Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. Yeni Medya ve Dijital Oyun İlişkisinin Sınırları ve Sorunları

UBCAK 8. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Mart 2022, ss.97-98, (Özet Bildiri)

2. Bir Medya Bağımlılığının İnşası: Dijital Oyun Oynamanın Patolojikleştirilmesi

Karadeniz 8. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ordu, Türkiye, 5 - 06 Mart 2022, ss.36, (Özet Bildiri)

3. Dijital Oyunlarda Geçmiş Gelecekler ve Gelecek Geçmişler: Retrofütürizm ve Retro Oyunlar

18th International Communication in the Millennium Symposium, Eskişehir, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

4. Dijital Oyunlar ve Teknolojik İlerleme Miti

Yeni Medya Çalışmaları 5. Ulusal Kongre, Adana, Türkiye, 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Virtual Spaces of Hope Social Implications of Spatial Gameplay in Minecraft Online Servers

EXPERIENCING DIGITAL GAMES: USE, EFFECTS & CULTURE OF GAMING, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

6. Platformer Renaissance

Art, Video Games and New Approaches to Ludic Narratives Conference, İstanbul, Türkiye, 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

7. A Political Video Game on Social Memory: Huys (Hope)

World Congress for Middle Eastern Studies 2010, Barcelona, İspanya, 19 - 24 Temmuz 2010, ss.65, (Özet Bildiri)

8. Oyun Dünyalarının Gerçek İşçileri Altın Çiftçileri

Karaelmas Medya ve Kültür Konferansı, Zonguldak, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)

9. Video Games and Auteur Theory

International Design and Cinema Conference 2008, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2008, ss.34, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

2. Video Game Auteur

Dora Yayıncılık, İstanbul, 2022

3. Dijital Oyunlarda Oyunsal Gerçeklik

Hakikat, Temsil, İnşa: Medyada Gerçekliğin Krizleri, Demirbaş Yavuz, Editör, Dora Yayıncılık, Bursa, ss.61-102, 2022

4. Platformdan Metaverse’e Steam: Dijital Oyunlar ve Oyun Emeği

Eleştirel Perspektiften Platform Çalışmaları , Başlar Gülşah, Ateşalp Selin Tüzün, Editör, Dora Yayıncılık, İstanbul, ss.177-207, 2022

5. Ludonarrative Dissonance in Black Mirror: Bandersnatch

Multidisciplinary Perspectives on Narrative Aesthetics in Video Games, Deniz Denizel,Deniz Eyüce Şansal,Tuna Tetik, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.215-238, 2021

7. Oyun Dünyalarının Gerçek İşçileri: Altın Çitçileri

Medya ve Kültür, Prof. Dr. Nurçay Türkoğlu,Dr. Sevilen Toprak Alayoğlu, Editör, Urban Kitap, İstanbul, ss.391-400, 2009

8. Dijital Fotoğrafçılık

Pusula Yayıncılık, İstanbul, 2007
Metrikler

Yayın

25

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları