-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2020 - 2022 Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor İnovasyon Mentörü
Diğer Kamu Kurumu, Türkiye İhracatçılar Merkezi, İnoSuit Programı, İnovasyon Mentörü
-
1991 - 1992 Pazarlama Müdürü
Şirket, TEBA Tebaş Pazarlama, Pazarlama, Pazarlama Müdürü
-
1989 - 1990 Duty Officer
Şirket, GÖZEN HAVACILIK, Operasyon, Duty Officer
-
1987 - 1989 Eğitim Koordinatörü
Şirket, ALME Eğitim Danışmanlık, Eğitim, Eğitim Koordinatörü
-
1986 - 1987 Araştırma Asistanlığı
Şirket, DAP Pazarlama Araştırmaları , Araştırma, Araştırma Asistanlığı
-
AN ANALYSIS OF COUNTRY IMAGE ON TOURIST PURCHASING DECISIONS: COUNTRY IMAGE OF TURKEY BY IRANIAN TOURISTS
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
S.RAHMANI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Turist rehberliği mesleğinde kültürlerarası sözsüz iletişim üzerine bir araştırma
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
C.SADIÇ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Pazarlama yönelimli halkla ilişkiler bağlamında markaların sanal etkileyici kullanımının tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
E.DOĞAN(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Sosyal medyada kriz yönetimine yönelik bir erken uyarı ve müdahale sistemi modeli
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
E.YILDIZ(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Tüketim kültürü bağlamında sağlıklı yaşam eğiliminin inşası reklam ve etkileyici kişiler üzerine bir analiz
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
İ.AYAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Kültür bozumu bağlamında yıkıcı reklamların toplumsal hareketler ve mutlak demokrasi açısından rolü
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
Y.KARAOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Dijital yerlilerin dijital aktivizm eğilimlerine yönelik sivil toplum kuruluşları üzerine bir araştırma
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
A.AKSUCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sosyal ağlarda ağızdan ağıza yayılmanın tüketici motivasyonları açısından incelenmesine yönelik bir araştırma
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
S.ÇETİNTAŞ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
İtibar yönetimi bağlamında sosyal reklam kavramına yönelik bir araştırma
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Sağlık iletişiminde yabancı hasta ilişkisi ve kültürlerarası iletişim problemleri: İstanbul ili özel hastanelerinde bir araştırma
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Yayın içi video reklamcılığına yönelik bir inceleme
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
An analysis of obsolescence and technology
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
B.ERTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yaratıcı bir strateji olarak reklamlarda retro yaklaşım kullanımına yönelik bir inceleme
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Siyasal iletişim kampanyalarında kültürel bir değer olarak bireysellik – kolektivizm üzerine bir inceleme
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Lüks markaların kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarına yönelik bir araştırma
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
H.CİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Dijital pazarlama açısından anlık pazarlama
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Türkiye'de reklam sektöründe çalışanların iş tatmini ve sorunlarına yönelik bir çalışma
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Oyun içi reklama yönelik bir inceleme
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Dijital pazarlama ve marka sadakati ilişkisi: Online alışveriş sitelerine yönelik bir inceleme
Uzunçarşılı Soydaş A. (Danışman)
F.ALIJI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Halkla ilişkiler etiğinin yeni medya ortamında incelenmesi
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Tükenmişlik sendromu bağlamında Hakkari şark hizmeti yapan kamu personeli üzerine bir araştırma
-
Sosyal medyanın ulke imajında kullanımı: Kenya örneği
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Halkla ilişkiler perspektifinden kurumsal sürdürülebilirlik uygulamaları
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Sivil toplum kuruluşlarında öyküleme
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Medya kuruluşlarında itibar yönetimi ve medya kuruluşlarının itibarını etkileyen faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Yabancı dil öğretiminde kültür farkındalığı yaratma ve kültürlerarası iletişim becerilerinin geliştirilmesi
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
İstanbul'daki özel müzelerin halkla ilişkiler perspektifinden sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Sosyal medyanın kriz iletişimi aracı olarak kullanımı
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Halkla ilişkilerde yeni eğilimler : sosyal medya
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarına yönelik bir araştırma
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
İletişim boyutuyla yeşil pazarlama kavramı ve bir kampanya analizi
UZUNÇARŞILI SOYDAŞ A. (Danışman)
-
Ocak 2024 İletişim Araştırmaları ve Uygulamaları Laboratuvar
Laboratuvar - Koordinatörlük
-
Erasmus Toplantısı
Kurumsal Temsil, NHL Stenden University of Applied Sciences, Hollanda, Leeuwarden, 2011 - 2011