Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Hızlı Moda Markalarının Sürdürülebilir Moda Stratejileri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma

International Conference on Climate Change, Energy Transition and Sustainability, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2023, ss.100-119 Sürdürülebilir Kalkınma

Toplum 5.0 Kapsamında Yapay Zeka Teknolojisinin Reklam Sektörü Üzerindeki Etkileri

International Conference of Society 5.0, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2023, ss.39-58 Sürdürülebilir Kalkınma

Organik Gıda Ürünlerine İlişkin Tüketici Algısı, Satın Alma Niyeti ve Gerçek Satın Alma Davranışının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma

International Conference of Digital and Green Transition: Technological, Economical, and Social Aspects, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2022, ss.96-109 Sürdürülebilir Kalkınma

İletişim Çalışmalarında Çevrimiçi Araştırmaların Önemi

II. Uluslararası İmgebilim Çalıştayı: Kültürel Kimlikler, İdeolojiler ve Örtük İmgeler, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ocak 2013, ss.159-162

A Survey About Relationship Between Costumer Attitudes Towards Packaging with Innovation Expectations and Purchasing Frequency of Consumers Shopping From Retail Stores

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR– International Association of Social Science Research, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, ss.120

Özel Alışveriş Sitelerinin Kompulsif Satın Alma Davranışına Yansımaları

Digital Communication Impact International Academic Conference, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, ss.361-375

Çevrimiçi Ortamda Kurum İtibarının İzlenmesinde Bir Yöntem: Blog Madenciliği

The 2nd International Reputation Management Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Ekim 2013, ss.10-11 Sürdürülebilir Kalkınma

Analysis of Corporate Web Sites as a Public Relations Tool, with Regards to Knowledge Management Process

3. International Conference on Human and Social Sciences (ICHSS 2013), Rome, İtalya, 20 - 22 Eylül 2013, cilt.2, sa.8, ss.69-81

Yönetim Kuramları Çerçevesinde Kültürel Farklılıkların Çokuluslu İşletmeler Üzerindeki Etkisi

Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.121-134

Reklam Ajanslarının Organizasyon Yapısı İçinde Kadınların Konumu

Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarası Buluşma Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Mart 2004, cilt.2, ss.171-179

Kitap & Kitap Bölümleri

Sanal Etkileyiciler Bağlamında Sanal Marka Elçilerinin Örnek Olaylar Üzerinden İncelenmesi

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Prof. Dr. Öykü Ezgi Yıldız Balaban, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.21-46, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof. Dr. Ceyda Deneçli, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.77-102, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketicilerin Viral Reklam Paylaşım Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma

Viral Reklamcılık: Pazarlama Perspektifinden Bir Yaklaşım, İpek Krom, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.135-165, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

İnternet Dizilerinde Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

Geleceğin Akademisyenleri 2020: Gelenekselden Dijitale İletişim Çalışmaları, Nesrin Tan Akbulut,Eda Erdoğan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.58-87, 2020

Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.77-96, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Reklam Yönetimi

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Ürün Yerleştirme: Animasyon Film ve Dizileri Üzerine Bir Araştırma

Geleceğin Akademisyenleri Medyaya Bakıyor, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.67-96, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller

Reklamı Anlamak, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.121-164, 2017

Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı

Reklamı Anlamak, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.73-119, 2017

Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması

Ağdaki Şüphe: Bir Sosyal Medya Eleştirisi, Tolga Kara,Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.277-301, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Ağ Toplumunun Omurgası Olarak İnternetin Demokrasi ve Kamusal Alan Açısından Değerlendirilmesi

Yeni Medya'da Demokrasi: Sosyal Medya'ya Dair Araştırmalar, And Algül,Neda Üçer, Editör, Literatürk , Konya, ss.135-163, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Obezite Sorunu ve Çocuklara Yönelik Gıda Ürünü Reklamları

Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.167-193, 2005