-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2015 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2013 - 2015 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2005 - 2013 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü
-
2004 - 2005 İnsan Kaynakları Uzmanı
Mioro Hediyelik Eşya San. ve Tic .A.Ş., İnsan Kaynakları Uzmanı
-
Havacılık sektöründe yeşil pazarlama uygulamalarının tüketici satın alma kararları üzerindeki rolü: Türkiye'deki tüketiciler üzerine bir araştırma
Karabıyık Yerden N. (Danışman)
S.EZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Havacılık sektöründe yeşil pazarlama uygulamalarının tüketici satın alma kararı üzerindeki rolü : Türkiye'deki tüketiciler üzerine bir araştırma
KARABIYIK YERDEN N. (Danışman)
-
Kurumsal İtibar Yönetiminin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü: Otomotiv Sektörüne Yönelik Bir Araştırma
Karabıyık Yerden N. (Danışman)
-
Elektronik ağızdan ağıza pazarlama ile marka sadakati arasındaki ilişkide marka güveninin rolü ve bir araştırma
KARABIYIK YERDEN N. (Danışman)
D.ERŞEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Alternatif konaklama sektöründe hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti aracılığı ile müşteri sadakati üzerindeki rolü ve bir araştırma
Karabıyık Yerden N. (Danışman)
M.YÜKSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Deneyimsel pazarlamada arttırılmış gerçeklik uygulamaları ile tüketici satın alma niyeti arasındaki ilişki ve bir araştırma
KARABIYIK YERDEN N. (Danışman)
İ.TUNCAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Marka denkliği ile satın alma niyeti arasındaki ilişkide marka tercihinin önemi ve bir araştırma
KARABIYIK YERDEN N. (Danışman)
E.GÜNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018