Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce)
-
2012 - Devam Ediyor Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce)
-
1999 - Devam Ediyor Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce)
Yönetimsel Görevler
-
2017 - 2019 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce)
-
2015 - 2017 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2014 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce)
-
2009 - 2012 Erasmus Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (İngilizce)
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans MARKETING MANAGEMENT FOR SERVICES
-
Lisans BRAND MANAGEMENT
-
Yüksek Lisans TOPICS IN MARKETING
-
Yüksek Lisans BRAND MANAGEMENT
-
Lisans INTRODUCTION TO MARKETING
-
Yüksek Lisans STRATEGIC BRAND MANAGEMENT
-
Yüksek Lisans MARKA YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans SERVICES MARKETING
-
Yüksek Lisans MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans STRATEGY DEVELOPMENT FOR MARKETING
-
Lisans SOCIAL WORK PRACTICES
-
Lisans SERVICES MARKETING
-
Lisans MARKETING RESEARCH
-
Yüksek Lisans PRINCIPLES OF MARKETING
Yönetilen Tezler
-
UNDERSTANDING CONSUMER MOTIVATIONS TO ENGAGE IN E-SPORTS
G.ESEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
WHAT MOTIVATES CONSUMERS TO DO ONLINE LUXURY SHOPPING? TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL APPROACH
G.ESKİYENENTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
The Democratization of Luxury: Profiling Fashion Consumers
G.MERVE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA AND ITS ROLE ON SMEs' B2B MARKETING
M.HASSAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Earned or owned media: Which effects trust-loyalty relationship more?
E.KALAYCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
Impact of brand love on focal online and offline consumer behavior outcomes
K.TEKBIYIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
Understanding luxury consumption drivers
D.LEFKELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
Analyzing the factors that affect the luxury brand extension attitude: The context of complements, substitutes and transfers
E.ARDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
-
Impact of university brand personality on human resources recruitment process
H.KÜTÜKCÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
-
Impact of employee well-being projects on brand management
G.MAMIKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
-
The effects of celebrity endorsers on green and eco-friendly products
H.SALARİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
The effects of sport sponsorship on attitudes of consumers and purchase intention
A.DEMİREL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
-
Motivations of mobile check-in application users: A consumer behaviour approach
Ş.BURÇİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Voluntary simplicity in Turkey: A segmentation approach
E.KARAPINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Social media marketing: Exploring the user typology in Turkey
M.ÇİÇEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
The role of personality congruence, perceived quality and brand prestige on brand loyalty
I.BÜDEYRİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011