Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
-
2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Beykent Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2008 - 2008 Editör
Ticari Kuruluş Özel, FreeNews Publishing/ GASTE Tabloid Newspaper, İçerik
-
2001 - 2002 Content Solutions Expert / Project Manager
Ticari Kuruluş Özel, Turkcell Group of Companies/ MAPCO, İçerik
-
1999 - 2001 İçerik uzmanı / Editör
Ticari Kuruluş Özel, Superonline, İçerik
-
1997 - 1999 Yazı İşleri Müdürü
Ticari Kuruluş Özel, Hearst Yayıncılık Sabah Dergi Grubu, Dergi Grubu
Verdiği Dersler
-
Lisans Media, Popular Culture and Society
-
Yüksek Lisans Reklamda İkna
-
Yüksek Lisans Sosyal Medya ve Reklam
-
Lisans e-publishing
-
Lisans New Media
-
Lisans Advertisement Analysis Techniques
-
Doktora Modernizm ve Post- Modernizm Ekseninde Reklam ve Tanıtım
-
Lisans Media Planning in PR and advertising
-
Lisans Business Administration
-
Lisans research Methods in Social Sciences
-
Lisans Introduction to Mass Communication
-
Lisans History of Communication
-
Lisans Public Opinion, Public Diplomacy and Lobbying
Yönetilen Tezler
-
Toplum 5.0 teknolojilerinin reklam süreçleri üzerindeki etkinliği
Güdüm S. (Danışman)
H.HAVVA(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Toplumun "mcdonaldlaştırılması" kapsamında sosyal medyada nüfuzlu kişi etkileri: "Mcınfluencer"lar
Güdüm S. (Danışman)
A.KESER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Distopik filmlerdeki ürün yerleştirme uygulamaları
Güdüm S. (Danışman)
M.CENGİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öznellik üretimi ve simülasyon bağlamında reklam
Güdüm S. (Danışman)
-
Simülasyon kuramı bağlamında oyun içi reklam: "İkinci hayat" oyunu örneği
Güdüm S. (Danışman)
E.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Dijital yerliler ve dijital göçmenlerin teknoloji ürünlerine yönelik ilgilenimlerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisinin karşılaştırmalı analizi
Güdüm S. (Danışman)
N.DERELİOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yeni medya reklamları kapsamında Y kuşağının satın alma davranışı
Güdüm S. (Danışman)
S.ORHA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yeni medya reklamcılığı ve e-ticaret siteleri kapsamında arama motoru optimizasyonu etkileri
Güdüm S. (Danışman)
M.ENVER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ağ toplumunda rızanın inşası bağlamında sosyal medya reklam etkileri
Güdüm S. (Danışman)