Bilimsel & Mesleki Faaliyetler

Jüri Üyelikleri
  • Eylül 2024 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Seda Müftüoğlu, "Tüketim Kültürü Bağlamında Endüstrileşen Nostalji: Nostaljinin Reklamlarda Kullanılması Üzerine Bir Araştırma"

  • Temmuz 2024 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Hülya Ugur, "Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi"

  • Temmuz 2024 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Onur Serdan Çarboğa, “Reklamda Duyguların İşitsel Aktarımının Duygu Durum ve Duygu Tanıma Bağlamında Etkisi”

  • Haziran 2024 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Özlem Sezer, “Gözetim Toplumu Bağlamında Algoritmalar Tarafından Dönüştürülen Halkla İlişkiler”

  • Mart 2024 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Haluk Keskin, “Dijital Reklamcılıkta Kişiselleştirme: Algılanan Kişileştirmenin Algılanan Gözetim. Gizlilik Endişesi ve Marka Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisi”

  • Ekim 2023 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Yasemine Çınar, “Reklamoyun Kullanımının Satın Alma Davranışına Etkisi”

  • Nisan 2023 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Şeyma Saydam, “Mecra ve Hedef Kitle Değişiminin Halkla İlişkiler Uygulamalarına Yansımaları ve Mesleği İcra Edenlere Etkisi”

  • Mart 2023 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Anıl Uğur Oğuzcan, “Toplum Mühendisliği Yaklaşımından Halkla İlişkilerin Dünü, Bugünü ve Yarını Üzerine Bir Araştırma”

  • Şubat 2023 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Barış Doğru, “Sivil Toplum Kuruluşlarının Kurumlara Yönelik İtibar Algısında Sürdürülebilirlik İletişiminin Rolü”

  • Ocak 2023 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Elif Bengü Vayvaylı, "E-Etkileyici Kişi (Influencer) Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü"

  • Aralık 2022 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Özge Özkök Şişman, “Podcast Kullanımı Bağlamında Algılanan Doyumun Reklama Yönelik Tutum Oluşumu Üzerindeki Etkisi”

  • Ekim 2022 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    İbrahim Çataldaş, "Yapay Zeka ve Algoritma Ekseninde Halkla İlişkilerin Geleceği"

  • Eylül 2022 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Buse Birdal, “Doğal Reklamların Tüketici Sinizmi Bağlamında İncelenmesi”

  • Ağustos 2022 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Ayşe İri Öztürk, “Ambalaj Tasarımında Kullanılan Kültürel Sembollerin Satın Alma Davranışı Üzerine Analizi”

  • Temmuz 2022 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Ali Karpuz, "Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi: Online Alışveriş Siteleri Üzerine Bir İnceleme"

  • Temmuz 2022 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Emre Kayın, "Satın Alma Karar Sürecinde FOMO'nun Başat Rolü: Kara Cuma Üzerine Bir Araştırma"

  • Haziran 2022 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Gizem Şenli, “Tüketicilerin Sanal Etkileyicilerle Olan Parasosyal Etkileşimlerinin Plansız Satın Alma Davranışına Etkisi”

  • Haziran 2022 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Uğur Kaçan, “Gastronomik Deneyimin Marka Sadakatine Yansımaları”

  • Nisan 2022 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Büşra Çiçek "Reklamda Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı: Covid-19 Pandemisi Örnek Olayı"

  • Mart 2022 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Duygu Uslu

  • Ocak 2022 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Güleser Ekşioğlu

  • Ocak 2022 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Öykü Türkeli, "İkna Bilgi Modeli Bağlamında Üstbilişin Reklamdan Kaçınma Üzerindeki Etkisi"

  • Aralık 2021 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Güleser Ekşioğlu Şensoy

  • Temmuz 2021 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Damla Karşu Cesur "Lüks Algısı Bağlamında Reklamda Sanat Eseri Kullanımı"

  • Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Seda Müftüoğlu

  • Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Aslı Burcu Toku "Omniptikon Metaforu Bağlamında Kişilerarası Etkiye Duyarlılığın Satın Alma Davranışı İle İlişkisi"

  • Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Ali Karpuz, "Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi: Online Alışveriş Siteleri Üzerine Bir Araştırma"

  • Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Ayşe İri, "Ambalaj Tasarımında Kullanılan Kültürel Sembollerin Satın Alma Davranışı Üzerine Analizi"

  • Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Caner Muratoğlu " Video Platformlarında Sürdürülebilir Başarının/Rekabetin Sağlanmasında Dijital Stratejilerin Rolü"

  • Mayıs 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Hülya Uğur, "Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi"

  • Nisan 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Haluk Keskin, "Dijital Reklamcılıkta Kişiselleştirme: Algılanan Kişiselleştirmenin, Algılanan Gözetim, Gizlilik Endişesi ve Marka Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisi"

  • Nisan 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    İlayda Cemoğlu, “Sanal ve Sanal Olmayan Etkileyicilerin Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi”

  • Mart 2021 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Haluk Keskin

  • Mart 2021 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Ufuk Törün, “Sanat Pazarlamasında Müzeciliğin Benlik Sunumları Açısından İncelenmesi”

  • Ocak 2021 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    İbrahim Sevgili

  • Ocak 2021 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Aslı Anıl Deniz, “Mutluluk Temalı Reklamların Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü”

  • Ocak 2021 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Ayşe Duygu Urak Avan, “Tüketim Kültürü Bağlamında Yavaş Kent Hareketi: Yabancılaşmadan Kaçış ve Bireysel Özgürleşme”

  • Aralık 2020 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Özge Özkök

  • Aralık 2020 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Fatmanur Demir

  • Aralık 2020 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Onur Serdan Çarboğa, “Reklamda Duyguların İşitsel Aktarımının Duygu Durum ve Duygu Tanıma Bağlamında Etkisi”

  • Aralık 2020 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Damla Karşu Cesur, ""Lüks Algısı Bağlamında Reklamda Sanat Eseri Kullanımı"

  • Aralık 2020 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Betül Kılıç Taran, “Yeni Medyada Hikayeleştirme Kullanımı Bağlamında Marka Sadakati”

  • Kasım 2020 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Hülya Uğur

  • Kasım 2020 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    İlayda Cemoğlu

  • Ekim 2020 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Şule Akgün, “Kültürlerarası İletişimde Çatışma Yönetimi: Gaziantep Şahinbey Ortaokulu Örneği”

  • Eylül 2020 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Büşranur Şahin , “Dijital Kanaat Önderlerinin Sosyal Medya Perspektifinde Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi”

  • Eylül 2020 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Nuray Yüksel, “Marka Renklerinin Tüketici Davranışları Bağlamında İncelenmesi”

  • Eylül 2020 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Hazal Arısoy, “Sosyal Medyada Sembolik Tüketim Aracılığıyla Benlik Sunumunun Satın Alma Kararına Etkisi”

  • Temmuz 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Burhan Okan Güner, “Restoran Tercihinde Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi”

  • Temmuz 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Erhan Artıkboğa, “Siyasal İletişim Yönetimi: 2018 Türkiye Cumhurbaşkanı Seçimi Örneği”

  • Haziran 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Canan Yavuz, “Mahremiyet Bağlamında Sosyal Medyada Benliğin Sunumu: Instagram Örneği”

  • Haziran 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Sabina Aliyeva, “Ülke Tanıtımında Kültürel Kimlik Göstergeleri ve Anlamlandırılması:Azerbeycan-Türkiye Tanıtım Filmleri Üzerine Bir Çözümleme”

  • Nisan 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Şeyma Coşkun, “Kişilerarası İletişimde Benlik Sunumu: Instagram’daki Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma”

  • Nisan 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Didem Demirci, “Sosyal Medyanın Tüketici Davranışlarına Etkileri: Youtube Fenomeni Danla Bilic Takipçileri Üzerine Bir Araştırma”

  • Nisan 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Gizem Güzel, “Yayın İçi Video Reklamcılığına Yönelik Bir İnceleme”

  • Nisan 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Vecihe Acar, “Psikolojik Sermayenin Kurum İçi İletişime Etkisi”

  • Ocak 2019 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Belgin Yazıcı, “Yeni Lüks Kavramı Bağlamında Y Kuşağı ile Evrilen Tüketim ve Y Kuşağının Lüks Kavramına Bakışı”

  • Ocak 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Esra Uyanık, “Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Tüketici Satın Alma Kararlarına Yönelik Rolü”

  • Temmuz 2018 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Çiçek Doğan, “Kurumsal İç İletişim Perspektifinde Çalışma Ahlakı ve Kurumsal Sorunların Yönetimi”

  • Haziran 2018 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Havran Cin, “Lüks Markalarının Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarına Yönelik Bir Araştırma”

  • Aralık 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Volkan Ünlü, “Reklamveren Açısından Lokasyon Temelli Pazarlama”

  • Kasım 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Merve Yılmaz, “Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Dijital İçerik Pazarlamasında Kullanılması: Türkiye Giyim Sektörü İncelemesi”

  • Eylül 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Gülcan Zülfikaroğlu, “Marka Güveni Bağlamında Reklamda Mizah Kullanımı”

  • Ağustos 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Oğuzhan Şenel, “Yeni Medya Reklamcılığında Güncel Yaklaşımlar”

  • Şubat 2017 Tez Savunma (Doktora)

    İstanbul Üniversitesi

    Bülent İstanbullu, “Suriye’deki Sünni Muhalif Grupların Yabancı Savaşçı Temininde Dinin Etkisi ve Propaganda Aracı Olarak Türkiye Özelinde Medya Kullanımı Örnekleri”

  • Şubat 2017 Tez Savunma (Doktora)

    İstanbul Üniversitesi

    Gökhan Bak, “1980’li Yıllardan Günümüze Türk Yazılı Basınında Çocuk Olgusu”

  • Ocak 2017 İdari Personel Sınavı

    Bartın Üniversitesi

    Bartın Üniversitesi Basın Yayın Halkla İlişkiler Koordinatörlüğüne alınacak Uzman kadrosuna başvuran adaylar için yapılacak ön değerlendirme ve giriş sınavında jüri üyeliği

  • Kasım 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Yeditepe Üniversitesi

    Ayşe İri, “Reklamcılıkta Yaratıcı Mecra Uygulamalarının Teknolojik Gelişimi ve Türk Reklamcılığına Etkileri”

  • Ekim 2016 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Yelda Ülker

  • Ekim 2016 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Ali Çetinkaya

  • Ekim 2016 Doktora Yeterlik Sınavı

    Marmara Üniversitesi

    Oya Orhan

  • Ağustos 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Ganya Khurmyet, “Mobil Eğitim Teknolojisi Olarak Tablet Bilgisayarın Etkin Öğrenim Amaçlı Kullanımı: Özel Orta Öğretim Kurumları Üzerine Bir Araştırma”

  • Ağustos 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Sinan Aydın, “Gelişen Web Teknolojileri İle Şekillenen İnternet Reklamcılığının Tüketici Davranışlarına Etkisi: Çevrimdışı Davranışsal Reklamcılık Üzerine Bir Araştırma”

  • Temmuz 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Faruk Aliji, “Dijital Pazarlama ve Marka Sadakati İlişkisi: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Bir İnceleme”

  • Haziran 2016 Tez Savunma (Doktora)

    İstanbul Üniversitesi

    Osman Vedüd Eşidir, "Türk Basın Sektörünün Finansmanında Basın İlan Kurumu’nun Yeri ve Önemi"

  • Haziran 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Hande Tercan, “Tüketici Davranışları Açısından Reklamın Rolü: Özel Okul Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları Üzerine Bir Araştırma”

  • Haziran 2016 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Sevgi Nur Sadedil, “Pazarlama Mesajlarının Etkinliği Açısından Geleneksel Pazarlama Araştırmaları İle Nöropazarlama Araştırmalarının Karşılaştırılması: Sigara Paketleri Üzerindeki Caydırıcı Mesajların Sigara Kullanma Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisi”

  • Ocak 2016 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    Marmara Üniversitesi

    Duygu Özakıncı

  • Şubat 2015 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Saima Aliyeva, “Asya Sinemasında Ürün Yerleştirme: En Çok İzlenen Filmlerin İncelenmesi”

  • Ocak 2015 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

    İstanbul Üniversitesi

    Osman Vedüd Eşidir

  • Haziran 2014 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Burcu Efe, “Küresel Medyada Çocuk Televizyonu Yayıncılığı Türkiye’den Bir Örnek: Disney Channel”

  • Haziran 2014 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Sefa Duru, “Nostalji Çekiciliğinin Ürün Yerleştirmede Kullanımı”

  • Ekim 2013 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Kamil Süleymanov, “Türk Kamuoyunda Dağlık Karabağ Sorunu ve Türkiye Cumhuriyetinin Dağlık Karabağ Politikası”

  • Eylül 2013 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Ayfer Kavuncu, “Siyasal İletişimde Sosyal Ağların ve Blogların Yeri”

  • Eylül 2013 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    R. Levent Kutay, “Olay Pazarlamasının Marka Farkındalığı Oluşumundaki Rolü”

  • Eylül 2013 Tez Savunma (Doktora)

    Marmara Üniversitesi

    Ürün Anıl Özdemir, “Tüketim Kültürü ve Küreselleşme Bağlamında Reklam Görselinde Mekan Algısı”

  • Haziran 2012 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Salih Musa Acar, “Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulayan İşletmelerin Raporlarının Karşılaştırılması"

  • Eylül 2011 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Kuzey Yıldız, “Reklam İletişiminin Sosyal Sınıfların Yapılandırılmasındaki Rolü”

  • Temmuz 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Oytun Askeroğlu, "Pazarlama Odaklı Halkla İlişkiler Uygulamalarında Sosyal Medyanın Rolü”

  • Ocak 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Burçin Eren, “Günümüz İletişim Sorunları Açısından Resim Sanatçısının Kimliğindeki Dönüşümler”

  • Temmuz 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Nil Güney, “Sinema Filmlerinin Reklam ve Tanıtımında Afiş ve Fragmanların Rolü”

  • Haziran 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Duygu Tuygun, “Kültür Üretim Sistemi ve Kültür Göstergeleri İle Reklamların Anlamlandırılması"

  • Haziran 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Tarık Egemen, “Ülke Tanıtımında Kullanılan Turizm Reklamlarında Simgeleştirme ve Türkiye”

  • Haziran 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)

    Marmara Üniversitesi

    Ayşe Bulut, “Spor Sponsorluğunun Kurumsal İmaja Etkisi”

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
  • Mayıs 2024 Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi

    Hakemli Bilimsel Dergi

  • Mart 2024 TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES

    ESCI Kapsamındaki Dergi

  • Haziran 2023 Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

    ESCI Kapsamındaki Dergi

  • Kasım 2022 Yeni Medya

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Ekim 2022 Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

    ESCI Kapsamındaki Dergi

  • Ekim 2022 Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Eylül 2022 Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Temmuz 2022 Yeni Medya

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Haziran 2022 Handbook of Research on Global Perspectives On International Advertising

    Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap

  • Nisan 2022 Selçuk İletişim Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Nisan 2022 ETKİLEŞİM-Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Eylül 2021 Geleneksel ve Dijital Üzerine İletişim Araştırmaları

    Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap

  • Haziran 2021 Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Mart 2021 OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Mayıs 2020 Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Nisan 2020 Selçuk İletişim Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Şubat 2019 Erciyes İletişim Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi

  • Nisan 2016 Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi

    Diğer İndekslerce Taranan Dergi