SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üniversite öğrencilerinin biyoteknoloji çalışmalarına yönelik tutumları
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.35, ss.145-157, 2010 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of teacher candidates’ skills for preparing the refutational text of biodiversity
Çağdaş Eğitim Araştırmaları Dergisi (CERJ)
, cilt.12, sa.2, ss.106-130, 2022 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sistem Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi: Biyoçeşitlilik
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dregisi
, cilt.6, sa.1, ss.176-200, 2021 (Hakemli Dergi)
Bilim Ve Mühendislik Uygulamalarının Okulöncesi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.184-202, 2020 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.131-148, 2020 (Hakemli Dergi)
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE BİLİM VE MÜHENDİSLİKUYGULAMALARININ KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZMEBECERİLERİNE ETKİSİ
journal of steam education
, cilt.3, sa.1, ss.1-19, 2020 (Hakemli Dergi)
Makale Gönderim Tarihi: 11.03.2018 Makale Kabul Edilme Tarihi: 20.12.2018 121Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin,Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve HareketÜnitesindeki Akademik Başarılarına ve Sistematik YaratıcıProblem Çözme Becerilerine Etkisi1
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.50, sa.49, ss.121-143, 2019 (Hakemli Dergi)
The effects of STEAM(STEM Art) activities 7thgrade students’ academicachievement, STEAMattitude and scientificcreativities
InternationalJournal of Human Sciences
, cilt.15, ss.1675-1699, 2018 (Hakemli Dergi)
ACTIVITY IMPLEMENTATION INTENDED FOR STEAM (STEMART) EDUCATION: MIRRORS AND LIGHT1
Journal of Inquiry Based Activities
, cilt.8, ss.111-126, 2018 (Hakemli Dergi)
EKOLOJİK AYAK İZİ OYUNLARININ İLKOKUL DÖRT VE BEŞİNCİ SINIFÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA ETKİSİ
İnes Journal
, cilt.5, ss.21-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değerlendirilmesi İçin Bir Test Geliştirme Çalışması
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)
, cilt.2, sa.2, ss.124-138, 2018 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerinin değerlendirilmesi için bir test geliştirme çalışması
Bilim, Eğitim,Sanat ve teknoloji dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.124-138, 2018 (Hakemli Dergi)
Fizik, Kimya, Biyoloji ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Disiplinlerarası İlişki Kurma Düzeylerinin İncelenmesi:Kan Basıncı
Fen Bilimleri Öğretimi
, cilt.6, ss.73-95, 2018 (Hakemli Dergi)
Sistematik Yaratıcı Problem Çözme Etkinliklerinin Kuramsal, Deneysel ve Günlük Yaşam Problemlerini Çözmeye Etkisi
Sakarya Journal of education
, cilt.7, ss.268-281, 2017 (Hakemli Dergi)
The effects of discussion the socio-scientific subject in the newspaper based on argumentation 7th grades students’ critical thinking
journal of human sciences
, cilt.14, ss.156-170, 2017 (Hakemli Dergi)
An analysis of the relationship between systematic thinking skills and academic achievement of middle school students
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, ss.1387-1473, 2016 (Hakemli Dergi)
The effects of science technology engineering math STEM integration on 5th grade students perceptions and attitudes towards these areas Fen teknoloji mühendislik matematik entegrasyonunun STEM 5 sınıf öğrencilerinin bu alanlarla ilgili algı ve tutumlarına etkisi
Journal of Human Sciences
, cilt.13, ss.602-620, 2016 (Hakemli Dergi)
Besin alırken nelere dikkat ediyoruz Fen bilgisi öğretmenliği örneği
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.40, ss.373-387, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının sağlıklı ve dengeli beslenmeye ilişkin görüşleri ile beslenme alışkanlıkları
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.32, ss.387-398, 2015 (Hakemli Dergi)
An Overvıew On The Teachıng Practıce Experıences Of Scıence Teacher Candıdates
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.35, ss.385-399, 2015 (Hakemli Dergi)
Capacıty Of The Scıence Teacher Candıdates To Create Open Ended Experıment
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.152, ss.433-442, 2015 (Hakemli Dergi)
Prospectıve Scıence Teachers Vıews About Healthy Balanced Nutrıtıon And Eatıng Habıts The Journal of Academic Social Science Studies
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.2, sa.6, ss.382-389, 2015 (Hakemli Dergi)
Pre School Teacher Candıdates Belıefs About To Make Experıments By Usıng 5e Method
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.37, ss.385-397, 2015 (Hakemli Dergi)
Assessment of prospective science teachers’ metacognition and creativity perceptions and scientific toys in terms of scientific creativity
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.152, sa.7, ss.429-438, 2015 (Hakemli Dergi)
The Effects of Cooperative Learning on Attitude and Achievement
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.9, sa.1, ss.375-396, 2015 (Hakemli Dergi)
The views of science teacher candidates on obesity and the formation of it
The Journal of Academic Social Science Studies,
, cilt.27, ss.363-378, 2014 (Hakemli Dergi)
The Effect of Project Based Educational Applications on the Scientific Literacy of 2nd Grade Elementary School Pupils
International Journal of Education and Research.
, cilt.2, sa.1, ss.1-10, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı Yaşama Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK TUTUMLARI İLE SAĞLIKLI YAŞAMA YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.21, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı Yasama Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİMİN İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.1, ss.1623-1640, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of Project Based Learning Approach on Undergraduate Students Environmental Problem Solving Skills
Elementary education online.
, cilt.2, ss.383-400, 2013 (Scopus)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı yaşama Yönelik Tutumlarının değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi.
, cilt.4, sa.21, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı yaşama Yönelik Tutumlarının değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi.
, cilt.4, ss.1421-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies.
, cilt.1, ss.1623-1640, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıfdışı Laboratuvar Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Sakarya University Journal of Education
, cilt.3, ss.107-122, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmen adaylarının oyunlara ilişkin görüşleri ve hazırladıkları oyunların değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi, Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.299-318, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Genetik Ünitesinde Öğretmen Bilgilerinin Didaktiksel Dönüşüm Teorisi Yaklaşımıyla Değerlendirilmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.294-324, 2012 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğrenmenin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Bilişüstü Becerilerine Etkisi
. Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, ss.5-25, 2012 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının Fen ve Teknoloji dersinde oyun ve drama kullanımı ile ilgili görüşlerinin değerlendirilmesi
Trakya Ün. Eğitim Fak dergisi.
, cilt.1, ss.103-125, 2012 (Hakemli Dergi)
Preservıce scıence teachers opınıons and ethıcal perceptıons ın relatıon to
Çukurova University Faculty of Education Journal.
, cilt.2, ss.76-86, 2012 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bakış açısıyla analojiler
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi,
, cilt.5, ss.86-114, 2011 (Hakemli Dergi)
Proje Tabanlı Eğitim Uygulamalarının Okul Öncesi Çocuklarında Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.33, sa.33, ss.157-176, 2011 (Hakemli Dergi)
Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi
Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.1, ss.157-176, 2011 (Hakemli Dergi)
Analogies Through the Point of View of Pre Service Science Teachers
Necatibey faculty of education journal of science and mathematics education
, cilt.2, ss.86-114, 2011 (Hakemli Dergi)
Examination of University Students Attitudes Towards Biotechnological Studies In Terms of Faculty and Gender Variables
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, ss.3999-4005, 2010 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
Didaktiksel Dönüşüm Teorisi ve Fen Eğitimi
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.3, sa.1, ss.17-45, 2009 (Hakemli Dergi)
Antropolojik Didaktik Teorisi Ve Fen Öğretimi
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.3, sa.1, ss.46-57, 2009 (Hakemli Dergi)
Temel Dil Becerilerinin Fen Öğretimindeki Önemi ile İlgili Bir Araştırma
Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.28, ss.11-31, 2008 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi eğitim bilimleri dergisi
, cilt.25, sa.25, ss.185-196, 2007 (Hakemli Dergi)
Evde anne baba ile fen eğitimi
Çoluk Çocuk Aylık Ana Baba ve Eğitimci Dergisi
, 2006 (Hakemsiz Dergi)
Öğretmen Adaylarının Kavram Haritası Yapma ve Uygulama Hakkındaki Görüşler
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.10, ss.223-238, 2002 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 2 sınıf öğrencilerinin uzay hakkındaki bilgilerinin değerlendirilmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.156-169, 2001 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Enerji Konusunda Bütünlüğü Sağlama ve İlişki Kurma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Buca Eğit. Fak. Dergisi
, cilt.1, ss.382-395, 1999 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyetimizin 75 yılında fen eğitimi
MILLI EGITIM
, cilt.139, ss.13-15, 1998 (Scopus)
İLKOKULLARDA HÜCRE SOLUNUMU İLE İLGİLİ KAVRAMSAL DEGİŞİM
M. Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, ss.227-236, 1996 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES’xx DIAGNOSTIC QUESTION PREPARATION SKILLS: SEASONS, CLIMATE AND AIR MOVEMENTS
5th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 30 Ekim - 01 Kasım 2020
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE SU OYUNLARIYLA STEM BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
5th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 30 Ekim - 01 Kasım 2020
Investigating the Science Teacher Candidates’xx Ability to Prepare Misconceptions Refutational Text
5th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 30 Ekim - 01 Kasım 2020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitlilik Okuryazarlıklarının İncelenmesi
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Karşı Okuryazarlıklarınınİncelenmesi
EğitimAraştırmalarıKongresi(FSMVU-EAK2020), Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020
OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN BİLİME MERAKLI ÇOCUKLARI NASIL ALGILADIKLARI İLE İLGİLİ BİRÇALIŞMA
ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 22 - 23 Şubat 2020
OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN BİLİME MERAKLI ÇOCUKLARI NASILALGILADIKLARI İLE İLGİLİ BİR ÇALIŞMA
ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU (USVES), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020
SORGULAMAYA DAYALI OYUNLARIN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREOKURYAZARLIĞINA ETKİSİ
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2019
BİLİŞSEL YAPILANDIRMACILIK SOSYO-KÜLTÜREL YAPILANDIRMACILIĞA KARŞI: HANGİSİ KÜTLE VE HACİM KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİNDE DAHA ETKİLİDİR?
EJERCongress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2315-2322
Bilişsel yapılandırmacılık sosyo-kültürel yapılandırmacılığa karşı: Hangisi kütle ve hacim kavramlarının öğretiminde daha etkilidir?
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ DERS PLANLARINDA KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİ KURMA BECERİLERİNİ DEĞERLENDİRMEDE KAVRAM HARİTALARININ KULLANILMASI
V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019
The Effect Of Investigation-Based Game On Environmental Positive Routin Gain Of Primary School Students
2 International Congress On NewHorizons In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2019
A Study On The Effect Of Modelled, Purposefully Framed And Open-End Games OnEcological Footprints Of Primary School Students
2 International Congress On NewHorizons In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2019
Effectiveness Of Sociocognitive Conflict Resolution On Confronting Students To Opposing Ideas And Remedying Alternative Ideas
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
ÇİZİMLERLE DESTEKLENMİŞ FEN EĞİTİMİNİN ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE GÖRSEL MATERYALLERİ ANLAMALARINA ETKİSİ
USBİK, Nevşehir, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2019, ss.1530-1545
Fen bilimleri öğretmen adaylarının akılcı ilaç kullanımı ve antibiyotik direnci ile ilgili bilgi düzeyleri
ICSESS, İstanbul, Türkiye, 22 - 30 Kasım 2018
Eğitim bilimciler, öğretmen adayları ve öğretmenlerin teori, strateji, yöntem ve model kavramları arasındaki farklara ilişkin düşünceleri
BES, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2018
Analysis of Science Teacher Candidates’xxRelation between Scientific Creative ThinkingSkills, Creative Problem Solving and ProjectDevelopment Skills
ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
Analysis of Science Teacher Candidates’xxRelation between Scientific Creative ThinkingSkills, Creative Problem Solving and ProjectDevelopment Skills
ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
The Impact of Scientific Creative Thinking Skillson Scientific Process Skills
ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
Analysis of Science Teacher Candidates’xxRelation between Scientific Creative ThinkingSkills, Creative Problem Solving and ProjectDevelopment Skills
ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
Analysis of Science Teacher Candidates’xxRelation between Scientific Creative ThinkingSkills, Creative Problem Solving and ProjectDevelopment Skills
ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018
Determination of the Concept of Antibiotic Dilency of Physical, Chemistry, Biologyand Science Teacher Candidates
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
The Importance of Visual Materials at Concept Learning
1st International Congress onSeeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018
USE OF CONCEPT MAPS IN ELIMINATING MISCONCEPTIONS
icemst, İstanbul, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
A conceptional look on prospective teachers
ıclel, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017
Levels of prospective science teachers’xx ability to structure 5E models
ERPA, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2017, cilt.37, ss.1-5
Academic achievement of fıfth Grade students of mobile applications, technology and ıts effect on attitudes toward the environment
ICRES, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
MOBİL UYGULAMALARIN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA, TEKNOLOJİYE VE ÇEVREYE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİ: ÇEVRE EĞİTİMİ
ULEAD, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
The investigation of reflective ınquiry based activities effects on preserves teachers laborator self efficiency perceptions
ISER ınternational conference, Berlin, Almanya, 22 - 23 Kasım 2016
Prospective science teachers levelss of categorizing and exemplifying experimental process skills
2nd international conference on social sciences and educational research, İstanbul, Türkiye, 04 Haziran 2016
Erkençocuklukta bilim ve yaratıcılık
Çocuk ve Bilim Konferansı, İstanbul, Türkiye, 23 Mayıs 2016
ORTAOKUL 2 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GRAFİK OKURYAZARLIĞI İLE KARAR VERME BECERİLERİ VE KAVRAM ÖĞRENMELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Araştırmaları KongresiQuality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 05 Mayıs 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik İki Aşamalı Başarı Testi Geliştirilmesi İnsanda Dolaşım ve Solunum
ERPA uluslararası eğitim kongreleri, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinci ve Öğretimine İlişkin Algılarının Belirlenmesi
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Athens, Yunanistan, 16 - 18 Ekim 2014
Besin alırken nelere dikkat ediyoruz: Fen bilgisi öğretmenliği örneği
International teacher education conference, 5 - 07 Şubat 2014
Fen bilgisi öğretmen adaylarının sağlıklı ve dengeli beslenmeye ilişkin görüşleri ile beslenme alışkanlıkları
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLAMIŞ OLDUKLARI BİLİMSEL OYUNCAKLARIN BİLİMSEL YARATICILIK AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
MULTI-PARADIGMATIC TRANSFORMATIVE RESEARCH IN EDUCATION:CHALLENGES AND OPPORTUNITIES, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2013
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ VERİLEN PROBLEM SENARYOLARINA DAİR ÇİZDİKLERİ KAVRAM HARİTALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
INTE - 4.International Conference on New Horizons in Education.2013, Rome, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013
The Effect Of Animation And Model Usage Regarding DNA Conception On The Learning Of Science Teaching Students
International Conference on New Horizons in Education, Rome, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013
Fen bilgisi öğretmen adaylarının obezite ve obezitenin oluşumuna ilişkin görüşleri
Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, ULEAD-2013, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013
Proje Tabanlı Eğitim Uygulamalarının İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerinin Fen Okuryazarlığına Etkisi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yapılandırmacı yaklaşımı uygulamaya yönelik öz yeterlilik inanç düzeylerinin belirlenmesi üzerine bir araştırma
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 Haziran 2012
Turkish prospective science teachers perceptions of environmental consciousness
Souheatern Association for Science Teacher Education Conference, Athens, Yunanistan, 14 - 15 Ekim 2011
Sorgulamaya dayalı örnek olayların okul öncesi çocuklarının bilimi sorgulama düzeylerine ve kavram gelişimlerine etkisi
Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011
Animasyon ve Modellerle Okulöncesi Çocuklarında Dünya, Güneş ve Ay ile İlgili Kavramların Geliştirilmesi
Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2011, ss.1
Bilimsel tartışma destekli örnek olayların 8 sınıf öğrencilerinin kalıtım konusunda kavram öğrenmelerine ve okuduğunu anlama becerilerine etkisi
In International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2010
Öğrenme öğretme ve değerlendirme boyutlarıyla kavram haritalarına farklı bir bakış
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 23 Eylül - 25 Mayıs 2010
Okul öncesinde örnek olaya dayalı problem çözme ileilgili bir araştırma
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2006
A Possible Solution For the Crowded Class Nightmare
18th International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004
İlköğretim 8 Sınıf öğrencilerinin beslenme kavramını öğrenmelerinde aktif öğrenme yöntemlerinin etkisi
IV. Uluslararası Beslenme ve Diyetetik Kongresi, 4 - 05 Nisan 2003
İlköğretim fen öğretiminde oyunların yeri ve önemi
Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2002
İlköğretim ikinci kademe fen bilgisi dersinde sinir hücresinin model yoluyla öğretiminin başarıya etkisi
Maltepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Yeni Binyılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001
Öğrencilerin oluşturdukları analojilerin öğrenmeye etkisi
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2001
Fizyolojik kavramların anlamlıöğrenilmesiyle ilgili bir araştırma.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000
Okulöncesinde analojilerin yeri
4.Ulusal Fen Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 3 - 05 Kasım 1999
Okulöncesi Eğitim Programlarında Anolojilerin Yeri
Anadolu Üniversitesi 4.Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999
Fen bilgisi öğretiminde grup işbirliğinin önemi
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Kavramlarının Öğretiminde Kullandıkları Metotların Tespiti
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1995
Kitap & Kitap Bölümleri
Hücre Bölünmesi
Biyoloji, Haydar Öztaş, Lütfullah Türkmen, Fulya Öztaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.159-188, 2019
Hücre Bölünmesi
BİYOLOJİ, Haydar Öztaş, LUtfullah Türkmen, Fulya Öztaş, Editör, Nobel, Ankara, ss.159-188, 2019
ORTAOKUL SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİNKAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE ÇİZİMLERİN ETKİSİ:MADDE DÖNGÜLERİ
Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Ahmet DÖNGER,Üyesi Hacı YILDIZ, Editör, IVPE, ss.210-228, 2019
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE YANSITICI SORGULAMA
Fen Bilimleri Eğitimi AlanındakiÖğretme ve Öğrenme Yaklaşımları, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-51, 2017
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALIÖĞRENME UYGULAMALARI
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.155-171, 2017
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE SİSTEMATİK YARATICIPROBLEM ÇÖZME
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, Behiye Akçay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.193-209, 2017
Okulöncesinde Fen Kavramları ve Öğretimi
Okulöncesi Dönemde Fen Eğitimi Meslek Liseleri için, Fatma Şahin, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.86-107, 2016
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ
Hedef cs yayın basım, Ankara, 2015
OKUL ÖNCESİNDE FEN KAVRAMLARI VE ÖĞRETİMİ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE FEN EĞİTİMİ, Şahin, Fatma, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-110, 2015
Okulöncesinde Fen Öğretimi
Üniversite Yayınları, İstanbul, 1998