Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Thınk Global, Act Islamıc”: Coca-Cola Adverts During Ramadan

Social Communication and Ritualistic Images in a Mediated World Panel, 7th International Crossroads in Cultural Studies Conference, Of Sacred Crossroads, 07 Temmuz 2008, (Tam Metin Bildiri)

2. Bullying Among Turkish Bank Employees and Its Relation With Sick Leave

The 12th Asia Pacific Management Conference: Managing Competetiveness in Knowledge Economy, Ayutthaya, Tayland, 17 - 19 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

3. Call Center As a Channel in Corporate Communıcatıon: Analyzing From The Perspective of Impression Management Through a Case Study

nd International Conference on Business, Management and Economics, İzmir Yaşar Üniversitesi, 18 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)

4. KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM

1. Uluslararası Yönetim Konferansı ITICU-İstanbul Ticaret Üniversitesi, 24 Ekim 2003, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

2. Farklılıların Yönetimi ve Cinsiyet Ayrımcılığı: İş Dünyasında Kadın Olmak

İşgücündeki Farklılıkların Yönetimi, Beliz Dereli, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.59-107, 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Çokuluslu İşletmelerde Şebeke Tipi Organizasyonun Halkla İlişkilere Uygulanmas

Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim, Pınar Erslan Yayınoğlu, Editör, İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.171-201, 2005

4. Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Global Marka Kimliği

Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim, Pınar Eraslan Yayınoğlu, Editör, İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.27-57, 2005
Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

116

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

125

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

479

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Tez Danışmanlığı

31

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları