Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (20)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programının Etkililiğinin Değerlendirilmesi

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.197-198, (Özet Bildiri)

6. Analyzing The Relationship between Preschool Children’s Motor Skills and Their Self-Concept

70th OMEP World Assembly and Conference, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

7. Examination the relationship of social competencies, self regulation skills and play behaviors of preschool children

OMEP 201870th OMEP World Assembly and Conference, PRAQUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

8. Dördüncü sınıf öğrencilerinin gözünden ilkokulda uygulanan etkinlikler

2. International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018), Bodrum/MUĞLA, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.317, (Özet Bildiri)

9. Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gözünden İlkokulda Uygulanan Etkinlikler

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Bodrum, Türkiye, 26 Nisan 2018 - 28 Nisan 2108, ss.317, (Özet Bildiri)

10. 5 YAŞ ÇOCUKLARININ GÖZÜNDEN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA UYGULANAN ETKİNLİKLER

UEYAK 2018 - 1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Okul Öncesi Eğitimde Erkek Öğretmen Olmak

VIII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series-Plovdiv, 21 - 22 Nisan 2018, ss.479, (Özet Bildiri)

14. 2007-2017 Yılları Arasında Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsünde Yapılan Lisans Üstü Tezlerin İncelenmesi

VIII. Uluslararası Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Kıbrıs (Kktc), 11 Mayıs 2017, ss.8-14, (Tam Metin Bildiri)

15. Kadın Akademisyenlerin Annelikle Sınavı

ESCAR 2. KADIN TOPLUMSAL CİNSİYET SEMPOZYUMU, Türkiye, 7 - 08 Mart 2017, cilt.1, ss.157-183, (Tam Metin Bildiri)

20. The metaphors used by preschool children about water

+Congresso İnnovazione nella didattica delle scienze nella scuola primaria e dell'infanzia: Al crocevia fra discipline scientifiche e umanistiche, Bologna, İtalya, 2 - 03 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

22. Analyzing of basic concept in picture books for preschool children

XI european Conference on social and Behavioral Sciences, Rome, İtalya, 01 Eylül 2016, ss.389, (Özet Bildiri)

23. An Overview of Postgraduate Theses at Preschool Education in Turkey

XI. European Conference onSocial and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

24. Analyzing of Basic Concepts in Picture Books for Preschool Children

11. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

25. ULUSLARARASI EĞİTİM KONGRELERİNE KATILIM İÇİN ÖNERİLER

7th International Congress on New Trends in Education, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

27. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pilot Uygulaması

4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

28. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pİlot Uygulaması

4 th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

29. İlkokul 1 Sınıf Öğrenci Takip Ölçeği geçerlilik güvenirlik çalışması İstanbul ili pilot uygulaması

4th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

30. İlkokul 1 Sınıf Takip Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması İstanbul İli Pilot Uygulaması

4th World Conferance on Educational And Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.67, (Özet Bildiri)

31. EXAMINATION OF 48 66 MONTHS OLD CHILDREN S OPINION WITH REGARD TO PLAYGROUNDS

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.131, (Özet Bildiri)

32. I Have Rights Too Project Based Parent Ivolvement Program Sample

3rd World Conferance on Educational And Instructional Studies, 6 - 08 Kasım 2014, ss.92-93, (Özet Bildiri)

33. The development and implementation of guidance and counseling program aiming to support 54 66 months old children s developmnt level and readiness for primary school

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.5, ss.13-25, (Özet Bildiri)

34. Okul Öncesi Öğretmenlerinin sınıf Yönetimleri ve Öğretmenlik Tutumlarının İncelenmesi

I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

35. Analysıng the school readiness of preschoolers from the aspect of the socıal skılls when they start to school

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

38. Dikkat burası İstanbul!: Okul Öncesinde Aile Katılımlı Proje Tabanlı Bir Program Örneği

4th International Conference on new trends in education and their implications, 25 - 27 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

39. A study on the relationship between the social-emotional adaptation and behavioral problems of 60-72 month old preschoolers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5828-5832, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 30

1. Oyun Türleri ve Oyun Alanları

Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, ÖNDER ALEV, ARSLAN ÇİFTÇİ HANDE, Editör, Nobel Medicus, Ankara, ss.74-94, 2025

6. Erken Çocuklukta Dil Gelişimi ve Erken Okuryazarlığı Değerlendiren Ölçme Araçları

ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları, Prof. Dr. Rengin ZEMBAT, Dr. Hilal İlknur TUNÇELİ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-150, 2022

7. Erken Çocuklukta Sosyal Duygusal Gelişimin Yolculuğu ve Değerlendirme

ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları, Zembat Rengin, Tunçeli, Hilal İlknur, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.453-478, 2022

8. Erken Çocukluk Döneminde Projektif Tekniklerle Değerlendirme

ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları, Rengin Zembat, Hilal İlknur Tunçeli, Editör, NOBEL AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.95-119, 2022

10. Sosyal Gelişim

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Emine Ahmetoğlu, Ezgi Akşin Yavuz, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.185-219, 2021

11. Davranışı Gelişimi ve Öğrenilmesi

Erken Çocukluk Döneminde Çocuğun Davranışını Anlama ve Yönlendirme, Fatma Özge ÜNSAL, İbrahim Hakkı ACAR, Dilan BAYINDIR, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.14-22, 2021

12. Erken Çocukluk Eğitimi Sınıf İçi Zorlayıcı Davranışlar

Erken Çocukluk Döneminde Çocuğun Davranışını Anlama ve Yönlendirme, Fatma Özge ÜNSAL, İbrahim Hakkı ACAR, Dilan BAYINDIR, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.222-232, 2021

13. İtalya

Dünya Ülkelerinde Eğitim Sistemleri ve Okul Öncesi Eğitim, Ayla OKTAY, Özgül POLAT, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.511-531, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Reggio Emilia Yaklaşımı

Öğrenen Öğretmen, Prof. Dr. Ozana Ural • Dr. Fatma Özge Ünsal • Öğr. Gör. Elif Küçükoğlu, Editör, Kasdaş Yayınları, ss.73-79, 2020

15. Masal, Şiir, Şarkı, Tekerleme, Parmak Oyunu, Bilmeceler

Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı, Çakmak Güleç,Havise, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-99, 2020

16. The metaphors by preschool children’s about water

Innovazione nella didattica delle scienze nella scuola primaria e dell’infanzia, Federico Corni, Tiziana Altiero, Alessandra Landini, Editör, CLEUP, ss.99-106, 2020

17. Erken Çocukluk Döneminde Kitap Seçimi

Çocuk Edebiyatı, Ceylan, Şehnaz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.83-100, 2020

18. Erken Çocukluk Döneminde Kitap Seçimi

Çocuk Edebiyatı, Ceylan, Şehnaz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.83-100, 2020

19. Erken Çocuklukta Sosyal Duygusal Gelişimi Değerlendiren Ölçme Araçları

Erken Çocuklukta Gelişimi Değerlendirmede Kullanılan Güncel Ölçme Araçları, Zembat,Rengin; Tunçeli,Hilal İlknur, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.193-245, 2019

20. İlkokula Hazırbulunuşlukta Oyun

ADIM ADIM İLKOKULA BAŞLAMAK OKULA UYUM VE ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ, Özgül Polat, Editör, Anı Yayıncılık, ss.227-276, 2019

21. Erken Çocuklukta Dil Gelişimi ve Erken Okuryazarlığı Değerlendirme Ölçme Araçları

ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN GÜNCEL ARAÇLAR, Rengin Zembat, Editör, Nobel Yayınevi, ss.109-150, 2019

22. Yaratıcılıkta Bilimsel Süreçler

Yaratıcılığın Keşfi, Çelebi Öncü Elif, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.38-53, 2018

23. Oyun Türleri ve Oyun Alanları

Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Alev Önder, Hande Arslan Çiftçi, Editör, Nobel Akademik yayıncılık, Ankara, ss.74-95, 2017

24. Oyun Günleri: 28 Mayıs Dünya Oyun Oynama Günü ve Bağlamları

Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, Önder Alev, Çiftçi Arslan Hande, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.427-458, 2017

25. Robert Gagné’nin Öğrenme Durumları Modeli

Öğrenme ve Öğretme: Kuramdan Uygulamaya, ÖZGÜL POLAT, HANDE ÇİFTÇİ, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.141-187, 2017

26. Robert Gagné’nin Öğrenme Durumları Modeli

Öğrenme ve Öğretme: Kuramdan Uygulamaya, ÖZGÜL POLAT, HANDE ASLAN ÇİFTÇİ, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.141-187, 2017

27. Yaratıcılıkta Zihinsel Süreçler

Yaratıcılığın keşfi, Elif Çelebi Öncü, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.33-50, 2017

28. Part III: Teaching and Teachers: Early, Primary and Secondary 6 Year Old Pre-School Children’s Perception of “Past”

Issues on Education and Research: Volume 3, Gregory T. Papanikos, Editör, thens Institute for Education and Research, Atina, ss.299-311, 2013

29. 6 Year Old Pre-School Children’s Perception of “Past”

Issues on Education and Research: Volume 3, Gregory T Papanikos, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.299-311, 2013

30. 24. 6 Year Old Pre-School Children’sPerception of “Past”

Issues on Education andResearch Volume 3, Gregory T. Papanikos, Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.299-310, 2013
Metrikler

Yayın

99

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

30

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

100

Proje

7

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları