Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yeşil Şehir Kavramı ve Pazarlaması: İzmir’in Yeşil Şehirleşme Sürecinin Betimsel Analizi
Kent Akademisi (Online)
, cilt.16, sa.Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılı Özel Sayısı | Special Issue for the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, ss.131-148, 2023 (Hakemli Dergi)



Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi
Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.291-310, 2020 (Hakemli Dergi)

Sağlıklı Yaşam Pazarlaması Açısından Kamu Spotları: “Obezite ile Mücadele Hareketi Kampanyası” Örnek Olay İncelemesi
Journal of Health and Sport Sciences
, cilt.2, sa.3, ss.109-117, 2019 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sosyal Medyada Artırılmış Gerçeklik Reklam Kampanyaları ve Gazlı İçecek Sektöründe Karşılaştırmalı Analiz
International Online Conference on Economics and Social Sciences(Cyprus Science University / KYRENIA/ Cyprus), KYRENIA, Kıbrıs (Kktc), 8 - 09 Eylül 2020, ss.84
Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application
3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.35-36
”Turkish Coffee” As A Cultural Product and Competitive Analysis for Turkish Coffee
3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018 (Akdeniz University / Antalya/ TURKEY), Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.26-27
EFFECTS ON EXPERIENCE VALUE OF AUGMENTED REALITY : (AR) EXPERIENCE A RESEARCH ON AR MENU APPLICATION
Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, 4 - 05 Ekim 2018
AUGMENTED REALITY APPLICATION USING IN MARKETING EDUCATION AND A RESEARCH
International Conference on Research in Education and Science (ICRES 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, ss.51
A Review of International Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study
The Migration Conference 2017, Atina, Yunanistan, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.164-167
A Review of International Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study
The MigrationConference 2017, Atina, Yunanistan, 28 Ağustos 2017, ss.164-167
A Review of İnternational Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study
The Migration Conference 2017, atina, Yunanistan, 28 Ağustos 2017, ss.164-167
Icon Brands
4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017
Icon Brands in Destination Marketing and Istanbul Case Study
4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017, ss.42
Growing Concept in Retailing Shopping Malls in İstanbulbetween 2004 2014
14th Annual InternationalConference onMarketing, 27-30 June 2016, 27 - 30 Haziran 2016
Measuring Attitudes Towards Augmented Reality Practices on Transnational Consumers
Turkish Migration Conference 2015, Praha, Çek Cumhuriyeti, 25 - 27 Haziran 2015, ss.11-12
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin Web Sitesi Kalitesinin Üstünlük Yaratmada Pazarlama Karması Açısından Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.279-285
The Relationship between Turkish Consumers Shopping Values and Attitudes to debt in Foreign Countries
International Conference Turkish Migration in Europe Projecting The Next 50 Years, London, Birleşik Krallık, 7 - 09 Aralık 2012, ss.31
Uygulama ve Akademik Yönüyle Pazarlama Tarihine Bir Bakış
15. Ulusal Pazarlama Kongresi (Dokuz Eylül Üniversitesi), İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.369-386
Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri ve Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
2. İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.221-234
Geleceğin Yüksek Öğretim Sisteminde Elektronik Öğretimin Yeri Ve Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama”
II.İstanbul Bilişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2008, ss.83-88
Kitaplar
Perakendecilik Tarihi : Akademik ve Uygulama Açısından Betimsel Bir İnceleme
Türkmen Yayınevi, İstanbul, 2020
Fiyat
Pazarlama, Serpil Ünal Kestane, Editör, Nobel, Ankara, ss.169-190, 2020
Ürün
Pazarlama, Serpil Ünal Kestane, Editör, Nobel, Ankara, ss.143-168, 2020
COVID-19, ENTREPRENEURSHIP AND MARKETING
COVID-19 AND NEW BUSINESS ECOSYSTEM, Asst. Prof. Dr. Duygu HIDIROGLU, Asst. Prof. Dr. Semih Serkant AKTUG, Asst. Prof. Dr. Osman YILMAZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.347-370, 2020

Aile İşletmelerinde Pazarlama Stratejileri
Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi, Dr. Öğr. Üyesi Osman YILMAZ, Dr. Öğr. Üyesi Osman ÖZDEMİR, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.1-19, 2020
Icon Brand in Destination Marketing and the Istanbul Case Study
Turkey and Turkish Studies. Special Edition, Uydaci Mert, Editör, ATINER, ss.3-12, 2019
Kültür Pazarlaması
Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2017
Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
Special Topics in Economics Management, Foster Elvis C., Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.83-99, 2017
Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014
Special Topics in EconomicsManagement, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.83-99, 2017
The Measurement of Turkish Consumers’ Attitudes Towards Neuromarketing With Fmri Method
Marketing in Transition,Scarcity and Globalism & Sustainbility, NİKOLAPapaolus, Editör, Springer, London/Berlin , Athens, ss.1-15, 2015
The Measurement of Turkish Consumers’ Attitudes towards Neuromarketingwith fMRI Method
Developments in Marketing Science:Proceedings of the Academy of Marketing Science, Campbell Colin L., Editör, Springer, ss.44-49, 2015