Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

2. Tüketicilerin Sosyal Medyada Düzenlenen Yarışma ve Çekilişlere Katılma Motivasyonlarının Öz-Belirleme Kuramı Kapsamında Değerlendirilmesi

International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Ağustos 2024, ss.154, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Yeşil Pazarlamama Stratejisinin Kullanıldığı Reklamların Göstergebilimsel Çözümlemesi: REI Co-op Markası Örneği

I. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.139-179, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Hızlı Moda Markalarının Sürdürülebilir Moda Stratejileri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma

International Conference on Climate Change, Energy Transition and Sustainability, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2023, ss.100-119, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Toplum 5.0 Kapsamında Yapay Zeka Teknolojisinin Reklam Sektörü Üzerindeki Etkileri

International Conference of Society 5.0, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2023, ss.39-58, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Organik Gıda Ürünlerine İlişkin Tüketici Algısı, Satın Alma Niyeti ve Gerçek Satın Alma Davranışının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma

International Conference of Digital and Green Transition: Technological, Economical, and Social Aspects, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2022, ss.96-109, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. İletişim Çalışmalarında Çevrimiçi Araştırmaların Önemi

II. Uluslararası İmgebilim Çalıştayı: Kültürel Kimlikler, İdeolojiler ve Örtük İmgeler, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ocak 2013, ss.159-162, (Tam Metin Bildiri)

8. A Survey About Relationship Between Costumer Attitudes Towards Packaging with Innovation Expectations and Purchasing Frequency of Consumers Shopping From Retail Stores

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR– International Association of Social Science Research, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, ss.120, (Özet Bildiri)

9. Özel Alışveriş Sitelerinin Kompulsif Satın Alma Davranışına Yansımaları

Digital Communication Impact International Academic Conference, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, ss.361-375, (Tam Metin Bildiri)

10. Çevrimiçi Ortamda Kurum İtibarının İzlenmesinde Bir Yöntem: Blog Madenciliği

The 2nd International Reputation Management Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Ekim 2013, ss.10-11, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Analysis of Corporate Web Sites as a Public Relations Tool, with Regards to Knowledge Management Process

3. International Conference on Human and Social Sciences (ICHSS 2013), Rome, İtalya, 20 - 22 Eylül 2013, cilt.2, sa.8, ss.69-81, (Tam Metin Bildiri)

12. Yönetim Kuramları Çerçevesinde Kültürel Farklılıkların Çokuluslu İşletmeler Üzerindeki Etkisi

Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.121-134, (Tam Metin Bildiri)

13. Reklam Ajanslarının Organizasyon Yapısı İçinde Kadınların Konumu

Kadın Çalışmalarında Disiplinlerarası Buluşma Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Mart 2004, cilt.2, ss.171-179, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Sosyal Reklamlarda Suçluluk Çekiciliğinin Kullanımına Yönelik Bir Örnek Olay Çalışması

Halkla İlişkilere Dair - Prof. Dr. Alaeddin Asna’ya Saygı Kitabı, Prof. Dr. Ebru Özgen,Dr. Öğr. Üyesi Rafet Aykut Akay, Editör, Pozitif Yayınevi, İstanbul, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Sanal Etkileyiciler Bağlamında Sanal Marka Elçilerinin Örnek Olaylar Üzerinden İncelenmesi

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III, Prof. Dr. Öykü Ezgi Yıldız Balaban, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.21-46, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Lüks Moda Markalarının Metaverse Platformu Roblox İle İş Birliği Yapma Nedenlerinin İncelenmesi

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof. Dr. Ceyda Deneçli, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.77-102, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Tüketicilerin Viral Reklam Paylaşım Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma

Viral Reklamcılık: Pazarlama Perspektifinden Bir Yaklaşım, İpek Krom, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.135-165, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

5. İnternet Dizilerinde Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

Geleceğin Akademisyenleri 2020: Gelenekselden Dijitale İletişim Çalışmaları, Nesrin Tan Akbulut,Eda Erdoğan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.58-87, 2020

6. Sosyal Medya Tabanlı Marka Karşıtı Topluluklar

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.77-96, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Reklam Yönetimi

Beta Basım Yayım Dağıtım A. Ş., İstanbul, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Ürün Yerleştirme: Animasyon Film ve Dizileri Üzerine Bir Araştırma

Geleceğin Akademisyenleri Medyaya Bakıyor, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.67-96, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller

Reklamı Anlamak, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.121-164, 2017

10. Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı

Reklamı Anlamak, Eda Balkaş Erdoğan,Nesrin Tan Akbulut, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.73-119, 2017

11. Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması

Ağdaki Şüphe: Bir Sosyal Medya Eleştirisi, Tolga Kara,Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.277-301, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Ağ Toplumunun Omurgası Olarak İnternetin Demokrasi ve Kamusal Alan Açısından Değerlendirilmesi

Yeni Medya'da Demokrasi: Sosyal Medya'ya Dair Araştırmalar, And Algül,Neda Üçer, Editör, Literatürk , Konya, ss.135-163, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Obezite Sorunu ve Çocuklara Yönelik Gıda Ürünü Reklamları

Medya Eleştirileri Toplumsal Etkiler, Can Bilgili, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.167-193, 2005