Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Using GIS Based Projects in Learning Students Help Disabledpedestrians in Their School District
EUROPEAN JOURNAL OF GEOGRAPHY
, vol.2, pp.48-61, 2011 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
Arnavutluk’ta Coğrafya Eğitiminin Güncel Durumu
International journal of geography and geography education (Online)
, no.53, pp.18-38, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Coğrafyada paradigmalara öğretmen yaklaşımları
International journal of geography and geography education (Online)
, vol.0, no.48, pp.21-36, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluating in-Servıce GIS Training for Geography Teachers Based on G-Tpack Model
International journal of geography and geography education (Online)
, no.44, pp.112-123, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Suriyelilerin Yerleşme ve Entegrasyonunda Kahramanmaraş’ın Yeri
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences
, vol.8, no.53, pp.526-548, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Coğrafya Dersi Öğretim Programı Değişim ve Süreklilik Becerisine Yönelik Öğretmen Algısının İncelenmesi
International journal of geography and geography education (Online)
, vol.26, no.44, pp.18-37, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
An Analysis of Opportunıtıes and Challenges Towards the Afghan Immıgrants in Turkey
International journal of geography and geography education (Online)
, no.43, pp.159-172, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Coğrafya Dersi Öğretim Programında Yer Alan Çevre ve Toplum Ünitesinin Medyaya Yansımaları
International journal of geography and geography education (Online)
, no.42, pp.72-90, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Marmara Coğrafya Dergisi’nin Coğrafya Disiplinine Literatür Bağlamında Katkısı
TURKIYE ARASTIRMALARI LITERATUR DERGISI
, vol.18, no.35, pp.325-346, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitim Döneminde Öğrencilere Kazandırılabilecek Coğrafi Kazanımlar ve Değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, no.46, pp.187-202, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
The Future of Regional Leadership and Turkey’s Position Compared to The Middle Eastern Undergraduate Students
International journal of geography and geography education (Online)
, no.38, pp.69-90, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Planning of Fieldwork which is Suitable for Outcomes of Physical Geography in High-Schools Education (Istanbul Sample)
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, no.37, pp.49-67, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Evaluation of the Concept of Crime Geography in Turkey with Regards to the Law Enforcement Agency
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, vol.0, no.36, pp.26-32, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
A Geographical Skill Suggestion to Geography Teaching Curriculum: Spatial Thinking Skill
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, vol.35, no.35, pp.13-20, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Misak-ı Milli Coğrafyasında Enerji Stratejileri
Yeni Türkiye
, vol.23, pp.840-864, 2017 (Non Peer-Reviewed Journal)
Ortadoğu Coğrafyasında Enerji Stratejileri
Yeni Türkiye
, vol.1, pp.443-452, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin“Turizm” Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforların Analiz Örneği”
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, vol.25, pp.18-31, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Thought development in geography teaching
World Applied Sciences Journal
, vol.4, pp.70-74, 2008 (Scopus)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) Öğrencilerinin Deprem Okuryazarlığı Düzeyleri İle Alt Boyutlarının Belirlenmesi
6. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi'ne (UCEK-6), İstanbul, Turkey, 19 - 22 September 2024
Coğrafya Öğretim Programlarındaki Kazanımların Duyuşsal Yeterlilik Açısından Ders Kitaplarına Yansıması
6. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi'ne (UCEK-6), İstanbul, Turkey, 19 - 21 September 2024
Coğrafya Eğitiminde Etimolojik Yaklaşım: Yabancı Kökenli Kavramların Anlamlı ve Kalıcı Öğrenimi
6. International Congress on Geographical Education, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Eylül 2024, İstanbul, Turkey, 19 September 2024
2018-2021 Yılları Arasında, TYT-AYT Sınavlarında Coğrafya Sınav Sorularının Kazanımlarına göre Dağılımı
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Turkey, 20 - 23 May 2024
Ortaöğretim Coğrafya Dersi Öğretim Programlarının Öğretmen Yetiştirmeye Olan Yansımaları
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017
Coğrafya Öğretmenlerinin Eğitiminde Lisans Programlarının Etkisi
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017
Öğretmen Adaylarının Etik Değer Beklentileri
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamları Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017, pp.76
Coğrafya Ders Kitaplarında Hazırlık Çalışmaları Nasıl Olmalıdır?
Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, Balıkesir, Turkey, 2 - 04 June 2016
How does GIS mobilize students to work for society Conducting GIS based projects in geography lessons
Proceedings of the IGU-CGE Istanbul Symposium, İstanbul, Turkey, 08 July 2010
Ergene Akarsuyu Havzası nın Hidrolojik Potansiyeli
28. Coğrafya Meslek Haftası, Geçmişte, Günümüze ve Gelecekte Trakya, Edirne, Turkey, 8 - 10 June 1998, pp.120-133
Books & Book Chapters
Coğrafya öğretiminde ölçme ve değerlendirme nasıl olmalıdır?
in: Coğrafya Öğretiminde Yöntem ve Yaklaşımlar, R.Özey A. Demirci, Editor, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, pp.275-321, 2008