Articles Published in Other Journals
Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi, vol.22, no.48, pp.96-119, 2021 (International Refereed University Journal)
Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol.2, no.1, pp.24-47, 2015 (National Refreed University Journal)
Halkla İlişkilerde Çevrimiçi Araştırma Tekniklerinin Kullanımı
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Dergisi, no.7, pp.9-31, 2013 (National Refreed University Journal)
Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol.33, no.2, pp.355-382, 2012 (National Refreed University Journal)
İşletmelerin Sosyal Sorumluluk Anlayışının Uzantısı Olarak Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Reklamlar
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi, vol.9, no.34, pp.247-258, 2010 (National Refreed University Journal)
Reklam Aracı Olarak Advergaming
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.29, no.2, pp.455-478, 2010 (International Refereed University Journal)
Kadınların Çalışma Hayatı ve Reklamcılık Sektörü İçindeki Yeri
Kadın Çalışmaları Dergisi, vol.1, no.1, pp.94-99, 2006 (Other Refereed National Journals)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İletişim Çalışmalarında Çevrimiçi Araştırmaların Önemi
II. Uluslararası İmgebilim Çalıştayı: Kültürel Kimlikler, İdeolojiler ve Örtük İmgeler, İstanbul, Turkey, 25 - 27 January 2013, pp.159-162
A Survey About Relationship Between Costumer Attitudes Towards Packaging with Innovation Expectations and Purchasing Frequency of Consumers Shopping From Retail Stores
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR– International Association of Social Science Research, Paris, France, 3 - 06 February 2016, pp.120
Çevrimiçi Ortamda Kurum İtibarının İzlenmesinde Bir Yöntem: Blog Madenciliği
The 2nd International Reputation Management Conference, İstanbul, Turkey, 3 - 04 October 2013, pp.10-11
The New Paradigm: Public Relations Managers’ Attitudes Towards Innovation in Order to Create Brand Reputation
Euprera 2012 Congress, İstanbul, Turkey, 20 - 22 September 2012
Yönetim Kuramları Çerçevesinde Kültürel Farklılıkların Çokuluslu İşletmeler Üzerindeki Etkisi
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 15 - 17 April 2009, pp.121-134
Reklam Ajanslarının Organizasyon Yapısı İçinde Kadınların Konumu
Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarası Buluşma Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 1 - 04 March 2004, vol.2, pp.171-179
Books & Book Chapters
Tüketicilerin Viral Reklam Paylaşım Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma
in: Viral Reklamcılık: Pazarlama Perspektifinden Bir Yaklaşım, İpek Krom, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.135-165, 2021
İnternet Dizilerinde Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
in: Geleceğin Akademisyenleri 2020: Gelenekselden Dijitale İletişim Çalışmaları, Nesrin Tan Akbulut,Eda Erdoğan, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.58-87, 2020
Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar
in: Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.77-96, 2020
Reklam Yönetimi
Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018
Ürün Yerleştirme: Animasyon Film ve Dizileri Üzerine Bir Araştırma
in: Geleceğin Akademisyenleri Medyaya Bakıyor, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.67-96, 2018
Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı
in: Reklamı Anlamak, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editor, Eğitim Kitabevi, İstanbul, pp.73-119, 2017
Ağ Toplumunun Omurgası Olarak İnternetin Demokrasi ve Kamusal Alan Açısından Değerlendirilmesi
in: Yeni Medya'da Demokrasi: Sosyal Medya'ya Dair Araştırmalar, And Algül,Neda Üçer, Editor, Literatürk , Konya, pp.135-163, 2013
Obezite Sorunu ve Çocuklara Yönelik Gıda Ürünü Reklamları
in: Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler, Can Bilgili, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.167-193, 2005