Prof. Dr. ASUDE BALABAN DAĞAL


Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Alan Çalışmaları, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Etik


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Psikoloji, Eğitim


Yayınlardaki İsimler: Dağal, B. A

Metrikler

Yayın

136

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

65

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

156

Proje

1

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Lise eğitimini Balıkesir Sırrı Yırcalı Anadolulisesi'nde tamamlamıştır. 1999 yılında Hacettepe Üniversitesi "Ev Ekonomisi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi" bölümünü bitirmiştir. Aynı yıl Marmara Üniversitesinde Okul Öncesi Eğitim yüksek lisans programına kayıt olmuş, derslerini yürütürken Marmara Üniversitesi'nde araştırma görevlisi kadrosunda akademik hayatına başlamıştır. 2002 yılında yüksek lisans programını "Televizyondaki çocuk programlarının kalite kriterleri çerçevesinde incelenmesi" isimli teziyle tamamlamıştır. 2006 yılında kabul edildiği doktora programında 2012 yılında "Okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin performanslarının 360 derece geri bildirim yoluyla değerlendirilmesi" tezi ile doktor ünvanını almıştır. 

2013 yılından itibaren Marmara Üniversitesinde ve vakıf üniversitelerinde okul öncesi eğitim alanına ilişkin çeşitli dersleri yürütmektedir. Çalışma genellikle erken çocukluk döneminde değerler ve kişilik gelişimi, medya, öğretmen performansları, teknoloji kullanımı gibi alanlarda toplanmakla birlikte erken çocuklukta yabancı dil eğitimi, öğretmen adaylarına yönelik araştırmaları bulunmaktadır.

Eğitim Bilgileri

2006 - 2012

2006 - 2012

Doktora

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

1999 - 2002

1999 - 2002

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Sağlık Bilgiler Fakültesi, Çocuk Gelişimi Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin performanslarının 360 derece geri bildirim yoluyla değerlendirilmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2002

2002

Yüksek Lisans

Televizyon çocuk programlarının kalite kriterlerine ilişkin olarak okul öncesi kurumlarına devam eden çocukların anne-babalarının görüşleri Sürdürülebilir Kalkınma

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Psikoloji

Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2012 - 2021

2012 - 2021

Araştırma Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2000 - 2012

2000 - 2012

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Program Değerlendirme Kurulu Üyesi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Sınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Anabilim Dalı Yürütme Komitesi Üyesi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Anabilim Dalı Başkan Yardımcısı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2022 - 2022

2022 - 2022

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Yarı zamanlı öğretim üyesi

Okan Üniversitesi, Yarı zamanlı öğretim üyesi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Yarı zamanlı öğretim üyesi

Bahçeşehir Üniversitesi, Yarı zamanlı öğretim üyesi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Yarı zamanlı öğretim üyesi

Okan Üniversitesi, Yarı zamanlı öğretim üyesi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Yarı zamanlı öğretim üyesi

Bilgi Üniversitesi, Yarı zamanlı öğretim üyesi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Yarı zamanlı öğretim üyesi

Okan Üniversitesi, Yarı zamanlı öğretim üyesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Eğitimde İstatistik Uygulamaları

Erken çocuklukta yaratıcılık

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitim araştırmalarında istatistik II

Eğitim araştırmalarında istatistik I

Lisans

Lisans

Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi

eğitimde etik ve ahlak

MEDYA OKUR YAZARLIĞI

erken çocukluk eğitimine giriş

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (33)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. 5-6 Yaş Çocuklarının Depreme Maruz Kalmalarının Sosyal, Duygusal Ve Psikolojik Sağlamlıklarına Etkisinin İncelenmesi

Balaban Dağal A., Genç Z.

11. Uluslararası Ejer Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, ss.623-632, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

2. Parent views on the effects of digital games

Balaban Dağal A., Bayındır D., Uyanık G.

International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL2021), Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021, ss.17-23, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

4. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Dikkat Becerilerinin Ego Sağlamlığını İncelenmesi

BAYINDIR D., BALABAN DAĞAL A.

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Kars, Türkiye, 02 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Öğretmenlerin Müzelere Öğrenci Gezileri Düzenleme Nedenleri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

BAYINDIR D., BALABAN DAĞAL A.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Okul öncesi dönem çocuklarına bilgisayar destekli mekanda konuma ilişkin İngilizce kelime öğretimi

Balaban Dağal A., Kanburoğlu V., Şahenk Erkan S. S.

International on Conference STEM and Educational Science, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Öğrencilerin Okula Yabancılaşma ve Tükenmişlik Düzeyleri

CENGİZ Ö., ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A.

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. 60-72 Aylık Çocuklara Uygulanan Bilgisayar Destekli Görsel Algı Programı’nın Etkisi

Kanburoğlu V., Balaban Dağal A.

Uluslararası Stem ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. FARKLI BÖLÜMLERE DEVAM EDEN ÖĞRETMEN ADAYLARININKAYNAŞTIRMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

DİBEK E., BALABAN DAĞAL A., ÖZDEMİR BECEREN B.

ICDET (3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Farklı Bölümlere Devam Eden Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

DİBEK E., BALABAN DAĞAL A., ÖZDEMİR BECEREN B.

3. International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERİNİ ETKİLEYEN DEĞİŞKENLER

ÖZDEMİR BECEREN B., BALABAN DAĞAL A., DİBEK E.

ICDET (3rdnternational Congress on Education, Distance Educationand Educational Technology, 23 - 24 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. The Investigation of Predictive Role of Temperamental Traits and Self-Control Skills on Ego Resiliency of Preschool Children

BAYINDIR D., BALABAN DAĞAL A., URAL O.

INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO - EURASIAN RESEARCH III, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Okul Öncesi Dönem Çocukların Ego Sağlamlık Düzeylerinin Seçilmiş Değişkenler Açısından İncelenmesi

BALABAN DAĞAL A., BAYINDIR D.

International Congress on Afro-Eurasian Research III, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. DUYGUSAL FARKINDALIK EĞİTİM PROGRAMININ 48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGUSAL FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A., ŞALLI D.

8th International Congress on New Trends in Education - ICONTE, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. Psychometric Evaluation of Children s TV Programmes Scale

BALABAN DAĞAL A., ÖNDER A.

8 th International Conference on Learning Education and Pedagogy, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 18 - 19 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

26. The effect of emotion regulation skills on ego resilience in preschoolers.

ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A., BAYINDIR D.

Global Research and Development Services, 18 - 19 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

33. 60 72 aylık çocukların iletişim becerilerinin anne babalık stilleri değişkenine göre incelenmesi

ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A., ŞALLI D.

Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

34. Ana Sınıfındaki Çocukların Dilsel Farkındalık Yöntemiyle Bilgisayar Destekli Etkenliklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi.

Balaban Dağal A., Şahenk Erkan S. S., Kanburoğlu V.

Eğitim Öğretim Çalışmalrı 4’xxüncü Dünya Konferansı-WCEIS 2015, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2015

2015

35. Ana Sınıfındaki Çocukların Dilsel Farkındalık Yöntemiyle Bilgisayar Destekli Etkenliklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi

ŞAHENK ERKAN S. S., BALABAN DAĞAL A., KANBUROĞLU V.

Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

36. okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programı hakkındaki görüşlerinin belirlenmesi

KÖKSAL O., BALABAN DAĞAL A., Duman A.

3. Uluslararası Eğitim Programı ve Öğretimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

39. 60 68 aylık çocuklara iletişim becerilerinin kazandırılmasında iletişim becerileri programının etkisinin incelenmesi

ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A., ŞALLI D.

The International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE 2015, 24 - 26 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

40. Nitel Çalışma Örneği Öğretmen Adaylarının Dijital Okuma Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

ŞAHENK ERKAN S. S., BALABAN DAĞAL A.

7. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi -EAB, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

41. The Effect of Computer Aided Education Program on the Development of Concept in 48 60 Months Children

UYANIK BALAT G., BALABAN DAĞAL A., KANBUROĞLU V.

International Educational Technology Conference IETC-2014, 3 - 05 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

43. 5 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A., ŞALLI D.

3rd World Conference on Educational and Instructional Studies, 6 - 08 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

45. The effect of computer aided education program on the development of concept in 48-60 months children

Balat G., BALABAN DAĞAL A., KANBUROĞLU V.

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.20-26, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

46. The development of English computer aided education program for acquisition of color, number and shape concepts in preschool children without foreign language education background

BALABAN DAĞAL A., Balat G., KANBUROĞLU V., ŞALLI D., BİRBİR Y.

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.87-94, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2014

2014

48. Öğretmen Adaylarının Okuma Becerilerinin Değerlendirilmesi Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

ŞAHENK ERKAN S. S., BALABAN DAĞAL A., TEZCAN Ö.

1st International Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

49. SANAT: OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE FARKINDALIK PROGRAMI

BALABAN DAĞAL A., ŞALLI D.

5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 Haziran - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

50. KENDİMİ TANIYORUM: 48-62 AY ÇOCUKLARININ KENDİLİK ALGILARINA İLİŞKİN KAVRAMLARIN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİ İLE KAZANDIRILMASI

BALABAN DAĞAL A., KÜÇÜKOĞLU E.

5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

51. Kendimi Tanıyorum 48 62 Aylık Çocukların Kendilik Algılarına İlişkin Kavramların Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi İle Kazandırılması

BALABAN DAĞAL A., KÜÇÜKOĞLU E.

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.126-127, (Özet Bildiri)

2013

2013

53. Dikkat burası İstanbul!: Okul Öncesinde Aile Katılımlı Proje Tabanlı Bir Program Örneği

ÜNSAL F. Ö., YILDIZ T., KÜÇÜKOĞLU E., BALABAN DAĞAL A.

4th International Conference on new trends in education and their implications, 25 - 27 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

55. ”Taş Devri” çizgi filminin okul öncesi çocuklarının anne-babaları tarafından kalite kriterlerine ilişkin olarak değerlendirilmesi

ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A.

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi 1. uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2024

2024

1. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE DİL GELİŞİMİ

Balaban Dağal A.

Okul Öncesi Gelişim Ansiklopedisi Gelişim 2, Prof. Dr. Özgül POLAT – Doç. Dr. M. Oya RAMAZAN, Editör, Eğiten yayınevi, Ankara, ss.257-286, 2024 Creative Commons License

2023

2023

3. Yaratıcılıkta Farklı Bir Sınıflandırma; Big C Ve Little C

Değirmenci Ş., Balaban Dağal A.

Erken Çocuklukta Yaratıcılığa Genel Bakış, Dağal Balaban Asude,Değirmenci Şeyma, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.19-31, 2023 Creative Commons License

2023

2023

4. Erken Çocukluk Döneminde Yaratıcılık Kuramları

Köken C., Balaban Dağal A.

Erken Çocuklukta Yaratıcılığa Genel Bakış, Dağal Balaban Asude,Değirmenci Şeyma, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.1-19, 2023 Creative Commons License

2021

2021

5. Çocuk Hakları ve İlişkili Araştırmalar

UYANIK G., ÖZDEMİR BECEREN B., BALABAN DAĞAL A., ADAK ÖZDEMİR A., SARI O., KILIÇ Z., et al.

Çocuk Gelişimi Araştırmaları, GÜLDEN UYANIK BALAT, BURCU ÖZDEMİR BECEREN, Editör, AUZEF ( Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi), İstanbul, ss.232-257, 2021

2021

2021

6. ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE KULLANILABİLECEK ÇEŞİTLİ ÖĞRETİM STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

Dikmen Ada B., Balaban Dağal A.

Alan Eğitimi Çalışmaları, İşçen Filik,Cansu, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.34-61, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

7. İletişim ve Çocuk

BALABAN DAĞAL A.

Erken Çocuklukta Güncel Konular, GÖrgü, Ertan; Sezer, Türker, Editör, Nobel, Ankara, ss.249-266, 2020

2020

2020

8. Psikolojik Dayanıklılığın Ölçülmesi

BALABAN DAĞAL A.

Çocuk ve Psikolojik Dayanıklılık, Alev Önder, Hülya Gülay Ogelman, Editör, Nobel, Ankara, ss.189-208, 2020

2019

2019

9. Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi

Balaban Dağal A.

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.95-118, 2019

2019

2019

10. Okul Öncesi Eğitim Programında Değerlendirme

Balaban Dağal A.

Okul Öncesi Eğitim Programları, Aslı Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.160-172, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

11. Erken çocukluk döneminde düşünce becerisi eğitimi

BALABAN DAĞAL A.

Öğrenen Öğretmen, Ozana Ural • Fatma Özge Ünsal • Elif Küçükoğlu, Editör, Optimum matba, ss.61-65, 2019

2018

2018

12. Temperament and Resiliency as Predictor Factors of Preschoolers’ School Readiness

ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A., BAYINDIR D.

Educational Policy and Research Monographs and Studies of the Jagiellonian University-Institude of Public Affairs, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Alina-Andreea, Dragoescu Urlica, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.487-494, 2018

2017

2017

13. Oyun Gelişimi

Balaban Dağal A.

Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder,Hande Arslan Çiftçi, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.49-72, 2017 Creative Commons License

2017

2017

14. Oyun Gelişimi

Balaban Dağal A.

Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder Hande Arslan ÇİFTÇİ, Editör, NOBEL, Ankara, ss.49-72, 2017

2015

2015

15. Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

BALABAN DAĞAL A.

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

2015

2015

16. Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

BALABAN DAĞAL A.

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

2015

2015

17. Okul Öncesinde Yönetici Liderlik Özellikleri ve Etkileri

BALABAN DAĞAL A.

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, Hedef, Ankara, ss.54-72, 2015

2015

2015

18. Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler

ZEMBAT R., BALABAN DAĞAL A., AKŞİN YAVUZ E.

Okul Öncesi Eğitimde Yönetim ve Liderlik, Zembat, Rengin, Editör, hedef, Ankara, ss.117-128, 2015

2014

2014

19. Okul Öncesi Liderliğinde Örnek Olaylar ve Analizler

ZEMBAT R., BALABAN DAĞAL A., AKŞİN E.

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 10, Zembat, Rengin, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.253-265, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2005

2005

25. Televizyon ve Okul Öncesi Dönem Çocuğu

ÖNDER A., BALABAN DAĞAL A.

Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular, Oktay, A.; Polat, U, Ö, Editör, Morpa, İstanbul, ss.249-264, 2005

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

TEAD

Editörler Kurulu Üyesi

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

ULUSLARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİSürdürülebilir Kalkınma

Yayın Kurul Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mayıs 2024

Mayıs 2024

Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2024

Mart 2024

Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2022

Haziran 2022

Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2022

Nisan 2022

MILLI EGITIM

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2021

Eylül 2021

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2020

Aralık 2020

PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2020

Ağustos 2020

Current Research in Social Sciences

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2019

Kasım 2019

Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

İbad

Diğer Dergiler

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Mart 2024

Mart 2024

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Marmara Üniversitesi, Türkiye

Eylül 2023

Eylül 2023

TÜBİTAK Projesi

4006 - TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı, Marmara Üniversitesi, Türkiye

Ağustos 2023

Ağustos 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2024 - 2024

2024 - 2024

Erasmus Programı

Personel Hareketliliği

Universitaet Graz, Avusturya



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

09 Kasım 2023 - 11 Kasım 2023

09 Kasım 2023 - 11 Kasım 2023

16.Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi

Davetli Konuşmacı

İstanbul-Türkiye

26 Ekim 2023 - 28 Ekim 2023

26 Ekim 2023 - 28 Ekim 2023

8. Okul Öncesi Eğitim KongresiSürdürülebilir Kalkınma

Panelist

Konya-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Eylül 2024

Eylül 2024

Değerler Eğitimi

Seminer

Dünya Çocuk Akademisi Anaokulu-Türkiye

Haziran 2024

Haziran 2024

Erken çocukluk döneminde değer eğitimi ve Türkiye'de öğretmen eğitimi

Seminer

Graz University The Department of Early Childhood Education-Avusturya

Kasım 2023

Kasım 2023

16.Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi

Seminer

İstanbul Kültür Üniversitesi-Türkiye

Ekim 2023

Ekim 2023

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi

Seminer

Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi-Türkiye

Haziran 2019

Haziran 2019

öğrenen öğretmen

Çalıştay

Kadıköy belediyesi-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 10

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Aralık-2023

Aralık 2023

Akademik Personel Sınavı

Dr. Öğr. Üyesi - Marmara Üniversitesi

Mayıs-2023

Mayıs 2023

Akademik Personel Sınavı

- İstanbul Şişli Meslek Yüksekokulu

Eylül-2020

Eylül 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Marmara Üniversitesi

Ağustos-2020

Ağustos 2020

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- Marmara Üniversitesi

Ağustos-2020

Ağustos 2020

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- Marmara Üniversitesi

Aralık-2019

Aralık 2019

Doktora Yeterlik Sınavı

- Marmara Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Marmara Üniversitesi

Yayıncılık Etkinlikleri

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi

Dergi Yayıncılığı

Balaban Dağal A.