Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Self-Efficacy Perceptions of Special Education Teachers Regarding Teaching Mathematics

HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, vol.35, no.2, pp.306-319, 2020 (ESCI) Creative Commons License identifier identifier

Hybrid Literacy Instruction Method for Children with Intellectual Disabilities

ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, vol.20, no.1, pp.177-208, 2019 (ESCI) Creative Commons License Sustainable Development identifier

Öğrenme güçlüğü olan çocukların yazma sürecinde gösterdiği özellikler

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.29, pp.5-18, 2009 (Peer-Reviewed Journal)

Engelli çocukları konuşmaya cesaretlendirmek için hikaye okumak

Marmara ÜniversitesiAtatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, pp.1-17, 2006 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda Yazılı Anlatımı Destekleme

1. Uluslararası Katılımlı Özgül Öğrenme Güçlüğü Kongresi, İstanbul, Turkey, 22 - 24 November 2019, pp.1-2

Alternatif Okuma Yöntemi: Sözcük Temelli Okuma Öğretimi

5. Down Sendromu Konferansı, Turkey, 25 - 26 November 2017

The Views Of The Teachers on Pre Refferal Process for Students at Risk

International Association of Social Science Research (IASAR), ROMA, Italy, 19 - 22 May 2016

The Views of the Teachers on Pre Refferral Process for Students at Risk

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences., ROMA, Italy, 1 - 04 September 2016

Çok Engelli Görmeyen Çocukların Söz Öncesi İletişim Davranışlarının Anne Görüşlerine Dayalı Olarak Belirlenmesi

3. Uluslarası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO), Eskişehir, Turkey, 31 March - 01 April 2016

Disleksi Erken Belirtiler

3. Uluslarası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO), Eskişehir, Turkey, 31 March - 01 April 2016

Gelişimsel geriliği Olan Çocuklarda Okur Yazarlık Gelişim

Prof. Dr. Hıfzı Özcan 6. Uluslararası Cerebral Palsy ve Gelişimsel Bozukluklar Kongresi, İstanbul, Turkey, 26 - 27 February 2016

Developing the preverbal communication skills scale for the multi impaired blind children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Russia, 11 - 15 September 2015

Developing preverbal communication skills scale for the multi-impaired blind children.

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Russia, 11 - 14 September 2014

Describing The Strategies Applied By A Mother With An Autistic Child For Improving Her Child s Vocabulary

2. Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Muğla, Turkey, 18 - 21 June 2008, no.1159410, pp.5-10

Books & Book Chapters

Yazı Yazma (Disgrafi) Sorunlarına Yönelik Öneriler

in: Özgül Öğrenme Bozukluğu, Toros,Torun, Editor, Akademisyen Kitapevi, Ankara, pp.1-532, 2021

Söz öncesi iletişim becerileri ve iletişim becerilerinin öğretimi

in: Çoklu Yetersizlik, Yıldırım, E. S. & Çetin, M. E., Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.197-224, 2021

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Genel Eğitim Sınıflarında Uygulanacak Etkili Öğretimsel Stratejiler ve Öğretimsel Düzenlemeler

in: Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Ataman,Özmen, Editor, Maya Yayın Dağıtım, Ankara, pp.41-67, 2019

Bireyselleştirilmiş Eğitim ve Öğretim Programlarının Hazırlanması

in: Öğretmenlik Programları İçin Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Baykoç, Necate, Editor, İzge Yayıncılık, Ankara, pp.42-65, 2018 Sustainable Development

Genel Eğitim Programları ve Özel Eğitim Uygulamaları

in: Özel Eğitim, Cavkaytar, Atilla, Editor, VİZE YAYINCILIK, Ankara, pp.343-366, 2017 Sustainable Development

The Views of the Teachers on Pre-Referral Process for Students at Risk

in: Recent Developments in Education, Mariateresa Gammone / Mehmet Ali Icbay / Hasan Arslan, Editor, E-BWN, Rome, pp.407-416, 2017 Creative Commons License

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar

in: Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi, Rakap,Kalkan, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.140-168, 2017

Dikkat Eksikliği / Hiperaktivite Bozukluğu (DEHP) Olan Çocuklar

in: Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi, Rakap,Kalkan, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.207-242, 2017

Özel Eğitim Gereksinimli Bireylerde Empati Becerileri ve Geliştirme Yolları

in: Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek Çocuk ve Empati, Yücel Kabapınar, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.206-218, 2015

Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklar

in: Özel Eğitim, Vuran S, Editor, Maya Akademi, Ankara, pp.323-362, 2013 Sustainable Development

Bireyselleştirilmiş Eğitim ve Öğretim Programlarının Hazırlanması

in: Öğretmenlik Programları için Özel Eğitim, Baykoç, N., Editor, Gündüz Eğitim Yayıncılık, Ankara, pp.42-65, 2010 Sustainable Development