Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. News Production Process Model In AI Journalism

16th Annual Global Communication Association Conference, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı)

2. Postmodern Dünyanın Yeni Tüketim Evreni: Metaverse

Icoms / Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

3. Surveillance and its Consequences in Digitalized Education

2nd Latin American international conference on social sciences and humanities, Bogota, Kolombiya, 05 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

4. Küreselleşmenin Kültürel Sonuçları: Melez Futbol

Fifth International Mediterranean Social Sciences Congress , Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 18 - 20 Haziran 2019, ss.57, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Futbol Kültürünün Sosyal Medyadaki Özerk Alanı:Vole

1. Uluslararası Beden Eğitimi, Spor, Rekreasyon ve Dans Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

6. Bir Hayali Cemaat Olarak Futbol Taraftarının Geleneksel ve Yeni Medya Kullanımının Karşılaştırılması

ICSSER (2017-Roma) 3. Uluslararası Sosyal Bilimler & Eğitim Araştırmaları Konferansı, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.3, sa.3, ss.933-944, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. ÇOK KİMLİKLİ TÜRKİYE DE POSTMODERN KİMLİK ANLAYIŞININ MEDYA YANSIMALARI: ALEVİ TOPLULUĞU

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı - İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

9. KÜRESELLEŞME VE TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ İLETİŞİM KANALI YENİ EKONOMİ

4. Uluslararası Iletişim ve Medya Çalışmaları, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Kasım 2014, (Yayınlanmadı)

10. KAPİTALİST YAYINCILIK ve HİKÂYE ANLATICILIĞI NIN KURAMSAL OLARAK KARŞILAŞTIRILMASI

1.INTERNATIONAL CSMS CONGRESS International Communication Science& Media Studies Congress,, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.35-45, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. ARAFTA KALAN KİMLİKLER DEDEMİN İNSANLARI FİLMİNİN SÖYLEM ANALİZİ

4. International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL), Sarajevo, Bosna-Hersek, 9 - 10 Mayıs 2014, ss.2-16, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. KAMUSAL ALAN BAĞLAMINDA AKTİVİZM VE SİBER AKTİVİZM

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi I. Lisansüstü Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Şubat 2014, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

13. CUMHURİYET SONRASINDA ALEVİLİK VE SİVAS OLAYI NIN YAZILI BASINA YANSIMALARI

Geçmişten günümüze Alevilik 1. Uluslararası Alevilik Sempozyumu, Bingöl, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, cilt.1, ss.537-557, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 9

1. Sarmalayan Gazetecilik

Medyada Güncel Kavramlar, Filiz Aydoğan, Editör, Nobel, İstanbul, ss.65-69, 2023

2. Bilim Gazeteciliği

Dijital Çağda Uzman Gazetecilik 2, Seçil Özay ve Serkan Bayrakçı, Editör, Çizgi, İstanbul, ss.25-42, 2022

3. TRT KURDÎ’NİN YAYINCILIK ANLAYIŞINDAN KÜRT KÜLTÜREL KİMLİĞİNİ OKUMAK

GLOBAL EKRAN VE KÜLTÜR, Süheyla Nil MUSTAFA ve Mesut BOSTAN, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.71-87, 2022

4. KÜRESELLEŞMENİN ETKİSİNDE YEREL GAZETECİLİKTEN TOPLULUK MEDYASINA

YEREL GAZETECİLİK, Seçil Özay ve Sertaç Kaya, Editör, Çizgi, İstanbul, ss.9-36, 2022

5. Reproduction of the Kurdish Cultural Identity in TRT Kurdî

Discourse and Identity in Turkısh Media, Ayşe Dilara Bostan; Süheyla Nil Mustafa, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.115-139, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Verinin Yükselişi ve Siyasetin Ölümü

Yeni Medya Kuramcılarından Yeni Medya Kuramları, Filiz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.37-52, 2020

7. Dijitalleşmenin Güvenlikleştirme Vaadi: Dijital Hapishaneler

Endüstri 4.0 ve Dijital Medya, Fliz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.113-136, 2019

8. Neoliberal Söyleme Karşı Alternatif Medyanın Eleştirel Gücünün Alternatifsizliği

Yeni Medya Kuramcılarından Yeni Medya Kuramı, Filiz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.87-110, 2017

9. Küreselleşme Olgusu Bağlamında Yeni Medya ve Tüketim Toplumu

İletişim Çalışmaları, Filiz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.157-170, 2016
Metrikler

Yayın

32

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları