Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. Eğitimde Dijitalleşme ve Yapay Zekâ ile Kişiselleştirilmiş Öğrenme: Mobil Uygulama Önerisi

İstanbul Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ocak 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. I Do Not Consume: Examining Determinants of Voluntary Simplicity

V. International Applied Statistics Congress (UYIK - 2024), İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Effect of Emblems on Brand Value

5. International Mediterranean Congress, Azerbaycan, 13 Ocak 2024, (Özet Bildiri)

4. Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi

2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi, İzmir, Türkiye, 29 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

5. Mental İyi Oluşun COVID-19 ile ilgili Kaygılar Üzerindeki Etkisi

12th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Aralık 2020, ss.433-444, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. The Role of Perceived Risk and Service Quality on Purchase Intention through Consumer Trust in E-Commerce

International Congress of Management, Economy and Policy, 5 - 06 Aralık 2020, ss.352-362, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Investigating Performance of Manufacturing Industry Firms Traded in BİST

Istanbul Finance Congress (IFC - 2017), İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

9. Türk Denizcilik Sektöründe Deniz Bulut Sistemine Geçiş Sürecinin Değerlendirilmesi: GZFT Analizi

37. Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

10. Multi Criteria Decision Analysis of the Impact of Financial Crisis on Economic Performances of EU Countries

23rd International Conferenceon Multiple Criteria Decision Making, Hamburg, Almanya, 2 - 07 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Brand-Related Solutions for the Vulnerability of Marginal Consumers in a Time of Crisis

Marketing and Branding Paradigms in the Era of Sustainability, SANJE GRESİ, BAŞAR ENES EMRE, Editör, Nova Science Publishers, Inc, New York, ss.1-16, 2025

2. The Future of Consumer Behavior Post COVID-19

Pandemics and Consumer Behavior, Gresi Sanje,Enes Emre Başar, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , New York, ss.209-224, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Performance Evaluation of Airline Companies from Consumers’ Perspective: MCDM Approach

International Research in Social, Human and Administrative Science IV, Mustafa Kara, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.43-68, 2022 Creative Commons License

4. OECD Avrupa Ülkelerinde İyi Oluşun Cinsiyet Farklılıkları Bağlamında Entropi ve MAUT Yöntemleriyle İncelenmesi

İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler/2, Selim Demez, Editör, IVPE, Cetinje, ss.349-365, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Karanlık Üçlünün Tükenmişlik Üzerindeki Etkisinde Öz Denetimin Düzenleyici Rolü

İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar Cilt 2, Mustafa Mete, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.55-82, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Dijital Çağın Anahtarı: Büyük Veri

Dijital Dönüşüm Ekseninde İşletme Uygulamaları, Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.79-95, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

52

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

41

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

200

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

49

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

107

Toplam Atıf Sayısı

232

Proje

4

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları