Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Bilimsel Veri
Araştırmacılar
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri...
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi
Şahin F.
,
İnaltekin T.
Ege Journal of Education, cilt.20, ss.78-112, 2019 (Hakemli Dergi)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
20
Basım Tarihi:
2019
Doi Numarası:
10.12984/egeefd.398279
Dergi Adı:
Ege Journal of Education
Sayfa Sayıları:
ss.78-112
Açık Arşiv Koleksiyonu:
AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
Marmara Üniversitesi Adresli:
Evet