Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (20)
6. Okul Öncesi Eğitime Devam Eden 5 Yaş Çocuklarının Uygulanan Etkinliklere İLişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1075-1090, 2020 (TRDizin)
7. Activities Conducted in Primary School through the Eyes of Fourth Graders
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.2, ss.371-385, 2020 (Hakemli Dergi)
8. 5 YAŞ ÇOCUKLARININ SORUMLULUK KAZANMA DÜZEYLERİ İLE SOSYAL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Turkish Studies Educational Sciences
, cilt.13, ss.1149-1161, 2018 (TRDizin)
9. Analyzing the Relationshipsbetween Preschool Children’sPlay Skills and Their SocialCompetence and EmotionRegulation Skills
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje
, cilt.20, sa.3, ss.243-2570, 2018 (SSCI, Scopus)
13. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Tutumları ve Sınıf Yönetimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.114-126, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmenlik Tutumları ve Sınıf Yönetimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.114-126, 2017 (Hakemli Dergi)
15. THE EFFECTS OF RESILIENCE PROGRAM FOR PRESCHOOLCHILDREN ON 5 YEAR OLD CHILDREN S SOCIAL SKILLS
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
18. okul öncesi dönem çocuklarının engelli kavramına ilişkin görüşleri
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Degisi
, cilt.1, ss.409-416, 2015 (TRDizin)
26. DİKKAT BURASI İSTANBUL!: OKUL ÖNCESİNDE AİLE KATILIMLI PROJE TABANLI BİR PROGRAM ÖRNEĞİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.263-270, 2013 (Hakemli Dergi)
27. Dikkat Burası İstanbul okul öncesinde aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.263-270, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
2. İnternet Sitelerinde Ebeveyn Çocuk Oyun Etkileşimi Hakkında Yer Alan Bilgilerin Doğruluğunun ve Güvenirliğinin Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 23 Ekim 2019
3. Masal Dünyasına Yolculuk: Çocuk Kütüphanelerinden Aktif Olarak Yararlanamayan Dezavantajlı Çocuklara Yönelik Bir Uygulama Örneği
2. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
4. Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Birlikte Çocuk Kütüphanelerini Kullanan Anne Babaların Çocuk Kütüphanelerden Beklentilerinin İncelenmesi
1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, ss.248-255, (Tam Metin Bildiri)
7. Examination the relationship of social competencies, self regulation skills and play behaviors of preschool children
OMEP 201870th OMEP World Assembly and Conference, PRAQUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
13. Okul öncesi öğretmenlerinin sahip oldukları bireysel farklılıkların (psikosoyal özeliklerin) kapsamlı olarak değerlendirilmesi
2.Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.187-188, (Özet Bildiri)
15. Kadın Akademisyenlerin Annelikle Sınavı
ESCAR 2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, ss.157-183, (Tam Metin Bildiri)
16. Okul Öncesi Çocuklar için Psikolojik Dayanıklılık Programının 5 yaş çocuklarının Problem Davranışlarına Etkisinin İncelenmesi
5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
17. Analyzing the relationship between preschool children s play skills and their social competence and emotion regulation skills
69 th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 Haziran - 24 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
29. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği geçerlilik güvenirlik çalışması İstanbul ili pilot uygulaması
4th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
33. The development and implementation of guidance and counseling program aiming to support 54 66 months old children s developmnt level and readiness for primary school
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.5, ss.13-25, (Özet Bildiri)
34. Okul Öncesi Öğretmenlerinin sınıf Yönetimleri ve Öğretmenlik Tutumlarının İncelenmesi
I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
35. Analysıng the school readiness of preschoolers from the aspect of the socıal skılls when they start to school
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
36. MY OWN PAST AN EXAMPLE OF FAMILY INVOLVEMENT PROJECT APPLIED TO IMPROVE 48 54 MONTHS OLD CHILDREN S PERCEPTION OF THE PAST
2nd World Conferenceon Educational andInstructional Studies, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.74-75, (Özet Bildiri)
38. Dikkat burası İstanbul!: Okul Öncesinde Aile Katılımlı Proje Tabanlı Bir Program Örneği
4th International Conference on new trends in education and their implications, 25 - 27 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
30
1. Oyun Türleri ve Oyun Alanları
Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, ÖNDER ALEV, ARSLAN ÇİFTÇİ HANDE, Editör, Nobel Medicus, Ankara, ss.74-94, 2025
2. OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR İÇİN PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK PROGRAMI
Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
3. MABEP: Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı Gelişim Paketi-3 / 13-24 Ay
El Ele İlk Adım Yayınları, İstanbul, 2022
4. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı Gelişim Takvimi / Gelişim Paketi
El Ele İlk Adım, İstanbul, 2022
6. Erken Çocuklukta Dil Gelişimi ve Erken Okuryazarlığı Değerlendiren Ölçme Araçları
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları, Prof. Dr. Rengin ZEMBAT, Dr. Hilal İlknur TUNÇELİ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-150, 2022
7. Erken Çocuklukta Sosyal Duygusal Gelişimin Yolculuğu ve Değerlendirme
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları, Zembat Rengin, Tunçeli, Hilal İlknur, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.453-478, 2022
8. Erken Çocukluk Döneminde Projektif Tekniklerle Değerlendirme
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları, Rengin Zembat, Hilal İlknur Tunçeli, Editör, NOBEL AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.95-119, 2022
10. Sosyal Gelişim
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Emine Ahmetoğlu, Ezgi Akşin Yavuz, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.185-219, 2021
11. Davranışı Gelişimi ve Öğrenilmesi
Erken Çocukluk Döneminde Çocuğun Davranışını Anlama ve Yönlendirme, Fatma Özge ÜNSAL, İbrahim Hakkı ACAR, Dilan BAYINDIR, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.14-22, 2021
12. Erken Çocukluk Eğitimi Sınıf İçi Zorlayıcı Davranışlar
Erken Çocukluk Döneminde Çocuğun Davranışını Anlama ve Yönlendirme, Fatma Özge ÜNSAL, İbrahim Hakkı ACAR, Dilan BAYINDIR, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.222-232, 2021
13. İtalya
Dünya Ülkelerinde Eğitim Sistemleri ve Okul Öncesi Eğitim, Ayla OKTAY, Özgül POLAT, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.511-531, 2021
14. Reggio Emilia Yaklaşımı
Öğrenen Öğretmen, Prof. Dr. Ozana Ural • Dr. Fatma Özge Ünsal • Öğr. Gör. Elif Küçükoğlu, Editör, Kasdaş Yayınları, ss.73-79, 2020
15. Masal, Şiir, Şarkı, Tekerleme, Parmak Oyunu, Bilmeceler
Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı, Çakmak Güleç,Havise, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-99, 2020
17. Erken Çocukluk Döneminde Kitap Seçimi
Çocuk Edebiyatı, Ceylan, Şehnaz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.83-100, 2020
18. Erken Çocukluk Döneminde Kitap Seçimi
Çocuk Edebiyatı, Ceylan, Şehnaz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.83-100, 2020
19. Erken Çocuklukta Sosyal Duygusal Gelişimi Değerlendiren Ölçme Araçları
Erken Çocuklukta Gelişimi Değerlendirmede Kullanılan Güncel Ölçme Araçları, Zembat,Rengin; Tunçeli,Hilal İlknur, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.193-245, 2019
20. İlkokula Hazırbulunuşlukta Oyun
ADIM ADIM İLKOKULA BAŞLAMAK OKULA UYUM VE ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ, Özgül Polat, Editör, Anı Yayıncılık, ss.227-276, 2019
21. Erken Çocuklukta Dil Gelişimi ve Erken Okuryazarlığı Değerlendirme Ölçme Araçları
ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN GÜNCEL ARAÇLAR, Rengin Zembat, Editör, Nobel Yayınevi, ss.109-150, 2019
22. Yaratıcılıkta Bilimsel Süreçler
Yaratıcılığın Keşfi, Çelebi Öncü Elif, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.38-53, 2018
23. Oyun Türleri ve Oyun Alanları
Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder, Hande Arslan Çiftçi, Editör, Nobel Akademik yayıncılık, Ankara, ss.74-95, 2017
24. Oyun Günleri: 28 Mayıs Dünya Oyun Oynama Günü ve Bağlamları
Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Önder Alev, Çiftçi Arslan Hande, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.427-458, 2017
25. Robert Gagné’nin Öğrenme Durumları Modeli
Öğrenme ve Öğretme: Kuramdan Uygulamaya, ÖZGÜL POLAT, HANDE ÇİFTÇİ, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.141-187, 2017
26. Robert Gagné’nin Öğrenme Durumları Modeli
Öğrenme ve Öğretme: Kuramdan Uygulamaya, ÖZGÜL POLAT, HANDE ASLAN ÇİFTÇİ, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.141-187, 2017
27. Yaratıcılıkta Zihinsel Süreçler
Yaratıcılığın keşfi, Elif Çelebi Öncü, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.33-50, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
7
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
4
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
7
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
13
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
30
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
100
Proje
7