-
2019 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2017 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2011 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2007 Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2002 - Devam Ediyor Öğretim Elemanı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2017 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2014 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1999 - 2002 MEB Öğretmen
Diğer, MEB, MEB Öğretmen
-
1999 - 2002 Öğretmen
MEB İstanbul Gülsuyu Ticaret Meslek Lisesi, Öğretmen
-
Stem uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin kavramsal anlama ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi
Duru M. K. (Danışman)
-
Fen bilimleri dersi madde ve ısı ünitesinde robotik kodlama uygulamalarının 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarı ve bilimsel süreç becerileri üzerine etkisinin incelenmesi
Duru M. K. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin Ay’ın kendi ekseni ve yörüngesel hareketi hakkında başarı ve görüşlerine drama yönteminin etkisinin incelenmesi
Duru M. K. (Danışman)
-
8. sınıf öğrencilerinin astronomi konusundaki başarı ve kavramsal anlama düzeyleri ile fen dersine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
DURU M. K. (Danışman)
-
İlköğretġm fen ve teknoloji dersinde 3 boyutlu görsel materyal kullanımının başarıya, kavram öğrenmeye ve tutuma etkisi
DURU M. K. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji öğretiminde bellek destekleyici stratejilerin öğrencilerin başarılarına ve kavram öğrenmelerine etkisi
DURU M. K. (Danışman)
-
Bilim sözde-bilim ayrımı tartışmasının ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin bilimsellik algıları ve akademik bilgi düzeylerine etkisi
DURU M. K. (Danışman)
