Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Özdemir, A.; Şallı, D. (2022). Ebeveynlerin Özel Okul Öncesi Kurum Seçimlerine İlişkin Tercihlerinin Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri İle Stratejik Analizi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(3), 1240-1257. https://dx.doi.org/10.17240/aibuefd.2022..-656181
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1240-1257, 2022 (Hakemli Dergi)
İç Kontrol Odaklı Girişimcilik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.325-340, 2021 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUK HAKLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching
, cilt.6, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ KURUMLARA DEVAM EDEN 5 6 YAŞ ÇOCUKLARININİLKOKUL HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching
, cilt.5, sa.1, ss.147-152, 2016 (Hakemli Dergi)
60 68 AYLIK ÇOCUKLARA İLETİŞİM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINDA İLETİŞİM BECERİLERİ PROGRAMININ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.355-362, 2015 (Hakemli Dergi)
5 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECERİLERİÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİNDE GERİ DÖNÜŞÜM KAVRAMI AİLE KATILIMLI PROJE TABANLI BİRPROGRAM ORNEĞİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.234-241, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul öncesinde geri dönüşüm kavramı aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.234-241, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
OKUL ÖNCESİ KURUMLARA DEVAM EDEN 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININİYİLİK KAVRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
6thWorld Congresson Educational andInstructional StudiesWCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
5 6 YAŞ ÇOCUKLARIN ALGILARINA GÖRE ANNE BABA ÇOCUK İLETİŞİMİNDEĞERLENDİRİLMESİ NİTEL ANALİZ ÖRNEĞİ
WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2016
Duygusal Farkındalık Eğitim Programının 48-71 aylık çocukların duygusal farkundalığı üzerindeki etkisi
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 Mayıs 2017
DUYGUSAL FARKINDALIK EĞİTİM PROGRAMININ 48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN DUYGUSAL FARKINDALIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
8th International Congress on New Trends in Education - ICONTE, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUK HAKLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, cilt.6, ss.80-87
YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TÜRKİYE ÖRNEKLERİ
Yaşam Boyu Eğitim Dünya Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2016
48 72 AYLIK ÇOCUKLARA YÖNELİK İLETİŞİM BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİLİK GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI
İCONTE, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016
OKUL ÖNCESİ KURUMLARA DEVAM EDEN 5 6 YAŞ ÇOCUKLARININİLKOKUL HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, Antalya, Türkiye, 5 - 06 Şubat 2016
60 72 aylık çocukların iletişim becerilerinin anne babalık stilleri değişkenine göre incelenmesi
Eğitim Öğretim Çalışmaları 4’üncü Dünya Konferansı –WCEIS 2015, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015
60 68 aylık çocuklara iletişim becerilerinin kazandırılmasında iletişim becerileri programının etkisinin incelenmesi
The International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE 2015, 24 - 26 Nisan 2015
5 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN İLETİŞİM BECERİLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
3rd World Conference on Educational and Instructional Studies, 6 - 08 Kasım 2014
The development and implementation of guidance and counseling program aiming to support 54 66 months old children s developmnt level and readiness for primary school
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, cilt.5, ss.13-25
SANAT: OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE FARKINDALIK PROGRAMI
5th International Conference on New Trends in Educationand Their Implications24- 26 April, 2014, 24 Haziran - 26 Nisan 2014
Okul Öncesinde Geri Dönüşüm Kavramı Aile Katılımlı Proje Tabanlı Bir Program Örneği
4th International Conferance on New Trends in Education and Their Implicatons, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Dıgıtal Educatıon Paradıgm: Future Management
Eğitim-Öğretimde Farkındalık Oluşturma: Çeşitli Boyutlardan İncelemelerin Derlenmesi, Erten,Pınar; & Yavaş,Tuğba, Editör, bilge, Ankara, ss.161-188, 2023
THE FUTURE OF DIGITAL EDUCATION: CHALLENGES AND PROPOSED SOLUTIONS
INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES IX, Yalın,Arzu Filiz, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.91-120, 2023
Examining the Relationship Between School Administrators’ Chaotic Leadership and Organizational Anomie According to Teachers’ Perceptions
GLOBETS 2023 Educational Technology and Science Research, Mirici Semra, Sönmez, Duygu, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.21-44, 2023
bilmecelerle kavram eğitimi
Nobel, İstanbul, 2016