Makaleler
9
Tümü (9)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
1. HİPERGERÇEKLİK ÇAĞINDA MEDYA VE TÜKETİM
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.9-29, 2023 (Hakemli Dergi)
2. Metaverse Kapsamında Oyun-içi Reklam Uygulamaları: Sandbox Alpha 2 Örneği
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, sa.41, ss.203-233, 2022 (Hakemli Dergi)
6. AŞK VE SİBER EVLİLİKLERİN OYUNİÇİ REKLAMLARDAKİ YANSIMALARI
ATLAS INTERNATIONAL REFERRED JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES
, cilt.4, sa.8, ss.112-119, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
4. New Media, Popular Culture, and the Audience Response to Conspiracy Theories,
VI. INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONFLICT, TERRORISM AND SOCIETY“CULTURE AND POLITICS OF CONSPIRACY THEORIES IN GLOBAL CONFLICTS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
6. Playing God in New Media Changing Meaning of Sacred
/ Dokuz Eylül University Symposium of American Studies-The Sacred & The Sublime, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
