SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Adaptation of Trust in Science and Scientists Scale into Turkish: Validity-Reliability Study
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.17, ss.1026-1054, 2024 (Hakemli Dergi)
Developing and Evaluating a Design for Online STEM Education on Environment for Secondary School Students
International Journal on Social and Education Sciences
, cilt.4, sa.5, ss.787-821, 2023 (Hakemli Dergi)
BİLİMSEL OKURYAZARLIK VE MEDYA OKURYAZARLIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖRNEĞİ
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, cilt.5, sa.1, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi
Sakarya University Journal of Education
, cilt.7, ss.467-483, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Oğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanım Bilgilerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, ss.1-21, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Enerji ve Enerji Kaynaklarıyla İlgili Bilgi ve Görüşleri: Eski ve Yeni Öğretim Programlarının Karşılaştırılmasıyla
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.25, sa.1, ss.285-298, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Enerji ve Enerji Kaynaklarıyla İlgili Bilgi ve Görüşleri
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.243-257, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları İle Sağlıklı Yaşama Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.1431-1448, 2013 (Hakemli Dergi)
Investigation of the values found in primary education science and technology textbooks in Turkey
Educational Research and Reviews
, cilt.8, ss.1331-1336, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of Project Based Learning Approach on Undergraduate Students Environmental Problem Solving Skills
Elementary education online.
, cilt.2, ss.383-400, 2013 (Scopus)
Evaluation of Pre-Service Science Teachers’ Reading Motivation
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, cilt.1, ss.189-196, 2011 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
Temel Dil Becerilerinin Fen Öğretimindeki Önemi ile İlgili Bir Araştırma
Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.28, ss.11-31, 2008 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi eğitim bilimleri dergisi
, cilt.25, sa.25, ss.185-196, 2007 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Gördükleri Eğitim Hakkında Beklenti ve Görüşlerinin Belirlenmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.231-235, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TGA Temelli Ders Etkinliklerinin Bilimsel Muhakeme Becerileri Bağlamında Değerlendirilmesi
Uluslararası Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024
Popüler Bilim Kitaplarının Fen Eğitiminde Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi / Evaluation of Usability of Science Trade Books In Science Education.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT), Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, ss.1
Investigation of High Level Thinking Skills of Secondary School Students with Science Contained Scientific Story Activity
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT), 30 Eylül 2021, ss.1
Integration of Computational Thinking into Environment Of Science Learning: Algorithms, Modeling And Data Applications In Teaching Cell Divisions
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT), Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, ss.1
The Examination of The 2018 Science Curriculum Objectives In The Context of Crosscutting Concepts
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.188
The Relation Between the Information Literacy Skills of Pre-Service Teachers and Their Evaluation of the Trustworthiness of Information Sources
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.1
Investigation Of Pre-Service Science Teachers’ Knowledge On Laboratory Materials That Are Used In Science Experiments
InternationalConference for Education, 31 Ekim - 03 Kasım 2017
THE EFFECT OF RESEARCH BASED TEACHING ON PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS VIEWS ON THE RELATIONSHIP BETWEEN SCIENCE AND WORLD PEACE
(IJAS) international conference for academic disciplines, Londrina, Brezilya, 3 - 06 Kasım 2015
EFFECTS OF THE INVESTIGATING AND EVALUATING ENVIRONMENTAL ISSUES AND ACTIONS IEEIA MODEL ON SEVENTH GRADERS LEARNING OF ENVIRONMENTAL CONCEPTS AND ON THEIR CONCEPTUAL DEVELOPMENT
6. International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.1, ss.714-737
Evaluation on Prospective Science Teachers Experimental Design Related to Scientific Progress Skills
IOSTE Eurasian Regional Symposium and Brokerage Event Horizon, 24 - 26 Nisan 2015
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmalarda Problem Hipotez ve Model Belirleme Durumlarının İncelenmesi
International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 29 - 31 Ekim 2014
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışlarının İncelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Çevre Eğitimi ve Oyunlaştırma
Eğitimde Oyunlaştırma, Dr.Öğrt.Üyesi Tuğba Kafadar,Dr.Öğrt.Üyesi Asena Ayvaz Can, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.155-176, 2023