Yayınlar & Eserler

Makaleler 96
Tümü (96)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (65)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 111

2. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE KİRLİLİĞİ KAVRAMINI YAPILANDIRMA SÜRECİNDE KANITA VE EMPATİYE DAYALI DÜŞÜNMENİN KATKISI

2. BİLSEL INTERNATIONAL KORYKOS SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, Mersin, Türkiye, 10 Mayıs 2024, ss.855-874, (Tam Metin Bildiri)

3. ÖĞRENCİLERİNİN RADYOAKTİFLİK İLE İLGİLİ OLAYLARI ANLAMALARINDA SÜREÇ AŞAMALI RESİMLER NE KADAR ETKİLİDİR?

2. BİLSEL INTERNATIONAL KORYKOS SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, Mersin, Türkiye, 10 Mayıs 2024, ss.874-886, (Tam Metin Bildiri)

4. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİBRİT ÖĞRENME ORTAMINDA STEM EĞİTİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

7TH INTERNATIONAL UBSDER SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 23 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

5. Tersine Mühendislik Uygulamalarının 8. Sınıf Öğrencilerinde STEM Tutum ve Algılarına Etkisinin İncelenmesi

3rd International STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 02 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

8. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE SU OYUNLARIYLA STEM BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ

5th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

9. 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

10. Investigating the Science Teacher Candidates’xx Ability to Prepare Misconceptions Refutational Text

5th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitlilik Okuryazarlıklarının İncelenmesi

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK KAVRAMI İLE İLGİLİBİLGİ DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI

ULUSLARARASIGÖBEKLİTEPEUYGULAMALIBİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2020, (Tam Metin Bildiri)

15. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Karşı Okuryazarlıklarınınİncelenmesi

EğitimAraştırmalarıKongresi(FSMVU-EAK2020), Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)

16. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN BİLİME MERAKLI ÇOCUKLARI NASILALGILADIKLARI İLE İLGİLİ BİR ÇALIŞMA

ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU (USVES), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

17. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN BİLİME MERAKLI ÇOCUKLARI NASIL ALGILADIKLARI İLE İLGİLİ BİRÇALIŞMA

ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 22 - 23 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

18. SORGULAMAYA DAYALI OYUNLARIN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREOKURYAZARLIĞINA ETKİSİ

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

19. Bir STEAM Etkinliği: Erken Çocuklukta OyundanMühendisliğe

1. Uluslararası STEM Öğretmenler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Haziran 2019, cilt.1, ss.55-63, (Tam Metin Bildiri)

20. Effect of Lego Mindstorm Projects on Technological Pedagogical Content Knowledge(TPACK) of Science Teacher Candidates

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019 - 14 Nisan 2109, (Tam Metin Bildiri)

21. Lego Mindstrom Projelerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine (TPAB) Etkisi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.351-357, (Tam Metin Bildiri)

22. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Lego Mindstrom Projeler Hakkındaki Görüşlerininİncelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

25. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİ KURMA BECERİLERİNİ DEĞERLENDİRMEDE KAVRAM HARİTALARININ KULLANILMASI

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

26. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

27. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ DERS PLANLARINDA KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

28. A Study On The Effect Of Modelled, Purposefully Framed And Open-End Games OnEcological Footprints Of Primary School Students

2 International Congress On NewHorizons In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

29. The Effect Of Investigation-Based Game On Environmental Positive Routin Gain Of Primary School Students

2 International Congress On NewHorizons In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

30. Effectiveness Of Sociocognitive Conflict Resolution On Confronting Students To Opposing Ideas And Remedying Alternative Ideas

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

32. The Determination of Secondary School Students of Perceptions about STEAM(STEMA)Fields Via Metaphors

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

41. Ortaokul öğrencilerinin CoRT düşünme araçlarını kullanmalarınınincelenmesi

ERPA 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

43. The Importance of Visual Materials at Concept Learning

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

44. Determination of the Concept of Antibiotic Dilency of Physical, Chemistry, Biologyand Science Teacher Candidates

1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

47. Eğitimde Gelecek Konferansı

Niçin STEM Eğitimi? 5. Sınıf Öğrencilerinin STEM alanındaki Kariyer Tercihlerinin İncelenmesi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

49. USE OF CONCEPT MAPS IN ELIMINATING MISCONCEPTIONS

icemst, İstanbul, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

50. LEGO MİNDSTROM ROBOTİK PROJELERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ VE PROBLE ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

51. A conceptional look on prospective teachers

ıclel, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

52. Levels of prospective science teachers’xx ability to structure 5E models

ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2017, cilt.37, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

59. Multidisipliner Drama Yolu İle Asit Yağmurları Kavramının Öğretilmesi

12. FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 29 Ekim - 03 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

60. Prospective science teachers levelss of categorizing and exemplifying experimental process skills

2nd international conference on social sciences and educational research, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

61. Öğretmenlere Proje Yapım Sürecinde Rehberliğin Önemi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

62. Erkençocuklukta bilim ve yaratıcılık

Çocuk ve Bilim Konferansı, İstanbul, Türkiye, 23 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

63. Bilim Kurgu Hikâye Yazma Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Kavramları Öğrenmelerine Etkisi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

64. GAZETE HABERLERİNDEKİ SOSYOBİLİMSEL KONULARIN ARGÜMANTASYON TEMELLİ TARTIŞILMASININ ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education", Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

65. ORTAOKUL 2 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GRAFİK OKURYAZARLIĞI İLE KARAR VERME BECERİLERİ VE KAVRAM ÖĞRENMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitim Araştırmaları KongresiQuality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

66. Okul Bahçeciliği Pazar projesi

uluslararası yükseköğretimde yeni eğilimler kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Nisan - 15 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

68. Araştırma Sorgulamaya Dayalı Etkinliklerle Desteklenmiş Bilim Merkezi Uygulamalarının 7 Sınıf Öğrencilerinin Bilim Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi

IIndINTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS(2. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

69. Oyun Temelli Ekolojik Ayak İzi Etkinliklerinin İlkokul Dört Ve Ortaokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi

IIndINTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS(2. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

70. Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Konusundaki Akademik Başarılarına Yaratıcı Problem Çözme Becerilerine Etkisi

IIndINTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS(2. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

71. Fen Teknoloji Mühendislik matematik STEM Entegrasyonunun 5 Sınıf Öğrencilerinin Bu Alanlarla İlgili Algı ve Tutumlarına Etki

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION“STEM EDUCATION: ESTABLISHING A BRIDGE ACROSS CONTEXTS, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

73. Araştırma Sorgulamaya Dayalı Etkinliklerle Desteklenmiş Bilim Merkezi Uygulamalarının 7 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi

VIII. Uluslararası Eğitim araştırmaları kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2015, ss.367-379, (Tam Metin Bildiri)

74. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci ve Öğretimine İlişkin Algılarının Belirlenmesi

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Athens, Yunanistan, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

75. Assessment ofopen-ended questions directed to prospective science teachers in terms of scientific creativity

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.692-697, (Tam Metin Bildiri) identifier

76. Assessment of prospective science teachers' metacognition and creativity perceptions and scientific toys in terms of scientific creativity

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.686-691, (Tam Metin Bildiri) identifier

79. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLAMIŞ OLDUKLARI BİLİMSEL OYUNCAKLARIN BİLİMSEL YARATICILIK AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

MULTI-PARADIGMATIC TRANSFORMATIVE RESEARCH IN EDUCATION:CHALLENGES AND OPPORTUNITIES, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

80. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ VERİLEN PROBLEM SENARYOLARINA DAİR ÇİZDİKLERİ KAVRAM HARİTALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

INTE - 4.International Conference on New Horizons in Education.2013, Rome, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

81. The Effect Of Animation And Model Usage Regarding DNA Conception On The Learning Of Science Teaching Students

International Conference on New Horizons in Education, Rome, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

82. Öğretmen adaylarının kan ile ilgili bilgilerini yarı yapılandırılmış kavram haritalarına aktarma düzeyleri

International conference on new horizons in education INTE 2013, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.3, ss.313-322, (Tam Metin Bildiri)

84. Fen bilgisi öğretmen adaylarının obezite ve obezitenin oluşumuna ilişkin görüşleri

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, ULEAD-2013, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

87. Turkish prospective science teachers perceptions of environmental consciousness

Souheatern Association for Science Teacher Education Conference, Athens, Yunanistan, 14 - 15 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

89. Animasyon ve Modellerle Okulöncesi Çocuklarında Dünya, Güneş ve Ay ile İlgili Kavramların Geliştirilmesi

Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

90. Bilimsel tartışma destekli örnek olayların 8 sınıf öğrencilerinin kalıtım konusunda kavram öğrenmelerine ve okuduğunu anlama becerilerine etkisi

In International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

91. Öğrenme öğretme ve değerlendirme boyutlarıyla kavram haritalarına farklı bir bakış

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 Eylül - 25 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

92. Examination of university students' attitudes towards biotechnological studies in terms of faculty and gender variables

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3999-4005, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

93. Intersection of different disciplines: Elements

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2992-2996, (Tam Metin Bildiri) identifier

94. Okul öncesinde örnek olaya dayalı problem çözme ileilgili bir araştırma

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)

96. A Possible Solution For the Crowded Class Nightmare

18th International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, (Özet Bildiri)

98. İlköğretim fen öğretiminde oyunların yeri ve önemi

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)

99. Problem tabanlı öğretim yaklaşımı ile DNA gen ve kromozom kavramlarının öğrenilmesi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2002, (Tam Metin Bildiri)

100. İlköğretim ikinci kademe fen bilgisi dersinde sinir hücresinin model yoluyla öğretiminin başarıya etkisi

Maltepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Yeni Binyılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)

101. Öğrencilerin oluşturdukları analojilerin öğrenmeye etkisi

Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2001, (Tam Metin Bildiri)

102. Biyolojik Kavramların Öğretilmesinde Modellerin Rolü MitozBölünme

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 06 Ekim 2000, (Tam Metin Bildiri)

103. Fizyolojik kavramların anlamlıöğrenilmesiyle ilgili bir araştırma.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)

104. Okulöncesinde analojilerin yeri

4.Ulusal Fen Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 1999, (Tam Metin Bildiri)

105. İlköğretim Okullarında Enerji KonusununEntegrasyon ile Öğretilmesi

III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitim Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 Ağustos 1999, (Tam Metin Bildiri)

106. Okulöncesi Eğitim Programlarında Anolojilerin Yeri

Anadolu Üniversitesi 4.Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999, (Tam Metin Bildiri)

107. Ilköğretim Öğretmen Adaylarının Enerji Konusunda Entegrasyonu Sağlama Düzeyleri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)

108. Okulöncesi Eğitim Programlarında Problem Çözmenin Fen Kavramlarıyla Geliştirilmesi

I.Ulusal Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 1997, ss.157-164, (Tam Metin Bildiri)

109. Fen bilgisi öğretiminde grup işbirliğinin önemi

II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)

110. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Kavramlarının Öğretiminde Kullandıkları Metotların Tespiti

II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1995, (Tam Metin Bildiri)

111. Okulöncesi dönemle ilgili fen faaliyetlerine örnekler

9.Ya-Pa Okulöncesi Eğitimi ve Yaygınlaştırılması Semineri, Bursa, Türkiye, 3 - 05 Ekim 1993, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 37

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler-2024, ŞAHİN HARUN, ALKAN BİLAL BARIŞ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.327-311, 2024

2. KAVRAM YANILGILARINA AÇIKLAYICI VE ÇÜRÜTÜCÜ METİNLER İLE MÜDAHALE EDİLEBİLİR Mİ?: GRİP AŞISI

TEORİ VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ 1, BÜLBÜL HANDAN, KAYALAR FİLİZ, Editör, Duvar, İzmir, ss.211-233, 2024

3. KAVRAM YANILGILARINA AÇIKLAYICI VE ÇÜRÜTÜCÜ METİNLER İLE MÜDAHALE EDİLEBİLİR Mİ?: GRİP AŞISI

TEORİ VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ 1, BÜLBÜL HANDAN, KAYALAR FİLİZ, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.231-254, 2024

4. 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL OKURYAZARLIK VE BİLİMSEL İLETİŞİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler-2024, Şahin Harun, ALKAN BİLAL BARIŞ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.199-129, 2024

5. YAPISAL SEVİYE TEORİSİ’NE GÖRE HAZIRLANMIŞ SOSYOBİLİMSEL SENARYOLARIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARAR VERME BECERİLERİNE ETKİSİ

Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar-2024, ŞAHİN HARUN, ERASLAN MERİÇ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.33-65, 2024

7. EVALUATION OF SYSTEMS THINKING SKILLS WİTH CASE STUDIES

Research and Findings in Engineering Sciences-2024, BOZKURT ÖMER YAVUZ, ERGÜL ENGİN, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.167-185, 2024

9. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK OKURYAZARLIĞININ İNCELENMESİ

Eğitim Bilimleri/ Modern Değerlendirmeler ve Araştırmalar, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.27-47, 2023

10. STEM Eğitiminde Tersine Mühendislik Uygulamaları

STEM Eğitimi Uygulamaları IV, Doç. Dr. Hasan Özcan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-29, 2023

11. Interdisciplinary Science Education

Disiplinlerarası Fen Öğretimi, Hakan Şevki Ayvacı;,Mustafa Ergun, Editör, Pegem A, Ankara, ss.215-238, 2023 Creative Commons License

12. Applied science teaching in primary school

İlkokulda Uygulamalı Fen Öğretimi, Özlem Sadi;,Gonca Harman, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.145-174, 2023 Creative Commons License

13. Educational Sciences Studies

Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Sultan Baysan, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.143-166, 2023 Creative Commons License

18. Disiplinlerarası Fen Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntem ve Teknikler

Disiplinlerarası Fen Öğretimi, AYVACI, Hakan Şevki, ERGUN, Mustafa, Editör, Pegem A, Ankara, ss.216-234, 2022

20. LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

Mühendislik Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, Banu NERGIS, Selahattin BARDAK, Mahmut KAYAR, Arif Furkan MENDİ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.424-453, 2021

21. SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMADA PROBLEM VE PROJE TABANLI ÖĞRENMENİN HİBRİT KULLANIMI

MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler-3, Can ÇİVİ, Editör, UAKB, İVPE, ss.22-35, 2021

22. Çevre Eğitiminde Örnek Olay İncelemesi Yöntemi: Yaşamın İçinden Yaşama Yönelik

Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak, Kabapınar, Yücel, Editör, Pegem A, İstanbul, ss.257-276, 2021

23. Hazır Gıda Teknolojileri

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editör, Pegem, Ankara, ss.406-421, 2020

24. ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ: MADDE DÖNGÜLERİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Dr.Öğr.Üyesi Ahmet DÖNGER Dr.Öğr.Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, İVPE, Chachak, ss.210-229, 2019 Creative Commons License

25. ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNKAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ:MADDE DÖNGÜLERİ

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Ahmet DÖNGER,Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, IVPE, ss.210-228, 2019

27. Hücre Bölünmesi

BİYOLOJİ, Haydar Öztaş, LUtfullah Türkmen, Fulya Öztaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.159-188, 2019

28. Hücre Bölünmesi

Biyoloji, Haydar Öztaş, Lütfullah Türkmen, Fulya Öztaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.159-188, 2019

29. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE SİSTEMATİK YARATICIPROBLEM ÇÖZME

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.193-209, 2017

30. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALIÖĞRENME UYGULAMALARI

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.155-171, 2017

31. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE YANSITICI SORGULAMA

Fen Bilimleri Eğitimi AlanındakiÖğretme ve Öğrenme Yaklaşımları, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-51, 2017

32. Fen-teknoloji-mühendislik-matematik entegrasyonunun (STEM) 5. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına ve mesleklerle ilgili görüşlerine etkisi

Eğitim Bilimlerinde Yeni Yaklaşımlar ve Nitelik Arayışı, pegem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.283-302, 2016

33. Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi

Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016

35. OKUL ÖNCESİNDE FEN KAVRAMLARI VE ÖĞRETİMİ

OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ, Şahin, Fatma, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-110, 2015

36. Fen Öğretimi I

Üniversite Yayınları, İstanbul, 2000

37. Okulöncesinde Fen Öğretimi

Üniversite Yayınları, İstanbul, 1998
Metrikler

Yayın

245

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

132

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

21

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

347

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Sobiad)

119

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

1245

Proje

9

Tez Danışmanlığı

61

Açık Erişim

51
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları