Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Toplumsal Kimlik Olgusu

II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS-2), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019

Toplumsal Hafızanın Taşıyıcısı Mahalleler: Türkiye’xxden Örnekler

VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.330-332

Tarihi Mekanların/Eserlerin Amacı Dışında Kullanımı: Tarihsel Hafıza Sorunu

VI. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.171-173

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarıyla Müzede Drama Eğitimi - Dramayla Müze Eğitim

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.430-432

Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel Tarih Uygulamaları: Mahallemin Tarihi

V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.698-711

2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, 9 - 11 Nisan 2018

Öğretmen Yetiştirmede Kanıt Temelli Öğrenme

Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017

Sosyal Bilimler Öğretmen Adaylarının Kültürel Değerlere Duyarlı Öğretmen Metaforları

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017

TÜRKİYE CUMHURİYETİ İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS KİTABINDAKİGÖRSELLERİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 04 Mayıs 2017 - 06 Mayıs 2018, ss.367-368

SOSYAL BİLGİLER DERSİ PENCERESİNDEN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN “MODERNKADIN” ALGISINA BAKMAK

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU IV, Eskişehir, Türkiye, 04 Mayıs 2017 - 06 Mayıs 2018, ss.369-370

TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ’NİN KURULUŞUNDAN GÜNÜMÜZE (1923-2017)ORTAOKUL DERS KİTAPLARINDA YAHUDİ/MUSEVİ İMGESİ

ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU IV, Eskişehir, Türkiye, 04 Mayıs 2017 - 06 Mayıs 2018, ss.505-506

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarı Olmanın Etkililiğine Yönelik Tecrübeleri

VII. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2015

Ortaokul Öğrencilerinin Medya Okuryazarlığı Kavramına Yönelik Metaforları

VII. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Sakarya, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2015

Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek İçin Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü Fenomenolojik Bir Araştırma

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV., 23 - 25 Nisan 2015

Çokkültürlülük ve Barış Eğitimi İçin Model Geliştirme

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV., 23 - 25 Nisan 2015

Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek için Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü

. IV. International Symposium on Social Studies Education, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunları Bilinç Düzeyleri

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 23 - 25 Mayıs 2013

İlköğretim Öğrencilerinin Avrupa Birliği Vatandaşlığı Kavramını Algıları Üzerine Bir Değerlendirme

Değişen Dünya’xxda Vatandaşlık Ve Demokrasi Eğitiminde Yeni Yönelimler Ve Sorunlar konferansı ”Uluslararası Sosyal Bilgiler Sempozyumu”, 22 Nisan 2012, ss.24-25

Demokratik Toplumlarda Öğretmen Nitelikleri Ve Öğrencilere Yansımaları

Değişen Dünya’xxda Vatandaşlık Ve Demokrasi Eğitiminde Yeni Yönelimler Ve Sorunlar konferansı ”Uluslararası Sosyal Bilgiler Sempozyumu”, 22 Nisan 2012, ss.66-67

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine Yönelik Görüşleri

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2011

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine Yönelik Görüşleri

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2011, ss.435-447

Süreç Temelli Öğretim İle Sosyal Bilgiler Dersi Öğretimi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.33-37

Çift Girişli Günlükler ile İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Okuryazarlık Becerilerin Geliştirilmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

The utilization of comics in the teaching of the "human rights" concept

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1447-1451 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Yansıtıcı Günlüklerin Kullanımı

IV. SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.770-776

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretimi Program Tanıtım Sürecinde Hizmet İçi Eğitim Seminerlerinin Değerlendirmesi

IV. SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, İSYANBUL, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.777-783

Yeni 4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Programı İle İlgili Öğretmen Görüşleri

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, ss.184-194

Yeni 4 ve 5 sınıf sosyal bilgiler programı ile ilgili öğretmengörüşleri

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006

Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Dayalı Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Sözlü Tarih Kullanımı

14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.220-225

“Sosyal Bilgiler Öğretiminde Bir Yöntem OlarakEmpatinin Etkililiği

I. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitim Felsefeleri ve Hedefleri Yönünden Karakter ve Değerler Eğitimi

Karakter ve Değerler Eğitimi, Halil Ekşi, Ahmet Katılmış, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.75-92, 2020

MEDYA OKURYAZARLIĞI VE AKTİF VATANDAŞLIK

Kuramsal Temeller ve Güncel Tartışmalar Işığında 21.Yüzyılda Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi, Cemil ÖZTÜRK, Zafer İBRAHİMOĞLU, Gülten YILDIRIM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.321-338, 2019

KANADA

FARKLI ÜLKELERİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI, CEMİL ÖZTÜRK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.301-326, 2017

Empati Bağlamında Ahlaki Muhakeme ve Değer İlişkisine Bakmak

Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek Çocuk ve Empati, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-205, 2015

Metrikler

Yayın

88

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları