-
Eylül 2024 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Seda Müftüoğlu, "Tüketim Kültürü Bağlamında Endüstrileşen Nostalji: Nostaljinin Reklamlarda Kullanılması Üzerine Bir Araştırma"
-
Temmuz 2024 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Hülya Ugur, "Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi"
-
Temmuz 2024 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Onur Serdan Çarboğa, “Reklamda Duyguların İşitsel Aktarımının Duygu Durum ve Duygu Tanıma Bağlamında Etkisi”
-
Haziran 2024 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Özlem Sezer, “Gözetim Toplumu Bağlamında Algoritmalar Tarafından Dönüştürülen Halkla İlişkiler”
-
Mart 2024 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Haluk Keskin, “Dijital Reklamcılıkta Kişiselleştirme: Algılanan Kişileştirmenin Algılanan Gözetim. Gizlilik Endişesi ve Marka Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisi”
-
Ekim 2023 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Yasemine Çınar, “Reklamoyun Kullanımının Satın Alma Davranışına Etkisi”
-
Nisan 2023 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Şeyma Saydam, “Mecra ve Hedef Kitle Değişiminin Halkla İlişkiler Uygulamalarına Yansımaları ve Mesleği İcra Edenlere Etkisi”
-
Mart 2023 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Anıl Uğur Oğuzcan, “Toplum Mühendisliği Yaklaşımından Halkla İlişkilerin Dünü, Bugünü ve Yarını Üzerine Bir Araştırma”
-
Şubat 2023 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Barış Doğru, “Sivil Toplum Kuruluşlarının Kurumlara Yönelik İtibar Algısında Sürdürülebilirlik İletişiminin Rolü”
-
Ocak 2023 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Elif Bengü Vayvaylı, "E-Etkileyici Kişi (Influencer) Kullanımının Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü"
-
Aralık 2022 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Özge Özkök Şişman, “Podcast Kullanımı Bağlamında Algılanan Doyumun Reklama Yönelik Tutum Oluşumu Üzerindeki Etkisi”
-
Ekim 2022 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
İbrahim Çataldaş, "Yapay Zeka ve Algoritma Ekseninde Halkla İlişkilerin Geleceği"
-
Eylül 2022 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Buse Birdal, “Doğal Reklamların Tüketici Sinizmi Bağlamında İncelenmesi”
-
Ağustos 2022 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Ayşe İri Öztürk, “Ambalaj Tasarımında Kullanılan Kültürel Sembollerin Satın Alma Davranışı Üzerine Analizi”
-
Temmuz 2022 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Ali Karpuz, "Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi: Online Alışveriş Siteleri Üzerine Bir İnceleme"
-
Temmuz 2022 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Emre Kayın, "Satın Alma Karar Sürecinde FOMO'nun Başat Rolü: Kara Cuma Üzerine Bir Araştırma"
-
Haziran 2022 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Gizem Şenli, “Tüketicilerin Sanal Etkileyicilerle Olan Parasosyal Etkileşimlerinin Plansız Satın Alma Davranışına Etkisi”
-
Haziran 2022 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Uğur Kaçan, “Gastronomik Deneyimin Marka Sadakatine Yansımaları”
-
Nisan 2022 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Büşra Çiçek "Reklamda Tiksinti Çekiciliğinin Kullanımı: Covid-19 Pandemisi Örnek Olayı"
-
Mart 2022 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Duygu Uslu
-
Ocak 2022 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Güleser Ekşioğlu
-
Ocak 2022 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Öykü Türkeli, "İkna Bilgi Modeli Bağlamında Üstbilişin Reklamdan Kaçınma Üzerindeki Etkisi"
-
Aralık 2021 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Güleser Ekşioğlu Şensoy
-
Temmuz 2021 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Damla Karşu Cesur "Lüks Algısı Bağlamında Reklamda Sanat Eseri Kullanımı"
-
Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Seda Müftüoğlu
-
Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Aslı Burcu Toku "Omniptikon Metaforu Bağlamında Kişilerarası Etkiye Duyarlılığın Satın Alma Davranışı İle İlişkisi"
-
Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Ali Karpuz, "Otonom Duyusal Meridyen Tepki (ASMR) ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi: Online Alışveriş Siteleri Üzerine Bir Araştırma"
-
Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Ayşe İri, "Ambalaj Tasarımında Kullanılan Kültürel Sembollerin Satın Alma Davranışı Üzerine Analizi"
-
Haziran 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Caner Muratoğlu " Video Platformlarında Sürdürülebilir Başarının/Rekabetin Sağlanmasında Dijital Stratejilerin Rolü"
-
Mayıs 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Hülya Uğur, "Aktivist Reklamlara Yönelik Y ve Z Kuşağının Tutumunun Satın Alma Niyetine Etkisi"
-
Nisan 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Haluk Keskin, "Dijital Reklamcılıkta Kişiselleştirme: Algılanan Kişiselleştirmenin, Algılanan Gözetim, Gizlilik Endişesi ve Marka Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisi"
-
Nisan 2021 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
İlayda Cemoğlu, “Sanal ve Sanal Olmayan Etkileyicilerin Kredibilitesinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi”
-
Mart 2021 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Haluk Keskin
-
Mart 2021 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Ufuk Törün, “Sanat Pazarlamasında Müzeciliğin Benlik Sunumları Açısından İncelenmesi”
-
Ocak 2021 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
İbrahim Sevgili
-
Ocak 2021 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Aslı Anıl Deniz, “Mutluluk Temalı Reklamların Tüketicinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü”
-
Ocak 2021 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Ayşe Duygu Urak Avan, “Tüketim Kültürü Bağlamında Yavaş Kent Hareketi: Yabancılaşmadan Kaçış ve Bireysel Özgürleşme”
-
Aralık 2020 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Özge Özkök
-
Aralık 2020 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Fatmanur Demir
-
Aralık 2020 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Onur Serdan Çarboğa, “Reklamda Duyguların İşitsel Aktarımının Duygu Durum ve Duygu Tanıma Bağlamında Etkisi”
-
Aralık 2020 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Damla Karşu Cesur, ""Lüks Algısı Bağlamında Reklamda Sanat Eseri Kullanımı"
-
Aralık 2020 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Betül Kılıç Taran, “Yeni Medyada Hikayeleştirme Kullanımı Bağlamında Marka Sadakati”
-
Kasım 2020 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Hülya Uğur
-
Kasım 2020 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
İlayda Cemoğlu
-
Ekim 2020 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Şule Akgün, “Kültürlerarası İletişimde Çatışma Yönetimi: Gaziantep Şahinbey Ortaokulu Örneği”
-
Eylül 2020 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Büşranur Şahin , “Dijital Kanaat Önderlerinin Sosyal Medya Perspektifinde Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi”
-
Eylül 2020 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Nuray Yüksel, “Marka Renklerinin Tüketici Davranışları Bağlamında İncelenmesi”
-
Eylül 2020 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Hazal Arısoy, “Sosyal Medyada Sembolik Tüketim Aracılığıyla Benlik Sunumunun Satın Alma Kararına Etkisi”
-
Temmuz 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Burhan Okan Güner, “Restoran Tercihinde Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi”
-
Temmuz 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Erhan Artıkboğa, “Siyasal İletişim Yönetimi: 2018 Türkiye Cumhurbaşkanı Seçimi Örneği”
-
Haziran 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Canan Yavuz, “Mahremiyet Bağlamında Sosyal Medyada Benliğin Sunumu: Instagram Örneği”
-
Haziran 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Sabina Aliyeva, “Ülke Tanıtımında Kültürel Kimlik Göstergeleri ve Anlamlandırılması:Azerbeycan-Türkiye Tanıtım Filmleri Üzerine Bir Çözümleme”
-
Nisan 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Şeyma Coşkun, “Kişilerarası İletişimde Benlik Sunumu: Instagram’daki Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma”
-
Nisan 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Didem Demirci, “Sosyal Medyanın Tüketici Davranışlarına Etkileri: Youtube Fenomeni Danla Bilic Takipçileri Üzerine Bir Araştırma”
-
Nisan 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Gizem Güzel, “Yayın İçi Video Reklamcılığına Yönelik Bir İnceleme”
-
Nisan 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Vecihe Acar, “Psikolojik Sermayenin Kurum İçi İletişime Etkisi”
-
Ocak 2019 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Belgin Yazıcı, “Yeni Lüks Kavramı Bağlamında Y Kuşağı ile Evrilen Tüketim ve Y Kuşağının Lüks Kavramına Bakışı”
-
Ocak 2019 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Esra Uyanık, “Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Tüketici Satın Alma Kararlarına Yönelik Rolü”
-
Temmuz 2018 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Çiçek Doğan, “Kurumsal İç İletişim Perspektifinde Çalışma Ahlakı ve Kurumsal Sorunların Yönetimi”
-
Haziran 2018 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Havran Cin, “Lüks Markalarının Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarına Yönelik Bir Araştırma”
-
Aralık 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Volkan Ünlü, “Reklamveren Açısından Lokasyon Temelli Pazarlama”
-
Kasım 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Merve Yılmaz, “Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Dijital İçerik Pazarlamasında Kullanılması: Türkiye Giyim Sektörü İncelemesi”
-
Eylül 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Gülcan Zülfikaroğlu, “Marka Güveni Bağlamında Reklamda Mizah Kullanımı”
-
Ağustos 2017 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Oğuzhan Şenel, “Yeni Medya Reklamcılığında Güncel Yaklaşımlar”
-
Şubat 2017 Tez Savunma (Doktora)
İstanbul Üniversitesi
Bülent İstanbullu, “Suriye’deki Sünni Muhalif Grupların Yabancı Savaşçı Temininde Dinin Etkisi ve Propaganda Aracı Olarak Türkiye Özelinde Medya Kullanımı Örnekleri”
-
Şubat 2017 Tez Savunma (Doktora)
İstanbul Üniversitesi
Gökhan Bak, “1980’li Yıllardan Günümüze Türk Yazılı Basınında Çocuk Olgusu”
-
Ocak 2017 İdari Personel Sınavı
Bartın Üniversitesi
Bartın Üniversitesi Basın Yayın Halkla İlişkiler Koordinatörlüğüne alınacak Uzman kadrosuna başvuran adaylar için yapılacak ön değerlendirme ve giriş sınavında jüri üyeliği
-
Kasım 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yeditepe Üniversitesi
Ayşe İri, “Reklamcılıkta Yaratıcı Mecra Uygulamalarının Teknolojik Gelişimi ve Türk Reklamcılığına Etkileri”
-
Ekim 2016 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Yelda Ülker
-
Ekim 2016 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Ali Çetinkaya
-
Ekim 2016 Doktora Yeterlik Sınavı
Marmara Üniversitesi
Oya Orhan
-
Ağustos 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Ganya Khurmyet, “Mobil Eğitim Teknolojisi Olarak Tablet Bilgisayarın Etkin Öğrenim Amaçlı Kullanımı: Özel Orta Öğretim Kurumları Üzerine Bir Araştırma”
-
Ağustos 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Sinan Aydın, “Gelişen Web Teknolojileri İle Şekillenen İnternet Reklamcılığının Tüketici Davranışlarına Etkisi: Çevrimdışı Davranışsal Reklamcılık Üzerine Bir Araştırma”
-
Temmuz 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Faruk Aliji, “Dijital Pazarlama ve Marka Sadakati İlişkisi: Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Bir İnceleme”
-
Haziran 2016 Tez Savunma (Doktora)
İstanbul Üniversitesi
Osman Vedüd Eşidir, "Türk Basın Sektörünün Finansmanında Basın İlan Kurumu’nun Yeri ve Önemi"
-
Haziran 2016 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Hande Tercan, “Tüketici Davranışları Açısından Reklamın Rolü: Özel Okul Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumları Üzerine Bir Araştırma”
-
Haziran 2016 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Sevgi Nur Sadedil, “Pazarlama Mesajlarının Etkinliği Açısından Geleneksel Pazarlama Araştırmaları İle Nöropazarlama Araştırmalarının Karşılaştırılması: Sigara Paketleri Üzerindeki Caydırıcı Mesajların Sigara Kullanma Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisi”
-
Ocak 2016 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Marmara Üniversitesi
Duygu Özakıncı
-
Şubat 2015 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Saima Aliyeva, “Asya Sinemasında Ürün Yerleştirme: En Çok İzlenen Filmlerin İncelenmesi”
-
Ocak 2015 Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
İstanbul Üniversitesi
Osman Vedüd Eşidir
-
Haziran 2014 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Burcu Efe, “Küresel Medyada Çocuk Televizyonu Yayıncılığı Türkiye’den Bir Örnek: Disney Channel”
-
Haziran 2014 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Sefa Duru, “Nostalji Çekiciliğinin Ürün Yerleştirmede Kullanımı”
-
Ekim 2013 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Kamil Süleymanov, “Türk Kamuoyunda Dağlık Karabağ Sorunu ve Türkiye Cumhuriyetinin Dağlık Karabağ Politikası”
-
Eylül 2013 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Ayfer Kavuncu, “Siyasal İletişimde Sosyal Ağların ve Blogların Yeri”
-
Eylül 2013 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
R. Levent Kutay, “Olay Pazarlamasının Marka Farkındalığı Oluşumundaki Rolü”
-
Eylül 2013 Tez Savunma (Doktora)
Marmara Üniversitesi
Ürün Anıl Özdemir, “Tüketim Kültürü ve Küreselleşme Bağlamında Reklam Görselinde Mekan Algısı”
-
Haziran 2012 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Salih Musa Acar, “Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulayan İşletmelerin Raporlarının Karşılaştırılması"
-
Eylül 2011 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Kuzey Yıldız, “Reklam İletişiminin Sosyal Sınıfların Yapılandırılmasındaki Rolü”
-
Temmuz 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Oytun Askeroğlu, "Pazarlama Odaklı Halkla İlişkiler Uygulamalarında Sosyal Medyanın Rolü”
-
Ocak 2010 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Burçin Eren, “Günümüz İletişim Sorunları Açısından Resim Sanatçısının Kimliğindeki Dönüşümler”
-
Temmuz 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Nil Güney, “Sinema Filmlerinin Reklam ve Tanıtımında Afiş ve Fragmanların Rolü”
-
Haziran 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Duygu Tuygun, “Kültür Üretim Sistemi ve Kültür Göstergeleri İle Reklamların Anlamlandırılması"
-
Haziran 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Tarık Egemen, “Ülke Tanıtımında Kullanılan Turizm Reklamlarında Simgeleştirme ve Türkiye”
-
Haziran 2009 Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Marmara Üniversitesi
Ayşe Bulut, “Spor Sponsorluğunun Kurumsal İmaja Etkisi”
-
Mayıs 2024 Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
-
Mart 2024 TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
ESCI Kapsamındaki Dergi
-
Haziran 2023 Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
-
Kasım 2022 Yeni Medya
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Ekim 2022 Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
ESCI Kapsamındaki Dergi
-
Ekim 2022 Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Eylül 2022 Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Temmuz 2022 Yeni Medya
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Haziran 2022 Handbook of Research on Global Perspectives On International Advertising
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap
-
Nisan 2022 Selçuk İletişim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Nisan 2022 ETKİLEŞİM-Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Eylül 2021 Geleneksel ve Dijital Üzerine İletişim Araştırmaları
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitap
-
Haziran 2021 Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Mart 2021 OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Mayıs 2020 Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Nisan 2020 Selçuk İletişim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Şubat 2019 Erciyes İletişim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
-
Nisan 2016 Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi