-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - 2024 Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - 2023 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
Doktora
REKLAM ARAŞTIRMALARI VE SATIŞ ETKİNLİĞİ
YENİ TEKNOLOJİLER VE REKLAM YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
REKLAM ARAŞTIRMALARI
DOĞRUDAN PAZARLAMA VE ÇAĞDAŞ REKLAMCILIK
İLERİ REKLAM ARAŞTIRMALARI
REKLAM VE TOPLUM
KÜLTÜRLERARASI REKLAM
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAM
STRATEJİK REKLAM YÖNETİMİ
SEMINAR
-
Lisans
İSTATİSTİK
İSTATİSTİK
MEDYA ANALİZİ
REKLAMCILIK BİLGİLERİ II
REKLAMCILIK BİLGİLERİ I
REKLAMCILIĞIN TEMEL KAVRAMLARI
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMDA ÖLÇME DEĞERLENDİRME
REKLAM ANALİZİ
-
Tüketicilerin Sosyal Medyada Düzenlenen Yarışma ve Çekilişlere Katılma Motivasyonları ile Marka Sadakati Arasındaki İlişki
Özkaya B. (Danışman)
İ.Müftüoğlu(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Reklamlarda Kullanılan Dizi Karakterleri İle Tüketiciler Arasındaki Parasosyal Etkileşimin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
A.Pelikli(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Yıkıcı Reklamlarda Madun Temsiliyetinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
A.ÜNLÜKAYA(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Dijital Çağda Lüks Marka Reklamlarının Hedonik Tüketim Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
B.Ak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Kamu Spotlarında Negatif Duygu Çekiciliklerinin Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Özkaya B. (Danışman)
D.Saybağ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sosyal Medyada Mikro-Ünlülerin Marka Tutumu Oluşumundaki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
D.Erdınç(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Organik Gıda Ürününe Yönelik Tüketici Algısı, Satın Alma Niyeti ve Gerçek Satın Alma Davranışının İncelenmesi
Özkaya B. (Danışman)
T.Tosyalı(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Reklamlarda Sosyal İçerikli Korku Üretimi ile Kolektif Bilinçdışı Unsurlar Arasındaki İlişki
Özkaya B. (Danışman)
G.Özdel(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Tüketicilerin Teknolojik Ürünlere Yönelik Plansız Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi
Özkaya B. (Danışman)
A.Kızılkaplan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Retro Reklamların Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
M.Önel(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İnternet Dizilerinde Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
S.Ünal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Transmedya Markalama Kampanyalarının Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
-
Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerindeki Yansımaları ve Bir Araştırma
Özkaya B. (Danışman)
-
Meta Estetiğinden Pazarlama Estetiğine: Reklamlarda Sunulan Estetik Duygusunun Meta Fetişizmi Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
-
Global Marka Konumlandırması Bağlamında Reklam Stratejilerinin Belirlenmesi
Özkaya B. (Danışman)
-
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: Animasyon Film ve Dizileri Üzerine Bir Araştırma
Özkaya B. (Danışman)
-
Siyasal İletişimde Algılama Yönetimi: 2014 Yerel Seçimler Adalet ve Kalkınma Partisi Örneği
Özkaya B. (Danışman)
-
Özel Alışveriş Sitelerinin Kompulsif Satın Alma Davranışına Yansımaları
Özkaya B. (Danışman)
M.ÇERÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Oyun Mekanikleri Kullanımının Marka Toplulukları Oluşturmadaki Etkisi
Özkaya B. (Danışman)
-
Otomobil Kültürü ve Reklam: Otomobil Reklamlarının Göstergebilimsel Analizi
Özkaya B. (Danışman)
-
Semiotic Analysis of Woman Image: A Research in Today's Istanbul Outdoor Advertisements
Özkaya B. (Danışman)
D.Aşcı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Reklam Stratejisi Oluşturma Süreci ve Açıkhava Reklamcılığında Yeni Medyanın Kullanımı
Özkaya B. (Danışman)
T.Yaral(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Sosyal Medyada Marka Farkındalığı Oluşturma
Özkaya B. (Danışman)