Dr.Öğr.Üyesi

NEVİN KARABIYIK YERDEN


Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu

Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Pazarlama Programı

Eğitim Bilgileri

2008 - 2013

2008 - 2013

Doktora

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2002 - 2005

2002 - 2005

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İnsan Kaynakları Yönetimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

1997 - 1999

1997 - 1999

Ön Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Kültür pazarlaması: İstanbul'daki kültür miraslarının algılanan hizmet kalitesinin, destinasyon imaj türlerine etkisi üzerine bir araştırma

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Unvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Yrd.Doç.Dr.

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu

2013 - 2015

2013 - 2015

Öğretim Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu

2005 - 2013

2005 - 2013

Öğretim Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2018

2018

Effects On Experience Value Of Augmented Reality (Ar) Experience A Research On Ar Menu Application

UYDACI M. , KARABIYIK N. , DEĞERLİ B. , Ergün Tuncay İ.

3rd Taste of City Food and Place Marketing Conference 2018, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.35-36

2017

2017

AUGMENTED REALITY APPLICATION USING IN MARKETING EDUCATION AND A RESEARCH

KARABIYIK N. , YERDEN A. U.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, ss.51

2017

2017

A Review of International Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study

KARABIYIK N. , KOCATÜRK E., ÖZGÖREN ŞEN F.

The Migration Conference 2017, Atina, Yunanistan, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.164-167

2017

2017

A Review of İnternational Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study

KARABIYIK N. , KOCATÜRK E., ÖZGÖREN ŞEN F.

The Migration Conference 2017, atina, Yunanistan, 28 Ağustos 2017, ss.164-167

2017

2017

A Review of International Volunteers as a Transnational Consumer Type and a Case Study

KARABIYIK N. , KOCATÜRK E., ÖZGÖREN ŞEN F.

The MigrationConference 2017, Atina, Yunanistan, 28 Ağustos 2017, ss.164-167

2017

2017

Icon Brands

KARABIYIK N. , UYDACI M.

4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017

2017

2017

Icon Brands in Destination Marketing and Istanbul Case Study

KARABIYIK N. , UYDACI M.

4th International Conference on Turkey and Turkish Studies, 19 - 22 Haziran 2017, ss.42

2016

2016

Growing Concept in Retailing Shopping Malls in İstanbulbetween 2004 2014

UYDACI M. , ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F. , ÇAĞLAYAN AKAY E. , DEĞERLİ B. , KARABIYIK N.

14th Annual InternationalConference onMarketing, 27-30 June 2016, 27 - 30 Haziran 2016

2015

2015

Measuring Attitudes Towards Augmented Reality Practices on Transnational Consumers

Karabıyık Yerden N. , Değerli B. , Yerden A. U. , Değerli A.

Turkish Migration Conference 2015, Praha, Çek Cumhuriyeti, 25 - 27 Haziran 2015, ss.11-12

2012

2012

The Relationship between Turkish Consumers Shopping Values and Attitudes to debt in Foreign Countries

Karabıyık Yerden N. , Değerli B.

International Conference Turkish Migration in Europe Projecting The Next 50 Years, London, İngiltere, 7 - 09 Aralık 2012, ss.31

Kitap & Kitap Bölümleri

2019

2019

Turkey and Turkish Studies. Special Edition

KARABIYIK N. , UYDACI M.

Icon Brand in Destination Marketing and the Istanbul Case Study, Uydaci Mert, Editör, ATINER, ss.3-12, 2019

2017

2017

Kültür Pazarlaması

KARABIYIK N.

Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2017

2017

2017

Special Topics in EconomicsManagement

UYDACI M. , ÇAKIR ZEYTİNOĞLU F. , ÇAĞLAYAN AKAY E. , DEĞERLİ B. , KARABIYIK N.

Growing Concept in Retailing: Shopping Malls in Istanbul between 2004-2014, Foster Εlvis C.,Tzempelikos Nektarios, Sakellariou Chris, Andrikopoulos Panagiotis, Editör, Greece by the Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.83-99, 2017

2015

2015

Marketing in Transition,Scarcity and Globalism & Sustainbility

Karabıyık Yerden N.

The Measurement of Turkish Consumers’ Attitudes Towards Neuromarketing With Fmri Method, NİKOLAPapaolus, Editör, Springer, London/Berlin , Athens, ss.1-15, 2015