SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Using GIS Based Projects in Learning Students Help Disabledpedestrians in Their School District
EUROPEAN JOURNAL OF GEOGRAPHY
, cilt.2, ss.48-61, 2011 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Arnavutluk’ta Coğrafya Eğitiminin Güncel Durumu
International journal of geography and geography education (Online)
, sa.53, ss.18-38, 2024 (Hakemli Dergi)
Coğrafyada paradigmalara öğretmen yaklaşımları
International journal of geography and geography education (Online)
, cilt.0, sa.48, ss.21-36, 2023 (Hakemli Dergi)
Evaluating in-Servıce GIS Training for Geography Teachers Based on G-Tpack Model
International journal of geography and geography education (Online)
, sa.44, ss.112-123, 2021 (Hakemli Dergi)
Suriyelilerin Yerleşme ve Entegrasyonunda Kahramanmaraş’ın Yeri
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences
, cilt.8, sa.53, ss.526-548, 2021 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Dersi Öğretim Programı Değişim ve Süreklilik Becerisine Yönelik Öğretmen Algısının İncelenmesi
International journal of geography and geography education (Online)
, cilt.26, sa.44, ss.18-37, 2021 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Opportunıtıes and Challenges Towards the Afghan Immıgrants in Turkey
International journal of geography and geography education (Online)
, sa.43, ss.159-172, 2021 (Hakemli Dergi)
Marmara Coğrafya Dergisi’nin Coğrafya Disiplinine Literatür Bağlamında Katkısı
TURKIYE ARASTIRMALARI LITERATUR DERGISI
, cilt.18, sa.35, ss.325-346, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Döneminde ÖğrencilereKazandırılabilecek Coğrafi Kazanımlar veDeğerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.46, ss.187-202, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretimde Fiziki Coğrafya Kazanımlarına Uygun Arazi Çalışmalarının Planlanması (İstanbul İli Örneği)
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, sa.37, ss.49-67, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Suç Coğrafyası Kavramının Emniyet Teşkilatı Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, cilt.0, sa.36, ss.26-32, 2017 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Dersi Öğretim Programına Bir Coğrafi Beceri Önerisi: Mekânsal Düşünme Becerisi
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, cilt.35, sa.35, ss.13-20, 2017 (Hakemli Dergi)
Misak-ı Milli Coğrafyasında Enerji Stratejileri
Yeni Türkiye
, cilt.23, ss.840-864, 2017 (Hakemsiz Dergi)
Ortadoğu Coğrafyasında Enerji Stratejileri
Yeni Türkiye
, cilt.1, ss.443-452, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin“Turizm” Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforların Analiz Örneği”
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, cilt.25, ss.18-31, 2012 (Hakemli Dergi)
Thought development in geography teaching
World Applied Sciences Journal
, cilt.4, ss.70-74, 2008 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) Öğrencilerinin Deprem Okuryazarlığı Düzeyleri İle Alt Boyutlarının Belirlenmesi
6. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi'ne (UCEK-6), İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Eylül 2024
Coğrafya Öğretim Programlarındaki Kazanımların Duyuşsal Yeterlilik Açısından Ders Kitaplarına Yansıması
6. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi'ne (UCEK-6), İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2024
Coğrafya Eğitiminde Etimolojik Yaklaşım: Yabancı Kökenli Kavramların Anlamlı ve Kalıcı Öğrenimi
6. International Congress on Geographical Education, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Eylül 2024, İstanbul, Türkiye, 19 Eylül 2024
2018-2021 Yılları Arasında, TYT-AYT Sınavlarında Coğrafya Sınav Sorularının Kazanımlarına göre Dağılımı
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024
Ortaöğretim Coğrafya Dersi Öğretim Programlarının Öğretmen Yetiştirmeye Olan Yansımaları
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017
Coğrafya Öğretmenlerinin Eğitiminde Lisans Programlarının Etkisi
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Etik Değer Beklentileri
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.76
Coğrafya Ders Kitaplarında Hazırlık Çalışmaları Nasıl Olmalıdır?
Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016
How does GIS mobilize students to work for society Conducting GIS based projects in geography lessons
Proceedings of the IGU-CGE Istanbul Symposium, İstanbul, Türkiye, 08 Temmuz 2010
Ergene Akarsuyu Havzası nın Hidrolojik Potansiyeli
28. Coğrafya Meslek Haftası, Geçmişte, Günümüze ve Gelecekte Trakya, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Haziran 1998, ss.120-133
Kitap & Kitap Bölümleri
Coğrafya öğretiminde ölçme ve değerlendirme nasıl olmalıdır?
Coğrafya Öğretiminde Yöntem ve Yaklaşımlar, R.Özey A. Demirci, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.275-321, 2008