Makaleler
15
Tümü (15)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
1. The Relationship Between Cultural Products and International Marketing Strategies Towards Sustainability: A Research on the Textile Industry1
Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches
, cilt.2025, sa.Special issue, ss.156-167, 2025 (Scopus)
3. Yeşil Şehir Kavramı ve Pazarlaması: İzmir’in Yeşil Şehirleşme Sürecinin Betimsel Analizi
Kent Akademisi (Online)
, cilt.16, sa.Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılı Özel Sayısı | Special Issue for the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, ss.131-148, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi
Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.291-310, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Sağlıklı Yaşam Pazarlaması Açısından Kamu Spotları: “Obezite ile Mücadele Hareketi Kampanyası” Örnek Olay İncelemesi
Journal of Health and Sport Sciences
, cilt.2, sa.3, ss.109-117, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
1. Sosyal Medyada Artırılmış Gerçeklik Reklam Kampanyaları ve Gazlı İçecek Sektöründe Karşılaştırmalı Analiz
International Online Conference on Economics and Social Sciences(Cyprus Science University / KYRENIA/ Cyprus), KYRENIA, Kıbrıs (Kktc), 8 - 09 Eylül 2020, ss.84, (Özet Bildiri)
2. Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application
3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.35-36, (Özet Bildiri)
3. ”Turkish Coffee” As A Cultural Product and Competitive Analysis for Turkish Coffee
3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018 (Akdeniz University / Antalya/ TURKEY), Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.26-27, (Özet Bildiri)
4. EFFECTS ON EXPERIENCE VALUE OF AUGMENTED REALITY : (AR) EXPERIENCE A RESEARCH ON AR MENU APPLICATION
Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, 4 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
5. AUGMENTED REALITY APPLICATION USING IN MARKETING EDUCATION AND A RESEARCH
International Conference on Research in Education and Science (ICRES 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, ss.51, (Özet Bildiri)
6. A Review of International Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study
The Migration Conference 2017, Atina, Yunanistan, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.164-167, (Özet Bildiri)
7. A Review of İnternational Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study
The Migration Conference 2017, atina, Yunanistan, 28 Ağustos 2017, ss.164-167, (Özet Bildiri)
8. A Review of International Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study
The MigrationConference 2017, Atina, Yunanistan, 28 Ağustos 2017, ss.164-167, (Özet Bildiri)
9. Icon Brands in Destination Marketing and Istanbul Case Study
4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017, ss.42, (Özet Bildiri)
10. Icon Brands
4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
11. Growing Concept in Retailing Shopping Malls in İstanbulbetween 2004 2014
14th Annual InternationalConference onMarketing, 27-30 June 2016, 27 - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
12. Measuring Attitudes Towards Augmented Reality Practices on Transnational Consumers
Turkish Migration Conference 2015, Praha, Çek Cumhuriyeti, 25 - 27 Haziran 2015, ss.11-12, (Özet Bildiri)
13. Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Web Sitesi Kalitesinin Üstünlük Yaratmada Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.279-285, (Tam Metin Bildiri)
14. The Relationship between Turkish Consumers Shopping Values and Attitudes to debt in Foreign Countries
International Conference Turkish Migration in Europe Projecting The Next 50 Years, London, Birleşik Krallık, 7 - 09 Aralık 2012, ss.31, (Tam Metin Bildiri)
15. Uygulama ve Akademik Yönüyle Pazarlama Tarihine Bir Bakış
15. Ulusal Pazarlama Kongresi (Dokuz Eylül Üniversitesi), İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.369-386, (Tam Metin Bildiri)
16. Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri ve Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.221-234, (Tam Metin Bildiri)
17. Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri Ve Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama”
II.İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2008, ss.83-88, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. Perakendecilik Tarihi : Akademik ve Uygulama Açısından Betimsel Bir İnceleme
Türkmen Yayınevi, İstanbul, 2020
2. COVID-19, ENTREPRENEURSHIP AND MARKETING
COVID-19 AND NEW BUSINESS ECOSYSTEM, Asst. Prof. Dr. Duygu HIDIROGLU, Asst. Prof. Dr. Semih Serkant AKTUG, Asst. Prof. Dr. Osman YILMAZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.347-370, 2020
3. Ürün
Pazarlama, Serpil Ünal Kestane, Editör, Nobel, Ankara, ss.143-168, 2020
4. Aile İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri
Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi, Dr. Öğr. Üyesi Osman YILMAZ, Dr. Öğr. Üyesi Osman ÖZDEMİR, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-19, 2020
5. Fiyat
Pazarlama, Serpil Ünal Kestane, Editör, Nobel, Ankara, ss.169-190, 2020
6. Icon Brand in Destination Marketing and the Istanbul Case Study
Turkey and Turkish Studies. Special Edition, Uydaci Mert, Editör, ATINER, ss.3-12, 2019
7. Kültür Pazarlaması
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2017
8. Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
Special Topics in Economics Management, Foster Elvis C., Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.83-99, 2017
9. Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
Special Topics in EconomicsManagement, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.83-99, 2017
10. The Measurement of Turkish Consumers’ Attitudes Towards Neuromarketing With Fmri Method
Marketing in Transition,Scarcity and Globalism & Sustainbility, NİKOLAPapaolus, Editör, Springer, London/Berlin , Athens, ss.1-15, 2015
11. The Measurement of Turkish Consumers’ Attitudes towards Neuromarketingwith fMRI Method
Developments in Marketing Science:Proceedings of the Academy of Marketing Science, Campbell Colin L., Editör, Springer, ss.44-49, 2015