Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. INFLUENCER MARKETING AND REDEFINING FAME IN SOCIAL MEDIA ADVERTISEMENTS

4th Celebrities Conference, Roma, İtalya, 26 - 28 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

2. A Critical Approach to Product Placement in Comedy: Seinfeld Case

International Conference on Arts, Science and Technology, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 22 Aralık 2017, ss.36-41, (Tam Metin Bildiri)

3. Sanal Bir Şiddet Platformu: DEEP-WEB

3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, 21 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

4. New Media, Popular Culture, and the Audience Response to Conspiracy Theories,

VI. INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONFLICT, TERRORISM AND SOCIETY“CULTURE AND POLITICS OF CONSPIRACY THEORIES IN GLOBAL CONFLICTS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

5. Yeni Medya Çağı nda Küresel Kimlikler ve Cinsiyetin İş Hayatına Etkileri Global Identities in the Era of New Media and Effects of Gender in the Workplace

2. Ulusal Şişli Sempozyumu: Çalışma Yaşamına Disiplinlerarası Yaklaşımlar, İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Mayıs 2016, ss.130-143, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. Playing God in New Media Changing Meaning of Sacred

/ Dokuz Eylül University Symposium of American Studies-The Sacred & The Sublime, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

7. Women in Technology Google Women Tech makers Case

International Conference on Knowledge and Politics in Gender and Women's Studies, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2015, ss.979-985, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Framing of Conflicts in New Media From Facebook to Tahrir Square

Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2015, ss.27-39, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

2. GLOBALIZATION AND REDEFINING INTELLECTUAL PROPERTY RIGHTS IN THE ENTERTAINMENT INDUSTRY WITH EMPHASIS ON CGI BASED DIGITAL ADVERTISING

RESEARCH & REVIEWS IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, ERTEKİN,İRFAN ; DIKER,OĞUZ ; URAL,ELİF, Editör, Gece Kitaplığı, İstanbul, ss.75-86, 2021 Creative Commons License

3. TÜKETİM TOPLUMUNUN YENİ MEDYA REKLAMCILIĞINA UYARLANMASINDA SİBER PROPAGANDA ETKİLERİ: “KONY’İ ŞÖHRET YAP” KAMPANYASI ÖRNEĞİ

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar, Doç. Dr. Erdem Sarıkaya, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.467-480, 2020 Creative Commons License

4. Bir Başka Pazarlama: HaCker’lIk ve Gasp

Dijital Medyanın Ekonomi Politiği, Prof. Dr. Cengiz Anık, Editör, Nobel, İstanbul, ss.261-271, 2020 Creative Commons License

6. Yeni Medyada Post-Modern Tüketici ve Siber-Simulasyonda Gerçeklik

İletişim Çalışmaları, Prof.Dr.Filiz Aydoğan, Editör, Derin Yayınları DER Yayınevi, İstanbul, ss.111-125, 2015 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

23

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

99

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları