SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
USING GIS BASED PROJECTS IN LEARNING STUDENTS HELP DISABLEDPEDESTRIANS IN THEIR SCHOOL DISTRICT
European Journal of Geography
, cilt.2, ss.48-61, 2011 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Suriyelilerin Yerleşme ve Entegrasyonunda Kahramanmaraş’ın Yeri
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences
, cilt.8, sa.53, ss.526-548, 2021 (Hakemli Dergi)
Evaluating in-Servıce GIS Training for Geography Teachers Based on G-Tpack Model
lnternational Journal of Geography and Geography Education
, sa.44, ss.112-123, 2021 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Dersi Öğretim Programı Değişim ve Süreklilik Becerisine Yönelik Öğretmen Algısının İncelenmesi
International journal of geography and geography education (Online)
, cilt.26, sa.44, ss.18-37, 2021 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Opportunıtıes and Challenges Towards the Afghan immıgrants in Turkey
lnternational Journal of Geography and Geography Education
, sa.43, ss.159-172, 2021 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Döneminde ÖğrencilereKazandırılabilecek Coğrafi Kazanımlar veDeğerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.46, ss.187-202, 2019 (Hakemli Dergi)
ORTAÖĞRETİMDE FİZİKİ COĞRAFYA KAZANIMLARINA UYGUN ARAZİ ÇALIŞMALARININ PLANLANMASI (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ)
Marmara Coğrafya Dergisi
, ss.49-67, 2018 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE SUÇ COĞRAFYASI KAVRAMININ EMNİYET TEŞKİLATI EĞİTİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, ss.26-32, 2017 (Hakemli Dergi)
COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA BİR COĞRAFİ BECERİ ÖNERİSİ: MEKÂNSAL DÜŞÜNMEBECERİSİ
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, cilt.35, sa.35, ss.13-20, 2017 (Hakemli Dergi)
Misak-ı Milli Coğrafyasında Enerji Stratejileri
Yeni Türkiye
, cilt.23, ss.840-864, 2017 (Hakemsiz Dergi)
Ortadoğu Coğrafyasında Enerji Stratejileri
Yeni Türkiye
, cilt.1, ss.443-452, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin“Turizm” Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforların Analiz Örneği”
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, cilt.25, ss.18-31, 2012 (Hakemli Dergi)
Thought development in geography teaching
world applied Science
, cilt.4, ss.70-74, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ORTAÖĞRETİM COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEYE OLAN YANSIMALARI
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017
COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMİNDE LİSANS PROGRAMLARININ ETKİSİ
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Etik Değer Beklentileri
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.76
Coğrafya Ders Kitaplarında Hazırlık Çalışmaları Nasıl Olmalıdır
Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, 2 - 04 Haziran 2016
How does GIS mobilize students to work for society Conducting GIS based projects in geography lessons
Proceedings of the IGU-CGE Istanbul Symposium, İstanbul, Türkiye, 08 Temmuz 2010
Ergene Akarsuyu Havzası nın Hidrolojik Potansiyeli
28. Coğrafya Meslek Haftası, Geçmişte, Günümüze ve Gelecekte Trakya, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Haziran 1998, ss.120-133
Kitap & Kitap Bölümleri
Bitki Örtüsü Okuryazarlığı
Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.258-285, 2022
Harita Becerileri
Bilginin Görsel İfadesi: Haritalar, Koç, Hakan; Ergün, Abdülkadir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.387-420, 2021
Doğal Afetlerde Planlama
Coğrafi Planlama, Doğan, Mesut; Aydın, Fatih; Köse, Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.265-280, 2021
Coğrafya öğretiminde ölçme ve değerlendirme nasıl olmalıdır?
Coğrafya Öğretiminde Yöntem ve Yaklaşımlar, R.Özey A. Demirci, Editör, Aktif Yayınevi, İstanbul, ss.275-321, 2008