-
2024 - Devam Ediyor Staj Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2023 - 2025 Birim Akreditasyon Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - 2024 Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - 2023 Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
Doktora
REKLAM ARAŞTIRMALARI VE SATIŞ ETKİNLİĞİ
YENİ TEKNOLOJİLER VE REKLAM YÖNETİMİ
GÖRSEL KÜLTÜR
REKLAM ARAŞTIRMALARI VE SATIŞ ETKİNLİĞİ
-
Yüksek Lisans
BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
REKLAM ARAŞTIRMALARI
DOĞRUDAN PAZARLAMA VE ÇAĞDAŞ REKLAMCILIK
İLERİ REKLAM ARAŞTIRMALARI
KURUMSAL İLETİŞİM
MARKA YÖNETİMİ VE REKLAM
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE HALKLA İLİŞKİLER
REKLAM VE TOPLUM
KÜLTÜRLERARASI REKLAM
İŞYERİ İLİŞKİLERİ
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE REKLAM
İLERİ REKLAM ARAŞTIRMALARI
SEMİNER
STRATEJİK REKLAM YÖNETİMİ
SEMİNER
REKLAM VE TOPLUM
SEMINAR
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
-
Lisans
İSTATİSTİK
İSTATİSTİK
MEDYA ANALİZİ
REKLAMCILIK BİLGİLERİ II
REKLAMCILIK BİLGİLERİ I
REKLAMCILIĞIN TEMEL KAVRAMLARI
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMDA ÖLÇME DEĞERLENDİRME
REKLAM ANALİZİ
-
Hibrit ve Elektrikli Otomobil Reklamlarında Yeşil Aklamanın Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
Özkaya B. (Danışman)
İ.GÜLEÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
Tüketicilerin Sosyal Medyada Düzenlenen Yarışma ve Çekilişlere Katılma Motivasyonları ile Marka Sadakati Arasındaki İlişki
Özkaya B. (Danışman)
İ.Müftüoğlu(Öğrenci), Doktora, 2024
-
Reklamlarda Kullanılan Dizi Karakterleri İle Tüketiciler Arasındaki Parasosyal Etkileşimin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
A.Pelikli(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
Yıkıcı Reklamlarda Madun Temsiliyetinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
A.ÜNLÜKAYA(Öğrenci), Doktora, 2024
-
Dijital Çağda Lüks Marka Reklamlarının Hedonik Tüketim Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
B.Ak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Kamu Spotlarında Negatif Duygu Çekiciliklerinin Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Özkaya B. (Danışman)
D.Saybağ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023
-
Organik Gıda Ürününe Yönelik Tüketici Algısı, Satın Alma Niyeti ve Gerçek Satın Alma Davranışının İncelenmesi
Özkaya B. (Danışman)
T.Tosyalı(Öğrenci), Doktora, 2023
-
Sosyal Medyada Mikro-Ünlülerin Marka Tutumu Oluşumundaki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
D.Erdınç(Öğrenci), Doktora, 2023
-
Reklamlarda Sosyal İçerikli Korku Üretimi ile Kolektif Bilinçdışı Unsurlar Arasındaki İlişki
Özkaya B. (Danışman)
G.Özdel(Öğrenci), Doktora, 2023
-
Tüketicilerin Teknolojik Ürünlere Yönelik Plansız Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi
Özkaya B. (Danışman)
A.Kızılkaplan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Retro Reklamların Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
M.Önel(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İnternet Dizilerinde Ürün Yerleştirmenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
S.Ünal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Transmedya Markalama Kampanyalarının Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
-
Sosyal Medya Reklamlarının Tüketici Satın Alma Kararı Üzerindeki Yansımaları ve Bir Araştırma
Özkaya B. (Danışman)
-
Meta Estetiğinden Pazarlama Estetiğine: Reklamlarda Sunulan Estetik Duygusunun Meta Fetişizmi Üzerindeki Rolü
Özkaya B. (Danışman)
-
Global Marka Konumlandırması Bağlamında Reklam Stratejilerinin Belirlenmesi
Özkaya B. (Danışman)
-
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Ürün Yerleştirme: Animasyon Film ve Dizileri Üzerine Bir Araştırma
Özkaya B. (Danışman)
-
Siyasal İletişimde Algılama Yönetimi: 2014 Yerel Seçimler Adalet ve Kalkınma Partisi Örneği
Özkaya B. (Danışman)
-
Özel Alışveriş Sitelerinin Kompulsif Satın Alma Davranışına Yansımaları
Özkaya B. (Danışman)
M.ÇERÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Oyun Mekanikleri Kullanımının Marka Toplulukları Oluşturmadaki Etkisi
Özkaya B. (Danışman)
-
Otomobil Kültürü ve Reklam: Otomobil Reklamlarının Göstergebilimsel Analizi
Özkaya B. (Danışman)
-
Semiotic Analysis of Woman Image: A Research in Today's Istanbul Outdoor Advertisements
Özkaya B. (Danışman)
D.Aşcı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Reklam Stratejisi Oluşturma Süreci ve Açıkhava Reklamcılığında Yeni Medyanın Kullanımı
Özkaya B. (Danışman)
T.Yaral(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Sosyal Medyada Marka Farkındalığı Oluşturma
Özkaya B. (Danışman)