayınları, İstanbul, 2010
Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık Etkinlikleri
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
PAPU ile Çizgilere Dokunuyorum
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
PAPU ile Çizgiler
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
PAPU ile Sesler
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2010
İlköğretime Geçişte Okul, Öğretmen ve Anne-Babalara Düşen Görevler
İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.159-176, 2010
Aktif Öğrenme
Okul Öncesinde Özel Öğretim Yöntemleri, RENGİN ZEMBAT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.125-148, 2010
Okul Öncesi Eğitim Programlarında İlköğretime Hazırlık
İlköğretim Programları ve İlköğretime Hazırlık, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.65-86, 2010
Değişen İlköğretim Programı Ve Okul Öncesinde Okuma Ve Yazmaya Hazırlık Çalışmaları
Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü Geçmişten Geleceğe Okul Öncesi Eğitim, ADEM ORAKÇI, NEŞE RAFİA GÜRSOY, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.227-240, 2010
Can la Fen ve Doğayı Öğreniyorum
İlkadım Yayınları, İstanbul, 2009
Evliya Çelebi ile Ülkelere Yolculuk 10 Uygulama kitabı 1 Öğretmen kitabı
SMG Yayıncılık, İstanbul, 2008
Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Büyüyoruz 1
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Oynuyoruz 1
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
Renkli Dünyalar Çoklu Zeka Seti 10 Kitap
Morpa Yayınları, İstanbul, 2008
Keloğlan ile Kelkız ın Maceraları Öğreniyoruz 1
Anatürkler Yayınları, İstanbul, 2008
Bilgi Dünyası Çoklu Zeka Eğitim Seti 10 Kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2008
3 4 Yaş İçin Sevgi Ormanı 4 lü Kavram Kitapları Seti
Parlayan Yıldızlar, 2007
Mavi Deniz Kavram Eğitim Seti 12 kitap
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
Sevgi Ormanı Kavram Seti 4 kitap
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
3 6 Yaş Çocukları İçin Gelişim Gözlem Dosyası
Parlayan Yıldızlar Yayınevi, İstanbul, 2007
Çizgiler Dünyası
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2007
5 6 Yaş İçin Mavi Deniz 12 li Kavram Kitapları Seti
Parlayan Yıldızlar, İstanbul, 2007
İnsan Hakları Çocuk Hakları ve Eğitimi
Eğitim Bilimine Giriş, AYLA OKTAY, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, ss.97-125, 2007
İlköğretim 1. Sınıfa Başlarken: Çocuk-Öğretmen-Anne-Baba
İlköğretim Çağına Genel Bir Bakış, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.27-40, 2007
Müzik Aletleriyle Beyin Jimnastiği
Küçükadımlar Yayınevi, İstanbul, 2006
Okul Öncesinde İlköğretime Hazırlık
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2006
Elective course programme for pre-school student teachers for supporting Language and Literacy Development in Turkish Language
Building on Language Diversity with Young Children Teacher Education for Support of Second Language Acquisition, Andrew Hancock, Susanne Hermeling, John Landon, Andrea Young, Editör, Transaction Publishers, U.S.A. and London, ss.103-124, 2006
Satranç Öğreniyorum Seti 3 Kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
Tıstıs ve Pıspıs ın Oyun Arkadaşları
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
3 6 Yaş Çocukları İçin Gelişim Gözlem Dosyası
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
Satranç Ögreniyorum Seti 3 Kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
Etkinliklerle Duygu Dünyası
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005
Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri
Okul Öncesi Eğitimde Denetim Rehber Kitabı, , Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.4-18, 2005
Okul Öncesi Dönemde Sorumluluk Eğitimi
Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, AYLA OKTAY, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, ss.189-196, 2005
Tıstıs ın Maceraları 8 li Gelişim Seti
Morpa Yayınları, İstanbul, 2004
Gelişim Seti Tıstıs ın Maceraları 8 kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2004
Okul Öncesi Eğitimi Etkileyen Temel Görüşler
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.9-32, 2003
Çocuğun Temel İhtiyaçları ve Okul Öncesi Eğitimin Temel İlkeleri
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.62-78, 2003
Okul Öncesi Çocuğunun Temel Gelişimsel Özellikleri
Ne Yapıyorum Neden Yapıyorum Nasıl Yapmalıyım, AYLA OKTAY, TANJU GÜRKAN, RENGİN ZEMBAT, ÖZGÜL POLAT UNUTKAN, Editör, Ya-Pa Yayınları, İstanbul, ss.33-61, 2003