Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
USING GIS BASED PROJECTS IN LEARNING STUDENTS HELP DISABLEDPEDESTRIANS IN THEIR SCHOOL DISTRICT
European Journal of Geography, vol.2, pp.48-61, 2011 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
Suriyelilerin Yerleşme ve Entegrasyonunda Kahramanmaraş’ın Yeri
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences, vol.8, no.53, pp.526-548, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Coğrafya Dersi Öğretim Programı Değişim ve Süreklilik Becerisine Yönelik Öğretmen Algısının İncelenmesi
lnternational Journal of Geography and Geography Education, no.44, pp.18-37, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluating in-Servıce GIS Training for Geography Teachers Based on G-Tpack Model
lnternational Journal of Geography and Geography Education, no.44, pp.112-123, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
An Analysis of Opportunıtıes and Challenges Towards the Afghan immıgrants in Turkey
lnternational Journal of Geography and Geography Education, no.43, pp.159-172, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Coğrafya Dersi Öğretim Programında Yer Alan Çevre ve Toplum Ünitesinin Medyaya Yansımaları
IGGE, no.42, pp.72-90, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Eğitim Döneminde ÖğrencilereKazandırılabilecek Coğrafi Kazanımlar veDeğerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, no.46, pp.187-202, 2019 (Peer-Reviewed Journal)


ORTA DOĞULU LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDE BÖLGESEL LİDERLİĞİN GELECEĞİ VE TÜRKİYE’NİN DURUMU
lnternational Journal of Geography and Geography Education (IGGE), pp.69-90, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAÖĞRETİMDE FİZİKİ COĞRAFYA KAZANIMLARINA UYGUN ARAZİ ÇALIŞMALARININ PLANLANMASI (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ)
Marmara Coğrafya Dergisi, pp.49-67, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA BİR COĞRAFİ BECERİ ÖNERİSİ: MEKÂNSAL DÜŞÜNMEBECERİSİ
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ, vol.35, no.35, pp.13-20, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Misak-ı Milli Coğrafyasında Enerji Stratejileri
Yeni Türkiye, vol.23, pp.840-864, 2017 (Non Peer-Reviewed Journal)
Ortadoğu Coğrafyasında Enerji Stratejileri
Yeni Türkiye, vol.1, pp.443-452, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin“Turizm” Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforların Analiz Örneği”
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW, vol.25, pp.18-31, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Thought development in geography teaching
world applied Science, vol.4, pp.70-74, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
ORTAÖĞRETİM COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEYE OLAN YANSIMALARI
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017
COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMİNDE LİSANS PROGRAMLARININ ETKİSİ
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017
Öğretmen Adaylarının Etik Değer Beklentileri
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamları Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017, pp.76
Coğrafya Ders Kitaplarında Hazırlık Çalışmaları Nasıl Olmalıdır
Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, 2 - 04 June 2016
How does GIS mobilize students to work for society Conducting GIS based projects in geography lessons
Proceedings of the IGU-CGE Istanbul Symposium, İstanbul, Turkey, 08 July 2010
Ergene Akarsuyu Havzası nın Hidrolojik Potansiyeli
28. Coğrafya Meslek Haftası, Geçmişte, Günümüze ve Gelecekte Trakya, Edirne, Turkey, 8 - 10 June 1998, pp.120-133
Books & Book Chapters
Bitki Örtüsü Okuryazarlığı
in: Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan Sever, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.258-285, 2022
Harita Becerileri
in: Bilginin Görsel İfadesi: Haritalar, Koç, Hakan; Ergün, Abdülkadir, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.387-420, 2021
Doğal Afetlerde Planlama
in: Coğrafi Planlama, Doğan, Mesut; Aydın, Fatih; Köse, Mustafa, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.265-280, 2021
Coğrafya öğretiminde ölçme ve değerlendirme nasıl olmalıdır?
in: Coğrafya Öğretiminde Yöntem ve Yaklaşımlar, R.Özey A. Demirci, Editor, Aktif Yayınevi, İstanbul, pp.275-321, 2008