SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kamu Spotlarında Negatif Duygu Çekiciliklerinin Kullanımı: Türkiye ve Çin Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
Middle Black Sea Journal of Communication Studies
, cilt.8, sa.2, ss.219-245, 2023 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyada Mikro-Ünlü Kullanımının Marka Tutumu Üzerindeki Etkisi
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, cilt.11, sa.23, ss.33-69, 2023 (Hakemli Dergi)
Reklamlarda Negatif Duygu Çekiciliği Olarak Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.22, sa.48, ss.96-119, 2021 (Hakemli Dergi)
Tüketici Yönlü Satış Geliştirme Çalışmalarında Artırılmış Gerçeklik Kullanımı
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.578-611, 2021 (Hakemli Dergi)
Markaların Sosyal Medyada Oluşan Sinik Tutuma Yönelik Yaklaşımları
Manas Journal of Social Studies
, cilt.9, sa.1, ss.115-128, 2020 (Hakemli Dergi)
Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.24-47, 2015 (Hakemli Dergi)
The Role of Mobile Advertising on Consumers' Purchase Decisions: A Research on Consumer Attitudes Towards Mobile Advertising
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE
, cilt.5, sa.1, ss.235-248, 2015 (Hakemli Dergi)
A Study Regarding the Attitudes that are Effective on the Price Perception Consumers that Shop from the Retail Stores
MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.4, sa.11, ss.451-462, 2013 (Scopus)
Halkla İlişkilerde Çevrimiçi Araştırma Tekniklerinin Kullanımı
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Dergisi
, sa.7, ss.9-31, 2013 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmaları
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.33, sa.2, ss.355-382, 2012 (Hakemli Dergi)
Reklam Aracı Olarak Advergaming
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.455-478, 2010 (Hakemli Dergi)
Kadınların Çalışma Hayatı ve Reklamcılık Sektörü İçindeki Yeri
Kadın Çalışmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.94-99, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Hızlı Moda Markalarının Sürdürülebilir Moda Stratejileri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
International Conference on Climate Change, Energy Transition and Sustainability, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2023, ss.100-119
Toplum 5.0 Kapsamında Yapay Zeka Teknolojisinin Reklam Sektörü Üzerindeki Etkileri
International Conference of Society 5.0, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2023, ss.39-58
İletişim Çalışmalarında Çevrimiçi Araştırmaların Önemi
II. Uluslararası İmgebilim Çalıştayı: Kültürel Kimlikler, İdeolojiler ve Örtük İmgeler, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ocak 2013, ss.159-162
A Survey About Relationship Between Costumer Attitudes Towards Packaging with Innovation Expectations and Purchasing Frequency of Consumers Shopping From Retail Stores
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR– International Association of Social Science Research, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, ss.120
The New Paradigm: Public Relations Managers’ Attitudes Towards Innovation in Order to Create Brand Reputation
Euprera 2012 Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012
Yönetim Kuramları Çerçevesinde Kültürel Farklılıkların Çokuluslu İşletmeler Üzerindeki Etkisi
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.121-134
Reklam Ajanslarının Organizasyon Yapısı İçinde Kadınların Konumu
Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarası Buluşma Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Mart 2004, cilt.2, ss.171-179
Kitap & Kitap Bölümleri
İnternet Dizilerinde Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
Geleceğin Akademisyenleri 2020: Gelenekselden Dijitale İletişim Çalışmaları, Nesrin Tan Akbulut,Eda Erdoğan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.58-87, 2020
Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller
Reklamı Anlamak, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.121-164, 2017
Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı
Reklamı Anlamak, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.73-119, 2017
Obezite Sorunu ve Çocuklara Yönelik Gıda Ürünü Reklamları
Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.167-193, 2005